Laihdun syömällä kahvikakkuja ja perunaa

Anonyymi-ap

Erillaiset kahvikakut ja peruna on se millä olen nyt laihtunut erittäin nopeasti.
Kakut kahvin kera saa olla mitä tahansa kakkua esim mansikkatäytekakkua.Se pitää syödä niin että syödyt kalorit pysyy päivän aikana noin 1500 kalorissa,muuten ei laihdu,ja liikuntaa tai muuta arkiaktiivisuutta esim keskiraskas työ pitää harrastaa mahdollisimman paljon noin 3-8 tuntia päivässä.
-ilman liikuntaakin varmasti laihtuu,mutta laihtuminen on hidasta.

Niillä bodareiden ohjeilla ei laihdu tavallinen tallaaja.Niissä syödään 3 men tunnin välein riisiä ja kanaa sekä erillaisia proteenijuomia.
Nämäkin ketoukkojen ohjeet on aivan perseestä.Niissä syödään pelkkää rasvaa 2 kertaa päivässä.Kananmunia,läskiä eli pekonia,rasvaista juustoa.

16

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi aamunavauksesi tuli tällä kertaa näin myöhässä, Höpöukko? Vai oletko tällä kertaa pilailija?

      • Anonyymi

        Olen oikea laihduttaja.


    • Anonyymi

      Minä laihdun vielä tehokkaammin kun ostan halvan kahvikakun ja teen siitä leivoksia.Laitan kahden viipaleen väliin kermavaahtoa ja mansikkahilloa ja säästän rahaa ja kohta minulla on veitsenterävät vatsalihakset.Huomenna menen ostamaan tarjouksesta kilon yleisperunaa ja keitän vielä 8 ksan perunaa ja laitan ne leivoksen päälle.Katsoin youtudesta fideon että peruna sopii laihduttajalle ja veitsenterävät vatsalihakset näkyy jo kuukauden kuluttua.Voin myös tehdä smuuthien perunasta ja mansikkaleivoksesta jottei syömiseen kulu turhaa aikaa.Voi helposti lisätä maksamakkaraa ja ketspuppia.Ja proteenin tarve sekin on hoidettu.

      • Anonyymi

        8 ksan perunaa on ihan lautasmallin mukainen jos uskoo näitä palstan "ravintoasiantuntijoita" Tosin siitä tulee valtava määrä tärkkelystä ja GI paukkuu keitinperunalla, muutaman tunnin päiväunet on pakolliset aterian jälkeen. Mutta vanhuksella ei ole väliä vaikka päivän nukkuu kun yöllä valvoo ja etsii hedelmätoffeepiiloja ja syö kermajäätelöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8 ksan perunaa on ihan lautasmallin mukainen jos uskoo näitä palstan "ravintoasiantuntijoita" Tosin siitä tulee valtava määrä tärkkelystä ja GI paukkuu keitinperunalla, muutaman tunnin päiväunet on pakolliset aterian jälkeen. Mutta vanhuksella ei ole väliä vaikka päivän nukkuu kun yöllä valvoo ja etsii hedelmätoffeepiiloja ja syö kermajäätelöä.

        PITIKÖ PÖLJÄ TULLA TÄHÄN VITTUILEMAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8 ksan perunaa on ihan lautasmallin mukainen jos uskoo näitä palstan "ravintoasiantuntijoita" Tosin siitä tulee valtava määrä tärkkelystä ja GI paukkuu keitinperunalla, muutaman tunnin päiväunet on pakolliset aterian jälkeen. Mutta vanhuksella ei ole väliä vaikka päivän nukkuu kun yöllä valvoo ja etsii hedelmätoffeepiiloja ja syö kermajäätelöä.

        Pitää ajatella yläpäällä eikä alapäällä.Eihän 350g perunaa sisällä kuin 245 kaloria
        Minä syön aina illalla tai yöllä ennen nukkumaanmenoa 800 herkullisen gramman aterian ja laihdun OIKEAA LÄSKIÄ 4 kiloa kuukaudessa,jonka ansiosta nukun hyvät sikeät yöunet.

        Päivällä teen sitten muita asioita.Yö ON nukkumista varten.Laihdutettavaa minulla on enään 4 kiloa ja vatsalihakseni näkyvät silloin veitsenterävästi.Sitten kun olen laihtunut syön makeisiakin,mutta nyt en syö koska laihdutan.

        0,35 54,98 5,88 245 0,35 54,98 5,88 245
        Peruna350 g
        0,35 54,98 5,88 245


    • Anonyymi

      JOS haluaa laihtua oikein nopeasti syö välillä vain 2 kertaa päivässä mansikkakakkukavit ja siihen jotain aivan pientä eli KAIKKI muu suurempi syöminen kokonaan pois.

      Ihminen pystyy elämään monta viikkoa pelkällä vedelläkin eli tämä ON siihen verrattuna ruhtinaallisen hyvä' kuuri

      • Anonyymi

        Koittakaa ihmiset tajuta se asia että laihtuminen riippuu syödystä kalorimäärästä ja kalorivajeesta.
        Minäkin olen aikaisemmin pelännyt lihasten laihtumista ja siksi olen syönyt enemmän.
        TOTUUS on se että vain läski laihuu kun syö vähän.Minullakin pienentyy koko ajan pihtimittauslukema erittäin nopeasti ja lihakset ei laihdu yhtään vaikka siitä peloitellaan.

        Runsas syöminen ON vain lihasten kasvattamissen ja jos haluaa laihtua pitää syödä vähän.


      • Anonyymi

        Ihminen elää pelkällä kalorivajeella vesi riittää kunhan muistaa HERKUTELLA välillä kakulla ja pullalla illalla kun tulee nälkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koittakaa ihmiset tajuta se asia että laihtuminen riippuu syödystä kalorimäärästä ja kalorivajeesta.
        Minäkin olen aikaisemmin pelännyt lihasten laihtumista ja siksi olen syönyt enemmän.
        TOTUUS on se että vain läski laihuu kun syö vähän.Minullakin pienentyy koko ajan pihtimittauslukema erittäin nopeasti ja lihakset ei laihdu yhtään vaikka siitä peloitellaan.

        Runsas syöminen ON vain lihasten kasvattamissen ja jos haluaa laihtua pitää syödä vähän.

        Se pitää aina ennen syömistä ajatella tarkasti ONKO OIKEA NÄLKÄ,ja syö sitten sen mukaan.JOS nälkää ei ole pitää syödä erittäin vähän ja jättää yksi ateria kokonaan syömättä JOS ei ole nälkä.
        Eilen jätin itse yhdet kakkukahvit juomatta ja iltaruuan syömättä joten kalorit vain 1200

        Jos on yhtenä päivänä syönyt vaikka 4000 kaloria,pitää seuraavat 3 päivää olla 1000-1300 kaloria.


    • Anonyymi

      Kulakin tapansa.Uskon ihminen laihtuu ,vähemmän ruutu aikaa ja tätä palstaa.Syö ruokarytmillä.Netin sijaan aijan käytäisi vaikka kävelyyn.

    • Anonyymi

      Onko kakku vai peruna oikeaa parempaa ruokaa?

    • Anonyymi

      Kahvikakku PITÄÄ syödä nopeasti ja silloin voi syödä niin monta kakkua kuin haluaa,jos se on HYVÄNMAKUISTA.Jos syö hitaasti niin LIHOO 245,3 kg vuodessa ja jos ei käytä mononlämmittimiä.Mononlämmittimet imee kadanossista rasvan ja kolesroolin.Kahvikakkuun ne ei vaikuta mutta kahvikakussa ei ole kolesroolia eikä proteenia.Eikö tämä vieläkään mene perille?

      • Anonyymi

        En sano miten laihdutan.Oikein nopeassa laihdutuksessa syön eri ruokaa.


    • Anonyymi

      Pelkkää höpinää.

      • Anonyymi

        Oletko koira?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe