MISTÄ VOI TUNNISTAA STALKKERIN

Anonyymi-ap

Mikä on stalkkerin ja perpin ero.

187

3597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PERP = rikoksentekijä, lainrikkoja

gang stalkingissa käytetään ostettuja rikoksentekijöitä ja mielenterveyspulmaisia suorittamaan sellaisia tekoja/stalkkauksia, joita moraaliltaan kunnollisemmat ja persoonaltaan terveemmät eivät tekisi.

Perpiä käytetään laajemminkin käskyläisiin, jotka toteuttavat stalkkauksia.

STALKATA = vaikoilla. tiirata, seurata (sanakirjan mukaan)

GANG STALKING VAINOSSA STALKKERIT STALKKAAVAT, KUN TOTEUTTAVAT MITÄ TAHANSA VAINONTATAPALISTAAN KUULUVAA.

GS:ssä käytettynä termit poikkeavat jkv. tavallisesta kielenkäytöstä.

• Anonyymi

Tämä tavallisesta poikkeava kielenkäyttö on hyvin helppoa.

Jos esimerkiksi ihminen käyttää sanaa "kahvi" tai "työpaikka" kyse on varmasti pahasta stalkkerista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos esimerkiksi ihminen käyttää sanaa "kahvi" tai "työpaikka" kyse on varmasti pahasta stalkkerista.

Ymmärsit/"ymmärsit" väärin.

Esim. yleiskielessä stalkata tarkoittaa seuraamista, vakoilemista, gang stalking vainossa kaikenlaisia vainon toteuttamiseen liittyviä tekoja. Esim. myrkyttäminen voi olla stalkkaamista, kun se liittyy vainoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit/"ymmärsit" väärin.

Esim. yleiskielessä stalkata tarkoittaa seuraamista, vakoilemista, gang stalking vainossa kaikenlaisia vainon toteuttamiseen liittyviä tekoja. Esim. myrkyttäminen voi olla stalkkaamista, kun se liittyy vainoon.

Tai unihäirintä, valvottaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai unihäirintä, valvottaminen.

mustamaalaus

• Anonyymi

Tämä kirjoittaja ei ole terve ja kuuluis hyvinkin psykiatroseen hoitoon! Jos ihmisellä on itsellään niin paha olla, ett pitää tehdä jollekkin tollasta pahaa, joka on suomen lakien mukaan erittäin rikollista, hänen pitää ehdottomasti päästä hoitoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tää kaikista pahin stalkkeri, oikia piru muuntaitumis kykyineen, 🐍on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tää kaikista pahin stalkkeri, oikia piru muuntaitumis kykyineen, 🐍on!

käykää katsomassa ketjun lopussa tekoälyn käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käykää katsomassa ketjun lopussa tekoälyn käytöstä.

Nostin tämän ketjun seuraksi vanhemmat saman aiheisen ketjun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostin tämän ketjun seuraksi vanhemmat saman aiheisen ketjun.

ja yks keino on leimata vainottu myös vainoajaksi , jos alkaa esim keräämään todisteita-

näissä usein käytetään sivullisia kukkahattuja ilmiantajina- jotka siis ei ymmärrä koko asiasta mitään- ettei itse satanisti-kulttijäsenent paljastu-

tosin... tiedättehän myös... jota ei edes uskalla sanoa tässä-

vihje: kokoomus-valta...

• Anonyymi

Joku hyvin kirjoittava ja termit hallitseva voi korjata/tarkentaa edellä olevaa.

Silloin kun tätä vainon toteuttamiseen kuuluvaa porukkaa hyöri ympärilläni tehden kiusanteosta alkaen terveyttä uhkaavia tekoja, jouduin miettimään, ovatko syyntakeisisessa tilassa.

Sitten erään kultin (johtajan nimi unohtui) veriset sisaret kävivät julkkisten kotona puukottamassa kuoliaaksi ihmisiä, he joutuivat vankilaan, ei sairaalaan. Olivat siis syyntakeisia.

• Anonyymi

Minä jouduin pohtimaan syyntakeisuusongelmaa paljon myöhemmin kuin veriset sisaret tekonsa tekivät. Tuli vain mieleeni ja tarkistin netistä asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä jouduin pohtimaan syyntakeisuusongelmaa paljon myöhemmin kuin veriset sisaret tekonsa tekivät. Tuli vain mieleeni ja tarkistin netistä asian.

MANSON lahkon johtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MANSON lahkon johtaja.

Täytyy nostella ketju.

On muuttanut uutta porukkaa samaan taloon ja vastapäätä. Täytyy kai kysyä suoraan, oletko...?

• Anonyymi

Jos joutuu livenä näiden stalkkereiden kanssa tekemisiin, kannattaa opetella erottamaan, ovatko normaalissa tilassa vai manipuloidussa tilassa. (Minulle on kertynyt vuosien ajan manipuloidussa tilassa toimivista.)

• Anonyymi

Opin huomaamaan,aiheuttiko minun näkeminen (triggeri), reaktion. Usein se oli muutama sana tai pidempikin teksti, jonka tultua suusta ulos, tämän stalkkerin olemus rentoutui.

En rupea selostamaan enempää, kannattaa hakea tietoa netistä.

• Anonyymi

Kun joskus minulle päästiin kertomaan, että elämäni on vaikeaa ja kauheaa sen takia, että olen gang stalking vainon kohteena. Sain sellaisia neuvoja, ettei gs-kohde voi luottaa kehenkään ihmiseen. Kuka tahansa voi olla stalkkeri tai muuttua huomenna sellaiseksi.

Otin sellaisen kaksikerroksen suhtautumistavan. Edessä päin käyttäydyin normaalisti luottaen, mutta takanani oli tieto, että voi olla stalkkerikin.

Kun vainoon kuuluu diskriminointi yhteiskunnasta ja sosiaalisen verkoston tuhoaminen, tavalliset ihmiset elämässä käyvät vähiin. Vainoon kuuluukin tavoite estää tekemisiin pääsy tavallisten ihmisten kanssa. - Eli ovatko kaikki, joiden kanssa juttelen, olen tekemisissä, vainooni kuuluvia?

• Anonyymi

Muut TI:ksi itsensä esittelevät? Minulla on heihin se 2-kerroksinen suhtautuminen. En koskaan väitä vastaan, jos joku sanoo olevansa vainon kohde. Toinen kerros on se, että pidä avoimena vaihtoehdon, ettei ole.

• Anonyymi

Stalkkeri on aina joku miljoonapalkkainen Gang Stalking upseeri, joiden kuukausittainen miljoonapalkka on n. 1190,90 €/kk.

• Anonyymi

Ei kukaan täysipäinen ala vahtimaan tai vainoamaan jotain juoppohullua tuollaisella narikka-maksulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan täysipäinen ala vahtimaan tai vainoamaan jotain juoppohullua tuollaisella narikka-maksulla.

Suurin osa tehnee stalkkausta sivutoimisesti tai muun työn ohessa, kuten esim. vartijat ja poliisit, jotka osallistuvat toimintaan. Poliisi siis stalkkaa poliisin normaalilla palkalla ja veronmaksajat maksavat sen lystin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa tehnee stalkkausta sivutoimisesti tai muun työn ohessa, kuten esim. vartijat ja poliisit, jotka osallistuvat toimintaan. Poliisi siis stalkkaa poliisin normaalilla palkalla ja veronmaksajat maksavat sen lystin.

Kylläpä on ehtiviä ihmisiä.

Eikös vapaa-aikana ole parempaakin tekemistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen paikkakunnan palstalla aloittanut ketjun: Onko stalkkaaminen kivaa. - Joillekin se tarjoo mahdollisuuden toteuttaa ilkeitä luonteenpiirteitä.

Mutta tämän ketjun kysymys on Mistä tunnistaa..... On paljon ilkeitä ja pahoja ihmisiä, jotka eivät ole stalkkereita.

Yksi tunnusmerkki: Jos ilkityöstä jää kiinni stalkkeri, hän kieltää syyllisyytensä. On ihan viaton uhri. Kohde sen sijaan syyllistyy hänen kiusaamiseensa syytöksellään.

SIIS STALKKERI ON IHAN VIATON UHRI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisit ja niiden delegoimat vartijat siis stalkkaavat kohdehenkilöitä työajallaan, se on osa heidän työtään.

Virallisesti siinä on ilmeisesti kyse ”ennalta estävästä toiminnasta”, jota kohdistetaan henkilöihin, joista on tekaistu uhka-arvio.

• Anonyymi

Tilillä miljoona, mutta kk-palkka tonnin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulevat olevansa ”hyväntekeväisyystyösssä ja vapaaehtoistyössä”

• Anonyymi

Ei kannata tänne kirjoittaa jotakin yksityiskohtaa, mikä paljastaa.Trolli käyttää saamansa palautteen siihen, että poistaa kuvioista tuon paljastavan seikan.

• Anonyymi

Ei kun stalkkeri poistaa paljastavan seikan.

• Anonyymi

Trollilla on yritys nimeltä Trolli. Helposti voi siis arvata kuka on se trolli, heh.

• Anonyymi

TARKEMPI KYSYMYS:

Miten paljastaa joku kaksinaamaisen kivasti käyttäytyvä stalkkeriksi.

• Anonyymi

Vielä tärkeämpi kysymys.

Mistä voisi huomata pitkäaikaisen tuttavan/ystävän, puolison tai muun sukulaisen siirtyneen stalkkereiden leiriin. (Tämä siirtyminenhän on vainossa päämäärä.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tärkeämpi kysymys.

Mistä voisi huomata pitkäaikaisen tuttavan/ystävän, puolison tai muun sukulaisen siirtyneen stalkkereiden leiriin. (Tämä siirtyminenhän on vainossa päämäärä.)

kuka käskee stalkata. mikä kiinnostaa jonkun tavallisen ihmisen elämässä, että pitää stalkata. eräs pitkäaikainen tuttava kertoi kännipäissään olevansa stalkkeri. mutta selvinpäin kielsi koko asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka käskee stalkata. mikä kiinnostaa jonkun tavallisen ihmisen elämässä, että pitää stalkata. eräs pitkäaikainen tuttava kertoi kännipäissään olevansa stalkkeri. mutta selvinpäin kielsi koko asian.

kukaan täysipäinen ihminen ei ala tommoseen. miksi joku käyttää jotain vajakkeja tai juoppoja stalkkaamiseen. alas on vajonnut jos vakoilee toisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kukaan täysipäinen ihminen ei ala tommoseen. miksi joku käyttää jotain vajakkeja tai juoppoja stalkkaamiseen. alas on vajonnut jos vakoilee toisia.

Kukaan täysipäinen ei myöskään usko että on tuollaisen vainon kohteena.

Mitä tästä voi siis päätellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täysipäinen ei myöskään usko että on tuollaisen vainon kohteena.

Mitä tästä voi siis päätellä?

Sinulla on varmaan koko maailman alueelta tutkimustietoa siitä, että täysipäiset eivät usko olevansa vainon kohteena. -Ei ole muuten varaa esittää tuollaista väitettä.

Ja ketkäs ovat täysipäisiä.

• Anonyymi

Onhan se nyt kansalaiselle aivan kamala järkytys kun on kaupassa omissa ajatuksissaan keskittyen omaan elämäänsä ostamassa ruokaa ja joku mielisairas tulee huutamaan että miksi hän on siellä vainoamassa.

Ajatelkaas nyt.

Kamala tilanne.

• Anonyymi

Olet gang stalker ja joku sinun kohdehenkilöistä teki joskus noin?

Sanoiko hän, että olet alinta saastaa maan päällä, samalla tasolla kuin murhaajat, raiskaajat ja sotarikolliset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoiko hän, että olet alinta saastaa maan päällä, samalla tasolla kuin murhaajat, raiskaajat ja sotarikolliset?

Ei ole tapahtunut.

Ei mulla ole tarvetta katsella mitä muut tekee kun olen kylillä, ei kiinnosta toiset ihmiset.

Ja oikeesti, ajattele toi tilanne mistä mainitsin; eikö sun mielestä tuollainen olisi kamalaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tapahtunut.

Ei mulla ole tarvetta katsella mitä muut tekee kun olen kylillä, ei kiinnosta toiset ihmiset.

Ja oikeesti, ajattele toi tilanne mistä mainitsin; eikö sun mielestä tuollainen olisi kamalaa?

Olisiko kamalaa? Jos se henkilö ei olisi oikeasti stalkkaaja, niin olisi. Mutta minä eikä kukaan muista kohdehenkilöistä, joita olen tavannut aktivismin kautta, ei tee sellaista, että alkaisivat kaupassa huutamaan jollekin, että miksi se on siellä stalkkaamassa.

Mutta sekään ei olisi läheskään niin kamalaa kuin se, että sinua stalkataan joka kerta, kun menet kauppaan.

Minulle kukaan ei ole koskaan tullut huutamaan mitään missään kaupassa, vaikka olen käynyt sellaisissa tuhansia kertoja, joten kuvailemasi skenaarion täytyy olla äärimmäisen harvinainen. Keksit siis tuon kuvitteellisen ongelman tehdäksesi perinteisen syyllisyyden kääntämisen uhreihin. Tuo on psykopaattien ja narsistien käyttämä peruskikka ja tyypillistä gaslightingia.

Miksi suojelet rikollisia, jotka ovat samaa kastia kuin murhaajat, raiskaajat ja sotarikolliset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko kamalaa? Jos se henkilö ei olisi oikeasti stalkkaaja, niin olisi. Mutta minä eikä kukaan muista kohdehenkilöistä, joita olen tavannut aktivismin kautta, ei tee sellaista, että alkaisivat kaupassa huutamaan jollekin, että miksi se on siellä stalkkaamassa.

Mutta sekään ei olisi läheskään niin kamalaa kuin se, että sinua stalkataan joka kerta, kun menet kauppaan.

Minulle kukaan ei ole koskaan tullut huutamaan mitään missään kaupassa, vaikka olen käynyt sellaisissa tuhansia kertoja, joten kuvailemasi skenaarion täytyy olla äärimmäisen harvinainen. Keksit siis tuon kuvitteellisen ongelman tehdäksesi perinteisen syyllisyyden kääntämisen uhreihin. Tuo on psykopaattien ja narsistien käyttämä peruskikka ja tyypillistä gaslightingia.

Miksi suojelet rikollisia, jotka ovat samaa kastia kuin murhaajat, raiskaajat ja sotarikolliset?

Miksi sulla on noin iso tarve olla vainon kohteena?

Sinä tässä kaasuvalotat.

Ihmisillä on oikeasti parempaa tekemistä kuin vainota jotain juoppohullua; siitä ei saa kukaan mitää lisäarvoa.

Kyllä, kaupoissa aina välillä näkee mielisairasta väkeä jotka höpöttävät itsekeen outoja, ja osa näistä satunnaisesti huutaa ties mitä kovalla äänellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tässä kaasuvalotat.

Ihmisillä on oikeasti parempaa tekemistä kuin vainota jotain juoppohullua; siitä ei saa kukaan mitää lisäarvoa.

Kyllä, kaupoissa aina välillä näkee mielisairasta väkeä jotka höpöttävät itsekeen outoja, ja osa näistä satunnaisesti huutaa ties mitä kovalla äänellä.

Minä näen tai siis myös usein kuulen ihmisiä, jotka puhuvat itsekseen. Joskus sentään vielä on kännykkä kädessä. Nykyään yhä useammin ei näy mitään. Ulkona ja kaupoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tässä kaasuvalotat.

"Miksi sulla on noin iso tarve olla vainon kohteena?"

Tarve olla vainon kohteena. Elämäni oli täyttä helvettiä varsinkin n. 10 vuotta sitten, kun vainoaminen alkoi. Se oli paljon laajempaa kuin vain sitä, että jotkut ihmiset stalkkasivat kaupassa. Olen myös mukana toiminnassa yhdistyksessä, joka hakee oikeutta joukkovainoamisen uhreille. Joukkovainoamisen on loputtava ja sen tekijät saatettava rikosoikeudelliseen ja sosiaaliseen vastuuseen.

"Sinä tässä kaasuvalotat."

Ei, vaan sinä, esim. tuolla ylläolevalla kysymyksellä.

"Ihmisillä on oikeasti parempaa tekemistä kuin vainota jotain juoppohullua; siitä ei saa kukaan mitää lisäarvoa."

Olet näköjään sama irvileuka, joka on jo ties kuinka kauan pyörinyt näissä ketjuissa, sen paljastaa tuo "juoppuhulluista" puhuminen.

En ole juoppuhullu, en edes juo kuin harvoin. Sen sijaan olen valveutunut kansalainen ja ollut poliittinen toisinajattelija ja kansalaisaktivisti jo viitisentoista vuotta. Vainoaminen alkoi muutaman vuosi sen jälkeen, kun olin ryhtynyt aktivistiksi.

"Kyllä, kaupoissa aina välillä näkee mielisairasta väkeä jotka höpöttävät itsekeen outoja, ja osa näistä satunnaisesti huutaa ties mitä kovalla äänellä."

Siirsit maaliviivaa. Puhuit nimenomaan siitä, että joku tulisi huutamaan juuri esim. sinulle, että miksi olet siellä kaupassa vainoamassa. Minulle tuollaista ei ole tapahtunut kertaakaan tuhansien kaupassa käyntien aikana, ja hyvin harvoin ylipäätään mitään huutamista.

Keksit siis tuon ongelman vain saattaaksesi joukkovainoamisen uhrit huonoon valoon, ja kuten sanoin kukaan tuntemani kohdehenkilö ei ole tehnyt sellaista, enkä minä itse.

Tärkein kysymys: Miksi suojelet rikollisia, jotka ovat samaa kastia kuin raiskaajat, murhaajat ja sotarikolliset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näen tai siis myös usein kuulen ihmisiä, jotka puhuvat itsekseen. Joskus sentään vielä on kännykkä kädessä. Nykyään yhä useammin ei näy mitään. Ulkona ja kaupoissa.

Mitä tekemistä tuolla on sen kanssa, että tuossa ylempänä vihjailtiin, että joukkovainoamisen uhrit huutaisivat ihmisille kaupassa, että miksi he ovat siellä vainoamassa?

Pysytään aiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarve olla vainon kohteena. Elämäni oli täyttä helvettiä varsinkin n. 10 vuotta sitten, kun vainoaminen alkoi. Se oli paljon laajempaa kuin vain sitä, että jotkut ihmiset stalkkasivat kaupassa. Olen myös mukana toiminnassa yhdistyksessä, joka hakee oikeutta joukkovainoamisen uhreille. Joukkovainoamisen on loputtava ja sen tekijät saatettava rikosoikeudelliseen ja sosiaaliseen vastuuseen.

"Ihmisillä on oikeasti parempaa tekemistä kuin vainota jotain juoppohullua; siitä ei saa kukaan mitää lisäarvoa."

Olet näköjään sama irvileuka, joka on jo ties kuinka kauan pyörinyt näissä ketjuissa, sen paljastaa tuo "juoppuhulluista" puhuminen.

En ole juoppuhullu, en edes juo kuin harvoin. Sen sijaan olen valveutunut kansalainen ja ollut poliittinen toisinajattelija ja kansalaisaktivisti jo viitisentoista vuotta. Vainoaminen alkoi muutaman vuosi sen jälkeen, kun olin ryhtynyt aktivistiksi.

"Kyllä, kaupoissa aina välillä näkee mielisairasta väkeä jotka höpöttävät itsekeen outoja, ja osa näistä satunnaisesti huutaa ties mitä kovalla äänellä."

Siirsit maaliviivaa. Puhuit nimenomaan siitä, että joku tulisi huutamaan juuri esim. sinulle, että miksi olet siellä kaupassa vainoamassa. Minulle tuollaista ei ole tapahtunut kertaakaan tuhansien kaupassa käyntien aikana, ja hyvin harvoin ylipäätään mitään huutamista.

Keksit siis tuon ongelman vain saattaaksesi joukkovainoamisen uhrit huonoon valoon, ja kuten sanoin kukaan tuntemani kohdehenkilö ei ole tehnyt sellaista, enkä minä itse.

Tärkein kysymys: Miksi suojelet rikollisia, jotka ovat samaa kastia kuin raiskaajat, murhaajat ja sotarikolliset?

Millä tavalla sun todistamattomien puheiden kyseenalaistaminen on kenenkään suojelemista?

Eikös palstalla nimenomaan kehoiteta kyseenalaistamaan kaikki?

Olen myös todennut että heti kun jonkun kohdalla vaino todistetaan niin mulla ei ole vaikeuksia uskoa että sellaista tapahtuu.

Eikä tässä mitään ongelmaa olla keksitty; skenaario missä mielisairas joka luulee että häntä kaikki vainoaa huutaisi ihmisille kaupassa siitä miksi häntä vainotaan on hyvin realistinen; sitä tapahtuu ja se on varmasti uhrille, ts. sille syyttömälle joka vain meni kauppaan ostoksille eikä vainoa ketään, kovin traumaattinen. Miksi sulla on vaikeuksia myöntää tuo? Miksi otat skenaarion ilmiselvän henkilökohtaisesti? Et itse sitä tajua, mutta jo se ettet myönnä skenaarion traumaattisuussa sivulliselle osoittaa ettei sulla ole päässä kaikki kohdallaan.

Ja tuo on vain yksi esimerkki siitä mitenkä sun suhtautuminen erilaisiin kirjoitelmiin paljastaa mitä pään sisässä liikkuu vähänkään asiaan perehtyneille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla sun todistamattomien puheiden kyseenalaistaminen on kenenkään suojelemista?

Eikös palstalla nimenomaan kehoiteta kyseenalaistamaan kaikki?

Olen myös todennut että heti kun jonkun kohdalla vaino todistetaan niin mulla ei ole vaikeuksia uskoa että sellaista tapahtuu.

Eikä tässä mitään ongelmaa olla keksitty; skenaario missä mielisairas joka luulee että häntä kaikki vainoaa huutaisi ihmisille kaupassa siitä miksi häntä vainotaan on hyvin realistinen; sitä tapahtuu ja se on varmasti uhrille, ts. sille syyttömälle joka vain meni kauppaan ostoksille eikä vainoa ketään, kovin traumaattinen. Miksi sulla on vaikeuksia myöntää tuo? Miksi otat skenaarion ilmiselvän henkilökohtaisesti? Et itse sitä tajua, mutta jo se ettet myönnä skenaarion traumaattisuussa sivulliselle osoittaa ettei sulla ole päässä kaikki kohdallaan.

Ja tuo on vain yksi esimerkki siitä mitenkä sun suhtautuminen erilaisiin kirjoitelmiin paljastaa mitä pään sisässä liikkuu vähänkään asiaan perehtyneille.

Ollessaan tavallisessa mielentilassaan .TI:T EIVÄT HUUTELE KAUPASSA KENELLEKÄÄN.
        Mutta manipuloidussa tilassa voivat toimia itselleen vieraalla tavalla.

Esim. Olin halpamarketissa, jossa ihan ilmeisesti minun ei haluttu käyvän siellä. Määräys ylempää. Kun olin kassalla, yht'äkkiä karjaisin: Tee sitten työsi kunnolla. äläkä ala venkoilemaan." Tallentava valvontakamera varmaankin toimi ja vartija seisoi parin metrin päässä. Hämmennyin ja pyytelin anteeksi, en ymmärtänyt, miksi tuollaista huusin. vaikka nyt pari kertaa on ollut hankaluuksia maksamisen kanssa.
        Kotona kävin tapahtumaa läpi. Sana venkoilla oli minulle ihan vieras. En tiennyt, mitä tarkoitti. Siis minut oli ehdollistettu huutamaan näin, kun triggeri eli kassatätä laukaisi reaktion.
        Tapani mukaan kirjoitin asiasta Riksun paikkakuntapalstalle. Kyselin venkoilla sanasta. Kuka käyttää sitä sanaa. Joskus myöhemmin keskuteluihin tulessani, silmiin osui vankilaketjut. Avaamatta ketjua näin, että venkoilla sanaa käytetään Riksun vankilan sisäisessä slangissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollessaan tavallisessa mielentilassaan .TI:T EIVÄT HUUTELE KAUPASSA KENELLEKÄÄN.
        Mutta manipuloidussa tilassa voivat toimia itselleen vieraalla tavalla.

Esim. Olin halpamarketissa, jossa ihan ilmeisesti minun ei haluttu käyvän siellä. Määräys ylempää. Kun olin kassalla, yht'äkkiä karjaisin: Tee sitten työsi kunnolla. äläkä ala venkoilemaan." Tallentava valvontakamera varmaankin toimi ja vartija seisoi parin metrin päässä. Hämmennyin ja pyytelin anteeksi, en ymmärtänyt, miksi tuollaista huusin. vaikka nyt pari kertaa on ollut hankaluuksia maksamisen kanssa.
        Kotona kävin tapahtumaa läpi. Sana venkoilla oli minulle ihan vieras. En tiennyt, mitä tarkoitti. Siis minut oli ehdollistettu huutamaan näin, kun triggeri eli kassatätä laukaisi reaktion.
        Tapani mukaan kirjoitin asiasta Riksun paikkakuntapalstalle. Kyselin venkoilla sanasta. Kuka käyttää sitä sanaa. Joskus myöhemmin keskuteluihin tulessani, silmiin osui vankilaketjut. Avaamatta ketjua näin, että venkoilla sanaa käytetään Riksun vankilan sisäisessä slangissa.

Olisko sulla routen syndrooman-tapaista?

Ei ihmisiä saada sanomaan tahtomattaan asiaa jollain scifi-aseella, kyllä se itsesyntyistä on pään sisällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko sulla routen syndrooman-tapaista?

Ei ihmisiä saada sanomaan tahtomattaan asiaa jollain scifi-aseella, kyllä se itsesyntyistä on pään sisällä.

Ei ole. Minulla ei ole Korsakoffin tautia dementioineen. Alkoholia olen käyttänyt koko elämäni aikana hyvin vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olet gang stalker ja joku sinun kohdehenkilöistä teki joskus noin?"

Miksi sinä luulet satunnaisia ihmisiä stalkkereiksi? Vaikuttaa vähän siltä että kaipaat jonkinlaista apua...

"Sanoiko hän, että olet alinta saastaa maan päällä, samalla tasolla kuin murhaajat, raiskaajat ja sotarikolliset?"

Kuulostaa siltä ettet tiedä mitä "murha", "raiskaus" tai "sotarikos" merkitsee kun yrität yhdistää nämä jotenkin kuvitukselliseen stalkkaukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olet gang stalker ja joku sinun kohdehenkilöistä teki joskus noin?"

Miksi sinä luulet satunnaisia ihmisiä stalkkereiksi? Vaikuttaa vähän siltä että kaipaat jonkinlaista apua...

"Sanoiko hän, että olet alinta saastaa maan päällä, samalla tasolla kuin murhaajat, raiskaajat ja sotarikolliset?"

Kuulostaa siltä ettet tiedä mitä "murha", "raiskaus" tai "sotarikos" merkitsee kun yrität yhdistää nämä jotenkin kuvitukselliseen stalkkaukseen.

"Miksi sinä luulet satunnaisia ihmisiä stalkkereiksi? Vaikuttaa vähän siltä että kaipaat jonkinlaista apua..."

En luule satunnaisia ihmisiä stalkkereiksi, mutta tiedän, että jotkut kohtaamistani ihmisistä ovat stalkkereita. Gang stalkingiin kuuluu mm. se, että vainoajat tekevät kohteelle tietyksi, että ovat stalkkaamassa häntä. Yksi tapa, jolla sen voi tehdä, on että kaksi vainoajaa tulee kohteen lähelle ja alkaa käymään keskustelua, jossa tehdään viittauksia hänen yksityisasioihinsa tai yksityiseen keskusteluun, jonka hän on juuri käynyt.

Tuolla ilmaistaan kohteelle mm. se, että hänen puheluitaan ja yksityisiä keskusteluita salakuunnellaan. Tuo vainoamismenetelmä on englanniksi "directed conversation", ja se mainitaan mm. YK:n ihmisoikeusvaltuutetun toimiston julkaisemassa kansalaisraportissa:

"Katuteatteri, jossa ryhmä ”esittää” jonkinlaisen tilanteen, kuten teeskennellyn yhteenoton tai skenaarioita, joiden avulla on tarkoitus testata uhrin reaktioita. Usein se on sellainen, että pari asettuu lähellä häntä ja käy sitten keskustelun, jossa käytetään monia sanoja, joille hänet on ehdollistettu, tai joka liittyy häneen elämäntilanteeseensa ja hänelle herkkiin asioihin."

https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/2021/09/11/joukkovainoamisessa-kaytettyja-keinoja-suomennettu-ykn-ihmisoikeuselimen-sivuilla-julkaistu-kansalaisaktivistin-raportti/

"Kuulostaa siltä ettet tiedä mitä "murha", "raiskaus" tai "sotarikos" merkitsee kun yrität yhdistää nämä jotenkin kuvitukselliseen stalkkaukseen."

Rikoksen vakavuudesta puheen ollen, organisoituun vainoamiseen kuuluu usein myös kohteen myrkyttämistä ja huumaamista, ja esim. minua melko varmasti huumattiin metadonilla tai jollain vastaavalla aineella vainoamisen alkuvaiheessa. Oireet joita minulla silloin oli, käyvät yksiin metadonin haittavaikutusten kanssa.

Muutama vuosi sitten täällä oli mielenkiintoinen viesti, jonka kirjoittaja tiesi selvästi psykologiasta, ja hän arveli, että syy minun huumaamiseen saattoi olla, että minut saatiin niin alttiimmaksi vainoajien yrityksille manipuloida minua psykologisesti. Gang stalking on paljolti psykologista, kuten DDR:n Zersetzung.

Sedation X
        Constipation X
        Flushing
        Perspiration
        Heat intolerance
        Dizziness or fainting X
        Weakness X
        Chronic fatigue, sleepiness and exhaustion
        Sleep problems such as drowsiness X
        Insomnia X
        Constricted pupils
        Dry mouth
        Nausea and vomiting
        Low blood pressure
        Headache
        Heart problems such as chest pain or fast/pounding heartbeat X
        Abnormal heart rhythms X
        Respiratory problems such as trouble breathing, slow or shallow breathing (hypoventilation), light-headedness X, or fainting
        weight gain
        Memory loss X
        Itching
        Difficulty urinating X
        Swelling of the hands, arms, feet, and legs X
        Mood changes, euphoria, disorientation X
        Blurred vision X
        Decreased libido, difficulty in reaching orgasm, or impotence
        Missed menstrual periods,
        Skin rash
        Central sleep apnea

https://en.wikipedia.org/wiki/Methadone#Adverse_effects

Merkitsin X:llä ne, joita minulla ainakin oli. Silmien harittaminen, vaikeudet virtsaamisessa ja ulostamisessa, sydänongelmat jollaisia ei koskaan ennen ollut ollut, raskaat raajat, yhtäkkisiä ongelmia muistin kanssa, sedatiivinen tila, unettomuus ja muut univaikeudet ym.

Lisäksi oli puheen puuroutumista ja takeltelua, jollaista liittyy mm. opiaattien käyttöön, ja yöllä heräämistä voimakkaaseen hikoiluun ja takykardiaa (tyypillinen vieroitusoire).

Miten tuollainen huumaaminen voitaisin suorittaa? Mm. siten, että kohteen ruokiin ja juomiin lisätään hänen tietämättään jotain huumaavaa ainetta. Ja yksi tapa, millä se voisi onnistua on, että joku, jolla on pääsy kohteen ruokiin ja juomiin, kuten esim. kämppäkaveri, joka työskentelee vainoajille. Kohteen lähipiirin solutetaan sellaisia ihmisiä, ja joskus myös kohteen lähipiirin ihminen voidaan saada tekemään vainoajien kanssa yhteistyötä manipuloimalla, lahjomalla, painostamalla, kiristämällä tai uhkaamalla heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi sinä luulet satunnaisia ihmisiä stalkkereiksi? Vaikuttaa vähän siltä että kaipaat jonkinlaista apua..."

En luule satunnaisia ihmisiä stalkkereiksi, mutta tiedän, että jotkut kohtaamistani ihmisistä ovat stalkkereita. Gang stalkingiin kuuluu mm. se, että vainoajat tekevät kohteelle tietyksi, että ovat stalkkaamassa häntä. Yksi tapa, jolla sen voi tehdä, on että kaksi vainoajaa tulee kohteen lähelle ja alkaa käymään keskustelua, jossa tehdään viittauksia hänen yksityisasioihinsa tai yksityiseen keskusteluun, jonka hän on juuri käynyt.

Tuolla ilmaistaan kohteelle mm. se, että hänen puheluitaan ja yksityisiä keskusteluita salakuunnellaan. Tuo vainoamismenetelmä on englanniksi "directed conversation", ja se mainitaan mm. YK:n ihmisoikeusvaltuutetun toimiston julkaisemassa kansalaisraportissa:

"Katuteatteri, jossa ryhmä ”esittää” jonkinlaisen tilanteen, kuten teeskennellyn yhteenoton tai skenaarioita, joiden avulla on tarkoitus testata uhrin reaktioita. Usein se on sellainen, että pari asettuu lähellä häntä ja käy sitten keskustelun, jossa käytetään monia sanoja, joille hänet on ehdollistettu, tai joka liittyy häneen elämäntilanteeseensa ja hänelle herkkiin asioihin."

https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/2021/09/11/joukkovainoamisessa-kaytettyja-keinoja-suomennettu-ykn-ihmisoikeuselimen-sivuilla-julkaistu-kansalaisaktivistin-raportti/

"Kuulostaa siltä ettet tiedä mitä "murha", "raiskaus" tai "sotarikos" merkitsee kun yrität yhdistää nämä jotenkin kuvitukselliseen stalkkaukseen."

Rikoksen vakavuudesta puheen ollen, organisoituun vainoamiseen kuuluu usein myös kohteen myrkyttämistä ja huumaamista, ja esim. minua melko varmasti huumattiin metadonilla tai jollain vastaavalla aineella vainoamisen alkuvaiheessa. Oireet joita minulla silloin oli, käyvät yksiin metadonin haittavaikutusten kanssa.

Muutama vuosi sitten täällä oli mielenkiintoinen viesti, jonka kirjoittaja tiesi selvästi psykologiasta, ja hän arveli, että syy minun huumaamiseen saattoi olla, että minut saatiin niin alttiimmaksi vainoajien yrityksille manipuloida minua psykologisesti. Gang stalking on paljolti psykologista, kuten DDR:n Zersetzung.

Sedation X
        Constipation X
        Flushing
        Perspiration
        Heat intolerance
        Dizziness or fainting X
        Weakness X
        Chronic fatigue, sleepiness and exhaustion
        Sleep problems such as drowsiness X
        Insomnia X
        Constricted pupils
        Dry mouth
        Nausea and vomiting
        Low blood pressure
        Headache
        Heart problems such as chest pain or fast/pounding heartbeat X
        Abnormal heart rhythms X
        Respiratory problems such as trouble breathing, slow or shallow breathing (hypoventilation), light-headedness X, or fainting
        weight gain
        Memory loss X
        Itching
        Difficulty urinating X
        Swelling of the hands, arms, feet, and legs X
        Mood changes, euphoria, disorientation X
        Blurred vision X
        Decreased libido, difficulty in reaching orgasm, or impotence
        Missed menstrual periods,
        Skin rash
        Central sleep apnea

https://en.wikipedia.org/wiki/Methadone#Adverse_effects

Merkitsin X:llä ne, joita minulla ainakin oli. Silmien harittaminen, vaikeudet virtsaamisessa ja ulostamisessa, sydänongelmat jollaisia ei koskaan ennen ollut ollut, raskaat raajat, yhtäkkisiä ongelmia muistin kanssa, sedatiivinen tila, unettomuus ja muut univaikeudet ym.

Lisäksi oli puheen puuroutumista ja takeltelua, jollaista liittyy mm. opiaattien käyttöön, ja yöllä heräämistä voimakkaaseen hikoiluun ja takykardiaa (tyypillinen vieroitusoire).

Miten tuollainen huumaaminen voitaisin suorittaa? Mm. siten, että kohteen ruokiin ja juomiin lisätään hänen tietämättään jotain huumaavaa ainetta. Ja yksi tapa, millä se voisi onnistua on, että joku, jolla on pääsy kohteen ruokiin ja juomiin, kuten esim. kämppäkaveri, joka työskentelee vainoajille. Kohteen lähipiirin solutetaan sellaisia ihmisiä, ja joskus myös kohteen lähipiirin ihminen voidaan saada tekemään vainoajien kanssa yhteistyötä manipuloimalla, lahjomalla, painostamalla, kiristämällä tai uhkaamalla heitä.

Luvattomilla kotikäynneillä voidaa huumeita/myrkkyjä panna. Annostus on pulma. Minä huomasin, että jos vesipullossa oli enää vähän vettä jäljellä, sinne saattoi panna kerta-annoksen. Yllättävän usein oli vähän. Huomasin sitten vaikutukset. Opin välttämään kaikkia juotavia, joita oli enää vähän. Hammasharjaan saa pantua kerta-annoksen, jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvattomilla kotikäynneillä voidaa huumeita/myrkkyjä panna. Annostus on pulma. Minä huomasin, että jos vesipullossa oli enää vähän vettä jäljellä, sinne saattoi panna kerta-annoksen. Yllättävän usein oli vähän. Huomasin sitten vaikutukset. Opin välttämään kaikkia juotavia, joita oli enää vähän. Hammasharjaan saa pantua kerta-annoksen, jne.

Totta, luvattomat kotikäynnit ovat yksi keino huumaamiseen ja myrkyttämiseen.

Minun kohdallani se saatettiin tehdä toisella tavalla, mutta en halua nyt tässä kertoa siitä enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tässä kaasuvalotat.

No, mistä saa sitten lisäarvoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä kerrot, mitä itse olet tehnyt ainakin 15vuotta ja sut tunnistetaan.... Kännykkä kädessä korvalla esitä automaatti kassalla! Onko sulla siihen oikeus? Ei mitään oikeutta, olet vaan sairas ihminen!

• Anonyymi

Jos olet tekemisissä henkilön kanssa, joka tietää liian paljon yksityisasioitasi tai vainoosi liittyviä asioita, on syytä pitää häntä stalkkerina.

NWOnaamakirjassa esiintyy henkilö Marjut, joka on tiennyt liikaa ja ennen minua, minkälaisen stalkkauksen kohteeksi kohta joudun. Kirjoitin yhteenvedon muustakin ja lähetin ainakin Yhdistyksen pj:lle ja Markukselle. -Ei mitään vastausta.- Pidän häntä stalkkerina tai stalkkerin apulaisena.

• Anonyymi

Tämän perusteella. ette voi tehdä johtopäätöksiä. Ehkä kerron enemmän.

Kun 2015 sain kuulla olevani gs:n kohde, jotkut huomauttivat minulle, että vain stalkkerit ovat voineet tietää. Että ne, jotka tulivat paikkunnan palstalle, olisivatkin olleet stalkkereita. En tiennyt mistään mitään, joten stalkkaukset, joita minulle tehtiin, olivat uusia. - Useaan kertaan totesin, että olipa hyvä, että Marjut sattui keromaan tällaisesta stalkkauksesta juuri vähän ennen kuin se tehtiin minulle. Ei tullut ihan yllätyksenä. Sitten kun minut e-raiskattiin ajattelin ensin samoin, sitten, että ei kele, tämä ei ole sattumaa. Otin tämän esille. Loppui. Minulle tehtiin stalkauksia. Olin aivan vaiti tapahtuneista. Nyt jälkeenpäin Marjut kirjoitteli, että hänelle tehtiin tämmöinen stalkkaus = ihan sanatarkkaan sama kuin minulle.

On tapahtunut muutakin systemaattista toimintaa, jonka voisi määritellä stalkkaukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän perusteella. ette voi tehdä johtopäätöksiä. Ehkä kerron enemmän.

Kun 2015 sain kuulla olevani gs:n kohde, jotkut huomauttivat minulle, että vain stalkkerit ovat voineet tietää. Että ne, jotka tulivat paikkunnan palstalle, olisivatkin olleet stalkkereita. En tiennyt mistään mitään, joten stalkkaukset, joita minulle tehtiin, olivat uusia. - Useaan kertaan totesin, että olipa hyvä, että Marjut sattui keromaan tällaisesta stalkkauksesta juuri vähän ennen kuin se tehtiin minulle. Ei tullut ihan yllätyksenä. Sitten kun minut e-raiskattiin ajattelin ensin samoin, sitten, että ei kele, tämä ei ole sattumaa. Otin tämän esille. Loppui. Minulle tehtiin stalkauksia. Olin aivan vaiti tapahtuneista. Nyt jälkeenpäin Marjut kirjoitteli, että hänelle tehtiin tämmöinen stalkkaus = ihan sanatarkkaan sama kuin minulle.

On tapahtunut muutakin systemaattista toimintaa, jonka voisi määritellä stalkkaukseksi.

Naamakirja on nyt käynyt kimppuuni. Ehkä ansana siellä otettu esille vanha julkaisu, johon oli tullut viestejä varsinkin uudelta jäseneltä. Hänellä oli painetta sisällään. Kirjoitti pitkiä raivoisia ja alatyylin mukaisiakin viestejä. - Niitä lyhennettiin, mukautettiin sun muuta. Usein se ilmoitettiin viestin alalaidassa. Minäkin yritetin selittää, että kun meitä yritetään leimata mielisairaiksi, kannattaisi kirjoittaa asiatyyliin. - Kävi sitten raivona minun kimppuuni - Nyt tämä julkaisu oli otettu esille. Kirjoitin siihen tälle henkilölle viimeisimpään viestiinsä, että nyt kun on siivottu asialliseksi, tiiviiksi ilmaisuksi, hänen esille tuomansa näkökohdat tulevat hyvin esille. - Sain ylläpidolta ilmoituksen, että tämä viesti ei näy muille, koska heidän roskapostimääritelmänsä vastainen. Höh.? -Toinen viestinikin toukokuussa oli ollut harhaanjohtava. Se oli lyhyt tiivis määritelmä gs:stä organisoituna, hierarkisena vainona. Huhuhuh, kun olen vaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naamakirja on nyt käynyt kimppuuni. Ehkä ansana siellä otettu esille vanha julkaisu, johon oli tullut viestejä varsinkin uudelta jäseneltä. Hänellä oli painetta sisällään. Kirjoitti pitkiä raivoisia ja alatyylin mukaisiakin viestejä. - Niitä lyhennettiin, mukautettiin sun muuta. Usein se ilmoitettiin viestin alalaidassa. Minäkin yritetin selittää, että kun meitä yritetään leimata mielisairaiksi, kannattaisi kirjoittaa asiatyyliin. - Kävi sitten raivona minun kimppuuni - Nyt tämä julkaisu oli otettu esille. Kirjoitin siihen tälle henkilölle viimeisimpään viestiinsä, että nyt kun on siivottu asialliseksi, tiiviiksi ilmaisuksi, hänen esille tuomansa näkökohdat tulevat hyvin esille. - Sain ylläpidolta ilmoituksen, että tämä viesti ei näy muille, koska heidän roskapostimääritelmänsä vastainen. Höh.? -Toinen viestinikin toukokuussa oli ollut harhaanjohtava. Se oli lyhyt tiivis määritelmä gs:stä organisoituna, hierarkisena vainona. Huhuhuh, kun olen vaarallinen.

En todellakaan tiedä, mikä tämä pieni vaino-osa osa naamakirjaa oikeasti on. Uskonto pilkahtaa usein esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Huhuhuh, kun olen vaarallinen."

Totta, mielisairaus voi koska tahansa pahentua; ei se taannoinen sporan kirvesmieskään tainnut pitkään tekemistä harkita, tuli vain jonain päivänä niin pahat skitsot päälle että kirves oli ainut keino.

En koita sanoa että sinä ehdottomasti seuraat tuota esimerkkiä, tarkoitan että kun on sairas mieli ei ole taetta mitenkä pahasti skitsot jonain päivänä iskee päälle jos tilaa ei hoideta kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Huhuhuh, kun olen vaarallinen."

Totta, mielisairaus voi koska tahansa pahentua; ei se taannoinen sporan kirvesmieskään tainnut pitkään tekemistä harkita, tuli vain jonain päivänä niin pahat skitsot päälle että kirves oli ainut keino.

En koita sanoa että sinä ehdottomasti seuraat tuota esimerkkiä, tarkoitan että kun on sairas mieli ei ole taetta mitenkä pahasti skitsot jonain päivänä iskee päälle jos tilaa ei hoideta kuntoon.

No huhhuh. Olen 77 vuotias. Minut on vainolla tuhottu henkihieväriin ja ei muuta kuin jatketaan ja näköjään pidetään hauskaa. Maassa makaavan potkiminen on kansanhuvi tässä pikku kaupungissa. - Vanhat miehet ovat joskus saaneet skitsoja hoitokodeissa ja tappaneet siellä toisen vanhuksen. Minä en pystyisi siihen. Minut saisi puhaltamalla kumoon. Oikea käsi on vakuutuskorvattu 100 % kolarivaurion takia.

Minulla ei ole mielisairautta, joka voisi pahentua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huhhuh. Olen 77 vuotias. Minut on vainolla tuhottu henkihieväriin ja ei muuta kuin jatketaan ja näköjään pidetään hauskaa. Maassa makaavan potkiminen on kansanhuvi tässä pikku kaupungissa. - Vanhat miehet ovat joskus saaneet skitsoja hoitokodeissa ja tappaneet siellä toisen vanhuksen. Minä en pystyisi siihen. Minut saisi puhaltamalla kumoon. Oikea käsi on vakuutuskorvattu 100 % kolarivaurion takia.

"Minulla ei ole mielisairautta"

Oletko valmis hakemaan tuosta ammattilaisen lausunnon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minulla ei ole mielisairautta"

Oletko valmis hakemaan tuosta ammattilaisen lausunnon?

Olen itse ex ammattilainen, laillistettu ammatinharjoittaja mielen alalla. Ei ole ollut mielisairautta eikä sellainen enää tässä iässä puhkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse ex ammattilainen, laillistettu ammatinharjoittaja mielen alalla. Ei ole ollut mielisairautta eikä sellainen enää tässä iässä puhkea.

Vastaa nyt vaan kun kysytään.

Oletko valmis hakemaan ammattilaisen lausuntoa, vai tuleeko tekosyitä mikset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet se ätmimies, sulle tulee lähestymiskielto, olet tdhnyt niin paljon pahaa, niskaan ihan näkyviä sädeaseen jälkiä ja muuallekki kehoon, ihan kauheaa, olet hullu ja vaarallinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet se ätmimies, sulle tulee lähestymiskielto, olet tdhnyt niin paljon pahaa, niskaan ihan näkyviä sädeaseen jälkiä ja muuallekki kehoon, ihan kauheaa, olet hullu ja vaarallinen!

Esim. Silloinen TiFi, nykyinen ex-sihteeri ei aikoinaan uskonut minua. Kun olin joutunut e-raiskausten kohteeksi viikkoja ainakin, kuukausia ehkä, joka yö. Ylitin itselleni hirveän korkean kynnyksen, kun uskalsin kirjoittaa asiasta erääseen pitkään ketjuun. Kerroin olosuhteet yöllä ja selitin, miten olin selvittänyt suunnan, mistä tuli ja että mikroaaltoa luultavasti oli. Olin käyttänyt alumiinista ja teräksistä kattilankantta. Teräs esti energian kohdistamisen, jne. Tämä TiFi haukkui minut pystyyn, Nimitti Luikurimummuksi, joka kirjoittelee keksittyjä juttuja. Tämäkään ei pitänyt paikkaansa. Oli mahdoton, jne _ Ei ole tarvinnut keksiä juttuja. Enimmäkseen olen salannut, vaikka paljon olen kirjoittanutkin.

• Anonyymi

Sitten somessa, miten erottaa stalkkerin, trollin ja oikean TI:n kommentti? Tänne vain harvat TI:t kirjoittavat enää. En tiedä, missä kirjoittelevat. - NWOnaamakirjaan eivät TI:t saa kirjoittaa, vain stalkkereiden apulaiset ohjeen mukaan.

• Anonyymi

Yhteen aikaan tein niin, että kun sain jonkun stalkkerin somessa kimppuuni, esim. facebookissa tai alustalla, jossa esiinnytään nimellä/"nimellä", googlasin nimen. Ja katsoin kuvat. Ensin olin ihmeissäni kuvista, joita ilmestyi. Eihän niillä ollut mitään yhteistä googlaamani henkilön kanssa. OLI NIILLÄ. Kuvien joukossa oli stalkkereita. - Kun olisin ottanut kopion kuvasivusta, minulla olisi nyt stalkkerikuvakirja.

En uskalla tarkemmin kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteen aikaan tein niin, että kun sain jonkun stalkkerin somessa kimppuuni, esim. facebookissa tai alustalla, jossa esiinnytään nimellä/"nimellä", googlasin nimen. Ja katsoin kuvat. Ensin olin ihmeissäni kuvista, joita ilmestyi. Eihän niillä ollut mitään yhteistä googlaamani henkilön kanssa. OLI NIILLÄ. Kuvien joukossa oli stalkkereita. - Kun olisin ottanut kopion kuvasivusta, minulla olisi nyt stalkkerikuvakirja.

Yksi esimerkki varoen. Eräällä kansainvälisellä alusta, jonne hyväksytyt kirjoittajat voivat julkaista asiatekstejä suomeksikin. Joku etunimi.sukunimi. IT-yrittäjä kirjoitti unettomuuden syistä. Lisäsin listaansa e-häirinnän TI-llä.
        Jouduin raivoisan halventamisen kohteeksi myös parissa Facebookissa.

Googlasin henkilötiedoilla. Otin kuvat. IT-yrittäjällä oli yhteistä erään terveysfirman kanssa: rivikaupalla lääkärien kuvia ja nimiä. Sen terveysfirman kolme lääkäriä ovat stalkanneet rankasti eri paikkakunnilla eri vuosina. Poliisikin otti yhden asian esille ja sanoi lääkärin toimineen laittomasti ( olin poliisin kanssa 2014 keskustelemassa uudesta vainolaista),

ETTÄ YHTEISTA OLI STALKKAAMAINEN, VAINOAMINEN. Olisiko ollut tuon firman lääkäri.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi esimerkki varoen. Eräällä kansainvälisellä alusta, jonne hyväksytyt kirjoittajat voivat julkaista asiatekstejä suomeksikin. Joku etunimi.sukunimi. IT-yrittäjä kirjoitti unettomuuden syistä. Lisäsin listaansa e-häirinnän TI-llä.
        Jouduin raivoisan halventamisen kohteeksi myös parissa Facebookissa.

Googlasin henkilötiedoilla. Otin kuvat. IT-yrittäjällä oli yhteistä erään terveysfirman kanssa: rivikaupalla lääkärien kuvia ja nimiä. Sen terveysfirman kolme lääkäriä ovat stalkanneet rankasti eri paikkakunnilla eri vuosina. Poliisikin otti yhden asian esille ja sanoi lääkärin toimineen laittomasti ( olin poliisin kanssa 2014 keskustelemassa uudesta vainolaista),

ETTÄ YHTEISTA OLI STALKKAAMAINEN, VAINOAMINEN. Olisiko ollut tuon firman lääkäri.)

Googlasin stalkkeriksi epäilemäni yliopiston opettajan. Tuli toisen terveysjätin lääkäreitä rivikaupalla. (Oli myös tarjolla hyvä selitys. )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlasin stalkkeriksi epäilemäni yliopiston opettajan. Tuli toisen terveysjätin lääkäreitä rivikaupalla. (Oli myös tarjolla hyvä selitys. )

Olen googlaillut useita tietämiäni/epäilemiäni stalkkereita. Kuvissa ei mitään ilmoittamaansa ammattiin liittyvää. Ei yhtään kuvaa stalkkerista. Paljon naamojen kuvia nimineen ja selityksineen. -Muutama naama toistui ja toistui kuvahauissani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin, niin kummeksut sitä että samalla nimellä on useita ihmisiä?

Ihan normaali ilmiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin, niin kummeksut sitä että samalla nimellä on useita ihmisiä?

Ihan normaali ilmiö.

En kummeksu. On ihan tavallista, että tulee muiden samannimisten kuvia.

Nämä ihmiset, joita googlailin, olivat jo stalkanneet. Hain lisätietoa heistä.

Olen kirjoittanut tarkemman viestin tästä. Pyydettiin piilottamaan. Klikkasin piilota.
        Liian arkaluontoists tietoa. - Että jää nyt epäselväksi teille.

• Anonyymi

Mikä tämä Teemu oikeesti on?

• Anonyymi

Stalkkerin kuukausipalkka on n. 150,00 € /kk huume-edut.

• Anonyymi

Niillä aina vessapaperia roikkuu puntista.

• Anonyymi

MISTÄ VOI TUNNISTAA STALKKERIN on otsikko. Eipä ole siitä kirjoitettu. Tuntuu, että tahallaan tungettu muita asioita ketjuun.

HYVIÄ KYSYMYKSIÄ:

Kun kävin muutaman kerran TUKIRYHMÄSSÄ, paikkakuntani palstalla varotettiin: käyt stalkkereiden kanssa kaljalla. - Ja täällä kesäkahvilassa, käyt stalkkereiden kanssa kahvilla. Sen tiesin. En nyt käynyt heidän kanssaan, piti vain sietää heidän läsnäoloaan.

Kun suunnittelin liittymistä PEACEPINKIIN, minua varotettiin, että siellä on stalkereita. Kyllä oli, useita paljastui.

NWOnaamakirja. Mikä se oikein on gs- vainottujen ja e-häirittyjen osalta.

Entäs Yhdistys ry, mitä porukkaa oikeasti ovat hallituksen jäsenet.

• Anonyymi

Eli kannattaa yrittää tarkistella vaikka ajan kanssa, keitä ovat ne, jotka tarjoavat tukea. tietoa. apua. Vaikka netissä.
        Minä olen haksahtunut stalkkerin pitämälle tietosivustolle. Mutta en haksahtanut, kun uuden palvelun ohessa nimensä maininnut henkiö ilmoitti, että voin soitella hänelle ja hän voi julkaista, mitä vaan haluan.
        Tämä palvelu tarjosi chattiryhmän netissä. Iloisina kertoivat, että on tullut paljon keskustelijoita. -Sitten joutuu ilmoittamaan , että chatti suljetaan, kun sinne onkin tullut myös stalkkereita ja muitakin ei-toivottavia. - Uusi keskusteluryhmä on suljettu monin kerroin turvattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kannattaa yrittää tarkistella vaikka ajan kanssa, keitä ovat ne, jotka tarjoavat tukea. tietoa. apua. Vaikka netissä.
        Minä olen haksahtunut stalkkerin pitämälle tietosivustolle. Mutta en haksahtanut, kun uuden palvelun ohessa nimensä maininnut henkiö ilmoitti, että voin soitella hänelle ja hän voi julkaista, mitä vaan haluan.
        Tämä palvelu tarjosi chattiryhmän netissä. Iloisina kertoivat, että on tullut paljon keskustelijoita. -Sitten joutuu ilmoittamaan , että chatti suljetaan, kun sinne onkin tullut myös stalkkereita ja muitakin ei-toivottavia. - Uusi keskusteluryhmä on suljettu monin kerroin turvattu.

Tämän aiheen otin esille jo tuolla aikaisemmin, mutta siitä ei ehtinyt tulla keskustelua, Muilla aiheella tungettiin hyökkäävästi ketjuun.

Olen eräällä englannin kielisellä alustalla. Siellä on aina silloin tällöin tuskaisia kysymyksiä siitä, MIKSI PERHEENI ON MUKANA GANG STALKINGISSA.

Nämä kysymysten esittäjät ovat sentään huomanneet näin olevan. NIIN ETTÄ MIKSI? Siksi, että se on tämän vainon perusjuttuja. Miten stalkkerit saavat sen aikaiseksi, miettikää itse ja hakekaa tieoa.

Tämän ketjun aihehan on, mistä voi tunnistaa stalkkerin. Mistä voi huomata näin tapahtuneen. SE ON VAIKEAA, kun ei millään haluaisi uskoa heistä sellaista.

Löytyy varmaan ketjuja, joissa pohditaan, mistä huomaa, että stalkataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän aiheen otin esille jo tuolla aikaisemmin, mutta siitä ei ehtinyt tulla keskustelua, Muilla aiheella tungettiin hyökkäävästi ketjuun.

Olen eräällä englannin kielisellä alustalla. Siellä on aina silloin tällöin tuskaisia kysymyksiä siitä, MIKSI PERHEENI ON MUKANA GANG STALKINGISSA.

Nämä kysymysten esittäjät ovat sentään huomanneet näin olevan. NIIN ETTÄ MIKSI? Siksi, että se on tämän vainon perusjuttuja. Miten stalkkerit saavat sen aikaiseksi, miettikää itse ja hakekaa tieoa.

Tämän ketjun aihehan on, mistä voi tunnistaa stalkkerin. Mistä voi huomata näin tapahtuneen. SE ON VAIKEAA, kun ei millään haluaisi uskoa heistä sellaista.

Löytyy varmaan ketjuja, joissa pohditaan, mistä huomaa, että stalkataan.

Ehkä pari esimerkkiä perheestä.

Esim. stalkkerit määräsivät valtaa aviomieheen saaneena, että hänen pitää saada vaimo lopettamaan kaikki harrastuksensa. Niitä oli useita. Mies keksi keinot. Vaimo oli ihmeissään huomatessaan, ettei pysty harrastamaan enää mitään. - Siitä stalkkaus sitten jatkui.

Aviomies tietää paljon vaimostaan ja stalkkerit haluavat näitä tietoja ja mies kertoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä pari esimerkkiä perheestä.

Esim. stalkkerit määräsivät valtaa aviomieheen saaneena, että hänen pitää saada vaimo lopettamaan kaikki harrastuksensa. Niitä oli useita. Mies keksi keinot. Vaimo oli ihmeissään huomatessaan, ettei pysty harrastamaan enää mitään. - Siitä stalkkaus sitten jatkui.

Aviomies tietää paljon vaimostaan ja stalkkerit haluavat näitä tietoja ja mies kertoo.

Nämä TI:t , jotka siellä englannin kielisellä alustalla ihmettelivät, olivat jo joutuneet totamaan, että ovat joukkovainon kohteena, mutta että sukulaisetkin.....

• Anonyymi

Täältä on poistettu 3 viestiä sääntöjen vastaisena. Niissä on ollut kokemuksia yllä mainituista tahoista.

• Anonyymi

Minulla vaikuttaa olevan erilainen vaino kuin muilla. Joudun paljon tekemisiin stalkkereitteni kanssa livenä. Te muut ette tunnu tietävän, ketkä teitä stalkkaa.

Ei oikein onnistunut siitäkään syystä keskustelu asiasta.

• Anonyymi

Minulle on taas käynyt niin, että vasta pitkän kuluttua tajusin pari henkilöä stalkkereiksi. -Vähän harmitti. Kuinka mä voin olla noin tyhmä. Olisi nyt pitänyt tajuta siitä ja siitä.

"Kohteena olevat yksilöt taistelevat urheasti. He kehittävät tarvittavia kykyjä kestää jatkuvaa ruumiinsa ja mielensä vahingoittamista."

• Anonyymi

Shalom Rauhaa, Siunausta ja Varjellusta teille vainotuille, rukoilen Herran Jeesuksen Kristuksen nasaretilaisen nimessä.

Rukoilkaa Jeesusta teidän elämään, antakaa elämänne Jeesuksen käsiin. Käy miten käy niin Jeesus Puolustaa teitä Pyhänhengen avulla Jeesus sanoo viimeisen sanan.

Ollen kokenut ja nähnyt tilanteita että minua on joukkovainottu, kyseessä on pimeyden henkivallan valassa olevista ihmisistä. Ei he pukeudu välttämättä mustiin ja gooteiksi, heillä on ihan tavalliset vaatteet päällä, voi olla pukeutuneina pukupäällä ja kravaatti kaulassaa, lääkäriksi, sairaanhoitajaksi, papiksi tai poliisiksi.

Muutamassa tapauksessa Pyhähenki näytti minulle keskustassa ollessani ihmisiä jotka eivät minun lähelläni ollessa tai ollessani liikkellä ole sellaisia ihmisiä jotka on hänen omiaan.

Ne ihmiset esittivät muuta kuin ovat sielultaan ja siinä toimessaan. Eikä heidän kuulu päästä minun kanssani tekemisiin. Heille ei kannata mennä julistamaan Jeesusta ja ilosanoman evankeliumia, ns. Raamatua päähän lyömään. Pyhähenki kehoitti menemään heidän ohi tai kiertämään heidät sanomatta sanakaan heille (heillä on jumalisuuden ulkokuori karta heitä). Ne tilanteet kun tulee vastaan niin kyllä sen yliluonnollisen suojelu tilanteen huomaa silloin itse koska Pyhähenki tai suojelusenkeli on turvana.

Jos Jumala sallii jotain pahaa tapahtuvan sinulle niin, ei se paha tule Jumalasta vaan pimeyden henkivallasta ja ihmiset ovat sielunvihollisen käsikassaroita. Miksi Jumala sallii uskovillekin tapahtuuvan pahuutta niin sitä en tiedä. Ne ihmiset joutuu siitä vielä tilille, kaikki ihmiset ei pelastu, jotkut tietoisesti valitsee pahan ja pimeyden.

Meistä he ovat lähtöisin mutta eivät ole meitä. He rakastavat enemmän pimeyttä kuin valkeutta sillä heidän tekonsa ovat pahat. Heillä on jumalisuuden ulkokuori mutta he kieltävät sen voima, karta heitä, opettaa Raamattu (en muista sanatarkasti tai Raamatun kohtaa)

Jes.58:1, Miik.3:7-11, Jes.53, Joh.3:16-21, Ilm.18:1-5 24,

• Anonyymi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/peniskuvan-lahettaja-voi-syyllistya-seksuaaliseen-ahdisteluun-yhdynta-alle-16-vuotiaan-kanssa-on-lapsenraiskaus-nain-seksuaalirikoslaki-kiristyy-vuodenvaihteessa/8595674#gs.l3805v

Näin seksuaalirikoslaki kiristyy vuodenvaihteessa: Peniskuvan lähettäjä voi syyllistyä seksuaaliseen ahdisteluun

JULKAISTU 10 TUNTIA SITTEN

Ensi vuoden alussa voimaan tulevassa seksuaalirikoslaissa seksuaalisen kuvan tai viestin lähettäminen saattaa täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit. Myös rangaistukset kovenevat ja seksi ilman toisen vapaaehtoista suostumusta on jatkossa raiskaus.

Nykylaissa seksuaaliseen ahdisteluun on voinut syyllistyä ainoastaan jos seksuaalinen teko on tehty koskettamalla. Jatkossa seksuaaliseen ahdisteluun voi syyllistyä lähettämällä esimerkiksi "karskin" seksuaalisen kuvan tai viestin toiselle ilman yhteisymmärrystä ja tavalla, joka on voimakkuutensa tai toistuvuutensa vuoksi rinnastettavissa kosketteluun.

Seksuaalirikoslainsäädännön uudistuksen keskiössä on vahvistaa seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja henkilökohtaisen koskemattomuuden suojaa.
      Seksuaalista ahdistelua voi jatkossa olla myös esimerkiksi toisen henkilön ei-toivottu seuraaminen sukupuoliyhteyttä ehdotellen, hameen alta kuvaaminen, hameen tai paidan helman nostaminen sekä itsensä paljastelu.

------------

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3684f8e9-a820-435e-907f-73dad86974d4

Oikeusministeriön lakiluonnos: Maalittaminen verkossa rangaistavaksi - sakkoa tai enintään yksi vuosi vankeutta

Keskiviikko 7.9.2022 klo 15:42

--------------

https://fi.wikipedia.org/wiki/Me_Too_-kampanja

Me Too -kampanja on lokakuussa 2017 maailmanlaajuiseksi someilmiöksi levinnyt liike. Kampanja muotoutui aihetunnisteeksi (engl. hashtag) yhdysvaltalaisen näyttelijän Alyssa Milanon 15. lokakuuta 2017 julkaiseman twiittauksen myötä, jossa hän kehotti seuraajiaan jakamaan kokemuksiaan seksuaalisesta häirinnästä tunnisteella #metoo.[1] Se on siis seksuaalista ahdistelua vastustava kampanja.

Alkuperäinen kampanja

Synty

Me Too on alun perin nuorisojärjestö Just Be Inc.:n perustajan Tarana Burken vuonna 2007 kehittämä seksuaalista häirintää vastustava kampanja. Burke kertoo aloittaneensa sen ruohonjuuritason liikkeenä tavoittaakseen seksuaalisen hyväksikäytön uhreja vähäosaisissa yhteisöissä.

• Anonyymi

nythän on Aki Hirviniemi hässäkkä julkisuudessa hänen lähettämiensä viestien takia

• Anonyymi

Onpas vaarallinen aihe. En paljon muuta ehtinyt kirjoittaa, kun google keskeytti ja heitti tietoturva sivulleen.

• Anonyymi

Kannattaa varoa hipaisemasta kädensyrjällä sitä läppärin touch-padia kirjoittaessa.

Paras tapa on jos kirjoitat vastineesi ensin Notepad editoriin ja siirrät selaimeen vasta tekstin valmistuttua.

• Anonyymi

Jeesus yksin voi pelastaa kielen käytöltä.

• Anonyymi

ETTÄ VAARALLINEN AIHE ON TÄMÄ, MISTÄ TUNNISTAA STALKKERIT. Eli ne stalkkerit, jotka esittävät tavista. Kyllähän ne tunnistaa, jotka avoimesti stalkkaavat.

• Anonyymi

MISTÄ TIETÄÄ, ETTÄ ON AINAKIN STALKKERIN APULAINEN. ( On ketjukin kohtaamisista.)
      Jos on vain satunnaisesti, ainakin omasta mielestä , ollut tekemisissä jonkun henkilön kanssa. Sitten rupeaakin kohtaamaan tätä usein, vaikka ihan yhtä mittaa. - Jos joku rupeaa järkkäämään näitä kohtaamisia, silloin on vainojia ja vainottu.

• Anonyymi

en muista ketjun tarkkaa nimeä enkä ole ottanut kopiota siitä, mutta olen pannut haun päälle muistossani, ehkä pulpahtaa mieleen

Toinen ketju, joka ehkä auttaisi stalkkerien tunnusmerkkien määrittelyssä.

https:keskustelu.suomi24.fi/t/minkalaisia-ovat-gangstalkkerit-ja heidan-pomonsa

Olen lajitellut ketjuista kerrottuja vainottujen kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en muista ketjun tarkkaa nimeä enkä ole ottanut kopiota siitä, mutta olen pannut haun päälle muistossani, ehkä pulpahtaa mieleen

Toinen ketju, joka ehkä auttaisi stalkkerien tunnusmerkkien määrittelyssä.

https:keskustelu.suomi24.fi/t/minkalaisia-ovat-gangstalkkerit-ja heidan-pomonsa

Olen lajitellut ketjuista kerrottuja vainottujen kokemuksia.

jäipäs numerosarja välistä pois
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/161064481/minkalaisia-ovat-gangstalkkerit-ja-heidan-pomonsa

• Anonyymi

Olenko kirjoittanut muualle vai onko poistettu? Nimittäin ihmettelyni TI Marjutista. Tapasimme suomi24:ssä ja peacepinkissä sekä NWOnaamakirjassa. Yksi asia, jota en voinut sivuuttaa, oli se, että kun hän ilmoitti joutuneensa stalkkaus x:n kohteeksi, se tehtiin vähän ajan kuluttua minulle. Kirjoitin tästä ja ihmettelin. Loppui. Sitten minulle tahtiin stalkkaus y. Pysyin vaiti. Hetken kuluttua Marjut ilmoitti, että hänelle on tehty stalkkaus y. Alkoi tämmöinen sarja. -Yritin vältellä häntä, mutta NWOnaamakirjassa näin kuitenkin hänen valituksensa siitä, miten hänen jalkojaan säteilytetään. Mukana oli kuva. Marjutilla on ohuet pitkät jalat. Tässä kuvassa oli lyhyet jalat, leveä lantio ja reidet ylöspäin paksunevat. (Voisi kuvitella minulla olevan sen tyyliset jalat.) Reidet olivat punertavat ja turvotuksia oli, polvet punertavat, möykkyisiksi ja kuopaisiksi turvonneet. - Yhtenä aamuyönä heräsin jalkojen grillaamiseen. Pistelivät ja kihelmöivät. Katsoin isoon peiliin. Ihan olivat kuin kuvassa Marjutin jaloiksi väitetyt. Että stalkkerit vissiin esittivät minulle asian kuvakielellä, kai pitää uskoa.

• Anonyymi

Tarkennus: Marjut ehti lukuisia kertoja ilmoittaa, mikä stalkkaus hänelle oli tehty. Ja sitten tehtiin minulle.

OLen nimittänyt häntä stalkkereiden mannekiiniksi. Tykkääniin postata kuvia ja mielipiteitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennus: Marjut ehti lukuisia kertoja ilmoittaa, mikä stalkkaus hänelle oli tehty. Ja sitten tehtiin minulle.

OLen nimittänyt häntä stalkkereiden mannekiiniksi. Tykkääniin postata kuvia ja mielipiteitä

Hänen paras kaverinsa Martti. Voisikohan olla stalkkeri? Entäs onkos Markus vain suuttunut ja vittuilee?

• Anonyymi

Jalkoja nyt ei vain säteilytetä.

Mutta jokin allerginen reaktio saattaisi tulla kyseeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalkoja nyt ei vain säteilytetä.

Mutta jokin allerginen reaktio saattaisi tulla kyseeseen.

Tarkennan mitä tässä koitan sanoa.

Jos niitä jalkoja "grillattaisiin", se on peruuttamaton tapahtuma, ei katoa aamuksi tai edes ensi viikoksi.

Vai oletko koskaan nähnyt pihviä tai kananmunaa joka muuttuu takaisin raa'aksi?

Valkuaiseineen kypsennys on yksisuuntainen tie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan mitä tässä koitan sanoa.

Jos niitä jalkoja "grillattaisiin", se on peruuttamaton tapahtuma, ei katoa aamuksi tai edes ensi viikoksi.

Vai oletko koskaan nähnyt pihviä tai kananmunaa joka muuttuu takaisin raa'aksi?

Valkuaiseineen kypsennys on yksisuuntainen tie.

Grillaus on sellainen vertauskuvallinen ilmaisu. Jos mikroaaltoa kohdistetaan, voi syntyä kolmen eri asteen jälkiä. Punotus, joka voi kestää useita tunteja. Jos aiheuttanut pintaa syvempiä muutoksia, niin päiviä tai viikon/ viikkoja tai sitten vuosia kestävät arvet, nk. minulle kävi, kun mahaan ammuttiin kolmeen kohtaan. Yksi on hävinnyt. Kaksi vielä näkyvissä.

Sinun on turha lässytellä. Tiedän aika paljon asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Grillaus on sellainen vertauskuvallinen ilmaisu. Jos mikroaaltoa kohdistetaan, voi syntyä kolmen eri asteen jälkiä. Punotus, joka voi kestää useita tunteja. Jos aiheuttanut pintaa syvempiä muutoksia, niin päiviä tai viikon/ viikkoja tai sitten vuosia kestävät arvet, nk. minulle kävi, kun mahaan ammuttiin kolmeen kohtaan. Yksi on hävinnyt. Kaksi vielä näkyvissä.

Ja tämän ketjun aihe on, mistä tunnistaa stalkkerin eikä mistä tunnistan mikroaaltokohdistuksen jäljen. Ja sinut tunnistan trolliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vakuuttunut että sinä tosiaan luulet tietäväsi.

• Anonyymi

Kyllä tätä ketjua trollataan.

Kirjoitan silti. Nyt kun on tiedossa, että olen finaalissa, en vain väsynyt, rasittunut, vaan kulunut ja luovuttanut, minulle on ilmiannettu stalkkereita, jotka ovat olleet täysi yllätys. On esim stalkkerin kaveri sanonut: Sen nimi on!! Jostakin hyvin kaukaa olen muistanut tyypin.

Päällepäin ei näy muuta kuin puhtoinen julkisivu, jonka takana vaikuttaisi elävän esimerkillinen ihminen. Sillä vaan onkin salainen kaksoiselämä.

Yksi esimerkki: oli mukava kaveri, kirkkovaltuuston jäsen, rippileirin yövartija, lintuyhdistyksen perustaja, jne. Kaikkien ällistykseksi paljastui kansainvälisen pedofiiliringin johtajaksi.

Kaksoiselämää elävää stalkkeria on suht. mahdotonta tunnistaa.

• Anonyymi

Kuulostaa mukavalta.

Saadaanko asia viimeinkin maaliin?

• Anonyymi

Tämä yllä oleva on virallisesta mediasta saatu tieto suomalaisesta tapauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä yllä oleva on virallisesta mediasta saatu tieto suomalaisesta tapauksesta.

PIILORIKOLLISUUS/PIILORIKOLLINEN

eli piilostalkkeri/näkyvästi stalkkaava

• Anonyymi

Mikä tapahtuma/teko on stalkkaus, silloin kun tekijä toimii livenä. Ajan myötä oppii tunnistamaan.

Vainon alkuaikoina yritin kovasti selittää huonoksi tuuriksi, keljusti käyttäytyväksi ihmiseksi jne. Vasta kun en keksinyt mitään luonnollista selitystystä, myönsin tahalliseksi teoksi, sittemmin opin stalkkaus termin.

Nykyään arvioin ensin, onko stalkkausta. Usein vastaus on kyllä. Jos en ole varma, käyn läpi niitä luonnollisia selityksiä tai vain totean, ettei nyt tällä kertaa ollutkaan stalkkaus.

Stalkkauksen tekijä on sitten jonkun asteen stalkkeri.

• Anonyymi

"Stalkkauksen tekijä on sitten jonkun asteen stalkkeri."

Päättelykyky vetää tässä kyllä hiljaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Stalkkauksen tekijä on sitten jonkun asteen stalkkeri."

Päättelykyky vetää tässä kyllä hiljaiseksi.

Ei tässä ole kyse päättelykyvystäni. Kirjoitin tänne loppuun jonkinlaisen kaavion, kun trollit sotkivat tämän ketjun.

Että piilossa pysyviä stalkkereita ei voi tunnistaa. - Stalkkauksen voi silloinkin tunnistaa nk.minä viime öisen keskirankan elektronisen häirinnän. Vuosia sitten , kun yöhäirinnät alkoivat, pystyin päättelemään tulosuunnan, etsimään katveen (viisikin eri nukkumapaikkaa yön aikana) ja vaikutuksista päättelemään , mikä elektromagneettinen energia on kyseessä. Esimerkiksi. Kuutisen vuotta paikkakunnan palstalle kirjoitin raporttia. - En tiedä, ketkä tätä toimintaa suojelevat, ketkä ovat hankkineet ja asentaneet laitteet ja ketkä ovat toteuttajia. Tiedän , joitakin , jotka tietävät, mutta eivät kerro minulle.

Elektroninen yöhäirintä, on vain yksi osa vainoani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole kyse päättelykyvystäni. Kirjoitin tänne loppuun jonkinlaisen kaavion, kun trollit sotkivat tämän ketjun.

Että piilossa pysyviä stalkkereita ei voi tunnistaa. - Stalkkauksen voi silloinkin tunnistaa nk.minä viime öisen keskirankan elektronisen häirinnän. Vuosia sitten , kun yöhäirinnät alkoivat, pystyin päättelemään tulosuunnan, etsimään katveen (viisikin eri nukkumapaikkaa yön aikana) ja vaikutuksista päättelemään , mikä elektromagneettinen energia on kyseessä. Esimerkiksi. Kuutisen vuotta paikkakunnan palstalle kirjoitin raporttia. - En tiedä, ketkä tätä toimintaa suojelevat, ketkä ovat hankkineet ja asentaneet laitteet ja ketkä ovat toteuttajia. Tiedän , joitakin , jotka tietävät, mutta eivät kerro minulle.

Elektroninen yöhäirintä, on vain yksi osa vainoani.

Tai ehkä ketju sotkettiin sen takia, että pelättiin minun alkavan luetella nimiä/tahoja. Tiedetään, että tiedän lukuisia. Jotkut pelkäsivät löytävänsä nimensä mahdollisesta listastani, jotkut yrittivät estää, etten aseta itseäni vaaraan. (Kesällä suuren tahon kertomisesta minut e-pahoinpideltiin henkihieväriin. Jäi pysyviä vaurioita ja toiminnanvajauksia.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä ketju sotkettiin sen takia, että pelättiin minun alkavan luetella nimiä/tahoja. Tiedetään, että tiedän lukuisia. Jotkut pelkäsivät löytävänsä nimensä mahdollisesta listastani, jotkut yrittivät estää, etten aseta itseäni vaaraan. (Kesällä suuren tahon kertomisesta minut e-pahoinpideltiin henkihieväriin. Jäi pysyviä vaurioita ja toiminnanvajauksia.)

Tai ei haluttu minun kertovan, miten olen jälkeenpäin tunnistanut tekohetkellä vielä tuntemattoman henkilön.

• Anonyymi

Elät hassussa maailmassa.

• Anonyymi

Elän siinä samassa pahassa maailmassa. Meidän ero on se, että minä olen joutunut vainon kohteeksi, sinä et.

Käypä lukemassa NWO naamakirjaa. En muista sen virallista nimeä saati linkkiä, mutta löydät ne, kun googlaat Suomen joukkovainotut ry. Tai gang stalking suomessa.

Olin jo ollut vainon kohteena, kun menin katsomaan, että mikäs semmoinen naamakirja on. Kauhistuin. Kuinka ketkään voivat seurata tällaista tai ylläpitää. Siellä oli artikkeleita sun muita juttuja tämän maailman pimeästä puolesta. Siitä, mistä virallinen media ei kerro muuta, kuin korkeintaan otsikon.

Kyllä ukranalaiset elävät hassussa maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elän siinä samassa pahassa maailmassa. Meidän ero on se, että minä olen joutunut vainon kohteeksi, sinä et.

Käypä lukemassa NWO naamakirjaa. En muista sen virallista nimeä saati linkkiä, mutta löydät ne, kun googlaat Suomen joukkovainotut ry. Tai gang stalking suomessa.

Olin jo ollut vainon kohteena, kun menin katsomaan, että mikäs semmoinen naamakirja on. Kauhistuin. Kuinka ketkään voivat seurata tällaista tai ylläpitää. Siellä oli artikkeleita sun muita juttuja tämän maailman pimeästä puolesta. Siitä, mistä virallinen media ei kerro muuta, kuin korkeintaan otsikon.

Kyllä ukranalaiset elävät hassussa maailmassa.

Mistäs tiedät etten ole ollut vainon kohteena?

Olin peruskoulun ja lukion todellisen vainon kohteena.

Mutta siitä on jo aikaa.

• Anonyymi

KUN STALKKERIT HALUAVAT SINUN USKOVAN VÄÄRÄÄN VAINOAJATAHOON TAI STALKKERIIN.

Gang stalkingiin kuuluu heti alkupuolella saada kohde uskomaan, että järjestö x tai vastaava on sinun vainosi takana. Usein kohde väsytetään ensin ja sitten nuijitaan väärä taho päähän. Näin pyritään salaamaan oikea taho.

Tätä tehdään myös yksittäisten stalkkereiden kohdalla. Tätä tehdään parhaillaan minun kohdalla. Naapuriin ilmestyi asumaan nuorehko mies. Tuli vinkkejä, että olen tavannut ennenkin. Silloin luotin häneen. Tykkään koirista. Tällä tietenkin on koiranpentu. Hän ikäänkuin välttelee minua, silti kohtaamme. Tai seuraa minua . On ollut tässä kohtaamisia, jotka ehdollistavat. Minulla on e-häirintään tullut muutoksia. Rupesin vaan epäilemään,että uusi naapuri voi liittyä siihen. Ei seinänaapuri, vaan käytävän toisella puolella. -Paljon tällaista.
      Mietin vielä, kerronko ratkaisevista tapahtumista. (Liittyisi e-häirintään, josta en enää kirjoita.) Joko tämä on falsestalkkeri, jota minun halutaan epäilevän tai oikea stalkkeri, jonka stalkkerit haluavat minun tietävän.

• Anonyymi

Sen verran kirjoitan ,että kun esim.e-häirintä alkaa tulla uudesta suunnasta, tai sen energialaji ja kohdistukset muuttuvat, ensimmäisellä kerralla käytetää hurjia tehoja. Aikaisemmin luulin, että on pantu tottumaton tyyppi puikkoihin, ei osaa säätää tehoja. Itse asiassa on kyse ehdollistamisesta: ensimmäisellä kerralla tarvitaan voimakas ärsyke. Tehoa voidaan nopeastikin vähentää, lopulta ihan murto-osaan ja kuitenkin saadaan vahva reaktio.

Tämä hurja ensimmäinen kerta oli. Suutuin, Seuraavana iltana ilmoitin, että en nuku vaan selostan reaaliaikaisesti, mitä minulle tehdään. Oli lievänpuoleinen häirintä. Viime yönä oli paha häirintä, josta saatoin havainnoida, että kohdistui koko kehoon ja ikään kuin joka suunnalta tuli. Tämä epäilty henkilö on huomiota herättävästi näyttäytynyt. -Että mikä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran kirjoitan ,että kun esim.e-häirintä alkaa tulla uudesta suunnasta, tai sen energialaji ja kohdistukset muuttuvat, ensimmäisellä kerralla käytetää hurjia tehoja. Aikaisemmin luulin, että on pantu tottumaton tyyppi puikkoihin, ei osaa säätää tehoja. Itse asiassa on kyse ehdollistamisesta: ensimmäisellä kerralla tarvitaan voimakas ärsyke. Tehoa voidaan nopeastikin vähentää, lopulta ihan murto-osaan ja kuitenkin saadaan vahva reaktio.

Tämä hurja ensimmäinen kerta oli. Suutuin, Seuraavana iltana ilmoitin, että en nuku vaan selostan reaaliaikaisesti, mitä minulle tehdään. Oli lievänpuoleinen häirintä. Viime yönä oli paha häirintä, josta saatoin havainnoida, että kohdistui koko kehoon ja ikään kuin joka suunnalta tuli. Tämä epäilty henkilö on huomiota herättävästi näyttäytynyt. -Että mikä on.

seuraavana iltana ilmoitin: makuuhuoneesta kuuluu seinän läpi naapuriin, elän 24/7TOSI teeveessää. Onko siinä vain kuva vai myös ääni, en tiedä. Stalkkerit ainakin sen kauttakin kuulevat myös puheeni. MUTTA kaikki, mitä itsekseni, yksikseni tai linnuille höpötän, kuuluu laajalle yleisölle. Vuosien kokemus palautteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

seuraavana iltana ilmoitin: makuuhuoneesta kuuluu seinän läpi naapuriin, elän 24/7TOSI teeveessää. Onko siinä vain kuva vai myös ääni, en tiedä. Stalkkerit ainakin sen kauttakin kuulevat myös puheeni. MUTTA kaikki, mitä itsekseni, yksikseni tai linnuille höpötän, kuuluu laajalle yleisölle. Vuosien kokemus palautteesta.

Ota sitten tällaisessa tilanteessa selvää, kuka vaikka käytännössä hoitaa e-häirinnän. Ketkä ovat nykyisen suunnitelleet, hankkineet laitteen ja mikä taho suojelee. Kuuluu kokonaisvainooni, ei ole minkään erillisen porukan huvi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota sitten tällaisessa tilanteessa selvää, kuka vaikka käytännössä hoitaa e-häirinnän. Ketkä ovat nykyisen suunnitelleet, hankkineet laitteen ja mikä taho suojelee. Kuuluu kokonaisvainooni, ei ole minkään erillisen porukan huvi.

Ainakin voi tehdä sen johtopäätöksen, että minulle tehdään ehdollistuksia tähän naapurin kaveriin liittyen, myös häneen ja e-häirintään liittyen ja varmasti tämä kaveri tietää sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulutko itse näihin vainoajiin ja pahan tekijöihin, ku näytät tietävän paljon näitä"asioita ja harhoja" hae itselles asianmukaista hoitoo! Lopeta tää rikollinen kirjoittaminen, olet todella sairas! Sut tiedetään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulutko itse näihin vainoajiin ja pahan tekijöihin, ku näytät tietävän paljon näitä"asioita ja harhoja" hae itselles asianmukaista hoitoo! Lopeta tää rikollinen kirjoittaminen, olet todella sairas! Sut tiedetään!

Olen kokemusasiantuntija vainossa. Lisäksi aiempi koulutukseni ja ammattini auttaa vainon psyykkisen puolen käsittämisessä ja käsittelyssä.

E-häirinnästä kirjoittelu ei ole rikollista, sen harjoittaminen olisi, jos olisi lainsäädäntö. Siltä osin on jo lainsäädäntö, että kiduttaminen on rikos. Mutta milläs todistat.

Olen paikkakunnan palstalle kirjoittanut 6 vuotta ja risat e-häirinnästä. Nyt vuoden vaihteessa lopetin. Ei siitä minulle mitään hyötyä ole ja siitä on olemassa tietoa paljon,ikävä kyllä lähinnä englannin kielellä.

Juu, kyllä minut tiedetään. Vainoni laaja ja pitkään kestänyt.

Jos tämä naapuriin tunkenut kaveri tiedä näistä ehdollistamisesta, niin kertokaa. Minä en asialle mitään voi. Ei ole tässä talossa ja ko. asunnossa asuvien kohdalla eka kerta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokemusasiantuntija vainossa. Lisäksi aiempi koulutukseni ja ammattini auttaa vainon psyykkisen puolen käsittämisessä ja käsittelyssä.

E-häirinnästä kirjoittelu ei ole rikollista, sen harjoittaminen olisi, jos olisi lainsäädäntö. Siltä osin on jo lainsäädäntö, että kiduttaminen on rikos. Mutta milläs todistat.

Olen paikkakunnan palstalle kirjoittanut 6 vuotta ja risat e-häirinnästä. Nyt vuoden vaihteessa lopetin. Ei siitä minulle mitään hyötyä ole ja siitä on olemassa tietoa paljon,ikävä kyllä lähinnä englannin kielellä.

Juu, kyllä minut tiedetään. Vainoni laaja ja pitkään kestänyt.

Jos tämä naapuriin tunkenut kaveri tiedä näistä ehdollistamisesta, niin kertokaa. Minä en asialle mitään voi. Ei ole tässä talossa ja ko. asunnossa asuvien kohdalla eka kerta.

Joo, e-häirinnästä kirjoittelu ei ole rikos, se on sairaus.

Sellaista kun ei ole olemassa todellisuudessa.

Ymmärrän ettet ole halukas uskomaan sitä, mutta sillä ei ole väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, e-häirinnästä kirjoittelu ei ole rikos, se on sairaus.

Sellaista kun ei ole olemassa todellisuudessa.

Ymmärrän ettet ole halukas uskomaan sitä, mutta sillä ei ole väliä.

Kyllä oksettaa se sakki, joka tänne ilmestyi sotkemaan ketjua.

MITEN ELEFANTTI SYÖDÄÄN? Elefantin voi syödä, kun paloittelee sen. Pala kerrallaan.

Kun ihmisen päälle kaatuu vainoa lukuisine stalkkauksineen, on sekava tilanne. Ketkä tällaista minulle tekee? On siinä elefanttia pahempi tajuttava. Kannattaa paloitella ja järjestää palat. - Sitä oli tarkoitus esitellä tässä ketjussa. - Netissä on nykyään tietoa erilaisista stalkkereista hierakisen organisoidun vainon eri asteilla. - Joillakin on gangstalkigin tyylinen vaino, mutta kapeampi ja pienempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oksettaa se sakki, joka tänne ilmestyi sotkemaan ketjua.

MITEN ELEFANTTI SYÖDÄÄN? Elefantin voi syödä, kun paloittelee sen. Pala kerrallaan.

Kun ihmisen päälle kaatuu vainoa lukuisine stalkkauksineen, on sekava tilanne. Ketkä tällaista minulle tekee? On siinä elefanttia pahempi tajuttava. Kannattaa paloitella ja järjestää palat. - Sitä oli tarkoitus esitellä tässä ketjussa. - Netissä on nykyään tietoa erilaisista stalkkereista hierakisen organisoidun vainon eri asteilla. - Joillakin on gangstalkigin tyylinen vaino, mutta kapeampi ja pienempi.

Vastakkaisen, ja todellisuuteen perustuvan, mielipiteen ilmaisu ei ole "ketjun sotkemista".

Miksi koet että kaikki on juuri sua vastaan? En tunne sua, en tiedä missä olet, en välitä oletko olemassa. Mikään kirjoittamani ei ole tarkoitettu henkilökohtaisesti sulle.

Kunhan vain kerron että satunnaiseen siviiliin kohdistuvaa "e-säteilyä" ei ole olemassa; ja tämä on näkökantani siihen päivään asti kunnes siitä esitetään konkreettiset todisteet. Se että sinä KOET olevasi sellaisen kohteena ei ole "konkreettinen todiste".

Edelleen, toistan myös että uskon täysin absoluuttisesti että sinä KOET olevasi sellaisen kohteena, ja itse USKOT että se on totta.

Pidän mahdollisena että normaali urbaani yhteiskunta nykyisellään saattaa tuottaa sellaista sähkömagneettista säteilyä normaalien toimiensa/rakenteidensa SIVUTUOTTEENA joka aiheuttaa jollain tavalla herkille ihmisille oireita; mutta ilmiötä ei toistaiseksi tunneta varmaksi, eikä se siis ole ketään yksilö vastaan suunnattua toimintaa millään tasolla. Jos tämä on todellista, aikanaan opimme sitä sivuhaittaa välttämään.

Ihmisillä on oikeasti parempaa tekemistä kuin joukolla vainota ketään, eikä sellaista ammattia ole olemassa kunnes jälleen toisin todistetaan (yksikään entinen vainoaja ei ole koskaan kautta maailmanhistorian ilmoittanut itsestään; täysin mahdoton tapahtuma jos vainoa olisi väitetyssä mittasuhteessa). Mutta koska aikanaan koulussa olin paikallisen vainon kohteena (tekijöitä oli jokunen, ei pelkästään yksi) on pieniä joukkoja jotka syystä tai toisesta valitsevat jonkun silmätikuksi. Tätä tapahtuu kouluissa ja työpaikoilla, en epäile.

Mutta silloin asiaan EI LIITY joku väline joka lähettää minkäänlaista säteilyä (naapurista).

Eikä siihen liity valtiollista osapuolta.

Turha vedota Itä-Saksaan, siellä oli poliittinen motiivi pitää kansalaiset kurissa jotta valtio pysyy kasassa; ja SILLOINKAAN tilanteeseen EI LIITTYNYT välineet joilla naapurista pistetään säteilyä kehenkään.

Kyllä, diplomaatteja on muutaman kerra viimevuosina ammuskeltu jollain energia-aseen tapaisella; siitä on aina jäänyt MRI kuvauksessa nähtävät todisteet. Tuo ei tarkoita että jokaisella lähiön mummolla on sitten sellainen takataskussa sen enempää kuin sekään että ydinaseita on olemassa jotenka sun naapurissa on sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastakkaisen, ja todellisuuteen perustuvan, mielipiteen ilmaisu ei ole "ketjun sotkemista".

Miksi koet että kaikki on juuri sua vastaan? En tunne sua, en tiedä missä olet, en välitä oletko olemassa. Mikään kirjoittamani ei ole tarkoitettu henkilökohtaisesti sulle.

Kunhan vain kerron että satunnaiseen siviiliin kohdistuvaa "e-säteilyä" ei ole olemassa; ja tämä on näkökantani siihen päivään asti kunnes siitä esitetään konkreettiset todisteet. Se että sinä KOET olevasi sellaisen kohteena ei ole "konkreettinen todiste".

Edelleen, toistan myös että uskon täysin absoluuttisesti että sinä KOET olevasi sellaisen kohteena, ja itse USKOT että se on totta.

Pidän mahdollisena että normaali urbaani yhteiskunta nykyisellään saattaa tuottaa sellaista sähkömagneettista säteilyä normaalien toimiensa/rakenteidensa SIVUTUOTTEENA joka aiheuttaa jollain tavalla herkille ihmisille oireita; mutta ilmiötä ei toistaiseksi tunneta varmaksi, eikä se siis ole ketään yksilö vastaan suunnattua toimintaa millään tasolla. Jos tämä on todellista, aikanaan opimme sitä sivuhaittaa välttämään.

Ihmisillä on oikeasti parempaa tekemistä kuin joukolla vainota ketään, eikä sellaista ammattia ole olemassa kunnes jälleen toisin todistetaan (yksikään entinen vainoaja ei ole koskaan kautta maailmanhistorian ilmoittanut itsestään; täysin mahdoton tapahtuma jos vainoa olisi väitetyssä mittasuhteessa). Mutta koska aikanaan koulussa olin paikallisen vainon kohteena (tekijöitä oli jokunen, ei pelkästään yksi) on pieniä joukkoja jotka syystä tai toisesta valitsevat jonkun silmätikuksi. Tätä tapahtuu kouluissa ja työpaikoilla, en epäile.

Mutta silloin asiaan EI LIITY joku väline joka lähettää minkäänlaista säteilyä (naapurista).

Eikä siihen liity valtiollista osapuolta.

Turha vedota Itä-Saksaan, siellä oli poliittinen motiivi pitää kansalaiset kurissa jotta valtio pysyy kasassa; ja SILLOINKAAN tilanteeseen EI LIITTYNYT välineet joilla naapurista pistetään säteilyä kehenkään.

Kyllä, diplomaatteja on muutaman kerra viimevuosina ammuskeltu jollain energia-aseen tapaisella; siitä on aina jäänyt MRI kuvauksessa nähtävät todisteet. Tuo ei tarkoita että jokaisella lähiön mummolla on sitten sellainen takataskussa sen enempää kuin sekään että ydinaseita on olemassa jotenka sun naapurissa on sellainen.

googlaa: entiset koulukiusatut

Kiusaamista on tapahtunut kehitysvuosinasi. Vaurioita on syntynyt. Vaikuttavat vieläkin. Trollifraasien luetteleminen joukkovainottujen ketjussa ei sinua auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

googlaa: entiset koulukiusatut

Kiusaamista on tapahtunut kehitysvuosinasi. Vaurioita on syntynyt. Vaikuttavat vieläkin. Trollifraasien luetteleminen joukkovainottujen ketjussa ei sinua auta.

Varmasti tuli vaurioita, en kiistä.

"Trollifraasien luetteleminen joukkovainottujen ketjussa ei sinua auta."

Koitan auttaa sua, en itseäni.

Mä en enää tarvi apua, sen on todennut jopa psykiatri.

• Anonyymi
      • Anonyymi

tuo ketju on lähes kokonaan poistettu, otsikko jäljellä

• Anonyymi

SUOMEN JOUKKOVAINOTUT RY

https://targetedindividualsfinland.wordpress.com

Käykää lueskelemassa kotisivuja. Niitä on äskettäin kohennettu. On selvennetty luokitusta ja tietoja lisätty. Blogi-otsikon alta löytyy Ted Gundersonista artikkeli. On entinen FBI agentti, joka myöntää FBI:n osuuden gang stalkingissa.

• Anonyymi

Miksi joku ex-duunari joka vapautettiin pestistää ilmeisen mielisairauden takia olisi luotettava lähde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi joku ex-duunari joka vapautettiin pestistää ilmeisen mielisairauden takia olisi luotettava lähde?

Me emme koskaan pääse näkemään niitä salaisia asiakirjoja siitä, mitä TODELLA tapahtui .

TOTTA on, että FBI on olemassa jasillä on/on ollut agentteja.

Luultavasti pitää paikkansa, että yksi oli Ted Gundersson. Hänen työsuhteestaan varmaankin on julkistettavaakin tietoa. Kuinka salainen on ollut, on salatumpaa.

Ilmeisesti työsuhde on lopetettu ennen eläkeikää. MIKSI on toinen asia. Edellisen viestin kirjoittaja on varma, että mielisairauden vuoksi. Ei ole vedenpitäviä todisteita mielenterveyden häiriöistä, PSYKIATRIEN LAUSUNTO EI OLE SELLAINEN.

On ilmeisesti haluttu päästä hänestä eroon. MIELISAARAKSI LEUIMAAMINEN VIE USKOTTAVUUDEN. Että jos nk. sattuisi lavertelemaan FBI:n salaisuuksia, niin kuin sitten tekikin.

(Ja jos olisi tullutkin mielenhäiriöitä, ei ne muistia vie.)

Että tosi tyhmää trollin rääpimistä. Vain hyvin tyhmät välittää moisesta. Enemmän tulee mieleen, että rääpijällä on tarve salata asia eli onko gang stalking vainoaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli keksii päästään asioita.

Ted Gunderson oli vuodesta 1977 FBI:n Los Angelesin viraston johtaja ja 1979 yksi muutamasta harvasta, jota haastateltiin koko FBI:n johtajan pestiä varten. Gunderson erosi FBI:stä jo tuona samana vuonna ja perusti oman etsiväfirman.

Ei tainnut olla kovin ilmeinen mielisairaus, kun hän oli tosiaan ennen eroamisten 1979 yksi FBI:n johtajaehdokkaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli keksii päästään asioita.

Ted Gunderson oli vuodesta 1977 FBI:n Los Angelesin viraston johtaja ja 1979 yksi muutamasta harvasta, jota haastateltiin koko FBI:n johtajan pestiä varten. Gunderson erosi FBI:stä jo tuona samana vuonna ja perusti oman etsiväfirman.

Ei tainnut olla kovin ilmeinen mielisairaus, kun hän oli tosiaan ennen eroamisten 1979 yksi FBI:n johtajaehdokkaista.

Hyvä, että kirjoitit tämän. Minä vaan luokittelin trollin tietämättä tosiasioita. En ole jaksanut lukea kotisivun blogeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että kirjoitit tämän. Minä vaan luokittelin trollin tietämättä tosiasioita. En ole jaksanut lukea kotisivun blogeja.

Siis minä en ole trolli, joka keksii päästään asioita. Trolli siinä edellä keksi, että on duunari, joka mielisairauden takia menetti työnsä.

"Minä" loogisen ajatteluni rippeillä viipaloin hänen väitteensä. "Sinä" et pysyisi siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis minä en ole trolli, joka keksii päästään asioita. Trolli siinä edellä keksi, että on duunari, joka mielisairauden takia menetti työnsä.

"Minä" loogisen ajatteluni rippeillä viipaloin hänen väitteensä. "Sinä" et pysyisi siihen.

Niin, tuo joku trolli on kai monta kertaa yrittänyt diskreditoida Ted Gundersonia. Ei missään ole sanottu mitään sellaista, että Gunderson olisi erotettu jonkun mielisairauden takia, mutta Wikipedian artikkelissa häntä sanotaan ”äärioikeistolaiseksi salaliittoteoreetikoksi”. Tuota samaa leimaa on annettu Suomessakin esim. koronakriitikoille, pelkkää loanheittoa.

• Anonyymi

Minulla mieleen pulpahtelee edelleen epäilyttäviä henkilöitä.

Ihan lyhyesti. V.2016 tämän pikkukaupungin keskuspuiston lammikolla oli taas, oli jo aika mones kesä, hanhia. ankkoja ja sorsia suihkulähdelamikossa. Jouduin huomaamaan, että oli eläinsuojelurikkomustapaus. Kävin antamassa lisäravintona nälkäisille linnuille mahdollisimman hyvälaatuisen paahtoleivän palasia.

Siellä puistossa kävi paljon porukkaa. Sinne ilmestyi punaisissa stalkkerihousuissa oleva hoikka nuorimies. Oltuaan siellä muutamana päivänä, hän tuli istumaan penkille taakseni ollessani syöttämässä lintuja. Menin tahallani istumaan hänen viereensä. Hän meni ihan rennoksi. Kyseli ensin uimismahdollisuuksista. Kerroin maauimalasta ja että itse käyn autolla naapurikaupungissa. Jne. Sitten tämä mies alkoi hiljaisella äänellä luetella hyvin henkilökohtaisia asioitani vuosienkin takaa. KIINNITIN HUOMIOTA, ETTÄ HÄNEN OIKEASSA POSKESSA OLI SUORA AIKA PITKÄ NYKINÄ.
      Kohtasin hänet pari kertaa vielä: siellä naapurikaupungissa ollessani uimassa ja ulkoa näin naapurini parvekkeella.

KUN SYKSYLLÄ 2017 MENIN ENSIMMÄSEN KERRAN TUKIRYHMÄÄN, NÄIN TÄMÄN HENKIÖN NAAMAN OLLESSAMME RAVINTOLAAN SIIRTYNEITÄ. OIKEASSA POSKESSA OLI SE NYKINÄ.
      Juttelinkin hänen kanssaan. Nimensäkin kuulin.

Että mitäs te muut sanotte nyt minulle nyt.

• Anonyymi

Kuulin hänen nimimerkkinsä, en nimeä. Pois lähdettäessä Martti kysyi: mitäs tykkäsit Teemusta. Vastasin, etten tiedä osallistujien nimiä, kun vaan kaksi esittäytyi. "mitäs tykkäsit "TiFi:sta. Minä: "en tiedä, kuka hän oli." Martti:" se siellä päädyssä" eli se, jonka poski nyki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin hänen nimimerkkinsä, en nimeä. Pois lähdettäessä Martti kysyi: mitäs tykkäsit Teemusta. Vastasin, etten tiedä osallistujien nimiä, kun vaan kaksi esittäytyi. "mitäs tykkäsit "TiFi:sta. Minä: "en tiedä, kuka hän oli." Martti:" se siellä päädyssä" eli se, jonka poski nyki.

Varmoja havaintoja on Riksun keskuspuistossa juhannuksen tienoilla. Punaiset stalkkerin housut jalassa ja oikeassaposkessa oli nykinä.
        Varma havainto Kalliossa etnisessä ravintolassa. Juttelinkin kanssaan. Rva vetäjä oli tilanteessa mukana. Samannäköinen tumma(ei musta) isoa kiharaa oleva lyhyt tukka.
        ELI KUKA TÄMÄ ON OLLUT? Martti väitti TiFiksi, käsittääkseni.

Kerroin tälle tyypille, että käyn HML:ssa Ahvenistolla uimassa.Kun seuraavan kerran menin ,tapani mukaan kävelin järven toiseen päähän laiturille.Kun oli uikkarit päällä laiturilla, huomasin tämän näköisen tyypin seisovan rannassa tuijottamassa minua. -Äkkiä veteen. Kun tapani mukaan uin seuraavalle laiturille, tämä mies seisoi siellä tuijottamassa.-Äkkiä uin takaisin. - Paluu matkalla lähes järven alkupäässä käveli muutamia ihmisiä ja tämä tyyppi niiden seurassa. Ainakin näytti sille. Puhuivat englantia.- Oli niin kaukana, etten voinut tehdä poskestaan havaintoja. -Hyvin oli minun tavat tiedossa.

Riksussa olin jättänyt autoni kadun varteen. Lähdin siirtämään sitä pihalle autokatokseen. Auto oli vastapäätä naapurin parveketta, 1 kerros.Katsoin sinne. Siellä seisoi tämä mies. Minut nähdessään pudottautui äkkiä lattialle piiloon.- Menin sisälle. Soitin ovikelloa ja sanoin haluavani tavata tämän mieheen. Voi, voi, ei parvekkeella ketään ole ollut.

Onko nyt kyseessä yksi henkilö vai myös kaksoisolento.? Kuka oli siellä tukiryhmässä ja puistossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmoja havaintoja on Riksun keskuspuistossa juhannuksen tienoilla. Punaiset stalkkerin housut jalassa ja oikeassaposkessa oli nykinä.
        Varma havainto Kalliossa etnisessä ravintolassa. Juttelinkin kanssaan. Rva vetäjä oli tilanteessa mukana. Samannäköinen tumma(ei musta) isoa kiharaa oleva lyhyt tukka.
        ELI KUKA TÄMÄ ON OLLUT? Martti väitti TiFiksi, käsittääkseni.

Kerroin tälle tyypille, että käyn HML:ssa Ahvenistolla uimassa.Kun seuraavan kerran menin ,tapani mukaan kävelin järven toiseen päähän laiturille.Kun oli uikkarit päällä laiturilla, huomasin tämän näköisen tyypin seisovan rannassa tuijottamassa minua. -Äkkiä veteen. Kun tapani mukaan uin seuraavalle laiturille, tämä mies seisoi siellä tuijottamassa.-Äkkiä uin takaisin. - Paluu matkalla lähes järven alkupäässä käveli muutamia ihmisiä ja tämä tyyppi niiden seurassa. Ainakin näytti sille. Puhuivat englantia.- Oli niin kaukana, etten voinut tehdä poskestaan havaintoja. -Hyvin oli minun tavat tiedossa.

Riksussa olin jättänyt autoni kadun varteen. Lähdin siirtämään sitä pihalle autokatokseen. Auto oli vastapäätä naapurin parveketta, 1 kerros.Katsoin sinne. Siellä seisoi tämä mies. Minut nähdessään pudottautui äkkiä lattialle piiloon.- Menin sisälle. Soitin ovikelloa ja sanoin haluavani tavata tämän mieheen. Voi, voi, ei parvekkeella ketään ole ollut.

Onko nyt kyseessä yksi henkilö vai myös kaksoisolento.? Kuka oli siellä tukiryhmässä ja puistossa?

Jotta voimme päätellä onko kyseessä yksi henkilö vai kaksoisolennot pitäisi ensin olla VALOKUVIA tai VIDEOTA jota vertailla.

Pelkän parranpärinän avulla tää juttu ei selviä.

Älypuhelimissa on aina kamera, ja nykyisin niillä saa kelvokkaita kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotta voimme päätellä onko kyseessä yksi henkilö vai kaksoisolennot pitäisi ensin olla VALOKUVIA tai VIDEOTA jota vertailla.

Pelkän parranpärinän avulla tää juttu ei selviä.

Älypuhelimissa on aina kamera, ja nykyisin niillä saa kelvokkaita kuvia.

Tämä tapahtui kesällä 2016. Olin silloin jo joutunut luopumaan puhelimen käytöstä, mukana pitämisestäkin. Yleisen ulkonäön muista ja erikseen oikeassa poskessa olevan nykinän. HMLssa näin niin kaukaa, etten voinut nähdä poskessa mahdollista nykinää. V.2017-18 käydessäni vielä 3 kertaa tukiryhmässä, TiFi piti huolen, että istui ja oli muutenkin vasenposki minunpäin, oikea piilossa.

TÄMÄ RATKEAA, jos TiFi myöntää olleensa punahousu. Tai joku muu asiasta tietävä kertoo. (olen joutunut hyvin aggressiivisen käytöksen kohteeksi TiFi:n taholta.) MINÄ VAAN MUISTUTTELIN tämän TiFiN:N mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tapahtui kesällä 2016. Olin silloin jo joutunut luopumaan puhelimen käytöstä, mukana pitämisestäkin. Yleisen ulkonäön muista ja erikseen oikeassa poskessa olevan nykinän. HMLssa näin niin kaukaa, etten voinut nähdä poskessa mahdollista nykinää. V.2017-18 käydessäni vielä 3 kertaa tukiryhmässä, TiFi piti huolen, että istui ja oli muutenkin vasenposki minunpäin, oikea piilossa.

TÄMÄ RATKEAA, jos TiFi myöntää olleensa punahousu. Tai joku muu asiasta tietävä kertoo. (olen joutunut hyvin aggressiivisen käytöksen kohteeksi TiFi:n taholta.) MINÄ VAAN MUISTUTTELIN tämän TiFiN:N mieleen.

"parranpärinä"

Olen kohta 78 vuotta täyttävä mummo. Ei ole naamaan ilmestynyt edes jouhia, joita mummut usein joutuvat nyppimään pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"parranpärinä"

Olen kohta 78 vuotta täyttävä mummo. Ei ole naamaan ilmestynyt edes jouhia, joita mummut usein joutuvat nyppimään pois.

YKSINKERTAINEN KYSYMYS:

V.2016 -2018 VÄLILLÄ AINAKIN TÄMÄN HENKILÖN OIKEASSA POSKESSA ON OLLUT NYKINÄ Kai hänen kanssaan tekemisissä olleet henkilöt ovat sen huomanneet. Onko vieläkin. Onko kenties loppunut itsestään tai jollakin toimenpiteellä saatu loppumaan.

Tämä henkilö on nykyään yhdistyksen sihteeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"parranpärinä"

Ilmeisesti näkökään ei ole sama kuin ennen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä näköinen on nykyään? Pituus? Ruumiinrakenne. Hiukset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on ollut punahousuinen tyyppi puistossa, poski nykien ja ja sitten ekalla tukiryhmäkäynnillä. Onko sama tyyppi seuraavilla kerroilla se joka koko ajan vältteli, etten näe naamaa tai ainakaan oikeaa puolta. Onko oikeasti ollut tämä nykyinen sihteeri. Minkäs näköinen tämä sihteeri sitten on, ehkä joku Teemun näköinen vai?

Ja mikähän se tukiryhmä oikeasti on? Ja mikähän yhdistys tulee olemaan? Kauhistutti, kun tämä sihteeri jossakin mainitsi sanan YHTEISÖ, miksi ei samantien kultti tai lahko. Miten tukiryhmä, naamakirja ja yhdistys pitävät yhteyttä. Onneksi en kuulu mihinkään - . Minähän nyt vain olen oikeasti vainottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin sun näöstä.

Koska sitä on viimeksi tarkastettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin sun näöstä.

Koska sitä on viimeksi tarkastettu?

minulle on tehty kaihileikkaus pari vuotta sitten, miten se tähän liittyy?

näkö oli tarkistettu 2015, eli vuotta ennen keskuspuistotapausta ja 2 vuotta ennen ensimmäistä tukiryhmäkokousta.

Turha hakea minun päästäni selitystä tälle, kyllä se löytyy vastapuolelta. Hän ei myönnä mitään mistään muustakaan tekemisestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minulle on tehty kaihileikkaus pari vuotta sitten, miten se tähän liittyy?

näkö oli tarkistettu 2015, eli vuotta ennen keskuspuistotapausta ja 2 vuotta ennen ensimmäistä tukiryhmäkokousta.

Turha hakea minun päästäni selitystä tälle, kyllä se löytyy vastapuolelta. Hän ei myönnä mitään mistään muustakaan tekemisestään.

niin 2015 sain ajokortin uusimisluvan ilman silmälaseja.

En ole talven 2018 jälkeen livenä tavannut sihteeriä. Että sama vaikka nyt olisin sokea, mutta en ole edes "sokea" tämän yhteisön touhuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin 2015 sain ajokortin uusimisluvan ilman silmälaseja.

En ole talven 2018 jälkeen livenä tavannut sihteeriä. Että sama vaikka nyt olisin sokea, mutta en ole edes "sokea" tämän yhteisön touhuille.

Minä en saa koskaan vastausta kysymykseen, onko sihteeri stalkkeri. Otin tämän nyt esille, että muut osaisivat arvioida asiaa. Sihteerin kanssa otin esille sen, että stalkkerit ujuttautuvat joka paikkaan.

Enempää, en asian hyväksi voi tehdä.

Minä olen iskenyt jo hanskat tiskiin. Luovuttanut. Olen finaaliin rääkätty. Elän päivän kerrallaan. Aikani kuluksi voin joskus jotakin vaino-asian kanssa vielä tehdä. jos tarjoutuu tilaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, kysymys tarkoittikin: OLENKO SOKEA, KUN EN NÄE OIKEASSA POSKESSA NYKÄYKSIÄ.

Olin yöllä pommin herättämä. Ei oikein sytyttänyt. Siis OLLI ON STALKKERI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, kysymys tarkoittikin: OLENKO SOKEA, KUN EN NÄE OIKEASSA POSKESSA NYKÄYKSIÄ.

Olin yöllä pommin herättämä. Ei oikein sytyttänyt. Siis OLLI ON STALKKERI.

Ei tarkoittanut.

Tässä keskusteltiin parranpäristyksestä ja siitä että et havaitse omaa partaasi.

Nyt sitten voit miettiä miksi koit että keskustelu oli aivan toisesta asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarkoittanut.

Tässä keskusteltiin parranpäristyksestä ja siitä että et havaitse omaa partaasi.

Nyt sitten voit miettiä miksi koit että keskustelu oli aivan toisesta asiasta.

Ei minu tarvitse itseäni miettiä, NYT KAIKKI, JOS OLLIN OIKEASAA POSKESSA NYKII, ON TODISTETUSTI STALKKERI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minu tarvitse itseäni miettiä, NYT KAIKKI, JOS OLLIN OIKEASAA POSKESSA NYKII, ON TODISTETUSTI STALKKERI.

Vitut jostain Ollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitut jostain Ollista.

SIIS VIELÄ YDINKYSYMYS

Ent.TiFin nykyään sihteeri Olli, onko hänen oikeassa poskessaan nykinyt/nykiikövieläkin.

ihan turha sössöttää mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SIIS VIELÄ YDINKYSYMYS

Ent.TiFin nykyään sihteeri Olli, onko hänen oikeassa poskessaan nykinyt/nykiikövieläkin.

ihan turha sössöttää mitään

Säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaan -ketjussa TiFi eli nykyinen sihteeri valkopesee itseään minun suhteen. Ulkopuolisia huutelee hänen tuekseen.

Ihan rauhottelen. Minun viimeinen ponnistukseni oli patistella kohentamaan kotisivuja. Ja moraali vaati posken nykimisen esille ottamisen. -Siihen loppuu minun aktiivisuuteni.

Ihan vaan sivusta seurailen, osuuko silmiin jotakin ilahduttavaa, mitä yhdistys tekemässä/tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säteilytys on rikos ihmisyyttä vastaan -ketjussa TiFi eli nykyinen sihteeri valkopesee itseään minun suhteen. Ulkopuolisia huutelee hänen tuekseen.

Ihan rauhottelen. Minun viimeinen ponnistukseni oli patistella kohentamaan kotisivuja. Ja moraali vaati posken nykimisen esille ottamisen. -Siihen loppuu minun aktiivisuuteni.

Ihan vaan sivusta seurailen, osuuko silmiin jotakin ilahduttavaa, mitä yhdistys tekemässä/tehnyt.

VIELÄ YKSI UTELIAISUUTENI KOHDE ON SE, ETTÄ KÄYTTÄÄKÖ, ONKO KÄYTTÄNYT JO VUOSIA, TEKOÄLYÄ KIRJOITUSTENSA TEKEMISEEN?

Nyt on mediassa otettu esille, että koululaisetkin teettävät tehtäviään tekoälyllä. Ylemissä oppilaitoksissa pulma on tiedostettu siin. että opinnäytetöitä on teetetty tekoälyllä.

On oikein tutkittu, pystyvätkö opettajat huomaamaan, oppilas itse kirjoittanut vai tekoäly. EI pysty.

Minulle jo aikoinaan vahva epäily, että TiFi käytti terkoälyä.

Voisiko hän vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VIELÄ YKSI UTELIAISUUTENI KOHDE ON SE, ETTÄ KÄYTTÄÄKÖ, ONKO KÄYTTÄNYT JO VUOSIA, TEKOÄLYÄ KIRJOITUSTENSA TEKEMISEEN?

Nyt on mediassa otettu esille, että koululaisetkin teettävät tehtäviään tekoälyllä. Ylemissä oppilaitoksissa pulma on tiedostettu siin. että opinnäytetöitä on teetetty tekoälyllä.

On oikein tutkittu, pystyvätkö opettajat huomaamaan, oppilas itse kirjoittanut vai tekoäly. EI pysty.

Minulle jo aikoinaan vahva epäily, että TiFi käytti terkoälyä.

Voisiko hän vastata.

Siis sihteeri, on jahtaa sinua. Nyt on tämä tekoälyn käyttö kirjallisten tuotosten aikaan saamiseksi nostettu esille. -Olen sinua epäillyt tekoälyn käyttäjäksi aina silloin tällöin.

VOISITKO AVATA KETJUN AIHEESTA. Minä en jaksa. Ei tarvitse itsestäsi kertoa. Digitaalinen valta yleensä on liian laaja aihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sihteeri, on jahtaa sinua. Nyt on tämä tekoälyn käyttö kirjallisten tuotosten aikaan saamiseksi nostettu esille. -Olen sinua epäillyt tekoälyn käyttäjäksi aina silloin tällöin.

VOISITKO AVATA KETJUN AIHEESTA. Minä en jaksa. Ei tarvitse itsestäsi kertoa. Digitaalinen valta yleensä on liian laaja aihe.

googlasin TEKOÄLYN KÄYTTÖ OPISKELUSSA

Siellä on tarjolla hyviä pohdintoja, mm. sen suhteen, ettei tekoälyn käyttämien tietojen lähde eli luotettavuus ole saatavilla.

KÄYTTÖ SOMESSA:
        voi ainakin trollata helposti ketjuja tukoon.

Voivatko stalkkerit käyttää? Miksipä ei disinformaation tuottoon.

Entä hyöty vaikka TI:lle ta yhdistykselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

googlasin TEKOÄLYN KÄYTTÖ OPISKELUSSA

Siellä on tarjolla hyviä pohdintoja, mm. sen suhteen, ettei tekoälyn käyttämien tietojen lähde eli luotettavuus ole saatavilla.

KÄYTTÖ SOMESSA:
        voi ainakin trollata helposti ketjuja tukoon.

Voivatko stalkkerit käyttää? Miksipä ei disinformaation tuottoon.

Entä hyöty vaikka TI:lle ta yhdistykselle?

Olen koko ajan kysellyt, mitä tämä on ja miten ne tän tekee? Välillä on käynyt stalkkerin tekoälyn käyttö mielessä, mutta tietoni asiasta eivät ole riittäneet pohdintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen koko ajan kysellyt, mitä tämä on ja miten ne tän tekee? Välillä on käynyt stalkkerin tekoälyn käyttö mielessä, mutta tietoni asiasta eivät ole riittäneet pohdintaan.

MINUA VAINOO TOISELLA MANTEREELLA SIJAITSEVA TIETOKONE, sanoo yhdistyksen ex-pj Martti. Siis tekoäly hoitelee meren yli suomalaisen kohteen vainoa. (Tämä Martti on asunut kahteen otteeseen siellä meren takana ja vainokin on alkanut siellä.)

Siis mitä kaikkea tekoälyn avulla voi tehdä meille muillekin kohteille täällä omassa maassamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINUA VAINOO TOISELLA MANTEREELLA SIJAITSEVA TIETOKONE, sanoo yhdistyksen ex-pj Martti. Siis tekoäly hoitelee meren yli suomalaisen kohteen vainoa. (Tämä Martti on asunut kahteen otteeseen siellä meren takana ja vainokin on alkanut siellä.)

Siis mitä kaikkea tekoälyn avulla voi tehdä meille muillekin kohteille täällä omassa maassamme.

Martti on julkaissut näitä tietokoneen tekosia. Hakekaa itse linkit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martti on julkaissut näitä tietokoneen tekosia. Hakekaa itse linkit.

Kun kirjoittaa ETSI kohtaan sanan tekoäly, tulee esille satoja sivuja täynnä otsikoita. Minä en sieltä lähde etsimään mitään stalkkauksiin sopivaa. .Jos olen arvellut, että kohtaamisia voitaisiin järjestää tekoälyn avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kirjoittaa ETSI kohtaan sanan tekoäly, tulee esille satoja sivuja täynnä otsikoita. Minä en sieltä lähde etsimään mitään stalkkauksiin sopivaa. .Jos olen arvellut, että kohtaamisia voitaisiin järjestää tekoälyn avulla.

joskus olen arvellut

tahallisesti aiheutettu virhe

• Anonyymi

Stalkkeri työskentelee usein pelkällä huumepalkalla. Piritorilta heitä värvätään paljon.

• Anonyymi

On minunkin kimpussa varmaan narkkareita ollut jonkun yksittäisen iljetyksen tekemässä.

Minulle on tapahtunut turhan paljon tapauksia, joissa stalkkeriksi on paljastunut henkilö, jonka kanssa olen ollut tekemisissä pidemmänkin ajan,

• Anonyymi

Sillä on HIFK:n takki päällä.

• Anonyymi

Homot Ilman Fyysistä Kuntoa.

• Anonyymi

Stalkkeri kyttää verhon raosta kun perperi roikkuu naulakossa.

• Anonyymi

Vuosikokous on ollut ja siitä on selostus yhdistyksen kotisivuilla. Paljon on suunnitteilla. Miten toteuttajien voimat riittävät ja miten oikeasti vainotut jaksavat osallistua. Aika näyttää.

Ehkä tämä stalkkerien metsästys kannattaa lopettaa tällä erää. Ja antaa työrauha.

linkkihän on:https://targetedindividualsfinland.wordpress.com

ja otsikko: AJANKOHTAISTA

• Anonyymi

Tämä ketju sopii vehkala/lucifer-ketjun viereen.

• Anonyymi

sinne sopii paremmin kuin luulinkaan

• Anonyymi

STALKKERIN PUNAISET HOUSUT

Nämä housut on tehty stalkkerille hänen mittojensa mukaan. Ovat reisitä vähän kireätkin, ainakin aivan ihonmyötäiset ja tiukat lantiolta. Ovat jotakin erityistä kangasta, eika paksua, ehkä joustavaakin, aivan kuin siinä olisi pystyssä jotkut viivat, ehkä joku rako kankaankudonnassa.

Näitä ei käytetä jatkuvasti. Enemmänkin jonkin stalkkauksen aikana ja kertaluontoisesti. Kun on stalkannut nämä housut jalassa, onko se joku saavutus?

Joskus jo 2010 luvun alkupuolilla kiinnitin huomiota tällaisiin housuihin. Jouduin punahousuisen taholta jonkiun keljun teon kohteeksi. -Netistä yritin hakea tietoa, ketkä käyttävät punaisia housuja. -Ei sopinut minun kokemuksiin.

• Anonyymi

korjaus: eika paksua, pitää olla ehkä paksua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korjaus: eika paksua, pitää olla ehkä paksua

Helmikuussa 2015 kirjaston lehtisalissa näin Einon istuvan jonkun vanhemman porukan kanssa. Oli punaiset housut jalassa. Lähdin ulos, tuli perässä. Ulko-oven lähellä otti kurkusta kiinni ja jouduin henkisen rääkkäyksen kohteeksi. Kiristettiin tietoja. Minulta meni 1.5 kk ennenkuin toimintakykyni palasi. - Kun en muuta keksinyt, kirjoitin paikkankunnan palstalle suomi24:ään, mitä minun kanssa ei saa tehdä, esim katsoa silmiin. Jos niin tekee, minulta menee jalat alta. (Kerroin lyhyesti, mitä Eino minulle teki.) Tältä palstalta "jotkut" minut tavoittivat ja kertoivat minun olevan gang stalkingin kohde.

En rupea muistelemaan punahousutapauksia. Kerron vaan taas , että kesällä 2016 punahousuinen tuli puistossa istumaan viereeni ja stalkkasi. Sen jälkeen vielä naapurikaupungissakin. Ja hänellä se oikea poski nyki. - Ja syksyllä 2017 tukiryhmässä kiinnitin huomiota samanäköiseen, jonka oikea poski nyki.

ry:n kotisivuilla on maininta, että TI:t ehdollistetaan luulemaan, että kaikki, joilla on päällään punaista väriä, ovat stalkkereita. - Ei ehdollisteta.

• Anonyymi

MISTÄ VOI TIETÄÄ, ETTÄ JOKU OIKEASTI VAINON KOHDE ELI TI. Tuon vanhemman ketjun aikana se oli vaikeaa/mahdotonta.

Nyt kun on chatteja ja salattuja/turvattuja telegram-ketjuja, onko nyt helpompaa arvioida.- En kuulu mihinkään, joten en voi arvioida.

• Anonyymi

Stalkkerit voivat esittää olevansa vainottuja, kyllähän heillä tietoa on siitä. Peacepinkiin tuli eräs viaton uhri. Hän julkaisi kuvien ja nimien kera vainoajiin. Ihmetytti. - Myöhemin selvisi, että hän tuli sinne mustamaalaan näitä henkilöitä, tarkoitus oli saada firma konkurssiin. -Se onnistui.

Että meille muille ryhmäläisille ei aiheuttanut haittaa.

• Anonyymi

En tiedä, mutta minä koen stalkkeriksi sellaisen henkilön, joka toistuvasti tulee samoihin paikkoihin yllättäen tuijottamaan mitään sanomatta. Mistä hän tietää missä kuljen, kun en ole kertonut kulkemisistani kenellekään! Sellaista henkilöä en koskaan halua elämääni!!

• Anonyymi

Mistäs tiedät että hän on se joka tulee aina samaan paikkaan?

Kenties hän kokee että SINÄ tulet aina samaan paikkaan, ja siksi tuijottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs tiedät että hän on se joka tulee aina samaan paikkaan?

Kenties hän kokee että SINÄ tulet aina samaan paikkaan, ja siksi tuijottaa?

siinäpä kysymys

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tällä hetkellä eli nykyään mietin vielä, onko yhdistyksessä. nwonaamakirjassa, ajatusrikos tuotannossa ja yleensä näissä yhteisesti touhuavissa porukoissa stalkkereita mukana. - Minulle taas tieten tahtoen nostatettiin epäluuloa asian suhteen.

• Anonyymi

Kummassakin julkaisemista hoitaa Marjut. Olen jo aikaisemmin epäillyt häntä stalkkerien apulaiseksi ainakin.

Nyt kirjoittelee, että perpit kiduttavat kaikkea, mikä elää ja hegittää. Semmoiset pitäisi saada pois yhteiskunnasta. Eli ei olekaan organisoitua joukkovainoa, jossa perpit rekrytoidaan stalkkaamaan, esim. e-häirinnällä kiduttamaan. - Nyt pitäisi ilmoitella perpien nimiä, vaikkapa narkomaanien, jotka stalkkaamalla hankkivat rahaa seuraavaan annokseen.

• Anonyymi

Eikös se tunnista siitä kun se ääni siellä päässä niin sattuu sanomaan?

• Anonyymi

Minulla ääni ei satu sanomaam. Tämän epäluulon nostatti tyyppi, joka kirjoitti asiasta suomi24keskusteluun.

Minulle on kuulemma monta kertaa sanottu, etten saa paljastaa asioita. Nyt syytti minua muutamasta viestistä , joihin olin suomentanut Marck Richin kirjasta, minkälaisia vaikutuksia eri DEW aseossa käytetyt energiat aiheuttavat. Samoja kuin siviilivälineillä aiheuttavat kohdistettuina ihmiseen. En paljastanut, vaan suomensin niille, jotka eivät ymmärrä englannin kielistä tekstiä. Richin kirjat ovat ihan julkisesti USA:ssa myynnissä.

Kertoi seuranneensa, miten sellaiset ihmiset (ilm. siis stalkkerit) ovat raivostuneet minulle, kun olen kertonut ja varottanut jostakin asiasta, jne. - Näitä raivoamisia on ollut. -Usein.- Tai kertonut, miten voisi toimia esim. suojautua.

Että ovatko olleet stalkkereita, jotka raivostuvat, kun kerron ihmisille, mistä on kyse???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ääni ei satu sanomaam. Tämän epäluulon nostatti tyyppi, joka kirjoitti asiasta suomi24keskusteluun.

Minulle on kuulemma monta kertaa sanottu, etten saa paljastaa asioita. Nyt syytti minua muutamasta viestistä , joihin olin suomentanut Marck Richin kirjasta, minkälaisia vaikutuksia eri DEW aseossa käytetyt energiat aiheuttavat. Samoja kuin siviilivälineillä aiheuttavat kohdistettuina ihmiseen. En paljastanut, vaan suomensin niille, jotka eivät ymmärrä englannin kielistä tekstiä. Richin kirjat ovat ihan julkisesti USA:ssa myynnissä.

Kertoi seuranneensa, miten sellaiset ihmiset (ilm. siis stalkkerit) ovat raivostuneet minulle, kun olen kertonut ja varottanut jostakin asiasta, jne. - Näitä raivoamisia on ollut. -Usein.- Tai kertonut, miten voisi toimia esim. suojautua.

Että ovatko olleet stalkkereita, jotka raivostuvat, kun kerron ihmisille, mistä on kyse???

Tämä Richin suomentaminen tapahtui jo v.2016. Minua haukuttiin luikeromummoksi, joka keksii asioita. Esiinnyn keskustelupalstalla vainottuna. Se että kerron teräksen estävän kohdistetun mikroaallon vaikutuksen, ei voi pitää paikkaansa hänen mielestään. - Nyt otin eräässä fb:ssä esille tämän teräksen ominaisuuden. Ensin oli kattilan kansi, nykyään hiiliteräspullapelleillä peitetty makuuhuoneen ikkuna. -Kun muistutin raivoamisista, niitä ei nyt tullut. Sen halventamista ja koko asian pilkkaamista. MUTTA KUN SE TODEKSI KÄYTÄNNÖSSÄ OSOITETTU.

En ole botti. Olen riksun vainottu.

• Anonyymi

J..

• Anonyymi

Apua! Olen 10 vuotias lapsi. Pelasin siis ihan rauhassa kaverieni kanssa roblox nimistä peliä. Yhtäkkiä peliin alkoi ilmestyä kylttejä jossa luki että hän olisi teketeke (japanilainen kauhuhahmo). Rupesimme näkemään mustan pienen hahmon laittamassa kylttejä ja telepporttailemassa. Tänään kaverini kertoivat että niin tapahtuu kaverini luona ja kun aina kun hän sanoo jotain hahmo vastaa siihen chatissa. Kyselimme myös vähän henkilö kohtaisia asioita esim sukunimeä ja asuinpaikkojamme. Se tietää ihan kaikki. Se tietää miltä näytän. Se on kuulemma vakoillut meitä ja on nyt yhden (poika) kaverini luona!
      APUA EN SAA ENÄÄ UNTA AUTTAKAA!!!😭😭😭

• Anonyymi

Ilmoitin vanhemmillesi.

Ottavat sulta kaikki tietovehkeet pois kunnes täytät 18v.

Hyvä siitä sitten tulee.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1824
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1361
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      63
      1357
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1181
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe