Sähköpotkulauta tuli markkinoilla vasta äskettäin ja se ei ole kerennyt kasvaa kehoomme hiljaiseksi tiedoksi, kuinka sähköpotkulaudalla pitäisi ajaa.
Pitääkö potkia tai painaa kaasua. Emme ota selvää, mutta kaadutaan. Kuitenkin kipu synnyttää muistamista ja me muistetaan missä on koskettanut meitä. Se on erittäin vahva muisto, jonka turvin me osataan navigoida paremmin sähköpotkulautasella.
Sähköpotkulaudan geeni voi näyttää aivan sähköpotkulaudalta visuaalisesti.
Teoriaa tukee kuuluisa On miltä näyttää teoria.
Potkulautageeni vahvistuu pikku hiljaa ajaessaan, nappia painattaessaan.
Ei pidä hätiköityä kun ihmisiä loukkaantuu, vaikka kipeätä se tekee.
Sähkpotkulaudalla loukannutaan koska ei vielä syntynyt geeniä
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan tuo on.
- Anonyymi
Sähköpotkulauta on väärin suunniteltu. Sen käyttö on onnettomuuksien kerjäämistä.
Kun katsot, miten lyhyen tukivarren laitteen runo muodostaa ja miten pitkän ohjaustanko käyttäjä muodostaa, niin ymmärrät.
Heps keikkaa ja naama ruvella. - Anonyymi
Evoluutiosta kaikkein eniten ymmärtävä yksilömme on saanut aikaan avauksen.
Vihje: geeniperimä ei muutu elämämme aikana, mutta sukupolvien myötä ne, keiden geeniperimä auttaa ajamaan sähköpotkulautaa, elävät tarpeeksi vanhaksi ja pääsevät lisääntymään. Siten he levittävät geeniperimäänsä eteen päin. - Anonyymi
Miten on ajavatko läskit laudalla vai ovatko laihoja, kun siten pääsee nopeammin ja pidempään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488