On jo viimeinen väri päässä?
-flowersreally-
Kenellä palstalaisella
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Entä järki?
- Anonyymi
Mikä viimeinen väri? 1980 luvusta asti ole värjännyt hiukset jo lukemattomia kertoja. Viimeiseksi väriksi jää se joka on kuolinhetkellä olemassa.
- Anonyymi
Suurimmalla osalla.
Tokko vielä, vaikka ainahan se voipi olla...noin 5-6 kuuden viikon välein joko käsitellään uusiksi tai vaihdetaan. 😁
- Anonyymi
Taitaa sulla jo harmaata pukata.
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sulla jo harmaata pukata.
En tiedä? Harmaa ois kyllä siisti, mutta parturi sanoi, että sitä väriä en saa tähän hiustyyppiin kaupallisilla konsteilla. Ei ehkä vielä tule harmaaks, mutta parrassa on siellä täällä välillä ollut valkoisiakin karvoja... ehkä kohta saan harmaata omasta takaa. 😁👌
Disseisback kirjoitti:
En tiedä? Harmaa ois kyllä siisti, mutta parturi sanoi, että sitä väriä en saa tähän hiustyyppiin kaupallisilla konsteilla. Ei ehkä vielä tule harmaaks, mutta parrassa on siellä täällä välillä ollut valkoisiakin karvoja... ehkä kohta saan harmaata omasta takaa. 😁👌
Sanottakoot, että ihsn blondiakaan en saa kaupallisilla tuotteilla...ei ietiäkään...joku hiusrakenteessa estää sen. Parturini on velho taikomaan mitä vaan, mutta hiuslaadulle hän ei voi mitään...
- Anonyymi
Se oli oikein soma, se päälakensa kun viimeksi näimme:)
- Anonyymi
Sisäkumi paistoi?
- Anonyymi
Plandur39 on loppuelämän käytössä...katsotaan mihin se riittää...vai jatkuuko hiuskato.
- Anonyymi
Minulla on kalju ja aivoistakin osa tuhoutunut. Mutta nenä on punainen ja sijaitsee päässä. Kyllähän sekin lasketaan?
>simiti< - Anonyymi
peruukkeja saa kaupasta
- Anonyymi
Tämä mahtanee tarkoittaa mitä
- Anonyymi
Harmaata.
En ole värjännyt noin kahdeksaan vuoteen ja hienoisesti pukkaa jo hopeisiakin..kyllä taitaa minulla ainaakin olla se viimeinen väri jo.. tuskin saan nauttia hopeisista.
- Anonyymi
voi tuntua inhottavallekin, mutta ei ole mikään virus jos siis aivastelee unissaan ja herää kun aivastaa siten
Mulla varmaan siinä mielessä, että en usko värjääväni enää tukkaa, ellei sellaiseen nyt jotain erityistä pragmaattista syytä tulisi, mitä nyt en usko. Mutta uskoisin iän myötä harmaantuvani vähän kuin Maurizio Arrivabene eli Rauta-Mauri, Ferrarin entinen tallipäällikkö 😅 Tän ikäisenä (eikä 47v Heliolla) ei tietenkään vielä harmaita ole, ja muutenkin tukkani on tummemman ruskea kuin monella suomalaisella noin keskimäärin. Siitähän se poikuuteni ryöstänyt muslimityttökin vitsaili, etten näytä stereotyyppiseltä pohjoismaalaiselta ja puhun englantia kuin britti tai australialainen, että mikä mä oikein olen 😂
Hiustenlähtöhän on ollut palstan vakiopuheenaiheita jo varmaan 17 vuotta, ja mullekin siitä muuten joku naljaili parisen vuotta sitten, mutta en osaa sanoa mistä pieni hiustenlähtö silloin johtui, koska nyt hiusrajani on ennallaan vaikka tukka on välillä ollut puolipitkä ja välillä koneajeltu. 🙄 Veikkaisin ihan jäätävää pitkäaikaista stressiä, haimatulehdusta (yleiskunnon lasku tilapäisesti), juomistakin, roa-kuuria 2010 ja ehkäpä vähän noiden kaikkien yhdistelmääkin, mene ja tiedä.
Tukkani on tällä hetkellä oikeastaan aika lailla kiva. Ei nyt ihan mikään GTA IV:n Nico Bellic -tyylinen, muttei vielä Colton Hertan tyylisiä lutuisia kiehkuroita tai pehkoakaan ole 😄 Perus 2000-luvun alkupuoliskolle jämähtäneen bensalenkkarin liimatukka vasemmalta korvan kohdalta etuviistoon ja jonkinlaisella jakauksella muuten oikealle takaviistoon. Yhdistettynä sopivanpituiseen parransänkeen, niin ihan olen mielestäni ihan komea vaikka itse sanonkin 😅 Silmälasit voi tuoda uskottavuutta joissain vakavissa yhteyksissä, tai luoda jonkinlaista Latvala-tyylistä kiltin pojan imagoa, mutta en itse koe että ne mua juurikaan rumentaisi tai vanhentaisi. On ne telkkaria katsellessa, pelaillessa ja autolla ajaessa päässä, mutta ilmankin pärjään ihan hyvin ja esim. autohommat joissa pitää katsoa lähelle, sujuu paremmin ilman näitä.- Anonyymi
En usko, että ainakaan itselläni, jos ei nyt sitten noutaja tule huomenna. Kai tuo väri joskus alkaa vaaletakin, vaikka punainen onkin kyllä väripigmenttinä todella kestävä
- Anonyymi
Kauniit hiukset tuli kasvojen eteen kuin filmitähdellä.
- Anonyymi
Ei tietenkän ole. Vaihtelu virkistää. Seuraavaksi kananpersetukka kirkuvan punaisena, ihan periaatteesta. Alkaa jo harmaa kyllästyttää. 👵
- Anonyymi
Valkoisiin hiuksiin on vielä matkaa monta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086