Palstan sekopään logiikka.

Anonyymi-ap

Tilanne. Asiakas virtsaa ruoan sekaan.

Sekopään vastaus.
"Ruokaviraston mukaan ruoat on pidettävä niin ettei niihin pääse virtsaamaan. Kykenemätön yrittäjä yrittää sysätä tämän asiakkaan syyksi."

Tilanne. Asiakas paiskii pöytiä ja tuplia salissa.

Sekopään vastaus.
"Yrittäjän vastuulla on pultata tuolit ja pöydät lattialle niin kiinni ettei asiakas pääse niitä heittämään."

Tilanne. Asiakas ottaa salaattikipot ja kataa kaikki salaatit sekaisin.

Sekopään vastaus.
"Ei ole asiakkaan syytä. Ruokaviraston mukaan sitä tätä ja tota ja sitä."

49

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      muista vielä taputtaa itseäsi olkapäälle

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen itkupotkuraivariavaus tämä on? 😂😂😂

      Tällaista tapahtuu joka viikonloppu alkoholin anniskeluun painottuvissa rahintoloissa. Näitä varten on tietysti koulutetut ja ravintoloitsijan palkkaamat järjestyksenvalvojat. Ei asiakkaan vastuulla ole salaattikulhoon virtsaavan ja tuoleja heittelevän toisen asiakkaan rauhoittaminen.

      • Anonyymi

        Lopeta ja trolli !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta ja trolli !!!!!

        >>Lopeta ja trolli !!!!!

        Sanoo kaveri, jonka otsikossa palstan sekopää. Ainoa trolli olet sinä ja lisäksi näyttää jo hihna luistavan eli se sekopään tittelikin menee sinulle. 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Lopeta ja trolli !!!!!

        Sanoo kaveri, jonka otsikossa palstan sekopää. Ainoa trolli olet sinä ja lisäksi näyttää jo hihna luistavan eli se sekopään tittelikin menee sinulle. 😂😂😂

        Kuka tässä jankkaat ja jokee "yrittäjän vastuusta" vaikka salaattipöytä on järjestetty asiallisesti. Joko et osaa lukea tais sitten asioiden sisäistämisessä on pahasti jotain vialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tässä jankkaat ja jokee "yrittäjän vastuusta" vaikka salaattipöytä on järjestetty asiallisesti. Joko et osaa lukea tais sitten asioiden sisäistämisessä on pahasti jotain vialla.

        Onkohan tämä jankkaaja asiakas, joka ei ole osannut, eikä halua oppia vieläkään, miten noutopöydässä toimitaan? Saanut ehkä huomautuksen, kun on rämpinyt kaikkea samoilla ottimilla, ja nyt yrittää syyllistää ravintolaa, joka on ihan oikea oppisesti laittanut salaatit ja ottimet, sekä ihan KIRJAIMELLISESTI opastanut asiakkaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämä jankkaaja asiakas, joka ei ole osannut, eikä halua oppia vieläkään, miten noutopöydässä toimitaan? Saanut ehkä huomautuksen, kun on rämpinyt kaikkea samoilla ottimilla, ja nyt yrittää syyllistää ravintolaa, joka on ihan oikea oppisesti laittanut salaatit ja ottimet, sekä ihan KIRJAIMELLISESTI opastanut asiakkaita?

        >>ihan KIRJAIMELLISESTI opastanut asiakkaita?

        Opastaminen tarkoittaa kylläkin puhekommunikointia, ei kirjoitettua tekstiä. Asiakas voi olla lukutaidoton, esimerkiksi alle kouluikäinen lapsi, maahanmuuttaja tai suomen kieltä osaamaton turisti. Ei ihme, että asiakkaasi ei osaa toimia oikein kun et sinäkään näytä osaavan edes peruskommunikointia 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>ihan KIRJAIMELLISESTI opastanut asiakkaita?

        Opastaminen tarkoittaa kylläkin puhekommunikointia, ei kirjoitettua tekstiä. Asiakas voi olla lukutaidoton, esimerkiksi alle kouluikäinen lapsi, maahanmuuttaja tai suomen kieltä osaamaton turisti. Ei ihme, että asiakkaasi ei osaa toimia oikein kun et sinäkään näytä osaavan edes peruskommunikointia 😂😂😂

        Ensiksikin, minä en ole ravintoloitsija, enkä edes töissä sillä alalla, joten voit urputtaa muille.
        Kirjaimellisesti voi tarkoittaa myös sitä, että kädestä pitäen neuvotaan ja annetaan esimerkki, miten joku asia tehdään.
        Sinulle ei näköjään mikään tapa opettaa toisten huomioon ottamista ei mene perille, joten jatka vaan porsasteluasi, kyllä se elämä opettaa vielä sinuakin, kirjaimellisesti.
        Alle kouluikäiset harvoin ruokailee itse ravintolassa, joten vanhempien vastuulla on valvoa hänen käytöstään ja maahanmuuttajat ja turistit ovat todennäköisesti sen verran sivistyneitä, että osaavat toimia ilman ohjeitakin.
        Poikkeuksia tietenkin on, kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksikin, minä en ole ravintoloitsija, enkä edes töissä sillä alalla, joten voit urputtaa muille.
        Kirjaimellisesti voi tarkoittaa myös sitä, että kädestä pitäen neuvotaan ja annetaan esimerkki, miten joku asia tehdään.
        Sinulle ei näköjään mikään tapa opettaa toisten huomioon ottamista ei mene perille, joten jatka vaan porsasteluasi, kyllä se elämä opettaa vielä sinuakin, kirjaimellisesti.
        Alle kouluikäiset harvoin ruokailee itse ravintolassa, joten vanhempien vastuulla on valvoa hänen käytöstään ja maahanmuuttajat ja turistit ovat todennäköisesti sen verran sivistyneitä, että osaavat toimia ilman ohjeitakin.
        Poikkeuksia tietenkin on, kuten sinä.

        ”Kirjaimellisesti voi tarkoittaa myös sitä, että kädestä pitäen neuvotaan ja annetaan esimerkki, miten joku asia tehdään.”

        Mutta sinä tarkoitit kirjaimellisella sitä, että ohje on kirjoitettu. Jos olisit tarkoittanut kädestä pitäen neuvomista niin et olisi edes tehnyt näitä ulinaketjuja. Minä olen tarjonnut kädestä pitäen opastamista ratkaisuksi ihan alusta lähtien. En usko, että asiakas toimii vastoin opastamista, jos sen tekee ystävällinen tarjoilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kirjaimellisesti voi tarkoittaa myös sitä, että kädestä pitäen neuvotaan ja annetaan esimerkki, miten joku asia tehdään.”

        Mutta sinä tarkoitit kirjaimellisella sitä, että ohje on kirjoitettu. Jos olisit tarkoittanut kädestä pitäen neuvomista niin et olisi edes tehnyt näitä ulinaketjuja. Minä olen tarjonnut kädestä pitäen opastamista ratkaisuksi ihan alusta lähtien. En usko, että asiakas toimii vastoin opastamista, jos sen tekee ystävällinen tarjoilija.

        En ole minä aloittanut tätä keskustelua, tulin vain kommentoimaan hämmästyneenä siitä, että joku ei vielä osaa toimia ravintolassa oikein.
        Näistä sinun kommenteistasi päätellen, et oppisi vaikka joku ihan kädestä pitäen sinua ohjaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole minä aloittanut tätä keskustelua, tulin vain kommentoimaan hämmästyneenä siitä, että joku ei vielä osaa toimia ravintolassa oikein.
        Näistä sinun kommenteistasi päätellen, et oppisi vaikka joku ihan kädestä pitäen sinua ohjaisi.

        >>En ole minä aloittanut tätä keskustelua

        Älä nyt viitsi jauhaa paskaa 😂😂😂

        Ruoka ja juoma/Ravintolat -keskustelualue on aika hiljainen, joten kukaan ulkopuolinen tuskin ryntää puolustamaan näitä sekopäisiä aloituksiasi. On ihan selvää, että olet aloittaja ja ravintolayrittäjä, joka ei osaa pyörittää lounasbuffan salaattilinjastoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>En ole minä aloittanut tätä keskustelua

        Älä nyt viitsi jauhaa paskaa 😂😂😂

        Ruoka ja juoma/Ravintolat -keskustelualue on aika hiljainen, joten kukaan ulkopuolinen tuskin ryntää puolustamaan näitä sekopäisiä aloituksiasi. On ihan selvää, että olet aloittaja ja ravintolayrittäjä, joka ei osaa pyörittää lounasbuffan salaattilinjastoa.

        *kukaan ulkopuolinen tuskin ryntää puolustamaan näitä sekopäisiä aloituksiasi näin nopeasti. Sinähän suorastaan jo päivystät, jotta pääset heti trollaamaan vastauksillasi 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>En ole minä aloittanut tätä keskustelua

        Älä nyt viitsi jauhaa paskaa 😂😂😂

        Ruoka ja juoma/Ravintolat -keskustelualue on aika hiljainen, joten kukaan ulkopuolinen tuskin ryntää puolustamaan näitä sekopäisiä aloituksiasi. On ihan selvää, että olet aloittaja ja ravintolayrittäjä, joka ei osaa pyörittää lounasbuffan salaattilinjastoa.

        No nyt meni arvailusi päin metsää, en ole edes ruokaillut ravintolassa vuosikausiin, saati sitten omistaisin sellaista, siksi on mukava poiketa edes täällä "ravintolassa":D
        Sinua vain on niin kiva härnätä ja saada hermostumaan, onnistuin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensiksikin, minä en ole ravintoloitsija, enkä edes töissä sillä alalla, joten voit urputtaa muille.
        Kirjaimellisesti voi tarkoittaa myös sitä, että kädestä pitäen neuvotaan ja annetaan esimerkki, miten joku asia tehdään.
        Sinulle ei näköjään mikään tapa opettaa toisten huomioon ottamista ei mene perille, joten jatka vaan porsasteluasi, kyllä se elämä opettaa vielä sinuakin, kirjaimellisesti.
        Alle kouluikäiset harvoin ruokailee itse ravintolassa, joten vanhempien vastuulla on valvoa hänen käytöstään ja maahanmuuttajat ja turistit ovat todennäköisesti sen verran sivistyneitä, että osaavat toimia ilman ohjeitakin.
        Poikkeuksia tietenkin on, kuten sinä.

        Ei kannata tuhlata enää aikaa tuolle trollille. Kun ei ymmärrä, että salaattipöytä on tehty oikein niin sitten ei ymmärrä. Ei hän tajua vaikka mitä sanoisi. Meillä kävi terveystarkastaja eikä ollut mitään negatiivista sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt meni arvailusi päin metsää, en ole edes ruokaillut ravintolassa vuosikausiin, saati sitten omistaisin sellaista, siksi on mukava poiketa edes täällä "ravintolassa":D
        Sinua vain on niin kiva härnätä ja saada hermostumaan, onnistuin!

        >>Sinua vain on niin kiva härnätä ja saada hermostumaan, onnistuin!

        Heh, sinun ihon alle tässä on menty kun tehtailet näitä sekopääavauksia palstalle 😂😂😂

        Ravintolayrittäjä Keski-Suomesta 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tuhlata enää aikaa tuolle trollille. Kun ei ymmärrä, että salaattipöytä on tehty oikein niin sitten ei ymmärrä. Ei hän tajua vaikka mitä sanoisi. Meillä kävi terveystarkastaja eikä ollut mitään negatiivista sanottavaa.

        >>Meillä kävi terveystarkastaja eikä ollut mitään negatiivista sanottavaa.

        No jos kaikki on kunnossa niin miksi vikiset täällä siitä, että salaattibuffasi on sekaisin?

        Miksi kirjoittelet kahtena anonyyminä? Ravintoloitsija ja häntä komppaava ulkopuolinen 😂😂😂 Kukaan ei usko, että näin hiljaiselle palstalle tulee yhtäkkiä kaksi erillistä ja yhtä sekaisin olevaa henkilöä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Meillä kävi terveystarkastaja eikä ollut mitään negatiivista sanottavaa.

        No jos kaikki on kunnossa niin miksi vikiset täällä siitä, että salaattibuffasi on sekaisin?

        Miksi kirjoittelet kahtena anonyyminä? Ravintoloitsija ja häntä komppaava ulkopuolinen 😂😂😂 Kukaan ei usko, että näin hiljaiselle palstalle tulee yhtäkkiä kaksi erillistä ja yhtä sekaisin olevaa henkilöä 🤣🤣🤣

        Olethan täällä sinäkin. Kolmas sekopää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan täällä sinäkin. Kolmas sekopää?

        Postailen vain asiallisia ohjeita Ruokavirastosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Meillä kävi terveystarkastaja eikä ollut mitään negatiivista sanottavaa.

        No jos kaikki on kunnossa niin miksi vikiset täällä siitä, että salaattibuffasi on sekaisin?

        Miksi kirjoittelet kahtena anonyyminä? Ravintoloitsija ja häntä komppaava ulkopuolinen 😂😂😂 Kukaan ei usko, että näin hiljaiselle palstalle tulee yhtäkkiä kaksi erillistä ja yhtä sekaisin olevaa henkilöä 🤣🤣🤣

        Kysymys oli, että miksi pitää ottaa samalla ottimella. Kukahan tässä olikaan sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys oli, että miksi pitää ottaa samalla ottimella. Kukahan tässä olikaan sekaisin?

        Jos toinen asiakas saa allergisen reaktion niin ravintoloitsija on vastuussa. Vertaa tapausta vuoristorataan, jossa asiakas voi avata vaunun turvakaaren kesken matkan, pudota ja kuolla. Vaikka huvipuiston pitäjä laittaa tekstilapun, jossa kielletään turvakaaren avaaminen niin silti hän on vastuussa siitä, jos joku avaa turvakaaren, putoaa ja kuolee.

        Ruokaviraston ohje on ihan yksiselitteinen "on kyettävä pitämään erillään". Kun et tätä ole vieläkään ymmärtänyt vaan jankkaat vastaan niin ainoa sekopää olet sinä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen asiakas saa allergisen reaktion niin ravintoloitsija on vastuussa. Vertaa tapausta vuoristorataan, jossa asiakas voi avata vaunun turvakaaren kesken matkan, pudota ja kuolla. Vaikka huvipuiston pitäjä laittaa tekstilapun, jossa kielletään turvakaaren avaaminen niin silti hän on vastuussa siitä, jos joku avaa turvakaaren, putoaa ja kuolee.

        Ruokaviraston ohje on ihan yksiselitteinen "on kyettävä pitämään erillään". Kun et tätä ole vieläkään ymmärtänyt vaan jankkaat vastaan niin ainoa sekopää olet sinä 😂😂😂

        Ravintolan ohje on ihan yksiselitteinen "käytä vain jokaiselle ruokalajille tarkoitettua omaa otinta". Kun et tätä ole vieläkään ymmärtänyt vaan jankkaat vastaan, niin kukahan se sekopää onkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen asiakas saa allergisen reaktion niin ravintoloitsija on vastuussa. Vertaa tapausta vuoristorataan, jossa asiakas voi avata vaunun turvakaaren kesken matkan, pudota ja kuolla. Vaikka huvipuiston pitäjä laittaa tekstilapun, jossa kielletään turvakaaren avaaminen niin silti hän on vastuussa siitä, jos joku avaa turvakaaren, putoaa ja kuolee.

        Ruokaviraston ohje on ihan yksiselitteinen "on kyettävä pitämään erillään". Kun et tätä ole vieläkään ymmärtänyt vaan jankkaat vastaan niin ainoa sekopää olet sinä 😂😂😂

        Nokun ne ovat erillään. 😄😄 Montako kertaa tämä pitää vielä kertoa? 😂😂😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintolan ohje on ihan yksiselitteinen "käytä vain jokaiselle ruokalajille tarkoitettua omaa otinta". Kun et tätä ole vieläkään ymmärtänyt vaan jankkaat vastaan, niin kukahan se sekopää onkaan?

        Olen kertonut yli kymmenen kertaa.
        "Jokaiset salaatit ovat eri kipossa ja erillä toisistaan." Silti se jankkaat tuota samaa ja väittää olevansa oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintolan ohje on ihan yksiselitteinen "käytä vain jokaiselle ruokalajille tarkoitettua omaa otinta". Kun et tätä ole vieläkään ymmärtänyt vaan jankkaat vastaan, niin kukahan se sekopää onkaan?

        Entä sitten? Asiakkaalla on oikeus odottaa turvallista ruokaa. Turvallisesta ruuasta vastaa ravintolayrittäjä, ei joku toinen asiakas. Mitä jos joku vahingossa tiputtaa ottimen lattialle? Muut joutuvat syömään ravintolasi lattian paskaa kun jossain ilmoitustaululla on lappu, ettei saa pudottaa. Keskeytät kaikkien ruokailun, etsit syyllistä, riehut ja heität jonkun asiakkaan niskaperseotteella ulos. Ei saatana 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten? Asiakkaalla on oikeus odottaa turvallista ruokaa. Turvallisesta ruuasta vastaa ravintolayrittäjä, ei joku toinen asiakas. Mitä jos joku vahingossa tiputtaa ottimen lattialle? Muut joutuvat syömään ravintolasi lattian paskaa kun jossain ilmoitustaululla on lappu, ettei saa pudottaa. Keskeytät kaikkien ruokailun, etsit syyllistä, riehut ja heität jonkun asiakkaan niskaperseotteella ulos. Ei saatana 😂😂😂

        Sinun logiikalla.

        Ostan auton. Ajan autoa. Kesken ajon otan turvavyön irti ja hyppään ulos autosta. Loukkaannun ja luita menee poikki. Haen korvauksia auton myyjältä ja valmistajalta. Auton pitää olla turvallinen eikä sieltä saa päästä ulos kesken ajon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten? Asiakkaalla on oikeus odottaa turvallista ruokaa. Turvallisesta ruuasta vastaa ravintolayrittäjä, ei joku toinen asiakas. Mitä jos joku vahingossa tiputtaa ottimen lattialle? Muut joutuvat syömään ravintolasi lattian paskaa kun jossain ilmoitustaululla on lappu, ettei saa pudottaa. Keskeytät kaikkien ruokailun, etsit syyllistä, riehut ja heität jonkun asiakkaan niskaperseotteella ulos. Ei saatana 😂😂😂

        Vahinkoja sattuu, otin tietysti vaihdetaan puhtaaseen ja homma jatkuu, ei ongelmaa.
        Sinun tapasi ronkkia kaikki samalla ottimella ei ole vahinko, vaan tahallista sabotaasia ja vaarannat toisten asiakkaiden terveyden.
        Mikä sinun mielestäsi on riittävä etäisyys salaattikipoille? Metri, kaksi metriä vai vieläkin pidempi? Ei pähkinät ja kala ole ainoita allergeeneja sisältäviä, vaan on lukematon määrä muita, joten aika pitkä salaattitiskin täytyy olla, että kaikki saadaan riittävän kauaksi toisistaan. Juuri siksi ne ohjeet on olemassa, että kaikki voivat turvallisesti ruokailla, joten koeta nyt vaan sisäistää tämä ja lopeta jankkaaminen, jookos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun logiikalla.

        Ostan auton. Ajan autoa. Kesken ajon otan turvavyön irti ja hyppään ulos autosta. Loukkaannun ja luita menee poikki. Haen korvauksia auton myyjältä ja valmistajalta. Auton pitää olla turvallinen eikä sieltä saa päästä ulos kesken ajon.

        Höpö höpö, automyyjän vastuu on siinä, että hän myy asianmukaisen ja turvallisen auton, esimerkiksi toimivilla jarruilla ja turvavyöllä. Totta kai myyjä on vastuussa, jos autossa on myyntihetkellä esimerkiksi vialliset jarrut tai turvavyöt…ihan samoin kuin sinä olet vastuussa siitä, että ravintolasi salaattikulhossa on puhtaat ottimet.

        Muutenkin tuo autovertaus on ihan vammainen tuohon huvipuiston rinnalla. Huvipuiston idea on tuottaa jännittäviä kokemuksia hallitusti ja turvallisesti. Asiakkaat ovat usein ensimmäistä kertaa laitteissa ja oudossa tilanteessa niin he voivat tehdä odottamattomia asioita. Nämä riskit pitää minimoida nollaan huvipuistoyrittäjän toimesta. Huomaatko, ettei tuossa sinun autoajeluesimerkissä ole mukana lainkaan palvelun tarjoajaa/yrittäjää? Senkin vuoksi se on ihan vammainen esimerkki 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, automyyjän vastuu on siinä, että hän myy asianmukaisen ja turvallisen auton, esimerkiksi toimivilla jarruilla ja turvavyöllä. Totta kai myyjä on vastuussa, jos autossa on myyntihetkellä esimerkiksi vialliset jarrut tai turvavyöt…ihan samoin kuin sinä olet vastuussa siitä, että ravintolasi salaattikulhossa on puhtaat ottimet.

        Muutenkin tuo autovertaus on ihan vammainen tuohon huvipuiston rinnalla. Huvipuiston idea on tuottaa jännittäviä kokemuksia hallitusti ja turvallisesti. Asiakkaat ovat usein ensimmäistä kertaa laitteissa ja oudossa tilanteessa niin he voivat tehdä odottamattomia asioita. Nämä riskit pitää minimoida nollaan huvipuistoyrittäjän toimesta. Huomaatko, ettei tuossa sinun autoajeluesimerkissä ole mukana lainkaan palvelun tarjoajaa/yrittäjää? Senkin vuoksi se on ihan vammainen esimerkki 😂😂😂

        Ensin yrittäjä on vastuussa ja nyt yhtäkkiä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin yrittäjä on vastuussa ja nyt yhtäkkiä ei ole.

        Hänen logiikalla myös asiat menevät näin.

        Ostaa porkkanan kaupasta. Syö ja meinaa tukehtua. Syyttää porkkanan kasvattajaa tästä koska porkkanaa pitäisi olla turvallista syödä.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen logiikalla myös asiat menevät näin.

        Ostaa porkkanan kaupasta. Syö ja meinaa tukehtua. Syyttää porkkanan kasvattajaa tästä koska porkkanaa pitäisi olla turvallista syödä.

        😂😂😂

        Ja lisää mahtavaa logiikkaa.

        Menee rannalle uimaan ja hyppää mereen pää edellä. Lyö pään kiveen ja hakee korvauksia kaupungilta. "Olisi pitänyt olla opaste ettei saa hypätä." Tätä ennen opasteilla ei ollut mitään merkitystä.

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisää mahtavaa logiikkaa.

        Menee rannalle uimaan ja hyppää mereen pää edellä. Lyö pään kiveen ja hakee korvauksia kaupungilta. "Olisi pitänyt olla opaste ettei saa hypätä." Tätä ennen opasteilla ei ollut mitään merkitystä.

        😂😂😂😂😂

        Lisää vielä.

        Ostaa tv:n. Heittää kivellä näyttöön ja syyttää tästä tv:n valmistajaa. "Olisi pitänyt kestää." Niin onneksi sillä kiven heitolle ei ollut mitään osuutta asiaan.

        😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää vielä.

        Ostaa tv:n. Heittää kivellä näyttöön ja syyttää tästä tv:n valmistajaa. "Olisi pitänyt kestää." Niin onneksi sillä kiven heitolle ei ollut mitään osuutta asiaan.

        😂😂😂😂😂😂

        Vielä vähän.

        Menee ravintolaan syömään. Tilaa pihvin ja saa annoksen mukana pihville tarkoitetun veitsen. Iskee jalkaan veitsellä, saa vuotavan haavan ja tikkejä. Hakee ravintolan omistajalta korvauksia ja syyttää turvallisuuden laiminlyönnistä. "Asiakkaalle ei olisi pitänyt antaa terävää veistä."

        😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin yrittäjä on vastuussa ja nyt yhtäkkiä ei ole.

        ”Ensin yrittäjä on vastuussa ja nyt yhtäkkiä ei ole.”

        Vammaisessa autoesimerkissäsi ei ole yrittäjää lainkaan. Esimerkki olisi validi, jos kyse olis taksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä vähän.

        Menee ravintolaan syömään. Tilaa pihvin ja saa annoksen mukana pihville tarkoitetun veitsen. Iskee jalkaan veitsellä, saa vuotavan haavan ja tikkejä. Hakee ravintolan omistajalta korvauksia ja syyttää turvallisuuden laiminlyönnistä. "Asiakkaalle ei olisi pitänyt antaa terävää veistä."

        😂😂😂😂😂😂😂😂

        Esimerkkisi osoittaa kuinka vajaaälyinen olet. Yhdessäkään esimerkissä ei ole palvelun tarjoajaa. Nyt alan ymmärtämään ravintolasi palvelukonseptia, myyt asiakkaille vain tilan ja läjän raaka-aineita ja loput on sitten asiakkaiden vastuulla - viidakon lakien mukaan. Ei saatana 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkkisi osoittaa kuinka vajaaälyinen olet. Yhdessäkään esimerkissä ei ole palvelun tarjoajaa. Nyt alan ymmärtämään ravintolasi palvelukonseptia, myyt asiakkaille vain tilan ja läjän raaka-aineita ja loput on sitten asiakkaiden vastuulla - viidakon lakien mukaan. Ei saatana 😂😂😂

        Annoksen mukana tuli veitsi. Palvelun yhteydessä annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoksen mukana tuli veitsi. Palvelun yhteydessä annettu.

        ” Annoksen mukana tuli veitsi.”

        Niin, veitsi, joka on tosiaan veitsi. Sinä sen sijaan tarjoat salaattia, joka ei ole sitä mitä sen pitäisi olla vaan se on ristiinsaastunutta moskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Annoksen mukana tuli veitsi.”

        Niin, veitsi, joka on tosiaan veitsi. Sinä sen sijaan tarjoat salaattia, joka ei ole sitä mitä sen pitäisi olla vaan se on ristiinsaastunutta moskaa.

        Salaatit ovat kaikki omissa kipoissa eivätkä voi sekoittua. Jos asiakas tahallaan ottaa samalla ottimella niin tietenkin menevät sekaisin ja aiheuttaa tahallista hävikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaatit ovat kaikki omissa kipoissa eivätkä voi sekoittua. Jos asiakas tahallaan ottaa samalla ottimella niin tietenkin menevät sekaisin ja aiheuttaa tahallista hävikkiä.

        ”…eivätkä voi sekoittua…tietenkin menevät sekaisin…”

        No niin. Tässä se ongelma on. Et osaa järjestää linjastoa niin, ettei mene sekaisin. 😂😂😂


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”…eivätkä voi sekoittua…tietenkin menevät sekaisin…”

        No niin. Tässä se ongelma on. Et osaa järjestää linjastoa niin, ettei mene sekaisin. 😂😂😂

        Linjastossa on salaatit eri kipossa ja jokaisella salaatilla on oma otin. Henkilökunta ei salaatteja sekoittele. Harmi kun joku vajakki ei sitä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjastossa on salaatit eri kipossa ja jokaisella salaatilla on oma otin. Henkilökunta ei salaatteja sekoittele. Harmi kun joku vajakki ei sitä ymmärrä.

        Asiakkaana sanon, että tällaisen salaattisekoittajayrittäjän selitys on kuin persereikä - kaikilla on sellainen, mutta en halua kuulla sitä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakkaana sanon, että tällaisen salaattisekoittajayrittäjän selitys on kuin persereikä - kaikilla on sellainen, mutta en halua kuulla sitä 😂😂😂

        Linjastossa on salaatit eri kipossa ja jokaisella salaatilla on oma otin. Henkilökunta ei salaatteja sekoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjastossa on salaatit eri kipossa ja jokaisella salaatilla on oma otin. Henkilökunta ei salaatteja sekoittele.

        Aika monessa paikassa tämä itsestäänselvyys nousee esille, mutta ei...yrittäjä Keski-Suomesta vaan ei ymmärrä 😂😂😂

        Allergiaa aiheuttavat ainesosat on pystyttävä pitämään erillään sekä toisistaan että elintarvikkeista, joihin niitä ei ole tarkoitettu.

        https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/elintarvikeala/ainesosat-ja-sisalto/allergeenit/

        https://www.porvoo.fi/app/uploads/sites/8/2021/11/ET-AS-OHJE-Tarjoilupaikan-omavalvonta-2020-FI.pdf

        https://www.proagria.fi/uploads/luonnonkasvit_elintarvikkeina_yleista_2018_pirjo_korpela_2022-06-13-121950_rpye.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monessa paikassa tämä itsestäänselvyys nousee esille, mutta ei...yrittäjä Keski-Suomesta vaan ei ymmärrä 😂😂😂

        Allergiaa aiheuttavat ainesosat on pystyttävä pitämään erillään sekä toisistaan että elintarvikkeista, joihin niitä ei ole tarkoitettu.

        https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/elintarvikeala/ainesosat-ja-sisalto/allergeenit/

        https://www.porvoo.fi/app/uploads/sites/8/2021/11/ET-AS-OHJE-Tarjoilupaikan-omavalvonta-2020-FI.pdf

        https://www.proagria.fi/uploads/luonnonkasvit_elintarvikkeina_yleista_2018_pirjo_korpela_2022-06-13-121950_rpye.pdf

        Allergiaa aiheuttavat ainesosat ovat toisistaan erillään ja eri kipossa . Jokaisella kipolla on omat ottimet joilla otetaan salaattia. En tiedä monesko kerta tämä on kun kerron, mutta ethän sinä sitä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allergiaa aiheuttavat ainesosat ovat toisistaan erillään ja eri kipossa . Jokaisella kipolla on omat ottimet joilla otetaan salaattia. En tiedä monesko kerta tämä on kun kerron, mutta ethän sinä sitä ymmärrä.

        "Allergiaa aiheuttavat ainesosat ovat toisistaan erillään ja eri kipossa."

        Eli sinun vinkuminen asiasta on siis ihan turhaa. Ei olekaan ongelmaa 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Allergiaa aiheuttavat ainesosat ovat toisistaan erillään ja eri kipossa."

        Eli sinun vinkuminen asiasta on siis ihan turhaa. Ei olekaan ongelmaa 😂😂😂

        Miksi asiakkaat ottavat salaatteja yhdellä samalla ottimella? Se ei ole "vahinko" vaikka kuinka jankkaat sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi asiakkaat ottavat salaatteja yhdellä samalla ottimella? Se ei ole "vahinko" vaikka kuinka jankkaat sitä.

        ” Miksi asiakkaat ottavat salaatteja yhdellä samalla ottimella? ”

        Laita jokaiseen kulhoon oma otin😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Miksi asiakkaat ottavat salaatteja yhdellä samalla ottimella? ”

        Laita jokaiseen kulhoon oma otin😂😂😂

        Jokaisella kipolla on oma otin ja silti otetaan samalla ottimella kaikkia.


    • Anonyymi

      Jos asiakas loukkaantuu, vammautuu tai kuolee palvelutilanteessa (ravintola, taksi, huvipuisto, kelkkasafari jne.) niin yrittäjän riskienhallinta katsotaan aina erittäin tarkkaan läpi ja sanoisin, että tilanteessa kuin tilanteessa taustalta paljastuu yrittäjän vakavia laiminlyöntejä turvallisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4730
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2461
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      576
      1851
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1693
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      112
      1563
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe