Mitä mainoksia teillä pyörii

Anonyymi-ap

Sinkut -sivuston bannereissa?
Tietystikään teillä ei ole mitään adblokkereita, kun haluatte markkinainformaatiota.

Mulla on Membrasin tyrniöljyvoidetta (Huom! Hormoniton vaihtoehto) kuiville limakalvoille sekä joku kiviveistämön hautakivimainos.

Kyllä nämä täällä tietää muorin ja minun iät sekä parisuhteen haasteen :)

-keinovaginamies-

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Inhoan markkinointi-informaatiota, erityisesti netissä, mainosten esto on, joten mitään ei pyöri 👌

      - Sheena

      • Anonyymi

        Mitä pyörisi, ellet olisi noin niuho?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pyörisi, ellet olisi noin niuho?

        -keinovaginamies-

        En tiedä, mutta en ole niuho. Olen vain kyllästynyt mainoksiin ja mainosalaan, siitä tutkintokin.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta en ole niuho. Olen vain kyllästynyt mainoksiin ja mainosalaan, siitä tutkintokin.

        - Sheena

        Äläs nyt. Hehän pitävät ihmisten maailman ja ikuisen kasvun markkinatalouden pystyssä.
        Luovat sinullekin tarpeita joita et tiennyt olevan olemassakaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt. Hehän pitävät ihmisten maailman ja ikuisen kasvun markkinatalouden pystyssä.
        Luovat sinullekin tarpeita joita et tiennyt olevan olemassakaan.

        -keinovaginamies-

        He vai me? Tunnen tosiaankin nämä jutut, kuluttajakäyttäytymisen niksit, markkinointistrategiat, markkinointitutkimukset ja muut. Olen aina ollut vastustuskykyinen mainoksille, mutta lapsena mainokset olivat lempi tv-ohjelmiani.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He vai me? Tunnen tosiaankin nämä jutut, kuluttajakäyttäytymisen niksit, markkinointistrategiat, markkinointitutkimukset ja muut. Olen aina ollut vastustuskykyinen mainoksille, mutta lapsena mainokset olivat lempi tv-ohjelmiani.

        - Sheena

        Alan ammattilainen voi kuvitella olevansa immuuni, mutta kukaan meistä ei ole.
        Olemme kaikki teidän pahuuden vallassa :)

        -keinovaginamies-


    • Budged sportin mainos vilkkuu.

      • Anonyymi

        Joo. Tuo on kanssa.
        Jotain väärinkäsitystä varmaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tuo on kanssa.
        Jotain väärinkäsitystä varmaan.

        -keinovaginamies-

        Ei ollenkaan. Minä olen kovasti urheilullinen mies.


    • Anonyymi

      Sisustus-, muoti- ja kodinkoneliikkeiden mainoksia näkyy parhaillaan pyörivän.

    • Anonyymi

      Puhdasta on. Viime viikolla joku sinnikäs mainostaja pääsi läpi, en vaan muista mikä. Kiviveistämön hautakivimainos pääsi aiemmin syksyllä samoihin aikoihin, kun iäkäs sukulainen kuoli.

    • Anonyymi

      Näkyy olevan nyt kosmetiikkaa ja toisena eläintarvikkeita (mä en kirjota firmojen nimiä), aikasemmin kauppasi talvirenkaita.

    • Mulle mainostaa allas ja boozt.

      Johtunee siitä, että olen katsellut lomamatkoja ja tilannut vaatteita netistä..

      • Anonyymi

        Mutta miksi mulle mainostetaan Membrasinia, kun ongelma on muorilla??

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi mulle mainostetaan Membrasinia, kun ongelma on muorilla??

        -keinovaginamies-

        Parisuhteessa ei ole yksilön ongelmia.. ne jaetaan jopa anonyymisti netissä.

        Kato kyll kuukkeli tietää...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Parisuhteessa ei ole yksilön ongelmia.. ne jaetaan jopa anonyymisti netissä.

        Kato kyll kuukkeli tietää...

        Oi prkl.
        Tilaan sille isänpäivälahjaksi kärryllisen :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi prkl.
        Tilaan sille isänpäivälahjaksi kärryllisen :)

        -keinovaginamies-

        Hauska!

        Pitäisköhän mun tilata kaalimadolta kärryllinen leikkikaluja ja kumiukosta kondomeereja.. sit vaikka nahka-asu ja ratsupiiska.. isänpäivälahjaksi. Olisi kiva nähdä mitä bannerit sit mulle tarjoaisi...

        Niin ja miestenlehti.. tottakai.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hauska!

        Pitäisköhän mun tilata kaalimadolta kärryllinen leikkikaluja ja kumiukosta kondomeereja.. sit vaikka nahka-asu ja ratsupiiska.. isänpäivälahjaksi. Olisi kiva nähdä mitä bannerit sit mulle tarjoaisi...

        Niin ja miestenlehti.. tottakai.

        Kondooli on sellainen laite, jolla hoilottavat miehet kuskaavat paksuja turistirouvia Venetsian kanaaleissa.

        Tilaa oikein iso ja musta dildo sekä pari anustappia. Tulee musta tuntuu -isänpäivä :) ja mainoksiinkin jotain väriä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hauska!

        Pitäisköhän mun tilata kaalimadolta kärryllinen leikkikaluja ja kumiukosta kondomeereja.. sit vaikka nahka-asu ja ratsupiiska.. isänpäivälahjaksi. Olisi kiva nähdä mitä bannerit sit mulle tarjoaisi...

        Niin ja miestenlehti.. tottakai.

        Ehdin nähdä eilen viestisi, joka tästä on taas jostain ihmeellisestä syystä poistettu, mutta en ehtinyt siihen vastata. Palstalla näkyy liikkuneen joku muu keinovaginamies pussyineen kuin minä. Mulla oli eilen illalla muuta puuhaa. Enkä kyllä ulkomaankielistä lempinimeä huolisi.

        Luotan huumoriisi. En minä nyt ihan kenelle tahansa tuollaisia hankintasuosituksia laittaisi :)
        Ja sitä paitsi ymmärräthän sinä, että minun on ylläpidettävä tätä pervon panomiehen mainetta :D

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdin nähdä eilen viestisi, joka tästä on taas jostain ihmeellisestä syystä poistettu, mutta en ehtinyt siihen vastata. Palstalla näkyy liikkuneen joku muu keinovaginamies pussyineen kuin minä. Mulla oli eilen illalla muuta puuhaa. Enkä kyllä ulkomaankielistä lempinimeä huolisi.

        Luotan huumoriisi. En minä nyt ihan kenelle tahansa tuollaisia hankintasuosituksia laittaisi :)
        Ja sitä paitsi ymmärräthän sinä, että minun on ylläpidettävä tätä pervon panomiehen mainetta :D

        -keinovaginamies-

        Herttileili sentään.. kyllä mulla huumoria riittää .. ainskin siihen asti kun aletaan halveeraamaan toisia. Sit alkaa tökkimään. En ole junttihuumorin perään.

        Kyllä mä ymmärrän.. itsellänikin on maine ylläpidettävänä. Se on se halveksitun osa..

        Jännä että sulle pervoilu sallitaan.. mulle ollaan niin tuomitsevaisia..
        Samapa tuo...

        Onhan se tietysti sopimatonta ja ennenkuulumatonta, että nainen nauttii seksuaalisuudestaan.. ei sellainen peli vetele alkuunsakaan.. heh.

        Se poisto, joku veti taas pannullisen rokkaa nenukkiinsa siitä. Ihan sama.


    • Anonyymi

      Kyllähän sä tiedät syystä, että mulla näkyy samat kuin sulla. Alkaa jo vähän tympimään.

    • Itsellä näkyy todella paljon kaikkien virolaisten ja saksalaisten yms. tarvikeosakauppojen tarjontaa lähinnä Volvojen komponentteihin liittyen. Mistähän lie johtuu 😅 Mä olen noita palstan bannereita miettinyt, että näkyykö ne räätälöityinä itse kullekin, vai pomppaako niitä kaikille palstan keskustelunaiheiden perusteella.

      Aloittajasta en tiedä mikä hänen elämäntilanne tai google-historia on, mutta mähän hiljattain eräässä ketjussa pohdin äitini hautajaisten kulurakennetta, luettelin eri termejä ja kohteita, ja vertasin sitä summa- ja laskukokonaisuutta viime kesän tilapäiseen 600€ kassakriisiin, joihin molempiin liittyy tavallaan sama kotitalous sekä heidän hitusen eriävä luottamus /suhtautuminen muhun tän reilun 2 vuoden välissä, kun olen yrittänyt, ja mielestäni laittanutkin, elämäni osapuilleen järjestykseen, mutta sammuttanut pari palonalkua väärin. Eli en retkahtanut juomaan koronaeristyksissä, mutta kieltäydyin kertaalleen ajamasta ja kertaalleen menemästä tikkaille moottorisahan kanssa, kun tunnistin pienen heitehuimauksen itsekin, annosteltuani lääkärini määräämät reseptilääkkeet vähän 3 1 tyylillä tyhjään mahaan, enkä ohjeiden mukaan pitkin päivää välillä ruuankin yhteydessä.

      • Jännää huomata toistamiseen, että plussa-merkki jäi puuttumaan kun kirjoitin tuosta lääkitykseni rytmittämisestä. Liekö joku S-ryhmän rekisteröimä brändi, mitä ei saa käyttää muissa yhteyksissä, vaiko jotain muita nokkelia palstauudistuksia 🙄


    • Anonyymi

      Auto, rengas, koru, urheiluliike, joku hammastahna, vaateliikkeitä.

      • Anonyymi

        Ja takka.


    • Eristelevyjä, varaajia, vilppejä....😁👌

      Niitä on tullut katseltua kuukauden verran. 😁

    • Anonyymi

      Ei koskaan näy yhtään mainosta, ei ole mitään mainosblokkeria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe