Olen dippainssi mies ja me olemme yleensä opiskelleet laajan matematiikan ja hieman siinä myös pärjänneet. Oletteko törmänneet yleistä matematiikkaa opiskelleisiin naisiin, joilla on kauhea pätemisentarve ja halu todistaa kuinka he ovat älykkäämpiä, kyvykkäämpiä ja parempia kuin dippainssimies?
Itse olen silloin tällöin törmännyt ja tuo piirre on varsin rasittava.
Kompleksi yleisestä matematiikasta.
6
203
Vastaukset
- Anonyymi
Monet naiset ovat sinua älykkäämpiä, ovat he sitten opiskelleet matiikkaa tai ei.
En edes usko sinun olevan dippainssi. Kaikki tuntemani DI:t ovat suhteellisen normaalijärkisiä, mitä sinä et ole.- Anonyymi
Olen kyllä dippainssi ja Mensan testin läpäissyt. Dippainsseissä on Mensan testin läpäisijöitä paljon enemmän kuin yleisen matematiikan naisissa. Sekös heitä usein kismittää.
- Anonyymi
Trollia ei näemmä ruokita tarpeeksi kun sen pn pakko kalastella täälläkin.
- Anonyymi
Ai, minulle tuo kuvaukseni on täyttä todellisuutta.
- Anonyymi
Päteminen on ikävä luonteenpiirre. Itselläni on sukulainen, joka on joskus nuoruudessaan aloittanut sairaanhoitajan opinnot ja keskeyttänyt ne ekan vuoden jälkeen. Nyt 30 vuotta myöhemminkin hän kuvittelee tietävänsä lääketieteestä kaiken.
Varsin rasittavia keskusteluita joskus tullut kun hänen kuvitelmat ja uudempi tarkistettavissa oleva tieto on laitettu vastakkain. Mielestäni kannattaa vältellä pätemistarpeesta kärsiviä ihmisiä jos tuo pätemisen aihe on sellainen josta itse tietää enemmän esimerkiksi työnsä puolesta tai opintojensa vuoksi. Muuten tulee korjattua virheitä josta sitten seuraa iso riita. - Anonyymi
En ole tavannut ainoallakaan DI:llä moista omakehua ja pätemisen tarvetta. Tunnen heitä sentään monta.
Mutta kai siihenkin porukkaan joku vinksahtanutkin mahtuu.
Besselin funktion derivaatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999