Joulusuklaat tulleet jo kauppoihin

On ainakin riittävästi aikaa tutustua valikoimiin

59

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niih.. joulukalenterit myynnissä ja on lokakuun kolmas.. enää puuttuu, että alkavat soittamaan joululauluja.. yöksistä.

• Huomenna ostamaan suklaakalenteria, ennen kuin loppuvat

• pujotteIija kirjoitti:

Huomenna ostamaan suklaakalenteria, ennen kuin loppuvat

Älä ny.. vai vielä suklaakalenteria.
        Mä tiedän paljon suklaakalenteria kivemman kalenterin. Sen saa sellaisesta aikuisten kaupasta. Mutta ei me sellaista tarvita.. en ainakaan usko.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Älä ny.. vai vielä suklaakalenteria.
        Mä tiedän paljon suklaakalenteria kivemman kalenterin. Sen saa sellaisesta aikuisten kaupasta. Mutta ei me sellaista tarvita.. en ainakaan usko.

Omko kivemmassa kalenterissa jotain muuta kuin suklaata?

• pujotteIija kirjoitti:

Sellaisia yllätysherkkuja, joiden kanssa voi pitää kivaa kahdestaan ..

Sellaisia yllätysherkkuja, joiden kanssa voi pitää kivaa kahdestaan ..

Ainahan herkut kelpaavat, täytyykin tutkia tuota

• pujotteIija kirjoitti:

Juu, eiköhän myö pärjätä ilman aikuisten kalenteriakin, tai olihan siellä kutittelija, vai mikä se nyt oli

Niin.. eiköhän me olla fine ilman anaalitappejakin..
        Ollaan niin oldschool...

Niin.. eiköhän me olla fine ilman anaalitappejakin..
        Ollaan niin oldschool...

Riittää kun on ihana ihminen. Mutta synttärilahja sinulle pitäisi keksiä ennen juolulahjaa

• pujotteIija kirjoitti:

Riittää kun on ihana ihminen. Mutta synttärilahja sinulle pitäisi keksiä ennen juolulahjaa

No sille sun ihanuudelle ei ole vielä tullut rajaa..

Onkos sun synttärilahjasi täyttänyt odotukset? Talvella kun olet ollut mettähommissa, nii toivottavasti tulee käyttöön...

Harmittaisi vietävästi jos sen hintainen ja sellaiset arvostelut saanut laite olisi susi.

No sille sun ihanuudelle ei ole vielä tullut rajaa..

Onkos sun synttärilahjasi täyttänyt odotukset? Talvella kun olet ollut mettähommissa, nii toivottavasti tulee käyttöön...

Harmittaisi vietävästi jos sen hintainen ja sellaiset arvostelut saanut laite olisi susi.

Hyvin on täyttänyt, tänään viimeksi oli käytössä

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvin on täyttänyt, tänään viimeksi oli käytössä

Kiva kuulla. Hyvä jos toimii.

Joten julistan nyt koko kansalle, että pujottelija on saanut kaipaamansa saappaanlämmittimet ja olen iloinen kun juuri minä sain ne hänelle antaa.

Että siis tavallaan julistin juuri sinut minun kullakseni..

Kiva kuulla. Hyvä jos toimii.

Joten julistan nyt koko kansalle, että pujottelija on saanut kaipaamansa saappaanlämmittimet ja olen iloinen kun juuri minä sain ne hänelle antaa.

Että siis tavallaan julistin juuri sinut minun kullakseni..

Hyvä oivallus sinulta nuo saappaanlämmittimet, kultaseni

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvä oivallus sinulta nuo saappaanlämmittimet, kultaseni

No...
        Olet oikeastaan itse pyytänyt niitä täällä palstalla.. tosin vissiin vain huumorimielessä.. otin kopin ja tein kunnarin. Joskus minäkin onnistun..

No...
        Olet oikeastaan itse pyytänyt niitä täällä palstalla.. tosin vissiin vain huumorimielessä.. otin kopin ja tein kunnarin. Joskus minäkin onnistun..

En kyllä muista että olisin pyytänyt, mutta uskon sinua

• pujotteIija kirjoitti:

En kyllä muista että olisin pyytänyt, mutta uskon sinua

Miepä muistan.. ja minulla ON hyvä muisti. Nyt toivottelen sinulle hyvää illanjatkoa. Käyn jo nukkumaan. Eli hyvää yötä, kultaseni.

Miepä muistan.. ja minulla ON hyvä muisti. Nyt toivottelen sinulle hyvää illanjatkoa. Käyn jo nukkumaan. Eli hyvää yötä, kultaseni.

Hyvää yötä kultaseni

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Yhden reiän suklaa kalenteri.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhden reiän suklaa kalenteri.

Reikäkalenteri

• Anonyymi

Joo ja olisi hyvä ostaa lapsille ne nyt jo. On sitten enemmän kuukausia aikaa sanoa että ei sitä vielä saa avata. Ei saa olla tuhma. Tuhmat ei saa lahjoja. Tontut on sun ikkunan takana ja ne kertoo pukille.

• Anonyymi

Joulukalenterit.

• Ei kannattaisi edes näyttää lapsille

• Anonyymi

Pujis, 55v., montako rasiaa ostit?

• Varmaan aika monta.. on sokerihiiri. Mitä kummastelen kun on niin hoikka.. ja ihanakin vielä.

• Ostan vasta vähän ennen joulua

• Olivat pentelee aloittaneet jo syyskuun vikalla viikolla pk-seudulla ja Pirkanmaalla... Ja kuten todettu, parin vuoden päästä joulunamujen myynti alkaa heti kun juhannuksen makkara-sinappi -härdelli päättyy... Stana...

• Simaakin taitaa olla kaupoissa ympäri vuoden, mämmistä en tiedä

• pujotteIija kirjoitti:

Simaakin taitaa olla kaupoissa ympäri vuoden, mämmistä en tiedä

Eiköhän mämmiäkin löydy, taitaa niitä kinkkujakin nykyään olla isoimmissa ostoshelveteissä läpi vuoden. Runsaudenpulaa...

• randombypasser kirjoitti:

Eiköhän mämmiäkin löydy, taitaa niitä kinkkujakin nykyään olla isoimmissa ostoshelveteissä läpi vuoden. Runsaudenpulaa...

Täytyy huomenna tarkistaa mämmitilanne

• pujotteIija kirjoitti:

Täytyy huomenna tarkistaa mämmitilanne

Potkaise ohi kulkiessasi ne joulunamuhylly nurin, kiitos :)

• randombypasser kirjoitti:

Potkaise ohi kulkiessasi ne joulunamuhylly nurin, kiitos :)

Ei oikein sovi kiltille ja kunnolliselle :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ei oikein sovi kiltille ja kunnolliselle :D

Tuo on totta... Pihkura, täytyy siis itse käydä tuuppaamassa paikallisen marketin hylly nurin huomenna :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Simaakin taitaa olla kaupoissa ympäri vuoden, mämmistä en tiedä

Mämmiä on ollut ainakin viimeiset 10 vuotta, kauppojen pakastealtaissa. Kotileipurit käyttää sitä ympärivuoden esim. saaristolaisleivän valmistuksessa, ehdoton suosikki tuote.
        Netistä löytyy kyllä yksinkertainen ohje sen tekoon, vuokaleipänä, onnistuu aina.

• Anonyymi

En osta! Oneksi asun yksin niin sokeri koukkuni ei ala joulun herkuilla ,kun joulunkin olen yksin!Ei peloa retkahdan. Se tarkoittaisi sitten, joka ilta suklaata ja äkkiä lihoisin takaisi ylipainoseksi: Entinen suklaalla elijä illat!

• No kinkkua sitten

• Anonyymi

Pukki laihtunut vain hinta pompsahtanut.

• Pukin pitää olla hyvässä lihassa

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Pukin pitää olla hyvässä lihassa

Ehkä hällä on sydänkin suklaata

• Anonyymi

Suklaatkin vanhenevat ja maku menee, kestävätkö nyt hankitut hyvinä jouluun asti?
      Omalta kohdaltani voin sanoa että jos päädyn ostamaan, eivät kestä...

• Luulis että tuoreempi suklaa on parempaa

• Jos nyt ostaa, niin pitää muistaa säännöllinen laaduntarkkailu maistelemalla. Vain siten tietää jouluna että ovatko enää ihan täydellisiä.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Luulis että tuoreempi suklaa on parempaa

Juuri niinhän se onkin!

• Yleensä niitä on myös kaupassa vielä joulun jälkeenkin.

• Ja vielä alennuksessa

• pujotteIija kirjoitti:

Ja vielä alennuksessa

Ettei jäisi köyhän vaikutelmaa niin rahaa pitää kuitenkin käyttää yhtä paljon eli ostaa vaan sitten enemmän.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ettei jäisi köyhän vaikutelmaa niin rahaa pitää kuitenkin käyttää yhtä paljon eli ostaa vaan sitten enemmän.

Erikoinen logiikka sinulla, tuotteet ovat kallistuneet mutta ostat silti samalla rahalla enemmän kuin ennen..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen logiikka sinulla, tuotteet ovat kallistuneet mutta ostat silti samalla rahalla enemmän kuin ennen..?

Mutta puhuttiin joulusuklaista jotka ovat alennuksessa joulun jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta puhuttiin joulusuklaista jotka ovat alennuksessa joulun jälkeen.

Eipäs, luehan aloitus uudelleen, siinä ei puhuta halaistua sanaa eikä varsinkaan halkaistun suklaalevyn vertaa alennuksista.

• Anonyymi

Pidän kyllä joulusta, mutta eikö se ole jo vähän liikaa kun jo syyskuussa alkaa joulua tunkea joka paikasta läpi? 🙄 Kaikenlaisia jouluaskartelu-videoita putkahtelee verkkokalvoille sieltä täältä, kaupoissa tosiaan suklaalle raivattu tilat jne. Menee jotenkin maku, jos joulua alkaa jo syyskuussa fiilistelemään.

• Anonyymi

Ne ylimääräiset istutetaan maahan ja niistä kasvaa tryhveleitä sadan vuoden kuluttua.

• Anonyymi

Leikisti ja teoriassa kyllä sikäli että esim. kokonaisia hasselpähkinöitä (hassel= pähkinä!!) sisältävän suklaan pähkinä voisi alkaa kasvaa.
        Olen yrittänyt kasvattaa pähkinäpensaita kaupan pähkinöistä mutta eivät ota alkaakseen.
        Käsittääkseni Euroopanpähkinäpensas on yhtä kuin hasselpähkinäpensas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikisti ja teoriassa kyllä sikäli että esim. kokonaisia hasselpähkinöitä (hassel= pähkinä!!) sisältävän suklaan pähkinä voisi alkaa kasvaa.
        Olen yrittänyt kasvattaa pähkinäpensaita kaupan pähkinöistä mutta eivät ota alkaakseen.
        Käsittääkseni Euroopanpähkinäpensas on yhtä kuin hasselpähkinäpensas?

on se just, etelä-suomessa kasvaa luontaisenakin, mutta poiminta ei jokamiehen oikeus

Tuollainen löytyi, --"pähkinöistä kasvatus voi onnistua paahtamattomista, kuorituista siemenistä. Esimerkiksi pistaasi, maapähkinä ja hasselpähkinä asetetaan kuorittuina multaan itämään.. Pähkinöistä kasvatus voi onnistua paahtamattomista, kuorituista siemenistä.
        maapähkinän siemeniä eli siis pähkinöitä myydään siemenkaupoissa, sehän on hernekasvi, eli pähkinät maan alla, apilaa muistuttavat lehdet, Oikeat pähkinäkasvit ovat sitten ihan pieniä puita

• Anonyymi

Mums, mums, minä olen istunut koko päivän kaupassa joulusuklaa vuoren äärellä ja hoilottanut, suklaavuori, suklaavuori sulaa mun suuhun, muhaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Älä valehtele.

• Anonyymi

Eläkeläisiä Joulupukin ilmestyminen tuskin hetkauttaa lainkaan.

• Anonyymi

Joo, parempi varmaan tässä ihan kohtapuoleen viettää jo joulua, ties mille mallille maailma joulukuuhun mennessä asettunut.

• Anonyymi

Sugulaa silmä

• Anonyymi

Joko Kluuvista saa Fazerin tryffeleitä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3121
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1055
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      801
    Aihe