Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac ja laitat muutamia seksikäitä kuviasi irl minulle.
Tietenkin olet yli 25 v nainen ja minusta kiinnostunut ja tiedät minut.
En lue tästä mitään, koska tässä nainen tekee irl asian,tänään.ap
Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac?
79
622
Vastaukset
- Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
T.trolli
- Anonyymi
Eli vaikkapa 2-3 kuvaa missä olet minihameessa ja sukkahousuissa ja tiukassa topissa, sitten 2-3 kuvaa missä olet tosi tiukoissa leggingseissä. Esimerkiksi näin.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä kuka olet eikä ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Sie voidit monenlsista mies pukea ne itelles kun niistä nui kiihotut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie voidit monenlsista mies pukea ne itelles kun niistä nui kiihotut
T.trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä kuka olet eikä ketään kiinnosta.
T.trollien trolli
- Anonyymi
En lue tästä mitään, koska tässä nainen tekee irl asioita.
Mutta silti tähän joku kirjoittaa jotain turhaa😂🤣😅.ap- Anonyymi
Niinhän itsekin kirjoitat täysin turhia viestejä päivittäin palstan täydeltä.
- Anonyymi
Tai 3 minihameessa ja sukkahousuissa, tiukassa topissa kuvaa.
3 leggingsit ja tiukka toppi kuvaa
3 lyhyet shortsit ja toppi kuvaa.
Paigen insta sivuilla on mallia miten saa asuilla ja hyvällä vartalolla itsestään seksikkään- Anonyymi
Monenlaista kusista ajatusta juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monenlaista kusista ajatusta juu
Sitähän tuossa 4 sanaa teit.
- Anonyymi
Onko ap. kokeillut? Muutenhan et voi tietää.
- Anonyymi
Lisäksi välillä kuvissa erillailla hiukset,yms.
- Anonyymi
Hienoinen pakkomielle.
- Anonyymi
En tiedä sinun tuosta asiasta,eikä kiinnosta,joten älä kerro itsestäsi enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sinun tuosta asiasta,eikä kiinnosta,joten älä kerro itsestäsi enempää.
Sinullabon pakkomielle, ei minulla. Ootko hieman yksinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullabon pakkomielle, ei minulla. Ootko hieman yksinkertainen.
Et tiedä kuin omat asiasi,joten minusta et pysty kertomaan, joten itsestäsi luonnollisesti kerroit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä kuin omat asiasi,joten minusta et pysty kertomaan, joten itsestäsi luonnollisesti kerroit.
Ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jankkaat kymmenen kertaa päivässä yhtä ja samaa niin kyllä se sinusta jotain kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jankkaat kymmenen kertaa päivässä yhtä ja samaa niin kyllä se sinusta jotain kertoo.
Et tiedä kuin omat asiasi ja kerro niistä muualla.Ei kiinnosta millainen olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä kuin omat asiasi ja kerro niistä muualla.Ei kiinnosta millainen olet.
Ei muuta. En.lue enää kun kerrot itsestäsi. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näiden sinun idioottien kirjoitusten perusteella voi kertoa paljonkin sinusta, kuten sen, että olet hieman yksinkertainen, työtön ikisinkku...eikä ihme 😅 tuollaista ukkoa kukaan halua 🤮
- Anonyymi
Yrität, että kiihottuu:D ilman Paigeakin
- Anonyymi
Eli kannattaa käydä katsomassa Paige Spiranac instagram sivuilta mallia ja ottaa muutamat kuvat ja laittaa irl minulle, jos on kiinnostusta ja tiedät minut.
- Anonyymi
Eipä mitään muuta.
- Anonyymi
Onneksi ei.
- Anonyymi
Seksikäs tyyli,like Paige Spiranac
- Anonyymi
Like Paige Spiranac
- Anonyymi
Like Paige Spiranac
- Anonyymi
Vanha ei tajuu nyt mikä on IRL?🤣
- Anonyymi
Ihan kun oikeasti laittaa puhelimella kuvan toiselle puhelimeen.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kun oikeasti laittaa puhelimella kuvan toiselle puhelimeen.
Laittaako hän myös? 😉
- Anonyymi
NEONPINKKI kirjoitti:
Laittaako hän myös? 😉
Saa nähdä ;)Toivon ,että laittaisi. Olisi yksi hieno asia mitä on viimeisen viiden vuoden aikana tapahtunut
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä ;)Toivon ,että laittaisi. Olisi yksi hieno asia mitä on viimeisen viiden vuoden aikana tapahtunut
Kai hänen elämässään on nyt jotain hyvääkin tapahtunut viime vuosina?
- Anonyymi
NEONPINKKI kirjoitti:
Kai hänen elämässään on nyt jotain hyvääkin tapahtunut viime vuosina?
On tietenkin jotain,mutta silti sitä kaipaa jotain elämäänsä. Jotain kokemusta,jotain.
Paljon ollut myös sitä huonoa mitä välillä elämässä tulee eteen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietenkin jotain,mutta silti sitä kaipaa jotain elämäänsä. Jotain kokemusta,jotain.
Paljon ollut myös sitä huonoa mitä välillä elämässä tulee eteenSitä kaipaa jotain elämäänsä, että jaksaisi.Tiiedän että mitään hyvää ei minulle tapahdu ikinä.ap
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kaipaa jotain elämäänsä, että jaksaisi.Tiiedän että mitään hyvää ei minulle tapahdu ikinä.ap
Mun mielestä voidaan nähdä sitten kun voit oikeasti hyvin. Koska nyt musta tuntuu ettet voi.. haluaisin auttaa sua jotenkin, mutta en tiedä miten.? Oot tärkeä mulle. Niin ja nyt et sano tähän mitään härskiä. Kiitos🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kaipaa jotain elämäänsä, että jaksaisi.Tiiedän että mitään hyvää ei minulle tapahdu ikinä.ap
Niin, irstaita kuvia ja vierasta naista. Siinäpä on huvia kerrakseen.Tyydy nyt siihen Jennyys vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, irstaita kuvia ja vierasta naista. Siinäpä on huvia kerrakseen.Tyydy nyt siihen Jennyys vaan.
Tämä ei liity aloitukseeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity aloitukseeni
- Anonyymi
NEONPINKKI kirjoitti:
Mun mielestä voidaan nähdä sitten kun voit oikeasti hyvin. Koska nyt musta tuntuu ettet voi.. haluaisin auttaa sua jotenkin, mutta en tiedä miten.? Oot tärkeä mulle. Niin ja nyt et sano tähän mitään härskiä. Kiitos🙏
Ensin täytyy osata antaa vinkki itsestäsi tässä.Ihan tuon kirjoituksesi perusteella pyydän
Mutta ellet senverran rohkene niin ei tuossa kirjoituksesi sisällössä ollutkaan sitten mitään.
Eli katotaan mitä teet.Oliko ihan puheen lähinää vai oliko tuossa ihan oikeaa tekstiä. Anonyymi kirjoitti:
Ensin täytyy osata antaa vinkki itsestäsi tässä.Ihan tuon kirjoituksesi perusteella pyydän
Mutta ellet senverran rohkene niin ei tuossa kirjoituksesi sisällössä ollutkaan sitten mitään.
Eli katotaan mitä teet.Oliko ihan puheen lähinää vai oliko tuossa ihan oikeaa tekstiä.Mulla on sirot jalat🙏
- Anonyymi
NEONPINKKI kirjoitti:
Mulla on sirot jalat🙏
Voitko muuta sanoa.Ihan oikeasti sellaista mikä on hyvä vinkki. Katson.kun kirjoitit siihen tapaan niin nyt se täytyisi jollakin tavalla todistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko muuta sanoa.Ihan oikeasti sellaista mikä on hyvä vinkki. Katson.kun kirjoitit siihen tapaan niin nyt se täytyisi jollakin tavalla todistaa.
Eli vielä oli ihan puheen lätinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vielä oli ihan puheen lätinää.
Itse en kehtaisi noin kirjoittaa ja sitten etten oikeasti tekisi vinkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en kehtaisi noin kirjoittaa ja sitten etten oikeasti tekisi vinkkiä.
Mutta tässä päätä sen miten sinuun suhtaudun. Niin Tietenkin täällä kuin muualla.ap
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tässä päätä sen miten sinuun suhtaudun. Niin Tietenkin täällä kuin muualla.ap
Ei ole hauskaa!!!
Kun pääset itse mieltäsi vaivaavasta häiriöstä.. vai mikä sua nyt sitten ikinä vaivaakaan.. ? puhutaan sitten. Koska uhkailu ei nyt sua auta… mun jalkoja..
- Anonyymi
Tuossa ei ollut mitään tuollaista mitä kirjoitit. Mutta kirjoitit vinkiksi sirot jalat.Tuohan on raakaa vittuilua.Oikein harkittua ja oikein ilkeää vittuilua.
Ihan sellaista tyypillistä trollin käytöstä tuo on.
Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei ollut mitään tuollaista mitä kirjoitit. Mutta kirjoitit vinkiksi sirot jalat.Tuohan on raakaa vittuilua.Oikein harkittua ja oikein ilkeää vittuilua.
Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätiseeJa aloitukseni olennaisin asia.
-Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac ja laitat muutamia seksikäitä kuviasi irl minulle.
Tämän mukaan kaikkea asioita katson elämässäni. Anonyymi kirjoitti:
Ja aloitukseni olennaisin asia.
-Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac ja laitat muutamia seksikäitä kuviasi irl minulle.
Tämän mukaan kaikkea asioita katson elämässäni.❤️❤️❤️ tsemppiä hyvää yötä! Nuku hyvin!!!
- Anonyymi
NEONPINKKI kirjoitti:
❤️❤️❤️ tsemppiä hyvää yötä! Nuku hyvin!!!
Jaaha,eli vittuilu jatkuu.No tiedän kenen kommentteja en täällä enää ikinä lue.ap
- Anonyymi
NEONPINKKI kirjoitti:
❤️❤️❤️ tsemppiä hyvää yötä! Nuku hyvin!!!
Tiedän kenen kommentteja en täällä enää ikinä lue.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kenen kommentteja en täällä enää ikinä lue.ap
En hyväksy tuollaista vittuilua mitä tuossa oli.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy tuollaista vittuilua mitä tuossa oli.ap
Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee ja en sellaisen kommentteja enää ikinä täällä lue.Olen nåissä täysin ehdoton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee ja en sellaisen kommentteja enää ikinä täällä lue.Olen nåissä täysin ehdotonAp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee ja en sellaisen kommentteja enää ikinä täällä lue.Olen nåissä täysin ehdotonMutta tässä päätän sen miten sinuun suhtaudun. Niin Tietenkin täällä kuin muualla.ap
Vinkin perusteella päätän asian.Koska minulle ei tässä kommentoida ellei Minua oikeasti tiedä ja ole kiinnostunut minusta.
- Anonyymi
Tämän aloitukseni perusteella katson onko irl minusta kiinnostunutta naista.
Tiedän toki ettei ole ja elämäni on pelkkää paskaa.- Anonyymi
Tähän vuodenaikaan on raskasta,monillakin.
Kiinnostusta voi olla, ehkei kuitenkaan jaksa matkia ketään paigeja, hyvä kun jaksaa olla itsenä.
Pahoittelut tästä. En ole mitä haluat. Ikävä voi silti olla, yksinäisyyteen tukehtuu. On tehtävä jotakin., ajatellut vuodesta toiseen. Kuitenkaan ei saa aikaiseksi. Mysteeristä. Tai no, kai mä jotain yritin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän vuodenaikaan on raskasta,monillakin.
Kiinnostusta voi olla, ehkei kuitenkaan jaksa matkia ketään paigeja, hyvä kun jaksaa olla itsenä.
Pahoittelut tästä. En ole mitä haluat. Ikävä voi silti olla, yksinäisyyteen tukehtuu. On tehtävä jotakin., ajatellut vuodesta toiseen. Kuitenkaan ei saa aikaiseksi. Mysteeristä. Tai no, kai mä jotain yritin.Hyvää yötä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä!
Jos tuossa on kaikki mitä haluat sanoa...öitä. Koitan aktivoida edes jotain chat juttua.
Olisi joku jonka kanssa purkaa ajatuksia.
- Anonyymi
Vaikutat kusipäältä. Toivottavasti et ole kaivattuni.
- Anonyymi
Sitä toivoisi toki että rakastetussa mikä vain voisi olla erogeenistä. Esiintymisensä fantasioissa, kokonaisena ja osina saisi reagoimaan mihin tahansa ärsykkeeseen eroottisesti tuossa solu-universumissaan. Kun se on juuri hänen ominainen harmoniansa, tuo käsittämättömien syvyyksien valtameri jota rakastaja sukeltaa tutkimaan. Jakaessaan aikaa tuon niin kiihkeästi haluamansa kanssa. Koska onnellisuus tapaa olla kovin ajallista, yksilöllistä, poikkeuksellisissa olosuhteissa kaksinkertaista, erittäin harvoin kolmikantaista eikä koskaan kollektiivista. Se on piilotettu, helmi simpukankuoressaan, tietyissä rituaaleissa tai seremoniallisissa tehtävissä, jotka tarjoavat lyhyitä välähdyksiä ja optisia illuusioita täydellisyydestä. Olisi oltava tyytyväinen näihin murusiin, jotta ei eläisi ahdistuksen ja epätoivon armoilla, Nainen joka toki hieman Paigea muistuttava mutta yhtä kaikki oma itsensä.
- Anonyymi
Ajatuksella tehty
- Anonyymi
Tämä asia oli eilen.Ei enää tänään
- Anonyymi
Mä vielä tänään ilta ysiin.
- Anonyymi
Tämä kuvien laittaminen tyylissä like Paige Spiranac jos on minusta kiinnostunut ja tietää minut niin tänään vielä ilta ysiin tää.
- Anonyymi
Onneksi mieheni ei ole kaltaisesi pettäjä.
- Anonyymi
T.trolli
- Anonyymi
Ja sinä olet ikävä palstalla ikävöimässä?😂🤣😅😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet ikävä palstalla ikävöimässä?😂🤣😅😉
En ikävöi ketään. Lueskelen vain välillä näitä ja kommentoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikävöi ketään. Lueskelen vain välillä näitä ja kommentoin.
Täällä ollaan aina ikävöimässä jotain...
Annas poju numero, niin laitan tulemaan.
- Anonyymi
Ah, feikit ja muoviset naiset on siis niinku niin..jotain..
Mielipide, älkää kivittäkö plz.- Anonyymi
Maailman seksikkäin nainen...
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001