Olen nyt kohta asunut melkein kolme kuukautta putkiremppaa paossa toimistomme pihan perällä asuntovaunussa. Paljon olen syönyt ravintoloissa, mutta niiden tarjonta on jossain määrin alkanut tökkimään. Siksi eineksiä on tullut lämmiteltyä mikrossakin.
Oman kokemukseni mukaan ykkönen on aivan omaa luokkaansa, ja on ollut monta vuotta luonasruokana:
1. Finduksen pakastejauhelihapullat perunamuhennoksella, herneillä ja puolukka survoksella. Parempaa kuin itse tehdyt, vaikka osaan kyllä kokata keskivertokansalaista paremmin
2. Lidlin pasta Carbonara, yllättävän hyvää
3. Lidlin aasialainen kana, riisi, kasvissekoitus, ihan syötävää
Kaikkien edellä mainittujen hinnat ovat haitarissa 2,7-4 euroa, eli hinnasta ei voi olla kiinni.....
Mutta kertokaa te kaikki muut omista suosikeistänne
Parhaat einekset 2022
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Eineksiä en syö paitsi kalapuikkoja ja felix tekee useimmitemuussin.
- Anonyymi
Yleensä kaikki menettelee missä ei ole sipulia eikä liikaa rasvaa, finduksella ei taida olla mitään sipulitonta.
- Anonyymi
Ei ole yhtään valmisruokaa ilman sipulia eli siis laatikko tai kastikeruokaa. Ei myöskään purkkiruuissa ole sipulittomia. Ihan itse täytyy ruoka valmistaa, jos hyvää haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhtään valmisruokaa ilman sipulia eli siis laatikko tai kastikeruokaa. Ei myöskään purkkiruuissa ole sipulittomia. Ihan itse täytyy ruoka valmistaa, jos hyvää haluaa.
Muilla sentään jotain löytyy, finduksella en ole huomannut mitään ja kaiken lisäksi sipulia niin paljon isoina paloina että on täysin syömäkelvotonta. Kuivattuna jauheena jos on niin ei yleensä liikaa haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692