Olen liian syntinen pelastumaan ja synti on liian tiukassa minussa enkä onnistu tekemään parannusta=( Olen se joka "koetti päästä sisälle mutta ei voinut" Voi teitä onnellisia jotka ovat saaneet syntyä Herran mielisuosioon! Voi kun minäkin voisin olla teidän onnellisten asemassa=( *itkee lohduttomaa itkua*=(
En kai pääse sisälle ahtaasta ovesta=(
7
291
Vastaukset
Ei kai Sinun parannuksesi ole Sinun puolestasi ristillä kuollut!
- Sologdin
pääsi Jeesuksen kanssa paratiisiin. Etkö muka Sinä pääsisi?! Kaikki syntyvät Herran mielisuosioon ja Hän haluaa jokaisen pelastuvan. Kolkuttakaa niin teille avataan. Jeesus sanoi: eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat. Meitä syntisiä varten Jeesus tänne maailmaan syntyi ja meidän syntimme hän sovitti. Sinunkin, sen voit uskoa!
- syntinen...
Mutta, älä ihmeessä liity mihinkään lahkoon.
Lahkot palvelevat vain omia tarkoitusperiä.
Ja helluntalaiset ovat pahimpia saalistajia.
Monta tuttavaani on mennyt hautaan tämänkin lahkon takia. Omaisuus on monelta mennyt "mukamas" Jumalan palveluun. Ihmisiä ryöstetään henkisesti sekä taloudellisesti.
Luvataan taivaspaikka, kun annat rahasi helluntaiseurakunnalle.
Käytetään henkisesti heikoilla olevia hyväksi.
Eräs ystävä on joutunut juuri helluntalaislahkolaisten piinan kohteeksi.
Tätäkö Jumala meiltä haluaa???
En usko.
Taivaspaikkoja ei osteta rahalla eikä lahkojen ylläpitämisellä.
Muistakaa lahkolaiset tämä.
Taivaspaikka annetaan vain hyville ihmisille, jotka tekevät hyviä tekoja sydämestään.
Ei rahankerääjille, ahdasmielisille, alistajille....
Kuinkahan moni näistäkin lahkolaisista pelastuu???- fri
menet, muista kassakaappi mukaan ottaa,ettei naapuri yöllä rahojasi tuu varastamaan.
Muista silmälasit ja tasku-lamppu, haudassa voi olla pimeää.
- stb
Eikohan tuo jo riita...?!
- Saa
Sinä olet kuin syntinen publikaani. Hän löi rintaansa, ei tohtinut nostaa katsettaan ja sanoi:" Ole minulle syntiselle armollinen." Jeesus sanoi tästä ihmisestä, että hän meni vanhurskaampana kotiinsa kuin se fariseus, joka ylisti itseään! Jeesus rakastaa sinua, ja on sinulle armollinen!
- fri
että nyyh osaa laulun "mä MATO matkamies maan..."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511