Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki
Painaessa kuuluu rahinaa. Vaijeri kestää noin 30 tuntia kaupungissa. Kolmas vaijeri poikki. Kytkinpaketin vaihto ei auttanut, eli ei voi olla painelevy. Vaijeri liikkuu polkimen satulassa niin, että painaessa metallireuna osuu vaijeriin ja hiertää sen poikki leveän pyöreän pidikkeen juuresta. Pitääkö poljin irrottaa ja reikä satulassa käsitellä?
Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki
11
126
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Miksi sitten vastasit? Aloittaja ei varmaankaan esittänyt kysymystään sinulle henkilökohtaisesti.
Luulin ensin katsoessani sinne, että se johtuu polkimen heilumisesta. Väliseinän kiinnitys oli rikki ja kaapeli oli vinossa. Se oli syönyt väliseinään vaijerinlevyisen raon 6 mm pituiselta matkalta. Hiilikuitumuovisessa polkimessa oli hieman pinnallista hankaumaa. Kiinnitin sen uudelleen prikoilla ja mutterilla reiän kohdalle ja vaihdoin vaijerin. Laitoin yleisöljyä polkimeen.
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Luulin ensin katsoessani sinne, että se johtuu polkimen heilumisesta. Väliseinän kiinnitys oli rikki ja kaapeli oli vinossa. Se oli syönyt väliseinään vaijerinlevyisen raon 6 mm pituiselta matkalta. Hiilikuitumuovisessa polkimessa oli hieman pinnallista hankaumaa. Kiinnitin sen uudelleen prikoilla ja mutterilla reiän kohdalle ja vaihdoin vaijerin. Laitoin yleisöljyä polkimeen.
Harmittaa, kun korjaamo oli asentanut edellisen vaijerin rikkinäiseen kohtaan ja sanoi vain, että emme voi tehdä muuta. He eivät edes huomanneet vikaa.
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Harmittaa, kun korjaamo oli asentanut edellisen vaijerin rikkinäiseen kohtaan ja sanoi vain, että emme voi tehdä muuta. He eivät edes huomanneet vikaa.
Korjaamo teki muodollisen oikean vaijerin vaihdon ja sanoi, etteivät he ala hitsaamaan mitään metallinpaloja
- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Korjaamo teki muodollisen oikean vaijerin vaihdon ja sanoi, etteivät he ala hitsaamaan mitään metallinpaloja
Helppohan tuollaiseen olisi ollut joku suojus laittaa, huono korjaamo.
- Anonyymi
Vaikuttaisi olevan sunnitteluvirhe. Rakennnetta pitäisi muuttaa.
- Anonyymi
Eihän tuollaista vikaa "suunnitella", silloinhan jokainen auto tulisi takuukorjaukseen nopeasti. Taitaa tuossa aloittajan tapauksessa jokin paikka olla pettänyt ja kytkinvaijeri ei enää kulje siten kuin se on suunniteltu ja rakennettu tehtaalla.
- Anonyymi
Asennusvirhe tai sitten remppa jäänyt puoli tiehen.
- Anonyymi
Ehkä jokin oleellinen osa puuttuu kytkinpolkimesta, hajonnut ja lentänyt ties minne?
- Anonyymi
Oliko se läpiviennissä oleva holkki jotenkin rikkoutunut kun söi vaijerin poikki.
Eihän asentaja voi olla huomaamatta tuollaista, missä ammattitaito ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
