Naiset ei koskaan tule kylään koska menevät bileisiin tai jonkun juopon luokse muuten viettämään aikaa.
Kivaa on vittu olla selvinpäin aina
14
58
Vastaukset
No ihan omahan tuo valintasi on, olla selvinpäin.
Koska olen kuivilla oleva alkoholisti, minulla on kokemusta molemmista. Seksi on paljon miellyttävämpää ja jälkimuistot terävämpiä kuin pöpperössä. Sen sijaan alkoholisti kärsii ahdistuneisuudesta, oli sitten kentällä tai kuivilla. 🌹👀
- Anonyymi
Tai pakenee jotain josta johtuu ahdistus ja helpottaakseen ahdistuu tarttuu pulloon tai piikkiin jotkut ovat jopa ahdistuksen takia tappaneet itsensä kuuleman mukaan
Anonyymi kirjoitti:
Tai pakenee jotain josta johtuu ahdistus ja helpottaakseen ahdistuu tarttuu pulloon tai piikkiin jotkut ovat jopa ahdistuksen takia tappaneet itsensä kuuleman mukaan
Psykologistisen selityksen mukaan KAIKKI häiriöilmiöt voidaan selittää 'pakenemisena'. Mutta psykologisti ei tunne olevansa selityksen velkaa, miksi osa samanlaisia kokeneista ei 'pakene'. 🌹👀
- Anonyymi
Jos ei tarjoa viinaa naiselle niin nainen ei tule kylään.
T: viinamies - Anonyymi
Itse olin naisena 12v. tuuri juopon kanssa yhteinen lapsemmekaan ei saanut häntä viina putkesta luopumaan.Oli oikein virtahepo olohuoneessa.Löysi jälkeen saman laisen naisen jolle viina maistu hyvin.Valitetavasti viina vei exsäni hautaan,eli lapseni isän!Vuodet vieri ja löysin aarteen joka ei tupakoinnut,ei juonut .Aika kun lapseni jo aikuinen ja jäin ysin . Ihan tanssi ravintolasta selvän miehen löysin. Joten ravintolassa olin selvin päin itsekkin. Onneamme kesti 22v. hän sai sydis kuoli.2021.Mitäs nämä akattomat eroneet,leski miehet sama kerostalo pihapiriä asuvat. Jotka kaljassa suurtakin urosta, tarttis sala suhdetta,oot nin seksy kato mulla seisoo pihalla kotiin palatessa. Känissä ja selvin päin ei muka muista. Lenkeilläni mies lähestyy ja juttelee kolmattako kertaa samoilla lenkki poluilla selvänä eläkeläinen, mutta selitä sitä seksiä haluaisi että aletako olee yhdessä? EI ! Eikä siinä mitään .Tammmikuusta 2022. jahtasi mies milläkin tekosyyllä minua kesän asti yhdessä kerho toiminassa. peräni tuli ulos .Ettei muut kuule. Voisinko tuoda hävikki ruokaa? Et. Taukoja sama. Tai koska keität kahvia mulle,on ukko mies . Kun kesä tuli vaimon kanssa vastaan tylysti sanoin: KUULE MIEHESI PYTÄÄ TEITÄ( HUOMI TEITÄ) KOTINI KAHVILLE. EI KÄY .Pääsin katu rauhaan hänestä. mutta kerho toimintaan en enää mene.Sen naaman näkeminenkin oksettaa. Jollekin puhuin niin selvisi oli 2 mutakin yrttänyt samoin.Kuinka monta muta jotka ei kehtaa puhua? joten kaiken ikäisiä naisia on selvinkin päin kaikkialla.Ja äijät tosi törkeitä naisille känissä suusta. meinaa jokainen nainen ikään katsomatta valmiit peti puuhin.itä-Hesasta.
- Anonyymi
Joskus entisaikaan oli ehkä tanssiravintoloita joissa raitiskin mies naisia tapaisi. Mutta ne ovat jo historiaa, ei niitä ole enää missään. Nykyään mennään porukalla yökerhoon juomaan viinaa ja tapaamaan naisia. Raitis mies ei ole mukana porukoissa eikä naisia tapaa.
t. viinamies - Anonyymi
Nuo tuollaise jos nainen kokee ne ahdistavaksi niin kai vähintäänkin seksuaalista häirintää/ahdistelua ilmoitus poliisille ni kyllä loppuu josai kohti kun vaimot eron ottaa eikä tovin päästä enään missään kehtaa liikkua
- Anonyymi
En usko että on ainoa syy
- Anonyymi
Et ole kutsunut ketään kylään, siinä se syy on.
Useimmat naiset tykkäävät miehestä, joka on raitis tai käyttää alkoholia kohtuullisesti. - Anonyymi
Samassa rapussa asuu kaljaseppo jonka luona ravaa naisia taksilla harva se päivä. Katselen menoa hämmästyneenä selvinpäin.
A - Anonyymi
Löydät niitä fiksumpia naisia kun vaikka vai menet ulos keskustelemaan ihmisten kanssa jos ei välttis rahatilanne salli mitään harrastusta just ny tai jos sulla on mahdollisuus jonkin nettipelin kautta vaikka keskustella neitojen ja naisten kanssa ja vaikka sitä kautta tutustua ite olen niihin jo sen verta ikäloppu et vaik olis mahdollisuus ei maksas vaivaa
- Anonyymi
Selvä mies tarkoittaa yksinäistä elämää. Juo viinaa niin tutustut naisiin baareissa ja silloin sen kumppanin löydät.
T: viinamies - Anonyymi
Päivän naurut 😁, kaksisanainen viesti poistoon samalla sisällöllä kuin otsikko. Logiikka rules 👍. Vittu joo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25110879
- 1276923
- 955603
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334898- 414161
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303709- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323402Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru212871- 582650