Nasa on lähettänyt satelliitin törmäämään johonkin pieneen murikkaan avaruudessa, että saataisiin selville, voiko törmäyksellä muuttaa asteroidien lentorataa?
Kaikki tietävät, että törmäyksiä Maapallolle on ollut ja uskotaan olevan tulevaisuudessakin.
Uutisoinnissa kuitenkin kerrottiin, että sataan vuoteen ei pitäisi olla törmäystä odotettavissa. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ei tuota pysty kukaan sanomaan varmasti. Eikä mahdollisen tulevan murikan kokoa.
Satelliitin törmäys tarkoituksella
10
97
Vastaukset
- Anonyymi
Sotilaallinen koe.
- Anonyymi
"Sotilaallinen koe"
Millä tuon perustelet? Itse ajattelin, että tuolla haetaan turvaa Maapallolle ja ihmiskunnalle, silmälläpitäen asteroidin törmäysuhkaa pallollemme. - Anonyymi
Nasa kova törmäileen, olihan sillä törmääjä kuuhunkin.
- Anonyymi
Joka päivä maapallon törmää useita murikoita. Koko vain vaihtelee. Joskus voi tulla isompikin.
- Anonyymi
Eipä hätää. Maapallon pinta-alasta on meriä noin 70 prosenttia, joten todennäköisyys osua mantereille on pieni, olipa murikka vaikka kuinka iso. Toki valtava murikka voi aiheuttaa tsunamin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hätää. Maapallon pinta-alasta on meriä noin 70 prosenttia, joten todennäköisyys osua mantereille on pieni, olipa murikka vaikka kuinka iso. Toki valtava murikka voi aiheuttaa tsunamin.
Tunguska: Oli kohtuullisen iso kappale - ja nopea - ihmisiltä lähti kuulo 500km säteellä törmäyspaikasta. 200km päässä lähti vielä taju äänenpaineen johdosta! Onnekasta oli lähinnä se, että alue oli harvaan asuttua..
- Anonyymi
Aika hölmö kysymys aloituksessa.
Jos ei kerran tiedetä, niin pitää kokeilla. - Anonyymi
Kohde on asteroidin kuu.
- Anonyymi
No voiko sillä muuttaa lentorataa?
- Anonyymi
Perhosefekti. Tuhon alkua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863