Kävin viemässä äiteä sairaanhoitajalle. Katselin niitä nuoria hoitaja ja potilaina naisia. terveysasemalla Ihmettelen miehenä :
1. Tissiä ei ole tai pienet nysät
2. kropasta puuttuu muodot
3. pylly ei ole tai lättänä.
4. onko nykynaisilla kunnon p**ua? vai pieni reikä housuissa.
Mistä johtuu? Syökö nykyaikana liian kevyttä ruokaa? Muistan esim. 80-90 luvuilla oli naisilla oli muotoja. En katsele Miss Suomi kisoja ne on aivan kamalan näköisiä. Voi sanoa ei hyvänen aika. Kyllä maailma mennyt nytkyntäiset on LAUTOJA ei kunnon naisia. Onko missään maailman kolkassa muodokkaita naisia. Kertokaa olisi hyvä tietää? IHMETTELEN KOVASTI EI VOI MUUTA?
Miksi nyky naiset on lautoja ?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen ihmetellyt päinvastoin. Miten nykyajan nuoret naiset ovat muodokkaita, kaikilla sellaiset pystypyllyt, mistä ne saatu. Silloin 80-90-luvulla nuoret naiset oli pieniä hoikkia lapsenkroppaisia.
Kauneus on naisten erilaisuudessa, mutta kaikkea kaunista ei voi saada yhtä aikaa näkyviin. Pulskuuskin on kaunista, mutta lienee ymmärrettävissä, että mitä pulskempi on, sen vähemmän nätti vittu näkyy.
Diggaan pieniä rintoja, vaikkakin isot tuntuvat olevan enemmän miesten mieleen. Vaan kyllä isot sopivat myös aivan hyvin. Kaikkein tärkein on kuitenkin herttainen luonne. 🌹👀- Anonyymi
Naisilla on nykyisin enemmän ns. hyviä muotoja mitä aikaisemmin. Tai sitten omaan valikoivan katseen...
AV - Anonyymi
jos on imetytänyt niin voi ollas roikkuti sut ja pitkät nännit, imeskellyt nännit noin 2cm pituiset nännit tisuissa?
Spmmotosso pm taas asoa erolseem öevo'v' liom ,oejem romtaöojassotilla :D - Anonyymi
Jos tuo antaa aihetta sanoa että "kyllä maailma on mennyt" niin huhhuh....
- Anonyymi
Mitäkähän sinulta löytyy? Lyhyt tanakka habitus. Pieni muna. Ruma naama Pienet aivot?
- Anonyymi
Ps. Rumat ajatukset. Sielun tyhjyys. Tyhmyys. Ilkeys. Oletko näistä meriiteistäsi ylpeä?
- Anonyymi
Kyllä on oikeasti aikalailla paksuja tyttöjä paljon!
Ihana pieni peppuinen ja rintainen on harvinainen!
Allit ja sellureidet jo kaksikymmentä vuotiailla!- Anonyymi
Niin ja unohtuiko se peiliin katsominen? Mikä isomunainen adonis siellä näkyy. Mister suomi? ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja unohtuiko se peiliin katsominen? Mikä isomunainen adonis siellä näkyy. Mister suomi? ?
Kyllä näin on että syystä olette hyljeksittyjä ja jäätte ilman. Aivan omasta syystänne. Kukaan täysijärkinen ei teitä huolisi. Eikä muuten huoli.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstafeministiin taas osuu ja pääsee suoltamaan miesvihaansa aloittajalle. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstafeministiin taas osuu ja pääsee suoltamaan miesvihaansa aloittajalle. xD
Sitä saa mitä tilaa💩
- Anonyymi
Mummielest lautaniikupimuset on kans oikeen nättii. Terv. Kyöpeli 👻
- Anonyymi
Päinvastaista pikemmin on tullut huomioitua, vaikutelma on että vyötärön seutu on muuttunut uhanalaisemmaksi, lantion ympärysmitat kasvamaan päin. Pituutta kyllä löytyy aiempaa enemmän.
- Anonyymi
Ja kuitenkin myytyjen rintaliivien kuppikoot ovat kasvaneet reilusti viimesen parinkymmenen vuoden aikana. Jokin ei nyt täsmää.
- Anonyymi
Logiikalla ei ole väliä kun haluaa provoilla.
- Anonyymi
Snadit on namit. Muut totuudet ovat valheellisia.
Näin se menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267