Sinkut palstalla. Ei ole näin hiljaista ollut koskaan.
Kai se johtuu siitä etä sinkut löytäneet kumppanin joten onnea vaan.
On kyllä hiljaista
19
187
Vastaukset
- Anonyymi
En minä olen tai ehkä olen Facebook datingin avulla. Harmittaa, että hän asuu eri paikkakunnalla. Kai kohtalo on määrännyt, etten tapaa häntä koskaan. Epäreilua!
Voi elämä. Etkö ole koskaan liikkunut paikasta toiseen? Kaupungista toiseen? Tehän voitte siellä jutella ja sopia missä tapaatte. Ei voi olla noin vaikeaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voi elämä. Etkö ole koskaan liikkunut paikasta toiseen? Kaupungista toiseen? Tehän voitte siellä jutella ja sopia missä tapaatte. Ei voi olla noin vaikeaa.
Totta, eikä paikkaan ole niin hirveän pitkä matka. Tosin en viitsi kertoa, missä asun tai missä hän asuu.
Jaa, no en usko siihen, että ovat löytäneet kumppanin ja lopettaneet sen takia.
Sanoisin ennemmin, että löytäneet muuta sisältöä elämäänsä korvaamaan palstailua. Moni pitänee näitä juttuja aika tylsinä. Ainakin minä pidän.- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
Ilmankos tänne on vain tyhjäpää feministit jääneet jäljelle.
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä tyhjäpää, mutta en feministi. Kannatan toki tasa-arvoa mutta molempien sukupuolien kohdalla.
Anonyymi kirjoitti:
"Ilmankos tänne on vain tyhjäpää feministit jääneet jäljelle."
Kyllä palstan ovat valloittaneet feministit, mutta 'tyhjäpää' on liioitteleva ilmaus. Tosin on joitakin hyvin vähäiselläkin älyllä varustettuja, mutta useimmat ovat normaaliälyisiä. Kuitenkin hekin tuovat esiin pääasiassa vihaansa.
Kyse on siis yleensä sosiaalisesta, muttei älyllisestä vammasta. 🌹👀Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen kyllä tyhjäpää, mutta en feministi. Kannatan toki tasa-arvoa mutta molempien sukupuolien kohdalla.
Etkä edes ole tyhjäpää…. Taidat vain piiloutua blondin imagon taakseen. Ehkä helpompi valinta, myönnän.
Citrinella kirjoitti:
Etkä edes ole tyhjäpää…. Taidat vain piiloutua blondin imagon taakseen. Ehkä helpompi valinta, myönnän.
Tyhmänä on helpompi olla onnellinen. Fakta on, että olen oikeastikin pikkuisen tyhmä.
Se on valintakysymys. En katso esimerkiksi uutisia ollenkaan, en seuraa julkimoita, en kuulu faceen tai instaan. Työni on tyhmää suorittamista ilman älyllisiä haasteita. Minulla ei ole edes televisiota. En siis ole tietäväinen. Eli tyhmä.
Mutta olen onnellinen. Luovun asioista jotka koen onnellisuuteni kannalta turhiksi tai sitä haittaaviksi.
Se ei ole vakavaa, koska se on valinta. Tyhmyys siis. Enkä pakene imagon taakse.. tavallaan.
On tosiasia, että pikkuisen tyhmänä on helpompi olla. Se, ei muuta sitä tosiasiaa, että olen älykäs. En vain käytä älykkyyttäni kuten voisi olettaa nyky-yhteiskunnassa. Ja älylkkyys ei ole sama asia kuin viisaus.
Kun valitsen onnellisuuden pikkuisen tyhmänä olemisen hinnalla, osoittaa se mielestäni jo jonkin tasoista viisautta. Sillä koko elämä on, valintoja. Ja jokainen elää valintojensa mukaista elämää.
Ymmärrät kyllä mitä tarkoitan, olethan kovin älykäs yksilö itsekin.
- Anonyymi
Eikös tämä ollut ennen yhden tyypin show ja kun lopetti niin 99% nimimerkeistä lopetti ja joku sanoi ettei täällä ole ollut kuin alle 5 eri kirjoittajaa mut oikeasti palsta tarvis aitoja oikeita ätmejä ja ätnejä kirjoittelemaan tänne niin tulis oikeaa elämää ja kotoisa rento hyvä olo ja jokainen olis heidän kanssaan kuin kotonaan tai rakastavassa onnellisessa kodissa rentoja omia itsejään
- Anonyymi
Niin hiljasta että tekisi mieli kiljasta
En laita linkkiä, mutta mä löysin netistä sellaisen aarreaitan että oksat pois. Aivan järjettömästi jo selailtavaakin, mutta hain ja löysin Kova Laki sarjan kaikki tuotantokauden jostain 1990-luvun alusta asti englanninkielisillä tekstityksillä. Viime päivinä on tullut ulkohommien ja pöytäkonehommien lisäksi lähinnä katsottua tuota, eilenkin vissiin 6 jaksoa ja tänä aamuna 3 😅 Vissiin yli 20 jaksoa /kausi ja laskekaapa siitä tähän päivään, niin ei ainakaan katsottava lopu heti 😃
Samalla tullut ajatelleeksi sitä kliseetä, millainen lottovoitto on syntyä Suomeen, varsinkin rajoitteita ja alttiuksia riippuvuuksille omaavana ihmisenä. Ihan oikeasti. Koivuhalot tulille, teetä ja kaurakeksejä, kissa hyppää viereen purisemaan ja nukkumaan, julkisesta terveydenhuollosta tai kelasta ei ole käytännön tasolla pahaa sanottavaa omalta osaltani tän vuoden aikana jne. Kovaa on ollut ja on elämä New Yorkissa, jos et synny oikealle asuinalueelle tai neurotyypilliseksi.
Ja kiva bongailla vanhoja autoja katukuvasta. Plymouthilla päähahmot kai ajelee, ja jo noissa 1990-luvun alun/taitteen jaksoissa vilahtelee Ford Crown Victorioita, joka on tavallaan todella kiehtova mallisarja Lincoln-versioineen yms. Koko mallisarja on esitelty jo vuonna 1979 jos oikein muistan ja se oli ns. body on frame -rakenne, eli erillinen runko ja kori. Uskomattominta (tai no loogistakin) siinä on se, että tämä kori oli helppo aina päivittää pienillä facelifteillä, ja viimeinen tollanen satojen tuhansien mailien työjuhta valmistui kai 2011 😮 Sama vapari-V8 hörskytti pellin alla yli 30 vuotta, toki monipisteruiskupäivityksineen yms. mutta kuitenkin.
Mutta ei tuotakaan loputtomiin jaksa katsoa. Oikeastaan kiva tietää että tollanenkin järjetön katsottava on olemassa ja kirjanmerkeissä, ja voihan sitä katsoa vaikka aamuisin aina yhden jakson jos herää aikaisin, ja Avan uutisfeedin #vainkeskiluokkajutut ja superfutismutsit tympii.Keskustelu on hyytynyt kommentoinniksi ilman sen suurempaa vuorovaikutusta. Myös syvemmät vajaata, tarvitsevaa ja paremmasta haaveilevaa ihmisyyttä koskevat keskustelun aiheet on vähissä.
Kun keskustelijat vähenee, jää jäljelle samaa toistavat kirjoittajat 1. Juo viinaa, saat naisia 2. ’Kunnollinen mies ei kelpaa’-vääristymät 3. ”Miksi en kelpaa nuorelle hoikalle missille, vaikka olen ihan kiva sosiaalisilta taidoiltaan vajaa pönäkkä pienituloinen setämies -> en siis kelpaa kenellekään ja pönäkät naiset ällöttää”-vinoutumat.
Kun ei ole montaa persoonaksi tuntuvaa kenelle veetuilla, kehen tarttua ja purkaa omaa ahdistustaan ja pahaa oloa, myöskään ätmit ei viitsii vaivautua trollaamaan yhtä usein. Aktiiviset keskustelijat, lähes kaikki, saavat osakseen kiistanalaista huomiota. Jossain kohtaa voi vaakakuppi kääntyä poistumisen tai tauottamisen tai vähentämisen puolelle…. Aikansa kutakin.
Lopputuloksena palsta hiljenee.- Anonyymi
Nuo vinoutuneet 1-3 voisivat lopettaa. Enemmän oikeaa elämää eikä vinoutuneita ajatuksia toisista ihmisistä.
Tosiaan nykyään on monesti aika tylsiä juttuja täällä niin kuin jo nimimerkki Pikku-Pirpanakin tuolla ylempänä totesi. Nykyään täällä puhutaan monesti parisuhteesta ja siitä miten sinkut voisi sellaiseen päätyä. Tulee tunne, että joku entinen tai jotkut entiset Parisuhde-palstalaiset ovat eksyneet tänne kirjoittelemaan, kun on tullut ero tai vain ihmettelemään miksei sinkut ole parisuhteessa.
Ei täällä tarvitsisi koko ajan höpöttää parisuhteessa, palstan nimikin sen jo sanoo. Jos haluaa siitä täällä enemmän höpöttää, niin menee tuonne Parisuhde-palstalle. Toki voi siitäkin täällä jutella, mutta mielelläni juttelisin ihan niitä näitä ja siinä lomassa joskus linkittäisin jotain musiikkia kuunneltavaksi.
Small talkia, toki joskus hieman syvällisempääkin voi.
Laitetaanpa lisää ääntä https://www.youtube.com/watch?v=AkMZ6fV3T_0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237