Naisen ja miehen treffit ovat olleet ja päätyneet naisen luokse kerrostalo yksiöön ja naisen sänkyyn.
Sitä ennen syötiin pizzaa ja muuta uuniruokaa.
Aamulla miehen lähdettyä huomaa nainen kylpyhuoneessa, että hammasharja on eri asennossa mukissa.
Nyt hammasharja on mukissa, kun nainen aina laittaa sen sähköhammasharjan pakkauksen muoviosan päälle.
Onko mies pessyt hampaansa naisen hammasharjalla, hammasharjassa näyttää olevan myös tahnaa, nainen huuhtelee AINA hammasharjansa, ettei siihen jää tahnaa.
Mitään sähköhammasharjan surinaa ei yöllä kuulunut?
Soittaako nainen miehelle kysyäkseen onko mies käyttänyt naisen hammasharjaa naisen kylpyhuoneessa vai toteaako what ever samapa tuo vai heittäkö hammasharjan ihan varmuuden vuoksi roskiin ja mukin myös ja ottaa uuden sähköhammas harjaosan käyttöön.
Naisen hammasharja eri asennossa aamulla
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä on ole niin neuroottisen tarkka hammasharjani suhteen, että sen muuttunutta asentoa huomaisin. Sen sijaan sen huomaisin kyllä, jos hammasharja on märkä. Senkin huomaisin kyllä, jos mies olisi jossain kohtaa hampaansa harjannut. Puhdasta suuta on ihan eri tuntuista pussata. Sellaista tilannetta ei siis olisi, ettenkö tietäisi tuota asiaa.
Vaan mitä tekisin. Sinällään en kuole siihen, jos hammasharjaani on käytetty sellaisen suun putsaamiseen, jota olen suudellutkin. Luultavasti antaisin luvankin käyttää, jos sellaista kysyttäisiin ja sitten vaan putsaisin harjani hyvin. Multa tosin kyllä löytyy puhtaita harjojakin, kun vain kysyisi. Kyllähän sitä omalle kullalleen oman hammasharjan antaa.
Ongelma syntyisi kuitenkin siitä, jos menisi käyttämään ilman lupaa. Mitähän kaikkea muuta sellainen tyyppi mahtaakaan tehdä, joka käyttää tooten hammasharjaa ilman lupaa. Ei jatkoon tuollaista miestä. - Anonyymi
Tossa puhuttiin siis yksiöstä. Että mä en ymmärrä miten yksiössä voi asua. Siis mihin se sänky kaitetaan. Siihen sohvan ja nojatuolin väliin. On siinä kiva sitten vieraiden kanssa kahvitella petaamattoman sängyn vieressä. Mulle on oma makuuhuone tärkee, vaikka ei mulla nuoruudessakaan omaa ollu vaan veljen kanssa sama.
- Anonyymi
Samaa mietti ensimmäinen vastaajakin, että kerrostalo yksiö ei ole tämän naisen koti lainkaan. Jätin sitten kuitenkin tuon kohdan huomioimatta ja vastasin vain kysymykseen.
Paljon on menetetty, jos sisaruksilla ovat eri makuuhuoneet. Se vähentää juttelua, ja samalla mahdollisuutta kysyä neuvoa, ennen kaikkea mahdollisuutta tutustua tytön ja pojan erilaisiin reaktiotapoihin, parhaimmillaan myös mahdollisuutta tutustua toisen sukupuolielimiin irl. Kirjat ja kouluopetus keskittyvät varotteluun. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Paljon on menetetty, jos sisaruksilla ovat eri makuuhuoneet. Se vähentää juttelua, ja samalla mahdollisuutta kysyä neuvoa, ennen kaikkea mahdollisuutta tutustua tytön ja pojan erilaisiin reaktiotapoihin, parhaimmillaan myös mahdollisuutta tutustua toisen sukupuolielimiin irl. Kirjat ja kouluopetus keskittyvät varotteluun. 🌹👀
Siitä vaan ja teillä noin. Itselläni oli eri makuuhuone siskonikin kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä vaan ja teillä noin. Itselläni oli eri makuuhuone siskonikin kanssa.
Jos pidät mennyttä erillisyyttä parempana, ei siihen ole mitään muuta sanomista, kuin että sellaiseen tarvitaan rahavaroja tai suurta perintöasuntoa. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Jos pidät mennyttä erillisyyttä parempana, ei siihen ole mitään muuta sanomista, kuin että sellaiseen tarvitaan rahavaroja tai suurta perintöasuntoa. 🌹👀
Se oli ehdottomasti parempi. Kumpaakaan mainitsemistasi ei lapsuudenperheelläni ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ehdottomasti parempi. Kumpaakaan mainitsemistasi ei lapsuudenperheelläni ollut.
Kummallista. Monissa köyhemmissä perheissä jopa aikuiset ja lapset majoittuivat samaan huoneeseen. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Kummallista. Monissa köyhemmissä perheissä jopa aikuiset ja lapset majoittuivat samaan huoneeseen. 🌹👀
Varmaan sinun lapsuudessasi noin on ollutkin.
- Anonyymi
Kerran oli 18 neliön asunto yhdellä tytöllä jossa sänky keskellä huonetta ja hyvin sujui kaikki hommat kahvitteluineen ja suihkutteluineen.
Köyhyyskin vääntyy tällaiseksi, kun puhuu iljettävin sanoin ja tuo mukaan iljettävää asiaa. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Köyhyyskin vääntyy tällaiseksi, kun puhuu iljettävin sanoin ja tuo mukaan iljettävää asiaa. 🌹👀
Puhu ihan vaan ihan vaan itsestäsi.
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Sanoo herra "eri sukupuolta olevisn sisarusten kuuluu asua samassa huoneessa, jotta voivat leikkiä lääkärileikkejä ja isompina paneskella keskenään"
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Jos on yksi sisko ja vaikka neljä veljeä, niin kimppakivaa sitten vaan. Toinen toistensa liukkailla.
- Anonyymi
No jos yöllä on naitu niin eikö silloin olen muitakin ruumiin nesteitä vaihdettu Kaipa tuo ny on sama jos on hammasharjaa käyttäny ei se toki ole kohteliasta toisen hammasharjaa käyttää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267