Jos porukassa on parisuhteessa olevia niin ne juttelee keskenään eikä porukan sinkkua kukaan kuuntele.
Sinkkua ei kuunnella
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on totta. Sinkku on aina parisuhdeporukassa uhka.
- Anonyymi
Uhka?, missä asiassa? Uloshan jää automaattisesti silloin kun on sanomattakin selvää ettei sinkula ole tuon taivaallista perillä pari tai perhe-elämästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhka?, missä asiassa? Uloshan jää automaattisesti silloin kun on sanomattakin selvää ettei sinkula ole tuon taivaallista perillä pari tai perhe-elämästä
Perinteisesti jotkut pitävät etenkin eronnutta sinkkua parisuhteen uhkana. Pariskunta kun alkaa ajatella oman suhteensa kipupisteitä ja pitkällä tähtäimellä se saattaa johtaa eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteisesti jotkut pitävät etenkin eronnutta sinkkua parisuhteen uhkana. Pariskunta kun alkaa ajatella oman suhteensa kipupisteitä ja pitkällä tähtäimellä se saattaa johtaa eroon.
Näinkin voi olla, jos tuolta kannalta katsoo. Mitä itse olen huomioinut niin eronnut sinkku saattaa pyrkiä purkamaan mahdollista katkeruuttaan myrkyttämällä ilmapiiriä ja sitä kautta vaikuttamaan toimiviin suhteisiin. Lähes sama juttu
- Anonyymi
Sinkku on aina toisarvoinen, jos joukossa ei ole toisia sinkkuja. Poikkeuksena on, jos olet seremoniamestari. Illan juhlakalu, silloin saat vähän enemmän huomiota.
- Anonyymi
Sinkku myös elää yksin niin ne sosiaaliset taidot voivat muutenkin jäädä heppoisiksi ihmisten seurassa. Onhan se ihan eri maailma jos itsellä olisi joku jonka kanssa asua ja kommunikoida kuin olla hikikomori joka tuijottaa kymmenen tuntia seinään ja istuu pakkopaidassaan pakkoliikkeissään suu kiinni ommeltuna. Tykkään liioitella, so f***ing what? Tällainen mä oikeasti olen.
- Anonyymi
No enpäs ole tollasta huomannut. Kertoo paljon siitä porukasta jossa liikut. Vaihda hyvä ihminen tuttavapiiriä.
- Anonyymi
Ei sinkulla ole mielenkiintoisia juttuja kuten parisuhteessa olevilla jotka tekee kumppanin kanssa kaikkea ja siitä ne juttelee. sinku on vaan yksin eikä sillä ole juttuseuraa eikä sinkku tee yksin mitään.
- Anonyymi
Viinamiestä kuunnellaan. Kun juo viinaa porukassa niin viinamiestä kuunnellaan aina. Vain viinaa juomalla mies tutustuu naisiin baarissa ja niin mies löytää kumppanin. Sitten mies ei ole enää sinkku ja miestä kuunnellaan porukassa.
T: viinamies Sosiaalisessa porukassa vallitsee yhdenmukaisuuden paine. Erilaista, esimerkiksi sinkkua, hyljeksitään. Useimmiten hän ei enää kestä painetta ja hakeutuu seurasta pois. 🌹👀
- Anonyymi
Väitteesi ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Rumaa ihmistä syrjitään joka paikassa eikä edes huolita kaveriksi , puolisosta puhumattakaan . On vaan ihmisjätettä ja muille ilmaa. Tätä on se tasa-arvo
- Anonyymi
Joo, mutta se on aika hauskaa, kun on ollu ruma. Kun löysin just nuoruuden kuvan, jossa istuin sängyn laidalla silleen jännittyneenä ja ylöspäin katsoen. Tosi laihana eikä mulla ollu ees hampaita. Kaiken kruunas sellanen askeettinen huone. Että vieläkin naurattaa toi. Oli otettu sillee ovelta yllättäen.
- Anonyymi
Suhteessa olevat näkee sinkussa outoa eli normaalit ihmiset haluaa kumppanin parisuhteen perheen ja oman kodin ja parisuhteessa olevat löytäis heti kumppanin jos eroaisivat ja ihmettelee miks sinkku ei löydä ketään eikä halua ketään ja sanovat mee juttelee vastakkaisen sinkun kanssa niin kauhee älä mölö ja hiki ja punaiseksi muuttuu ja suuttuu ja ahdistaa ja seli seli selityksiä vanhat piiat ja vanhat pojat on sellasii tai on homoja tai lesboja
- Anonyymi
Sulla on aika paskoja kavereita. Eti kunnollisia.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Mä tiedän suomen ja vähän muidenkin koulujärjestelmästä paljon ja oon kasvatustieteitä lukenu. Mulla on paljonkin annettavaa. Se on vaan oma vika, jos ei oo mitään sanottavaa parillisille ihmisille. Ei perheellisiä kiinnosta mitkään sun bileviikonloput.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710792
- 1276913
- 955583
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324850- 404134
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303639- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323382Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192814- 552589