Mitä tämä Antti Reinin haastattelu ja siitä kirjoitettu valtaeliitin toimesta kirjoitettu kolumni oikein tarkoitaa: https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009081123.html
Onko niinku Antti ollut sinkuttomassa parisuhteessa ulkoisesti jonkin sukupuolisesti neutraalin ihmisoletetun kanssa ja nyt olisi mahdollisesti harkitsemassa samankaton alle hyväksymässä sitä viimeistä parisuhdetta josta voisi peräti käyttää ilmaisua "lähihoitaja". Loiri kuoli ja Rinne on seuraavana menossa pitkäsääristen kerhoon.
Sinkku-Suomi-Sinkku sanakirja
2
232
Vastaukset
Mä ymmärrän hyvin, mitä Reini tuossa sanoi.
Joskus nuorempana sitä olettaa, tai odottaa parisuhteelta rakkautta ja itse määrittelee sen rakkauden, mikä tietenkään ei täyty, koska se on vain oman pään sisäinen määritelmä ja omien tunteiden tulkitsema.
Aikaisemmin hän, siis reiluun 20 vuoteen ei ole asunut kenenkään kanssa yhdessä, ei edes naisen, jonka kanssa hällä on ollut suhde= erillissuhde.
No nyt hän olisi ehkä valmis saman katon allekin jonkun kanssa, mutta ei laskisi sitä sellaiseksi parisuhteeksi kuin mitä nuorempana piti parisuhteena. Ehkä se alkaisi olla enemmän sitä kummankin toisistaan hyötymisenä auttajina, kuin vain romsnttisien tunteiden toisilleen viskelijöinä.
Btw. Tuo kanssa Anan kanssa samaa, että lämpimiä tunteita on helpompi jakaa ulospäin, kuin ottaa vastaan.. vastaanotto onkin vaikeampaa, vaikka moni ei usko...- Anonyymi
Saattaisi säikähtää jos tommonen mörökölli kömpisi aamulla vierestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929