Liitooravan pitäisi tolppaan nousta ja hypätä tien yli.
Mitähän Viron sudet tuosta sanoo, nauravatko.
Mitä sanoo MPP ja aito-arska, varmaan kannatatte tolppia, kun ideologianne mukaan tekijät.
Noo... jotain vihreät saaneet, rahaa polttamaan;
Liito-oraville rakennettiin ilmasilta moottoritien yli – hinta 200 000 euroa.
Länsiväylän varrelle Espoon Friisilään pystytettiin kahdeksan korkeaa puupylvästä, joiden yläpäässä ei ole johtoja, valoja eikä muutakaan tekniikkaa. Tolpan päässä on poikittain vain kaksi lyhyttä puolapuuta.
Tolpat on tarkoitettu liito-oravien kulkuyhteydeksi tai paremminkin turvalliseksi ilmasillaksi vilkkaan Länsiväylän yli.
Liito-orava ei osaa lentää, mutta se pystyy liitämään jopa 60–80 metriä. Hyppytolpat tulevat osaksi Finnoonlaakson maakunnallista ekologista yhteyttä.
AJATELLA 8 tolppaa, hinta 200 000 €.
https://i.media.fi/incoming/aacy2f/8184714.jpg/alternates/FREE_960/8184714.jpg
Vihreää arkkitehtuuria 200000 e edestä
Anonyymi-ap
2
77
Vastaukset
- Anonyymi
MPP sanoo, että elämä maalla on kalliimpaa, varmaan sen vuoksi kun siellä ei rakenneta tuollaisia liito-oravan tolppia, hohhohoohoooooooo
- Anonyymi
Ihan pöljää tuo punavihreitten ajattelu. Huomataan mm mainitusta MPP:täkin miten on asiosiatulkona. Asuu väliin kerrostalossa, väliin omakotitalossa mielikuvituksineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759