Tältä näyttää ensimmäinen kerta...

25

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei siitä kauan ole kun piti teineille etsiä joitain halvatun meikinpoisto vanulappusia, löytyivät sitten onneksi alahyllyltä ettei tarvinnut lähteä ylähyllyille kiipeilemään :)

      • Aaaa, joo, ne on tuttuja lappusia, been there too 😁

        Joo toi varaanin kiipeily vaan jotenkin toi mieleen aikanaan yhden kaverini joka oli saanut puolisolta lapulla tarkat ohjeet mitä poneja piti hakea. Pyysi mut kaveriksi kauppaan, kun itteä nuo ei ole ikinä säväyttäneet. Mutta nautin siitä tilanteesta silloin, kun kaverini kiemurteli punaisena sillä tietyllä hyllyllä, se tosiaan näytti siltä, että se kohta hyperventiloi ja kiipeää hyllyjen päälle uikuttamaan 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, joo, ne on tuttuja lappusia, been there too 😁

        Joo toi varaanin kiipeily vaan jotenkin toi mieleen aikanaan yhden kaverini joka oli saanut puolisolta lapulla tarkat ohjeet mitä poneja piti hakea. Pyysi mut kaveriksi kauppaan, kun itteä nuo ei ole ikinä säväyttäneet. Mutta nautin siitä tilanteesta silloin, kun kaverini kiemurteli punaisena sillä tietyllä hyllyllä, se tosiaan näytti siltä, että se kohta hyperventiloi ja kiipeää hyllyjen päälle uikuttamaan 😂

        Kieltämättä niiden hyllyjen ääressä tulee hiukkasen sellainen olo että nyt ollaan väärässä paikassa, etenkin jos ohi lampsii naisryhmä joka ei katseista päätellen ainakaan ihaile tyttäriensä puolesta uhriutujaa vaan näyttäis pikemminkin tuumivan että tuossa näyttäis taas olevan yksi pervo pikkareiden haistelija asialla ...:D, no nykyään löydän sieltäkin jo jotain kohtuuajassa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä niiden hyllyjen ääressä tulee hiukkasen sellainen olo että nyt ollaan väärässä paikassa, etenkin jos ohi lampsii naisryhmä joka ei katseista päätellen ainakaan ihaile tyttäriensä puolesta uhriutujaa vaan näyttäis pikemminkin tuumivan että tuossa näyttäis taas olevan yksi pervo pikkareiden haistelija asialla ...:D, no nykyään löydän sieltäkin jo jotain kohtuuajassa :)

        Aikanaan ekoilla kerroilla oli tosiaan sellainen olo, että olen väärässä paikassa ja kaikki tuijottaa, etenkin naiset. Ei sitä enää hätkähdä, taannoin olin shoppailemassa sukkiksia leidille ja se kyllä laittoi nauruksi, semminkin kun asiakaspalvelija katsoi jotenkin kieroon...


    • Anonyymi

      Ei tarvi lähteä, miehen kieli lipsuttaa kyllä senverran.

    • Elintarvikehygieenikon liskouni.

      • No sepä just 😁
        Tuolla tyhjeni vain kauppa, Suomessa tuolla liskolla sais tyhjäksi yhden kauppakeskuksen.


    • Anonyymi

      Voi ihan samaistua siihen hämmennyksen määrään sen hyllyn edessä. Mulla oli ihan sama tunne, kun etsin siteitä eräälle ystävälleni. Itsehän en siis ole ostanut yhtään ainoaa sidettä tai tamponia sitten sen kun olin 18 ja siitä on jo kulunut toinen mokoma lisää.

      • Anonyymi

        Niin ja minähän siis olen naishenkilö.


      • Meinasin kerran siteitä ettiessäni kuolla nauruun, kun kattelin niitä ihmeissäni ja luin niitä tekstejä, pitkä side, kapeat siivekkeet, lyhyt side, leveät siivekkeet. Tuli sitten mieleen vanhat jenkkiautot joissa oli jos jonkinlaista siivekettä aikoinaan ja sekös vasta alkoi naurattamaan. Luulen, ettei jenkkiautoharrastaja arvosta tätä aasin siltaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minähän siis olen naishenkilö.

        Se vaikutelma jäi viestistäsi, mikä toki laittoi miettimään, ettei ensimmäistäkään sidettä tai ponia aikoihin, miten... Kuukuppi?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Meinasin kerran siteitä ettiessäni kuolla nauruun, kun kattelin niitä ihmeissäni ja luin niitä tekstejä, pitkä side, kapeat siivekkeet, lyhyt side, leveät siivekkeet. Tuli sitten mieleen vanhat jenkkiautot joissa oli jos jonkinlaista siivekettä aikoinaan ja sekös vasta alkoi naurattamaan. Luulen, ettei jenkkiautoharrastaja arvosta tätä aasin siltaa 😂

        Juu. Omalla kohdallani ongelmaa tuolloin suurensi se, etten ollut saanut selkeää ohjeistusta. Päädyin siis ostamaan useamman paketin, kun kuitenkin tiedän niissä olevan eroja.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se vaikutelma jäi viestistäsi, mikä toki laittoi miettimään, ettei ensimmäistäkään sidettä tai ponia aikoihin, miten... Kuukuppi?

        Juu, sellainen tuli ostettuna opintotuista. Kallis muin piruhan se vielä silloin oli, mutta maksanut itsensä moneen kertaan takaisin. Synnytyksen jälkeen käytin kestosidettä, joita nyt sattuu pari kaapissa olemaan varmuuden vuoksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Meinasin kerran siteitä ettiessäni kuolla nauruun, kun kattelin niitä ihmeissäni ja luin niitä tekstejä, pitkä side, kapeat siivekkeet, lyhyt side, leveät siivekkeet. Tuli sitten mieleen vanhat jenkkiautot joissa oli jos jonkinlaista siivekettä aikoinaan ja sekös vasta alkoi naurattamaan. Luulen, ettei jenkkiautoharrastaja arvosta tätä aasin siltaa 😂

        No leveitä siivekkeitä vuosimalli -60 ja siitä alaspäin, musta kyllä tuntuu että suurin osa tuosta ikäluokasta pärjännee jo ilmankin vaikka saattavat linjakkaita malleja silti vielä ollakin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Omalla kohdallani ongelmaa tuolloin suurensi se, etten ollut saanut selkeää ohjeistusta. Päädyin siis ostamaan useamman paketin, kun kuitenkin tiedän niissä olevan eroja.

        Itse olen onneksi aina saanut hyvin tarkat ohjeet mitä pitää ostaman, ei ole tarvinut ihmetellä. Vaikka pari kertaa olen senkin onnistunut mokaamaan 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, sellainen tuli ostettuna opintotuista. Kallis muin piruhan se vielä silloin oli, mutta maksanut itsensä moneen kertaan takaisin. Synnytyksen jälkeen käytin kestosidettä, joita nyt sattuu pari kaapissa olemaan varmuuden vuoksi.

        Kuukuppi on pahuksen kätevä, vaikkei ihan jokaiselle sovikaan. Opiskelijalle se on ollut varsin hyvä investointi, säästynyt jatkossa opintotukia paljonkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No leveitä siivekkeitä vuosimalli -60 ja siitä alaspäin, musta kyllä tuntuu että suurin osa tuosta ikäluokasta pärjännee jo ilmankin vaikka saattavat linjakkaita malleja silti vielä ollakin :)

        No se ikäluokka varmaan pärjäilee ilman siteitä nykyisin jo, olkoonkin toivon että ne siivekkeet löytyis edelleen autotallista ;)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kuukuppi on pahuksen kätevä, vaikkei ihan jokaiselle sovikaan. Opiskelijalle se on ollut varsin hyvä investointi, säästynyt jatkossa opintotukia paljonkin.

        Onhan se. Silloin se tosiaan ihan maksoi. Nykyään noita kaiketi saa parilla kympillä, mutta silloin hinta oli sata euroa ja rapiat päälle. Eikä niitä ostettu tavallisesta marketista eikä oikeastaan mistään muustakaan tavallisesta kivijalkakaupasta isossa kaupungissakaan. Nettikaupasta piti tilata ja sekinhän oli silloin ihan outoa ja ihmeellistä, vaikka nykyään ihan tavallista puuhaa.

        Ymmärrän, että isä tuskin alkaa teiniä opastaa tai tästä aiheesta syvemmin keskustella, mutta äitinä kävisin kyllä keskustelun siitä ostetaanko siteitä tmv. vai ennemmin vaikka menkkapöksyt noin alkuun. Sen ymmärrän, että kuukuppi voisi aluksi teiniä ihan hirvittääkin. Jos olisin ite nyt jotain varmuuden vuoksi ostamassa, niin ostaisin menkkapöksyt noiden kestositeiden sijasta. Ja pienemmän vuodon kanssa moni pärjää ihan pelkästäänkin noilla pöksyillä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Itse olen onneksi aina saanut hyvin tarkat ohjeet mitä pitää ostaman, ei ole tarvinut ihmetellä. Vaikka pari kertaa olen senkin onnistunut mokaamaan 😂

        Miehelle sitä ehkä annetaankin helpommin tarkat ohjeet, vaan naisen kuvitellaan automaattisesti osaavan. Valtaosa kuvittelee myös, että naisella on aina hätävara siteet ja tampoonit laukussa mukana jne. Joskus on niitäkin tilanteita tullus eteen, että jollekulle on tullut yllätystarve ja sitten on hieman kulmie kohoteltu, kun olet että juu ei ole ikinä sellaisia. Multa kannattaa kysellä vain hätäapu särkylääkkeitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Silloin se tosiaan ihan maksoi. Nykyään noita kaiketi saa parilla kympillä, mutta silloin hinta oli sata euroa ja rapiat päälle. Eikä niitä ostettu tavallisesta marketista eikä oikeastaan mistään muustakaan tavallisesta kivijalkakaupasta isossa kaupungissakaan. Nettikaupasta piti tilata ja sekinhän oli silloin ihan outoa ja ihmeellistä, vaikka nykyään ihan tavallista puuhaa.

        Ymmärrän, että isä tuskin alkaa teiniä opastaa tai tästä aiheesta syvemmin keskustella, mutta äitinä kävisin kyllä keskustelun siitä ostetaanko siteitä tmv. vai ennemmin vaikka menkkapöksyt noin alkuun. Sen ymmärrän, että kuukuppi voisi aluksi teiniä ihan hirvittääkin. Jos olisin ite nyt jotain varmuuden vuoksi ostamassa, niin ostaisin menkkapöksyt noiden kestositeiden sijasta. Ja pienemmän vuodon kanssa moni pärjää ihan pelkästäänkin noilla pöksyillä.

        Niinhän se maksoi, muistan kun silloinen tyttikseni vuonna 2003 sellaisen hankki ja hintaa oli, muistaakseni Ruohonjuuri niitä silloin möi ainoana kivijalassa Helsingissä. Ja pitihän minunkin siihen ja sen käyttöön saada tutustua, ei oppi ojaan kaada :)

        Se ei ole miesten vahvnta aluetta nuo kuukautiset eikä varmaan ihan tule olemaankaan, ei etenkään jos teinille niistä pitää puhua. On se teini-iässä sen verran herkkä asia, että soisin kaikkien teinien saavan opastusta asiaan aikuisilta naisilta.

        Ja joo, ei ehkä kannata ensimmäisenä tarjota kuukuppia, se oma keho ja sen muutokset on nekin niin herkkä asia teininä, että monia tuntuu ne lähinnä etovan vaikka omasta kehosta kyse onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Silloin se tosiaan ihan maksoi. Nykyään noita kaiketi saa parilla kympillä, mutta silloin hinta oli sata euroa ja rapiat päälle. Eikä niitä ostettu tavallisesta marketista eikä oikeastaan mistään muustakaan tavallisesta kivijalkakaupasta isossa kaupungissakaan. Nettikaupasta piti tilata ja sekinhän oli silloin ihan outoa ja ihmeellistä, vaikka nykyään ihan tavallista puuhaa.

        Ymmärrän, että isä tuskin alkaa teiniä opastaa tai tästä aiheesta syvemmin keskustella, mutta äitinä kävisin kyllä keskustelun siitä ostetaanko siteitä tmv. vai ennemmin vaikka menkkapöksyt noin alkuun. Sen ymmärrän, että kuukuppi voisi aluksi teiniä ihan hirvittääkin. Jos olisin ite nyt jotain varmuuden vuoksi ostamassa, niin ostaisin menkkapöksyt noiden kestositeiden sijasta. Ja pienemmän vuodon kanssa moni pärjää ihan pelkästäänkin noilla pöksyillä.

        Ja tietenkään tyttö-/naisystävän kanssa nyt ei tietenkään voi tollasta keskustelua alottaa. Tai ainakaan mies ei helposti voi. Naiskumppani varmaan ihan hyvin voisikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle sitä ehkä annetaankin helpommin tarkat ohjeet, vaan naisen kuvitellaan automaattisesti osaavan. Valtaosa kuvittelee myös, että naisella on aina hätävara siteet ja tampoonit laukussa mukana jne. Joskus on niitäkin tilanteita tullus eteen, että jollekulle on tullut yllätystarve ja sitten on hieman kulmie kohoteltu, kun olet että juu ei ole ikinä sellaisia. Multa kannattaa kysellä vain hätäapu särkylääkkeitä.

        Tuossa tilanteessa miehelle kannattaakin antaa tarkat ohjeet, muuten kaupasta tulee helposti kotiin paketti Pampers Up'n'Go:ta...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa miehelle kannattaakin antaa tarkat ohjeet, muuten kaupasta tulee helposti kotiin paketti Pampers Up'n'Go:ta...

        Rehellisesti sanoen, kyllä mäkin varsin sormi suussa siinä hyllyn edessä olin. Se hylly kun oli pituudeltaan ja valikoimaltaan varmaan noin viisinkertainen siihen, kun edellisen kerran olit sellaista tutkaillut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietenkään tyttö-/naisystävän kanssa nyt ei tietenkään voi tollasta keskustelua alottaa. Tai ainakaan mies ei helposti voi. Naiskumppani varmaan ihan hyvin voisikin.

        Ei, ei tosiaan. Silloin v. 2003 tyttikseni ensin kertoi, että tämmöinen juttu kiinnostaisi ja minä olin ihan että mitätäh mikäihme? Sitten luin infot ja katselin kuvia objektista ja totesin että vaikuttaa aika fiksulta, osallistun kustannuksiin mielelläni (tyttis opiskeli, itse olin töiden vaurastuttama). Ja hipshops kauppaan ja siitä kotio harjoittelemaan, hyvä tuli siitä ja on varmaan edelleen exällä käytössä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti sanoen, kyllä mäkin varsin sormi suussa siinä hyllyn edessä olin. Se hylly kun oli pituudeltaan ja valikoimaltaan varmaan noin viisinkertainen siihen, kun edellisen kerran olit sellaista tutkaillut.

        Kyllä vain, niitä on nykyään varmasti tuhansia erilaisia ja päälle vielä eri merkit, hyvä kun muuta enää markettiin mahtuukaan :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe