On ainakin riittävästi aikaa tutustua valikoimiin
Joulusuklaat tulleet jo kauppoihin
59
254
Vastaukset
No niih.. joulukalenterit myynnissä ja on lokakuun kolmas.. enää puuttuu, että alkavat soittamaan joululauluja.. yöksistä.
pujotteIija kirjoitti:
Huomenna ostamaan suklaakalenteria, ennen kuin loppuvat
Älä ny.. vai vielä suklaakalenteria.
Mä tiedän paljon suklaakalenteria kivemman kalenterin. Sen saa sellaisesta aikuisten kaupasta. Mutta ei me sellaista tarvita.. en ainakaan usko.Pikku-pirpana kirjoitti:
Älä ny.. vai vielä suklaakalenteria.
Mä tiedän paljon suklaakalenteria kivemman kalenterin. Sen saa sellaisesta aikuisten kaupasta. Mutta ei me sellaista tarvita.. en ainakaan usko.Omko kivemmassa kalenterissa jotain muuta kuin suklaata?
pujotteIija kirjoitti:
Omko kivemmassa kalenterissa jotain muuta kuin suklaata?
Sellaisia yllätysherkkuja, joiden kanssa voi pitää kivaa kahdestaan ..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sellaisia yllätysherkkuja, joiden kanssa voi pitää kivaa kahdestaan ..
Ainahan herkut kelpaavat, täytyykin tutkia tuota
pujotteIija kirjoitti:
Ainahan herkut kelpaavat, täytyykin tutkia tuota
No toivottavasti tuli oikea linkki
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaispariskunnat-testasivat-aikuisten-tuhmat-joulukalenterit-nain-niista-nautittiin-pieni-parina-haarojen-valissa-ei-koskaan-ole-haitaksi/7624646#gs.dwme5uPikku-pirpana kirjoitti:
No toivottavasti tuli oikea linkki
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaispariskunnat-testasivat-aikuisten-tuhmat-joulukalenterit-nain-niista-nautittiin-pieni-parina-haarojen-valissa-ei-koskaan-ole-haitaksi/7624646#gs.dwme5uJuu, eiköhän myö pärjätä ilman aikuisten kalenteriakin, tai olihan siellä kutittelija, vai mikä se nyt oli
pujotteIija kirjoitti:
Juu, eiköhän myö pärjätä ilman aikuisten kalenteriakin, tai olihan siellä kutittelija, vai mikä se nyt oli
Niin.. eiköhän me olla fine ilman anaalitappejakin..
Ollaan niin oldschool...Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. eiköhän me olla fine ilman anaalitappejakin..
Ollaan niin oldschool...Riittää kun on ihana ihminen. Mutta synttärilahja sinulle pitäisi keksiä ennen juolulahjaa
pujotteIija kirjoitti:
Riittää kun on ihana ihminen. Mutta synttärilahja sinulle pitäisi keksiä ennen juolulahjaa
No sille sun ihanuudelle ei ole vielä tullut rajaa..
Onkos sun synttärilahjasi täyttänyt odotukset? Talvella kun olet ollut mettähommissa, nii toivottavasti tulee käyttöön...
Harmittaisi vietävästi jos sen hintainen ja sellaiset arvostelut saanut laite olisi susi.Pikku-pirpana kirjoitti:
No sille sun ihanuudelle ei ole vielä tullut rajaa..
Onkos sun synttärilahjasi täyttänyt odotukset? Talvella kun olet ollut mettähommissa, nii toivottavasti tulee käyttöön...
Harmittaisi vietävästi jos sen hintainen ja sellaiset arvostelut saanut laite olisi susi.Hyvin on täyttänyt, tänään viimeksi oli käytössä
pujotteIija kirjoitti:
Hyvin on täyttänyt, tänään viimeksi oli käytössä
Kiva kuulla. Hyvä jos toimii.
Joten julistan nyt koko kansalle, että pujottelija on saanut kaipaamansa saappaanlämmittimet ja olen iloinen kun juuri minä sain ne hänelle antaa.
Että siis tavallaan julistin juuri sinut minun kullakseni..Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiva kuulla. Hyvä jos toimii.
Joten julistan nyt koko kansalle, että pujottelija on saanut kaipaamansa saappaanlämmittimet ja olen iloinen kun juuri minä sain ne hänelle antaa.
Että siis tavallaan julistin juuri sinut minun kullakseni..Hyvä oivallus sinulta nuo saappaanlämmittimet, kultaseni
pujotteIija kirjoitti:
Hyvä oivallus sinulta nuo saappaanlämmittimet, kultaseni
No...
Olet oikeastaan itse pyytänyt niitä täällä palstalla.. tosin vissiin vain huumorimielessä.. otin kopin ja tein kunnarin. Joskus minäkin onnistun..Pikku-pirpana kirjoitti:
No...
Olet oikeastaan itse pyytänyt niitä täällä palstalla.. tosin vissiin vain huumorimielessä.. otin kopin ja tein kunnarin. Joskus minäkin onnistun..En kyllä muista että olisin pyytänyt, mutta uskon sinua
pujotteIija kirjoitti:
En kyllä muista että olisin pyytänyt, mutta uskon sinua
Miepä muistan.. ja minulla ON hyvä muisti. Nyt toivottelen sinulle hyvää illanjatkoa. Käyn jo nukkumaan. Eli hyvää yötä, kultaseni.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Miepä muistan.. ja minulla ON hyvä muisti. Nyt toivottelen sinulle hyvää illanjatkoa. Käyn jo nukkumaan. Eli hyvää yötä, kultaseni.
Hyvää yötä kultaseni
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Omko kivemmassa kalenterissa jotain muuta kuin suklaata?
Yhden reiän suklaa kalenteri.
- Anonyymi
Joo ja olisi hyvä ostaa lapsille ne nyt jo. On sitten enemmän kuukausia aikaa sanoa että ei sitä vielä saa avata. Ei saa olla tuhma. Tuhmat ei saa lahjoja. Tontut on sun ikkunan takana ja ne kertoo pukille.
- Anonyymi
Joulukalenterit.
- Anonyymi
Pujis, 55v., montako rasiaa ostit?
Varmaan aika monta.. on sokerihiiri. Mitä kummastelen kun on niin hoikka.. ja ihanakin vielä.
Olivat pentelee aloittaneet jo syyskuun vikalla viikolla pk-seudulla ja Pirkanmaalla... Ja kuten todettu, parin vuoden päästä joulunamujen myynti alkaa heti kun juhannuksen makkara-sinappi -härdelli päättyy... Stana...
pujotteIija kirjoitti:
Simaakin taitaa olla kaupoissa ympäri vuoden, mämmistä en tiedä
Eiköhän mämmiäkin löydy, taitaa niitä kinkkujakin nykyään olla isoimmissa ostoshelveteissä läpi vuoden. Runsaudenpulaa...
randombypasser kirjoitti:
Eiköhän mämmiäkin löydy, taitaa niitä kinkkujakin nykyään olla isoimmissa ostoshelveteissä läpi vuoden. Runsaudenpulaa...
Täytyy huomenna tarkistaa mämmitilanne
pujotteIija kirjoitti:
Täytyy huomenna tarkistaa mämmitilanne
Potkaise ohi kulkiessasi ne joulunamuhylly nurin, kiitos :)
randombypasser kirjoitti:
Potkaise ohi kulkiessasi ne joulunamuhylly nurin, kiitos :)
Ei oikein sovi kiltille ja kunnolliselle :D
pujotteIija kirjoitti:
Ei oikein sovi kiltille ja kunnolliselle :D
Tuo on totta... Pihkura, täytyy siis itse käydä tuuppaamassa paikallisen marketin hylly nurin huomenna :D
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Simaakin taitaa olla kaupoissa ympäri vuoden, mämmistä en tiedä
Mämmiä on ollut ainakin viimeiset 10 vuotta, kauppojen pakastealtaissa. Kotileipurit käyttää sitä ympärivuoden esim. saaristolaisleivän valmistuksessa, ehdoton suosikki tuote.
Netistä löytyy kyllä yksinkertainen ohje sen tekoon, vuokaleipänä, onnistuu aina.
- Anonyymi
En osta! Oneksi asun yksin niin sokeri koukkuni ei ala joulun herkuilla ,kun joulunkin olen yksin!Ei peloa retkahdan. Se tarkoittaisi sitten, joka ilta suklaata ja äkkiä lihoisin takaisi ylipainoseksi: Entinen suklaalla elijä illat!
- Anonyymi
Pukki laihtunut vain hinta pompsahtanut.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Pukin pitää olla hyvässä lihassa
Ehkä hällä on sydänkin suklaata
- Anonyymi
Suklaatkin vanhenevat ja maku menee, kestävätkö nyt hankitut hyvinä jouluun asti?
Omalta kohdaltani voin sanoa että jos päädyn ostamaan, eivät kestä...Jos nyt ostaa, niin pitää muistaa säännöllinen laaduntarkkailu maistelemalla. Vain siten tietää jouluna että ovatko enää ihan täydellisiä.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Luulis että tuoreempi suklaa on parempaa
Juuri niinhän se onkin!
Yleensä niitä on myös kaupassa vielä joulun jälkeenkin.
pujotteIija kirjoitti:
Ja vielä alennuksessa
Ettei jäisi köyhän vaikutelmaa niin rahaa pitää kuitenkin käyttää yhtä paljon eli ostaa vaan sitten enemmän.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Ettei jäisi köyhän vaikutelmaa niin rahaa pitää kuitenkin käyttää yhtä paljon eli ostaa vaan sitten enemmän.
Erikoinen logiikka sinulla, tuotteet ovat kallistuneet mutta ostat silti samalla rahalla enemmän kuin ennen..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen logiikka sinulla, tuotteet ovat kallistuneet mutta ostat silti samalla rahalla enemmän kuin ennen..?
Mutta puhuttiin joulusuklaista jotka ovat alennuksessa joulun jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta puhuttiin joulusuklaista jotka ovat alennuksessa joulun jälkeen.
Eipäs, luehan aloitus uudelleen, siinä ei puhuta halaistua sanaa eikä varsinkaan halkaistun suklaalevyn vertaa alennuksista.
- Anonyymi
Pidän kyllä joulusta, mutta eikö se ole jo vähän liikaa kun jo syyskuussa alkaa joulua tunkea joka paikasta läpi? 🙄 Kaikenlaisia jouluaskartelu-videoita putkahtelee verkkokalvoille sieltä täältä, kaupoissa tosiaan suklaalle raivattu tilat jne. Menee jotenkin maku, jos joulua alkaa jo syyskuussa fiilistelemään.
- Anonyymi
Ne ylimääräiset istutetaan maahan ja niistä kasvaa tryhveleitä sadan vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Leikisti ja teoriassa kyllä sikäli että esim. kokonaisia hasselpähkinöitä (hassel= pähkinä!!) sisältävän suklaan pähkinä voisi alkaa kasvaa.
Olen yrittänyt kasvattaa pähkinäpensaita kaupan pähkinöistä mutta eivät ota alkaakseen.
Käsittääkseni Euroopanpähkinäpensas on yhtä kuin hasselpähkinäpensas? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikisti ja teoriassa kyllä sikäli että esim. kokonaisia hasselpähkinöitä (hassel= pähkinä!!) sisältävän suklaan pähkinä voisi alkaa kasvaa.
Olen yrittänyt kasvattaa pähkinäpensaita kaupan pähkinöistä mutta eivät ota alkaakseen.
Käsittääkseni Euroopanpähkinäpensas on yhtä kuin hasselpähkinäpensas?on se just, etelä-suomessa kasvaa luontaisenakin, mutta poiminta ei jokamiehen oikeus
Tuollainen löytyi, --"pähkinöistä kasvatus voi onnistua paahtamattomista, kuorituista siemenistä. Esimerkiksi pistaasi, maapähkinä ja hasselpähkinä asetetaan kuorittuina multaan itämään.. Pähkinöistä kasvatus voi onnistua paahtamattomista, kuorituista siemenistä.
maapähkinän siemeniä eli siis pähkinöitä myydään siemenkaupoissa, sehän on hernekasvi, eli pähkinät maan alla, apilaa muistuttavat lehdet, Oikeat pähkinäkasvit ovat sitten ihan pieniä puita
- Anonyymi
Mums, mums, minä olen istunut koko päivän kaupassa joulusuklaa vuoren äärellä ja hoilottanut, suklaavuori, suklaavuori sulaa mun suuhun, muhaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Eläkeläisiä Joulupukin ilmestyminen tuskin hetkauttaa lainkaan.
- Anonyymi
Joo, parempi varmaan tässä ihan kohtapuoleen viettää jo joulua, ties mille mallille maailma joulukuuhun mennessä asettunut.
- Anonyymi
Sugulaa silmä
- Anonyymi
Joko Kluuvista saa Fazerin tryffeleitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801