Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac?

Anonyymi-ap

Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac ja laitat muutamia seksikäitä kuviasi irl minulle.
Tietenkin olet yli 25 v nainen ja minusta kiinnostunut ja tiedät minut.
En lue tästä mitään, koska tässä nainen tekee irl asian,tänään.ap

79

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤮🤮🤮

• Anonyymi

T.trolli

• Anonyymi

Eli vaikkapa 2-3 kuvaa missä olet minihameessa ja sukkahousuissa ja tiukassa topissa, sitten 2-3 kuvaa missä olet tosi tiukoissa leggingseissä. Esimerkiksi näin.

• Anonyymi

Kukaan ei tiedä kuka olet eikä ketään kiinnosta.

• Anonyymi

Sie voidit monenlsista mies pukea ne itelles kun niistä nui kiihotut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie voidit monenlsista mies pukea ne itelles kun niistä nui kiihotut

T.trolli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei tiedä kuka olet eikä ketään kiinnosta.

T.trollien trolli

• Anonyymi

En lue tästä mitään, koska tässä nainen tekee irl asioita.
      Mutta silti tähän joku kirjoittaa jotain turhaa😂🤣😅.ap

• Anonyymi

Niinhän itsekin kirjoitat täysin turhia viestejä päivittäin palstan täydeltä.

• Anonyymi

Tai 3 minihameessa ja sukkahousuissa, tiukassa topissa kuvaa.
      3 leggingsit ja tiukka toppi kuvaa
      3 lyhyet shortsit ja toppi kuvaa.
      Paigen insta sivuilla on mallia miten saa asuilla ja hyvällä vartalolla itsestään seksikkään

• Anonyymi

Monenlaista kusista ajatusta juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monenlaista kusista ajatusta juu

Sitähän tuossa 4 sanaa teit.

• Anonyymi

Onko ap. kokeillut? Muutenhan et voi tietää.

• Anonyymi

Lisäksi välillä kuvissa erillailla hiukset,yms.

• Anonyymi

Hienoinen pakkomielle.

• Anonyymi

En tiedä sinun tuosta asiasta,eikä kiinnosta,joten älä kerro itsestäsi enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sinun tuosta asiasta,eikä kiinnosta,joten älä kerro itsestäsi enempää.

Sinullabon pakkomielle, ei minulla. Ootko hieman yksinkertainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullabon pakkomielle, ei minulla. Ootko hieman yksinkertainen.

Et tiedä kuin omat asiasi,joten minusta et pysty kertomaan, joten itsestäsi luonnollisesti kerroit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä kuin omat asiasi,joten minusta et pysty kertomaan, joten itsestäsi luonnollisesti kerroit.

Ei muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jankkaat kymmenen kertaa päivässä yhtä ja samaa niin kyllä se sinusta jotain kertoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jankkaat kymmenen kertaa päivässä yhtä ja samaa niin kyllä se sinusta jotain kertoo.

Et tiedä kuin omat asiasi ja kerro niistä muualla.Ei kiinnosta millainen olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä kuin omat asiasi ja kerro niistä muualla.Ei kiinnosta millainen olet.

Ei muuta. En.lue enää kun kerrot itsestäsi. Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näiden sinun idioottien kirjoitusten perusteella voi kertoa paljonkin sinusta, kuten sen, että olet hieman yksinkertainen, työtön ikisinkku...eikä ihme 😅 tuollaista ukkoa kukaan halua 🤮

• Anonyymi

Yrität, että kiihottuu:D ilman Paigeakin

• Anonyymi

Eli kannattaa käydä katsomassa Paige Spiranac instagram sivuilta mallia ja ottaa muutamat kuvat ja laittaa irl minulle, jos on kiinnostusta ja tiedät minut.

• Anonyymi

Eipä mitään muuta.

• Anonyymi

Onneksi ei.

• Anonyymi

Seksikäs tyyli,like Paige Spiranac

• Anonyymi

Like Paige Spiranac

• Anonyymi

Like Paige Spiranac

• Anonyymi

Vanha ei tajuu nyt mikä on IRL?🤣

• Anonyymi

Ihan kun oikeasti laittaa puhelimella kuvan toiselle puhelimeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kun oikeasti laittaa puhelimella kuvan toiselle puhelimeen.

Laittaako hän myös? 😉

• Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

Laittaako hän myös? 😉

Saa nähdä ;)Toivon ,että laittaisi. Olisi yksi hieno asia mitä on viimeisen viiden vuoden aikana tapahtunut

• Anonyymi kirjoitti:

Saa nähdä ;)Toivon ,että laittaisi. Olisi yksi hieno asia mitä on viimeisen viiden vuoden aikana tapahtunut

Kai hänen elämässään on nyt jotain hyvääkin tapahtunut viime vuosina?

• Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

Kai hänen elämässään on nyt jotain hyvääkin tapahtunut viime vuosina?

On tietenkin jotain,mutta silti sitä kaipaa jotain elämäänsä. Jotain kokemusta,jotain.
        Paljon ollut myös sitä huonoa mitä välillä elämässä tulee eteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tietenkin jotain,mutta silti sitä kaipaa jotain elämäänsä. Jotain kokemusta,jotain.
        Paljon ollut myös sitä huonoa mitä välillä elämässä tulee eteen

Sitä kaipaa jotain elämäänsä, että jaksaisi.Tiiedän että mitään hyvää ei minulle tapahdu ikinä.ap

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä kaipaa jotain elämäänsä, että jaksaisi.Tiiedän että mitään hyvää ei minulle tapahdu ikinä.ap

Mun mielestä voidaan nähdä sitten kun voit oikeasti hyvin. Koska nyt musta tuntuu ettet voi.. haluaisin auttaa sua jotenkin, mutta en tiedä miten.? Oot tärkeä mulle. Niin ja nyt et sano tähän mitään härskiä. Kiitos🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, irstaita kuvia ja vierasta naista. Siinäpä on huvia kerrakseen.Tyydy nyt siihen Jennyys vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, irstaita kuvia ja vierasta naista. Siinäpä on huvia kerrakseen.Tyydy nyt siihen Jennyys vaan.

Tämä ei liity aloitukseeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity aloitukseeni

• Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

Mun mielestä voidaan nähdä sitten kun voit oikeasti hyvin. Koska nyt musta tuntuu ettet voi.. haluaisin auttaa sua jotenkin, mutta en tiedä miten.? Oot tärkeä mulle. Niin ja nyt et sano tähän mitään härskiä. Kiitos🙏

Ensin täytyy osata antaa vinkki itsestäsi tässä.Ihan tuon kirjoituksesi perusteella pyydän
        Mutta ellet senverran rohkene niin ei tuossa kirjoituksesi sisällössä ollutkaan sitten mitään.
        Eli katotaan mitä teet.Oliko ihan puheen lähinää vai oliko tuossa ihan oikeaa tekstiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin täytyy osata antaa vinkki itsestäsi tässä.Ihan tuon kirjoituksesi perusteella pyydän
        Mutta ellet senverran rohkene niin ei tuossa kirjoituksesi sisällössä ollutkaan sitten mitään.
        Eli katotaan mitä teet.Oliko ihan puheen lähinää vai oliko tuossa ihan oikeaa tekstiä.

Mulla on sirot jalat🙏

• Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

Mulla on sirot jalat🙏

Voitko muuta sanoa.Ihan oikeasti sellaista mikä on hyvä vinkki. Katson.kun kirjoitit siihen tapaan niin nyt se täytyisi jollakin tavalla todistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko muuta sanoa.Ihan oikeasti sellaista mikä on hyvä vinkki. Katson.kun kirjoitit siihen tapaan niin nyt se täytyisi jollakin tavalla todistaa.

Eli vielä oli ihan puheen lätinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vielä oli ihan puheen lätinää.

Itse en kehtaisi noin kirjoittaa ja sitten etten oikeasti tekisi vinkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en kehtaisi noin kirjoittaa ja sitten etten oikeasti tekisi vinkkiä.

Mutta tässä päätä sen miten sinuun suhtaudun. Niin Tietenkin täällä kuin muualla.ap

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta tässä päätä sen miten sinuun suhtaudun. Niin Tietenkin täällä kuin muualla.ap

Ei ole hauskaa!!!

• Kun pääset itse mieltäsi vaivaavasta häiriöstä.. vai mikä sua nyt sitten ikinä vaivaakaan.. ? puhutaan sitten. Koska uhkailu ei nyt sua auta… mun jalkoja..

• Anonyymi

Tuossa ei ollut mitään tuollaista mitä kirjoitit. Mutta kirjoitit vinkiksi sirot jalat.Tuohan on raakaa vittuilua.Oikein harkittua ja oikein ilkeää vittuilua.
        Ihan sellaista tyypillistä trollin käytöstä tuo on.
        Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa ei ollut mitään tuollaista mitä kirjoitit. Mutta kirjoitit vinkiksi sirot jalat.Tuohan on raakaa vittuilua.Oikein harkittua ja oikein ilkeää vittuilua.
        Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee

Ja aloitukseni olennaisin asia.
        -Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac ja laitat muutamia seksikäitä kuviasi irl minulle.

Tämän mukaan kaikkea asioita katson elämässäni.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja aloitukseni olennaisin asia.
        -Milloin näen nainen sinut tyylissä like Paige Spiranac ja laitat muutamia seksikäitä kuviasi irl minulle.

Tämän mukaan kaikkea asioita katson elämässäni.

❤️❤️❤️ tsemppiä hyvää yötä! Nuku hyvin!!!

• Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

Jaaha,eli vittuilu jatkuu.No tiedän kenen kommentteja en täällä enää ikinä lue.ap

• Anonyymi
        NEONPINKKI kirjoitti:

Tiedän kenen kommentteja en täällä enää ikinä lue.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kenen kommentteja en täällä enää ikinä lue.ap

En hyväksy tuollaista vittuilua mitä tuossa oli.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hyväksy tuollaista vittuilua mitä tuossa oli.ap

Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee ja en sellaisen kommentteja enää ikinä täällä lue.Olen nåissä täysin ehdoton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli joko kirjoitat tähän kunnollisen vinkin ja jollet kirjoita totean sinut täällä olevaksi tyypilliseksi trolliksi mikä lätisee mitä lätisee ja en sellaisen kommentteja enää ikinä täällä lue.Olen nåissä täysin ehdoton

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tässä päätän sen miten sinuun suhtaudun. Niin Tietenkin täällä kuin muualla.ap
        Vinkin perusteella päätän asian.Koska minulle ei tässä kommentoida ellei Minua oikeasti tiedä ja ole kiinnostunut minusta.

• Anonyymi

Tämän aloitukseni perusteella katson onko irl minusta kiinnostunutta naista.
      Tiedän toki ettei ole ja elämäni on pelkkää paskaa.

• Anonyymi

Tähän vuodenaikaan on raskasta,monillakin.
        Kiinnostusta voi olla, ehkei kuitenkaan jaksa matkia ketään paigeja, hyvä kun jaksaa olla itsenä.
        Pahoittelut tästä. En ole mitä haluat. Ikävä voi silti olla, yksinäisyyteen tukehtuu. On tehtävä jotakin., ajatellut vuodesta toiseen. Kuitenkaan ei saa aikaiseksi. Mysteeristä. Tai no, kai mä jotain yritin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän vuodenaikaan on raskasta,monillakin.
        Kiinnostusta voi olla, ehkei kuitenkaan jaksa matkia ketään paigeja, hyvä kun jaksaa olla itsenä.
        Pahoittelut tästä. En ole mitä haluat. Ikävä voi silti olla, yksinäisyyteen tukehtuu. On tehtävä jotakin., ajatellut vuodesta toiseen. Kuitenkaan ei saa aikaiseksi. Mysteeristä. Tai no, kai mä jotain yritin.

Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä!

Jos tuossa on kaikki mitä haluat sanoa...öitä. Koitan aktivoida edes jotain chat juttua.
        Olisi joku jonka kanssa purkaa ajatuksia.

• Anonyymi

Vaikutat kusipäältä. Toivottavasti et ole kaivattuni.

• Anonyymi

Sitä toivoisi toki että rakastetussa mikä vain voisi olla erogeenistä. Esiintymisensä fantasioissa, kokonaisena ja osina saisi reagoimaan mihin tahansa ärsykkeeseen eroottisesti tuossa solu-universumissaan. Kun se on juuri hänen ominainen harmoniansa, tuo käsittämättömien syvyyksien valtameri jota rakastaja sukeltaa tutkimaan. Jakaessaan aikaa tuon niin kiihkeästi haluamansa kanssa. Koska onnellisuus tapaa olla kovin ajallista, yksilöllistä, poikkeuksellisissa olosuhteissa kaksinkertaista, erittäin harvoin kolmikantaista eikä koskaan kollektiivista. Se on piilotettu, helmi simpukankuoressaan, tietyissä rituaaleissa tai seremoniallisissa tehtävissä, jotka tarjoavat lyhyitä välähdyksiä ja optisia illuusioita täydellisyydestä. Olisi oltava tyytyväinen näihin murusiin, jotta ei eläisi ahdistuksen ja epätoivon armoilla, Nainen joka toki hieman Paigea muistuttava mutta yhtä kaikki oma itsensä.

• Anonyymi

Ajatuksella tehty

• Anonyymi

Tämä asia oli eilen.Ei enää tänään

• Anonyymi

Mä vielä tänään ilta ysiin.

• Anonyymi

Tämä kuvien laittaminen tyylissä like Paige Spiranac jos on minusta kiinnostunut ja tietää minut niin tänään vielä ilta ysiin tää.

• Anonyymi

Onneksi mieheni ei ole kaltaisesi pettäjä.

• Anonyymi

T.trolli

• Anonyymi

Ja sinä olet ikävä palstalla ikävöimässä?😂🤣😅😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet ikävä palstalla ikävöimässä?😂🤣😅😉

En ikävöi ketään. Lueskelen vain välillä näitä ja kommentoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikävöi ketään. Lueskelen vain välillä näitä ja kommentoin.

Täällä ollaan aina ikävöimässä jotain...

• Annas poju numero, niin laitan tulemaan.

• Anonyymi

Ah, feikit ja muoviset naiset on siis niinku niin..jotain..
      Mielipide, älkää kivittäkö plz.

• Anonyymi

Maailman seksikkäin nainen...

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe