Kenellä palstalaisella

Anonyymi-ap

On jo viimeinen väri päässä?

-flowersreally-

22

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä järki?

      • Anonyymi

        Mikä viimeinen väri? 1980 luvusta asti ole värjännyt hiukset jo lukemattomia kertoja. Viimeiseksi väriksi jää se joka on kuolinhetkellä olemassa.


    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla.

    • Tokko vielä, vaikka ainahan se voipi olla...noin 5-6 kuuden viikon välein joko käsitellään uusiksi tai vaihdetaan. 😁

      • Anonyymi

        Taitaa sulla jo harmaata pukata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sulla jo harmaata pukata.

        En tiedä? Harmaa ois kyllä siisti, mutta parturi sanoi, että sitä väriä en saa tähän hiustyyppiin kaupallisilla konsteilla. Ei ehkä vielä tule harmaaks, mutta parrassa on siellä täällä välillä ollut valkoisiakin karvoja... ehkä kohta saan harmaata omasta takaa. 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        En tiedä? Harmaa ois kyllä siisti, mutta parturi sanoi, että sitä väriä en saa tähän hiustyyppiin kaupallisilla konsteilla. Ei ehkä vielä tule harmaaks, mutta parrassa on siellä täällä välillä ollut valkoisiakin karvoja... ehkä kohta saan harmaata omasta takaa. 😁👌

        Sanottakoot, että ihsn blondiakaan en saa kaupallisilla tuotteilla...ei ietiäkään...joku hiusrakenteessa estää sen. Parturini on velho taikomaan mitä vaan, mutta hiuslaadulle hän ei voi mitään...


    • Anonyymi

      Se oli oikein soma, se päälakensa kun viimeksi näimme:)

      • Anonyymi

        Sisäkumi paistoi?


    • Anonyymi

      Plandur39 on loppuelämän käytössä...katsotaan mihin se riittää...vai jatkuuko hiuskato.

    • Anonyymi

      Minulla on kalju ja aivoistakin osa tuhoutunut. Mutta nenä on punainen ja sijaitsee päässä. Kyllähän sekin lasketaan?

      >simiti<

    • Anonyymi

      peruukkeja saa kaupasta

    • Anonyymi

      Tämä mahtanee tarkoittaa mitä

      • Anonyymi

        Harmaata.


    • En ole värjännyt noin kahdeksaan vuoteen ja hienoisesti pukkaa jo hopeisiakin..kyllä taitaa minulla ainaakin olla se viimeinen väri jo.. tuskin saan nauttia hopeisista.

    • Anonyymi

      voi tuntua inhottavallekin, mutta ei ole mikään virus jos siis aivastelee unissaan ja herää kun aivastaa siten

    • Mulla varmaan siinä mielessä, että en usko värjääväni enää tukkaa, ellei sellaiseen nyt jotain erityistä pragmaattista syytä tulisi, mitä nyt en usko. Mutta uskoisin iän myötä harmaantuvani vähän kuin Maurizio Arrivabene eli Rauta-Mauri, Ferrarin entinen tallipäällikkö 😅 Tän ikäisenä (eikä 47v Heliolla) ei tietenkään vielä harmaita ole, ja muutenkin tukkani on tummemman ruskea kuin monella suomalaisella noin keskimäärin. Siitähän se poikuuteni ryöstänyt muslimityttökin vitsaili, etten näytä stereotyyppiseltä pohjoismaalaiselta ja puhun englantia kuin britti tai australialainen, että mikä mä oikein olen 😂

      Hiustenlähtöhän on ollut palstan vakiopuheenaiheita jo varmaan 17 vuotta, ja mullekin siitä muuten joku naljaili parisen vuotta sitten, mutta en osaa sanoa mistä pieni hiustenlähtö silloin johtui, koska nyt hiusrajani on ennallaan vaikka tukka on välillä ollut puolipitkä ja välillä koneajeltu. 🙄 Veikkaisin ihan jäätävää pitkäaikaista stressiä, haimatulehdusta (yleiskunnon lasku tilapäisesti), juomistakin, roa-kuuria 2010 ja ehkäpä vähän noiden kaikkien yhdistelmääkin, mene ja tiedä.

      Tukkani on tällä hetkellä oikeastaan aika lailla kiva. Ei nyt ihan mikään GTA IV:n Nico Bellic -tyylinen, muttei vielä Colton Hertan tyylisiä lutuisia kiehkuroita tai pehkoakaan ole 😄 Perus 2000-luvun alkupuoliskolle jämähtäneen bensalenkkarin liimatukka vasemmalta korvan kohdalta etuviistoon ja jonkinlaisella jakauksella muuten oikealle takaviistoon. Yhdistettynä sopivanpituiseen parransänkeen, niin ihan olen mielestäni ihan komea vaikka itse sanonkin 😅 Silmälasit voi tuoda uskottavuutta joissain vakavissa yhteyksissä, tai luoda jonkinlaista Latvala-tyylistä kiltin pojan imagoa, mutta en itse koe että ne mua juurikaan rumentaisi tai vanhentaisi. On ne telkkaria katsellessa, pelaillessa ja autolla ajaessa päässä, mutta ilmankin pärjään ihan hyvin ja esim. autohommat joissa pitää katsoa lähelle, sujuu paremmin ilman näitä.

    • Anonyymi

      En usko, että ainakaan itselläni, jos ei nyt sitten noutaja tule huomenna. Kai tuo väri joskus alkaa vaaletakin, vaikka punainen onkin kyllä väripigmenttinä todella kestävä

    • Anonyymi

      Kauniit hiukset tuli kasvojen eteen kuin filmitähdellä.

    • Anonyymi

      Ei tietenkän ole. Vaihtelu virkistää. Seuraavaksi kananpersetukka kirkuvan punaisena, ihan periaatteesta. Alkaa jo harmaa kyllästyttää. 👵

    • Anonyymi

      Valkoisiin hiuksiin on vielä matkaa monta vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe