Onko pakko kuulua asuinkunnan seurakunthaan?

Anonyymi-ap

Olen tässä hunteeranu vähän semmosta että onko pakko kuulua sen kunnan seurakunthaan missä assuu. Miekö en halvais kuulua ja maksaa veroja tähän seurakunthaan. Minusta olis oikeampi ko muutenki kirkhoon kuuluminen on vapaaehtosta että vaikka minun kotikunta on Muonio että mie saan kuulua vaikka Kittilän tai Hetan tai johonki muuhun seurakunthaan. Minua vähän kiusaa tuoki ko seurakuntatalo myythin vaikka ei se niin pilassa ollu ko siihen on kerran rakennettu kymmenen asuntoaki. Nyt sitte on rakennettu uusi ja ko se väriki on aivan mahoton ja eikös se ole liimahirrestä. kestääkhän se ees 40 vuotta niinkö tuo entinen on kestänyt ettei vain taas joku kohta sano että sisäilmaongelmat. Kuinkhan paljon tuo uusi makso tietääkö kukhaan ja misthään ne on saahneet rahat. Ko se nyt on kerran rakennettu hoitasit ees sen kunnola mutta ko se tahtoo olla että seurakunnissa ei oikhein hallita tuota teknistä puolta ja mitä nuo seurakunnan luottamusporukat. eipä sinne ole juuri pyrkijöitä. Ymmärtääkhän net mithään tuosta asuntojen ja muitten rakennusten hoijosta mithään.

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas joku mielensäpahottaja. Näitä Muoniossa piisaa....

• Anonyymi

Eikä ainoa.on niitä kuule muualaki.

• Anonyymi

Voinhan mie sanoa itteni irti koko seurakunnasta. Se on koko helppo homma nykyssiin eiku nethiin.

• Anonyymi

Ei ole pakko kuulua mihinkään seurakuntaan! Erosin jo 20 v sitten.

• Anonyymi

Muoniossa on joku Botti. Minä olin muonion botti elokuussa. Mutta en enää kun lähdin pois Muoniosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      271
      25836
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      47
      2195
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      199
      1576
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      138
      1447
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1219
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      988
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      84
      821
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      776
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      698
    Aihe