En kai pääse sisälle ahtaasta ovesta=(

Nyyyh=(

Olen liian syntinen pelastumaan ja synti on liian tiukassa minussa enkä onnistu tekemään parannusta=( Olen se joka "koetti päästä sisälle mutta ei voinut" Voi teitä onnellisia jotka ovat saaneet syntyä Herran mielisuosioon! Voi kun minäkin voisin olla teidän onnellisten asemassa=( *itkee lohduttomaa itkua*=(

7

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai Sinun parannuksesi ole Sinun puolestasi ristillä kuollut!

    • Sologdin

      pääsi Jeesuksen kanssa paratiisiin. Etkö muka Sinä pääsisi?! Kaikki syntyvät Herran mielisuosioon ja Hän haluaa jokaisen pelastuvan. Kolkuttakaa niin teille avataan. Jeesus sanoi: eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat. Meitä syntisiä varten Jeesus tänne maailmaan syntyi ja meidän syntimme hän sovitti. Sinunkin, sen voit uskoa!

    • syntinen...

      Mutta, älä ihmeessä liity mihinkään lahkoon.
      Lahkot palvelevat vain omia tarkoitusperiä.
      Ja helluntalaiset ovat pahimpia saalistajia.
      Monta tuttavaani on mennyt hautaan tämänkin lahkon takia. Omaisuus on monelta mennyt "mukamas" Jumalan palveluun. Ihmisiä ryöstetään henkisesti sekä taloudellisesti.
      Luvataan taivaspaikka, kun annat rahasi helluntaiseurakunnalle.
      Käytetään henkisesti heikoilla olevia hyväksi.
      Eräs ystävä on joutunut juuri helluntalaislahkolaisten piinan kohteeksi.

      Tätäkö Jumala meiltä haluaa???

      En usko.
      Taivaspaikkoja ei osteta rahalla eikä lahkojen ylläpitämisellä.
      Muistakaa lahkolaiset tämä.
      Taivaspaikka annetaan vain hyville ihmisille, jotka tekevät hyviä tekoja sydämestään.
      Ei rahankerääjille, ahdasmielisille, alistajille....
      Kuinkahan moni näistäkin lahkolaisista pelastuu???

      • fri

        menet, muista kassakaappi mukaan ottaa,ettei naapuri yöllä rahojasi tuu varastamaan.
        Muista silmälasit ja tasku-lamppu, haudassa voi olla pimeää.


    • stb

      Eikohan tuo jo riita...?!

    • Saa

      Sinä olet kuin syntinen publikaani. Hän löi rintaansa, ei tohtinut nostaa katsettaan ja sanoi:" Ole minulle syntiselle armollinen." Jeesus sanoi tästä ihmisestä, että hän meni vanhurskaampana kotiinsa kuin se fariseus, joka ylisti itseään! Jeesus rakastaa sinua, ja on sinulle armollinen!

      • fri

        että nyyh osaa laulun "mä MATO matkamies maan..."


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe