Onko kukaan voittanut mitään K-kauppojen ruoka ja ym arvonnoissa joita tarjoovat?
Minä ei koskaan.
K-kauppa arvonnat
11
2228
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä tässä tullut myös mietittyä, kun koskaan ei missään nykyään kerrota, kuka voittanut superpäivien arvonnassa tai edes voittonumerosarjaakaan.
- Anonyymi
Voitin jonkun sporttisetin joskus
- Anonyymi
Samaa olen minäkin ihmetellyt, kun lähes jokaiseen arvontaan osallitunut ja superpäivienkin eikä koskaan tietoa , kuka on voittanut tai siis sitä numerosarjaakaan ei näe istään.
- Anonyymi
En minä ainakaan ja tuskin muutkaan?
- Anonyymi
Aika moneen osallitunut ja ihmetellyt, että voittaako kukaan koskaan mitään, kun ei missään sitä ilmoiteta. Ei edes sitä, että arvonta on suoritettu.
- Anonyymi
En vaivaudu edes osalistumaan mihinkään arvonta juttuihin.Olenko tosikko,en nihin usko .Vaikka paljon ostoksia teen KKK-kauppa uin Citymarket. Syy aikoinaan kaikilla kapoilla eri kauppa ketjut.Oli lippua lappua liiken sisällä ja pönttö ,latikko mihin sai laitaa: Koskaan en voittanut yhtään mitään.
- Anonyymi
Kyllä olen voittanut. Perjantaina tuotiin kotiin tuotteita Blue Dragon-kilpailusta, ateriakastikkeita ja nuudelia. Aiemmin sain 8 purkkia hernekeittoa.
- Anonyymi
En ole kanssa kuullut ikinä kenenkään voittaneen mitään, taitaa olla ihan huuhaata koko juttu.
- Anonyymi
en ole voittanut, mietin saako voiton se joka ostaa suuremmalla summalla kaupasta vai.....
- Anonyymi
Koka edes käy k-kaupoissa, minä en ainakaan.
- Anonyymi
Paskan kaupan paskat arvonnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219