Rantombypussy on palannut

Anonyymi-ap

Hipi hipi hei :))

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oooooh :>

    • Joku se jaksaa semmoistakin asiaa seurata, vaikka asia itsessään ei voisi vähäpätöisempi olla, kuten ei itse seurannan kohdekaan. Mutta harrasteita on hyvä olla, onhan se niinkin.

      • No eikös se ole mukavaa, kun on faneja?


      • Anonyymi

        Nikkisi on niin pitkä että käykö ihan vaan pussy puhuttelunimenä?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No eikös se ole mukavaa, kun on faneja?

        Sanotaan vaikkapa niin, että pärjäisin kohtalaisen mukavasti ilmankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nikkisi on niin pitkä että käykö ihan vaan pussy puhuttelunimenä?

        Koska pussykin on aika pitkä, niin tee kuten moni muukin ja käytä lyhennettä rbp, kiitos.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sanotaan vaikkapa niin, että pärjäisin kohtalaisen mukavasti ilmankin.

        Juu.. nämä fanit ovat kyseenalainen kunnia.
        Ja mulle sä olet rande. Jos se sopii.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. nämä fanit ovat kyseenalainen kunnia.
        Ja mulle sä olet rande. Jos se sopii.

        Jos ne fanit liittyis viralliseen fani-klubiin, niin se olis ihan ok, muuten vähän turha juttu...
        Rande, rane, rbp, kaikki käy, koska onhan rakkaalla lapsella monta isää. Vai nimeä, miten se oli?


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos ne fanit liittyis viralliseen fani-klubiin, niin se olis ihan ok, muuten vähän turha juttu...
        Rande, rane, rbp, kaikki käy, koska onhan rakkaalla lapsella monta isää. Vai nimeä, miten se oli?

        Tai siis niin..

        Mä voisin perustaa suomi24 virallisen faniklubin Disukalle. Olen jo julkisesti tunnustautunut hänen fanikseen.

        Hei muuten onko sun mirrit ronkeleita?
        Muistaakseni kerroit että yksi on ..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai siis niin..

        Mä voisin perustaa suomi24 virallisen faniklubin Disukalle. Olen jo julkisesti tunnustautunut hänen fanikseen.

        Hei muuten onko sun mirrit ronkeleita?
        Muistaakseni kerroit että yksi on ..

        Oispa kiva kun vois vain imaista muksat viestit..

        Muut jäis lillumaan ja ei tarttis miettiä😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Oispa kiva kun vois vain imaista muksat viestit..

        Muut jäis lillumaan ja ei tarttis miettiä😁👌

        No ei se ole muuttunut mihinkään, et oon sun fani...

        Laitoin sulle piiitkän vastauksen siihen pikkumyyhyn.. valitetfavasti se valahti bittiavaruuteen..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai siis niin..

        Mä voisin perustaa suomi24 virallisen faniklubin Disukalle. Olen jo julkisesti tunnustautunut hänen fanikseen.

        Hei muuten onko sun mirrit ronkeleita?
        Muistaakseni kerroit että yksi on ..

        Suuri harmitus, että jouduit esittämään kysymyksesi monikossa, mutta aina ei voi voittaa.

        Nämähän ovat kaikki kolme ronkeleita, kuka millekin asialla ja milloinkin. Tuo kollin retale nyt on ronkeli melkein kaikelle ja aina, vaikka tosin sekin tottelee yhdettätoista käskyä nöyrästi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei se ole muuttunut mihinkään, et oon sun fani...

        Laitoin sulle piiitkän vastauksen siihen pikkumyyhyn.. valitetfavasti se valahti bittiavaruuteen..

        No niin tietty.😁

        Ei tästä läävästä saa hyvää ikinä. 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Suuri harmitus, että jouduit esittämään kysymyksesi monikossa, mutta aina ei voi voittaa.

        Nämähän ovat kaikki kolme ronkeleita, kuka millekin asialla ja milloinkin. Tuo kollin retale nyt on ronkeli melkein kaikelle ja aina, vaikka tosin sekin tottelee yhdettätoista käskyä nöyrästi.

        Mulla kävi niin hassusti, että sain pari pussia kisumisun ruokaa.. merkkiä HiQ


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla kävi niin hassusti, että sain pari pussia kisumisun ruokaa.. merkkiä HiQ

        Maailmassa ei muuta tapahdukaan kuin hassuja asioita. Merkki tuntematon ennalta, mutta kaikkea voi kokeilla, ainakin kertalleen. Tehdään vaihtokauppaa seuraavalla tapaamisella elikkäs puolukoita kissanruokaan.


      • Disseisback kirjoitti:

        No niin tietty.😁

        Ei tästä läävästä saa hyvää ikinä. 😁

        No se olk tarina, miten pikkumyynä olisin vienyt sun jakarisi kun yrität asentaa sitä varaajaa kellariin..

        Ensimmäinen tarinani palstalla...

        Vika ei ollut palstan .. olin niin hidas, että palsta kirjasi minut ulos ja sitä myöden en päässyt lähettämään sitä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Maailmassa ei muuta tapahdukaan kuin hassuja asioita. Merkki tuntematon ennalta, mutta kaikkea voi kokeilla, ainakin kertalleen. Tehdään vaihtokauppaa seuraavalla tapaamisella elikkäs puolukoita kissanruokaan.

        Joo.. katos kun mulla on tässä tuloillaan merkkipäivä.. ja tilasin netistä fiksuruoalta karkkia sitä varten..
        Sain kokonaan väärän paketin.
        Sanoivat että lähettävät tilaukseni uudelleen ja saan pitää myös jo toimitetut tuotteet.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. nämä fanit ovat kyseenalainen kunnia.
        Ja mulle sä olet rande. Jos se sopii.

        Sano pussy vaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano pussy vaan.

        -keinovaginamies-

        Pussy on vaikeaa lausua. Joten passaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo.. katos kun mulla on tässä tuloillaan merkkipäivä.. ja tilasin netistä fiksuruoalta karkkia sitä varten..
        Sain kokonaan väärän paketin.
        Sanoivat että lähettävät tilaukseni uudelleen ja saan pitää myös jo toimitetut tuotteet.

        Jahaa, että merkillistä päivääkin tuppasee...
        Juu no toisaalta kiva, ettei käynyt kuin kollegalle, joka tilasi sähköpyörään varaosia Cänädästä (ei merkkipäivää) ja sai sen sijaan parit pinkit lateksilakanat... Jotka olivat menossa länsirannikolle jollekulle varttuneemmalle isännälle...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pussy on vaikeaa lausua. Joten passaan.

        Ihan helppo se on, sanot vaan pus-sy, noin painotettuna. Tahi savolaisittain pys-sy, molemmat käy.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No se olk tarina, miten pikkumyynä olisin vienyt sun jakarisi kun yrität asentaa sitä varaajaa kellariin..

        Ensimmäinen tarinani palstalla...

        Vika ei ollut palstan .. olin niin hidas, että palsta kirjasi minut ulos ja sitä myöden en päässyt lähettämään sitä.

        Aha.. 😁

        Eli tässä ois koko shitti?


        https://youtu.be/8GcR4Sgu0Fk😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano pussy vaan.

        -keinovaginamies-

        Pukee sinua..😅 ja tuttavallisesti vain Pussi.. vähän miehisempi 🤔😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jahaa, että merkillistä päivääkin tuppasee...
        Juu no toisaalta kiva, ettei käynyt kuin kollegalle, joka tilasi sähköpyörään varaosia Cänädästä (ei merkkipäivää) ja sai sen sijaan parit pinkit lateksilakanat... Jotka olivat menossa länsirannikolle jollekulle varttuneemmalle isännälle...

        No olis myyny ne palstan öljyprinssille. Tosin epäilen, ettei AV olisi pitänyt väristä.

        Mut joo, vaihtokauppa on hyvä idea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pukee sinua..😅 ja tuttavallisesti vain Pussi.. vähän miehisempi 🤔😂

        No juu, pussi käy hyvin, vaikka tietty jättää tulkinnanvaraa, kun pussit olis se tavanomaisempi miehinen muoto 😁


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No olis myyny ne palstan öljyprinssille. Tosin epäilen, ettei AV olisi pitänyt väristä.

        Mut joo, vaihtokauppa on hyvä idea.

        No se pakettien vaihtoprosessi oli sen verran mutkikas, että olis tosiaan kannattanut myydä ne ihan mihin vaan. Tai ottaa itse käyttöön, ihan käteviähän ne olis.

        Vaihdantatalous toimii, tuon sinulle puolukoita ja lateksilakanat, saan tilalle kissanruokaa. Juuh...



      • Disseisback kirjoitti:

        Aha.. 😁

        Eli tässä ois koko shitti?


        https://youtu.be/8GcR4Sgu0Fk😁

        Mua niin harmittaa, kun en päässyt julkaisemaan sitä.. mutta se jakari olisi löytynyt sun tyynyn alta pikkuruisella rusetilla koristeltuna.. muun muassa.


      • randombypasser kirjoitti:

        No se pakettien vaihtoprosessi oli sen verran mutkikas, että olis tosiaan kannattanut myydä ne ihan mihin vaan. Tai ottaa itse käyttöön, ihan käteviähän ne olis.

        Vaihdantatalous toimii, tuon sinulle puolukoita ja lateksilakanat, saan tilalle kissanruokaa. Juuh...

        Lateksilakanat..? Kyllä nyt sit sun täytyy muistaa, että makuuhuoneeni on keltainen ja harmaa.

        Pinkit lateksit pilaisi mun feng shuit..


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä oon dööd....😁

        Hyvää yötä.. jatkellaan toiseen kertaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Lateksilakanat..? Kyllä nyt sit sun täytyy muistaa, että makuuhuoneeni on keltainen ja harmaa.

        Pinkit lateksit pilaisi mun feng shuit..

        Ehei suinkaan, siinä feng shui vaihtuisi vain wrong shuihin, yhtä toimivaa.
        Mutta käy se niinkin, että vaihdetaan puolukat kissanruokaan, onhan se selkeämpääkin niin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pussy on vaikeaa lausua. Joten passaan.

        Voihan sen suomentaa vaikka pimperoksi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei suinkaan, siinä feng shui vaihtuisi vain wrong shuihin, yhtä toimivaa.
        Mutta käy se niinkin, että vaihdetaan puolukat kissanruokaan, onhan se selkeämpääkin niin.

        Juu näin tehrään. Ny hyvää yötä. Viiden tunnin päästä herätys.. huoh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sen suomentaa vaikka pimperoksi.

        Pitenee taas, kun piti lyhentää, saada kätevä lyhenne aikaiseksi. Pimpero ei käy, mutta jos on pakko siitä vääntää jotain, niin tussu on aika hyvä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Koska pussykin on aika pitkä, niin tee kuten moni muukin ja käytä lyhennettä rbp, kiitos.

        Entä Randomtrespasser?:)


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu näin tehrään. Ny hyvää yötä. Viiden tunnin päästä herätys.. huoh.

        Hyvät yöt siskoseni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä Randomtrespasser?:)

        No teknisesti ottaen se olisi ehkä nykyään jo osuvampi... Tosin palstan avoimuus huomioiden trespasser on vähän huono termi sekin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pitenee taas, kun piti lyhentää, saada kätevä lyhenne aikaiseksi. Pimpero ei käy, mutta jos on pakko siitä vääntää jotain, niin tussu on aika hyvä.

        Tussu ja Tisse palstan tream team 🤘


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos ne fanit liittyis viralliseen fani-klubiin, niin se olis ihan ok, muuten vähän turha juttu...
        Rande, rane, rbp, kaikki käy, koska onhan rakkaalla lapsella monta isää. Vai nimeä, miten se oli?

        Nimmee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tussu ja Tisse palstan tream team 🤘

        Toosa ja römpsä olisivat myös hyviä nimimerkkejä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mua niin harmittaa, kun en päässyt julkaisemaan sitä.. mutta se jakari olisi löytynyt sun tyynyn alta pikkuruisella rusetilla koristeltuna.. muun muassa.

        Oispa kiva ylläri. 😁👌

        Huhuu... vähän jännä fiulis aamusta, en taida tänään vielä krapulaa ottaa. 😁


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hyvää yötä.. jatkellaan toiseen kertaan.

        Hyvä yö oli...😊👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikkisi on niin pitkä että käykö ihan vaan pussy puhuttelunimenä?

        Se on miehen nicci, joten viittasit varmaankin nössöyteen eikö näin. Tällainen tietyntyyppinen passiivisaggressiivinen viha on tietyntyyppiset miesten keskuudessa muotia nykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toosa ja römpsä olisivat myös hyviä nimimerkkejä.

        Nyt menee tuo kaukaa haettu yksilöllinen ja toksinen halvennustarkoituksessa tehty seksualisoiminen aika pikkukalletasolle ja et edes ole provo😉🤦‍♀️Sivusta syvän myötähäpeä. Jatkahan lempiaiheesi parissa ja pidä lippu korkealla. Siitä puhe mistä pula


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tussu ja Tisse palstan tream team 🤘

        Ootko keksinyt lisää mielikuvitushahmoja tänne vai muokkaatko näitä vanhoja provohahmoja agendaasi sopivaksi? Miksi löysit jopa kaksi jos näin on, kun tavoitteesi on mustata joku tietty henkilö- pyöritätkl myös mahdollista tutkaparia päässäsi. Omas on muuten tainnut kaikota paikalta. Joku ymmärrys o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko keksinyt lisää mielikuvitushahmoja tänne vai muokkaatko näitä vanhoja provohahmoja agendaasi sopivaksi? Miksi löysit jopa kaksi jos näin on, kun tavoitteesi on mustata joku tietty henkilö- pyöritätkl myös mahdollista tutkaparia päässäsi. Omas on muuten tainnut kaikota paikalta. Joku ymmärrys o

        Pilli ja Pulla split up💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on miehen nicci, joten viittasit varmaankin nössöyteen eikö näin. Tällainen tietyntyyppinen passiivisaggressiivinen viha on tietyntyyppiset miesten keskuudessa muotia nykyään

        Näitä on täällä tiu tusinassa, niin valuu kuin vesi hanhen selästä ellei satu itse olemaan höpöttelytuulella, ei kannata niin välittää noista ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe