Savorisen nobel?

Anonyymi-ap

Olisi jo kohtuullista antaa se kun on uurastettu asian eteen niin pitkään.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Savorisen teorian oikeellisuutta ja ylivertaisuutta tuskin kukaan kieltää, mutta kun maailmankaikkeus toimii väärin. Pelkkää jääräpäisyyttään se kieltäytyy toimimasta kuten Savorinen niin ansiokkaasti on vuosien varrella kuvannut.

    • Anonyymi

      Tuntuu siltä, että tällä kaverilla on aivan omat selityksensä maailmankaikkeuden olemuksesta.

      • Anonyymi

        Keksippä itse parempi.


    • Anonyymi

      Olin paikalla kun Savorinen luennoi eräässä yliopistossa. Sai valtavat ablodit.

      • Anonyymi

        Tiedän Savorisen käyneen häiritsemässä tutkijoita heidän ruokatunneillaan ainakin Helsingin yliopistolla. Eivät ottaneet Jukan ajatukset tutkijoiden piirissä tulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän Savorisen käyneen häiritsemässä tutkijoita heidän ruokatunneillaan ainakin Helsingin yliopistolla. Eivät ottaneet Jukan ajatukset tutkijoiden piirissä tulta.

        Nobel on politusoitunut pahasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nobel on politusoitunut pahasti!

        Rauhan Nobel kyllä ja ehkä myös kirjallisuuden Nobel. Tiede Nobelien kohdalla tuskin voidaan politisoitumisesta puhua.


      • Anonyymi

        Myös Kuopijon torilla esiintynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän Savorisen käyneen häiritsemässä tutkijoita heidän ruokatunneillaan ainakin Helsingin yliopistolla. Eivät ottaneet Jukan ajatukset tutkijoiden piirissä tulta.

        Laajeneva avaruus on keisari alasti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laajeneva avaruus on keisari alasti !

        Lasjenevat fotonit säteilevät tihentymiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasjenevat fotonit säteilevät tihentymiä.

        Ja tuuppivat toisiaan kiihdyttäessään valonnopeuteen.
        Milloin mahdamme saada sen fysiikan perusteita järkyttävän fotonitutkimuksen tulokset, jota varten Savorinen teetti läkkisepällä metallikourun blokkaamaan tihetymiä.


      • Anonyymi

        Totta kai Savorinen sai valtavat ablodit. Sehän on varmasti täysi vastakohta aplodeille.


    • Anonyymi

      Jännä ajatella että kaikki laajenee. Ja mekin siinä samalla.

      • Anonyymi

        Eikö käytettäisi kuitenkin mielummin sanaa "leviää"?

        Voitaisiin sanoa vaikka, että OSP levisi kuin Savorisen eväät.


      • Anonyymi

        Itse olen ainakin laajentunut. Rippikoulupuku ei enää millään mahdu päälle.

        Savorisen avaruus ei laajene, mutta planeetat ja tähdet laajenevat jopa kiihtyvällä nopeudella, koska suuri osa painovoimana tuntemastamme ilmiöstä johtuu S:n mukaan planeettojen laajenemisesta.
        Mutta kun avaruus ei laajene, niin sen pitäisi olla tiukassa laajentuneita tähtiä ja planeettoja.

        Mitä minulta on jäänyt ymmärtämättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ainakin laajentunut. Rippikoulupuku ei enää millään mahdu päälle.

        Savorisen avaruus ei laajene, mutta planeetat ja tähdet laajenevat jopa kiihtyvällä nopeudella, koska suuri osa painovoimana tuntemastamme ilmiöstä johtuu S:n mukaan planeettojen laajenemisesta.
        Mutta kun avaruus ei laajene, niin sen pitäisi olla tiukassa laajentuneita tähtiä ja planeettoja.

        Mitä minulta on jäänyt ymmärtämättä?

        Ei avaruus laajene eikä tarvitse koska se on ääretön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei avaruus laajene eikä tarvitse koska se on ääretön.

        Mutta jos galaksin sisällä kaikki kappaleet laajenevat ja vielä kiihtyvästi, pitää galaksin sisäisten välimatkojen kasvaa samassa suhteessa. Kyse ei voi olla kappaleiden liikkeestä, koska sellaista energiaa ei löytyisi mistään.
        Lisäksi jos kappaleen kiihtyvä laajeneminen olisi merkittävä tekijä, kappaleiden pinnan laajeneminen olisi ajat sitten ylittänyt valonnopeuden. Vielä paljon nopeammin olisi kappaleiden etääntyminen toisistaan ylittänyt nopeuden c.

        Vaikka miksi pöljäilyä pitäisi edes todistella pöljäöilyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos galaksin sisällä kaikki kappaleet laajenevat ja vielä kiihtyvästi, pitää galaksin sisäisten välimatkojen kasvaa samassa suhteessa. Kyse ei voi olla kappaleiden liikkeestä, koska sellaista energiaa ei löytyisi mistään.
        Lisäksi jos kappaleen kiihtyvä laajeneminen olisi merkittävä tekijä, kappaleiden pinnan laajeneminen olisi ajat sitten ylittänyt valonnopeuden. Vielä paljon nopeammin olisi kappaleiden etääntyminen toisistaan ylittänyt nopeuden c.

        Vaikka miksi pöljäilyä pitäisi edes todistella pöljäöilyksi.

        Sinun pitää katsoa kaikki Savorisen videot. Sieltä se selviää ellet suljetulle joudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää katsoa kaikki Savorisen videot. Sieltä se selviää ellet suljetulle joudu.

        Ei selviä. Seurailin aikanani Savorisen juttuja ja vastailinkin hänelle, mutta täynnä sisäisiä ristiriitoja oleva kyhäelmä ei kovin pitkään jaksanut kiinnostaa. Kaverin ÄO on ilmeisesti 70 - 80 välillä, eikä hän itsekään kykene ymmärtämään väitteidensä ristiriitoja.


    • Anonyymi

      Savoriselle voisi pystyttää patsaan Kuopijoon. Pitäisi löytää arvoisensa sijoituspaikka.

      • Anonyymi

        Entåpä jos laitettas ekaluokalle ja sitä kautta oppimaan asioitten perusteita. Hiljaa hyvä tulee. Sitten tokalle jne...


      • Anonyymi

        Loppusijoituspaikka voisi olla vaikka jätemonttu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe