Sinkkua ei kuunnella

Anonyymi-ap

Jos porukassa on parisuhteessa olevia niin ne juttelee keskenään eikä porukan sinkkua kukaan kuuntele.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on totta. Sinkku on aina parisuhdeporukassa uhka.

• Anonyymi

Uhka?, missä asiassa? Uloshan jää automaattisesti silloin kun on sanomattakin selvää ettei sinkula ole tuon taivaallista perillä pari tai perhe-elämästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhka?, missä asiassa? Uloshan jää automaattisesti silloin kun on sanomattakin selvää ettei sinkula ole tuon taivaallista perillä pari tai perhe-elämästä

Perinteisesti jotkut pitävät etenkin eronnutta sinkkua parisuhteen uhkana. Pariskunta kun alkaa ajatella oman suhteensa kipupisteitä ja pitkällä tähtäimellä se saattaa johtaa eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteisesti jotkut pitävät etenkin eronnutta sinkkua parisuhteen uhkana. Pariskunta kun alkaa ajatella oman suhteensa kipupisteitä ja pitkällä tähtäimellä se saattaa johtaa eroon.

Näinkin voi olla, jos tuolta kannalta katsoo. Mitä itse olen huomioinut niin eronnut sinkku saattaa pyrkiä purkamaan mahdollista katkeruuttaan myrkyttämällä ilmapiiriä ja sitä kautta vaikuttamaan toimiviin suhteisiin. Lähes sama juttu

• Anonyymi

Sinkku on aina toisarvoinen, jos joukossa ei ole toisia sinkkuja. Poikkeuksena on, jos olet seremoniamestari. Illan juhlakalu, silloin saat vähän enemmän huomiota.

• Anonyymi

Sinkku myös elää yksin niin ne sosiaaliset taidot voivat muutenkin jäädä heppoisiksi ihmisten seurassa. Onhan se ihan eri maailma jos itsellä olisi joku jonka kanssa asua ja kommunikoida kuin olla hikikomori joka tuijottaa kymmenen tuntia seinään ja istuu pakkopaidassaan pakkoliikkeissään suu kiinni ommeltuna. Tykkään liioitella, so f***ing what? Tällainen mä oikeasti olen.

• Anonyymi

No enpäs ole tollasta huomannut. Kertoo paljon siitä porukasta jossa liikut. Vaihda hyvä ihminen tuttavapiiriä.

• Anonyymi

Ei sinkulla ole mielenkiintoisia juttuja kuten parisuhteessa olevilla jotka tekee kumppanin kanssa kaikkea ja siitä ne juttelee. sinku on vaan yksin eikä sillä ole juttuseuraa eikä sinkku tee yksin mitään.

• Anonyymi

Viinamiestä kuunnellaan. Kun juo viinaa porukassa niin viinamiestä kuunnellaan aina. Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin baarissa ja niin mies löytää kumppanin. Sitten mies ei ole enää sinkku ja miestä kuunnellaan porukassa.

T: viinamies

• Sosiaalisessa porukassa vallitsee yhdenmukaisuuden paine. Erilaista, esimerkiksi sinkkua, hyljeksitään. Useimmiten hän ei enää kestä painetta ja hakeutuu seurasta pois. 🌹👀

• Anonyymi

Väitteesi ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Rumaa ihmistä syrjitään joka paikassa eikä edes huolita kaveriksi , puolisosta puhumattakaan . On vaan ihmisjätettä ja muille ilmaa. Tätä on se tasa-arvo

• Anonyymi

Joo, mutta se on aika hauskaa, kun on ollu ruma. Kun löysin just nuoruuden kuvan, jossa istuin sängyn laidalla silleen jännittyneenä ja ylöspäin katsoen. Tosi laihana eikä mulla ollu ees hampaita. Kaiken kruunas sellanen askeettinen huone. Että vieläkin naurattaa toi. Oli otettu sillee ovelta yllättäen.

• Anonyymi

Suhteessa olevat näkee sinkussa outoa eli normaalit ihmiset haluaa kumppanin parisuhteen perheen ja oman kodin ja parisuhteessa olevat löytäis heti kumppanin jos eroaisivat ja ihmettelee miks sinkku ei löydä ketään eikä halua ketään ja sanovat mee juttelee vastakkaisen sinkun kanssa niin kauhee älä mölö ja hiki ja punaiseksi muuttuu ja suuttuu ja ahdistaa ja seli seli selityksiä vanhat piiat ja vanhat pojat on sellasii tai on homoja tai lesboja

• Anonyymi

Sulla on aika paskoja kavereita. Eti kunnollisia.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Mä tiedän suomen ja vähän muidenkin koulujärjestelmästä paljon ja oon kasvatustieteitä lukenu. Mulla on paljonkin annettavaa. Se on vaan oma vika, jos ei oo mitään sanottavaa parillisille ihmisille. Ei perheellisiä kiinnosta mitkään sun bileviikonloput.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      93
      3970
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3337
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      130
      2654
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      215
      2063
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      89
      1826
    6. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1809
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      99
      1780
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      114
      1607
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1311
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1222
    Aihe