http://www.freewebs.com/tomashot/uutisia.htm
Tuossa on kerättyjä uutisia maahanmuuttajien/pakolaisten tekemistä rikoksista.
Pankaa merkille, yksikään afrikkalainen/tummaihoinen ei ole tehnyt rikosta toista afrikkalaista/tummaihoista kohtaan.
Alkakaa jo hyvät suomalaiset avaamaan silmänne. Kukaan ei vihaa ihmistä ihonvärin takia.
Ei ole sattuma, että afrikkalaiset tekevät rikoksia ainoastaan suomalaisia ja valkoisia kohtaan täällä. Afrikkalaiset tekevät rikoksia suomalaisia ja valkoisia kohtaan vain, koska ovat ruskean värisiä rasisteja valkoisia kohtaan.
Kukaan näistä uhreista ei ole aukonut päätä näille rikollisille, tai tehnyt mitään ansaitakseen tätä.
Jaa mikä aiheuttaa ennakkoluulot?
5
336
Vastaukset
- valkoinen
Sitä samaa mäkin ajattelen välillä!
- james
Olen siitä vakuuttunut, että et koulutukseltasi ole muuta kuin amis! Joten näin olen todistanut, että mielipiteesti ovat älyttömän huonoja. Menehän nyt autoa rassaamaan ja ajelemaan viiksesi vihdoin viimein. Amis.
- Factum
Kuvittele, että
1. rikollisuus ja rikosten uhreina olo olisi tasaisesti jakautunut. Kaikissa ryhmissä rikollisuus olisi yhtä yleistä ja kohteeksi joutuminen yhtä yleistä.
2. 2 % olisi ulkomaalaisia väestöstä.
Silloin suomalaisten rikoksista 98 % kohdistuisi suomalaisiin ja ulkomaalaisten rikoksista vain 2 % ulkomaalaisiin. Näin siis vaikka rikollisuus ja uhrius olivat tasaisesti jakautuneet eri väestöryhmien välillä.
Todennäköistä on, että rikollisuus ja rikosten uhreina olo on yleisempää maahanmuuttajien joukossa kuin muun väestön, koska maahanmuuttajien sosiaalinen asema on keskimäärin heikompi kuin muun väestön ja niin rikollisuus kuin rikosten uhreina olo on tavallisesti tilastollisesti yleisempää sosiaalisen ja taloudellisen hierarkian alemmilla portailla.
Olisi kiinnostavaa nähdä tilastoja, kuinka suuri todennäköisyys on joutua rikoksen kohteeksi milläkin väestöryhmällä. Epäilen, että tulos osoittaisi maahanmuuttajien joutuvan herkemmin kuin muu väestö rikosten kohteeksi. Tämäkään ei osoita mistään rasismista vaan pikemminkin maahanmuuttajien heikosta sosiaalisesta asemasta.
Hyvin samankaltainen tilanne on todennäköisesti rasistien suhteen. He keskimäärin sosiaalisesti heikommassa asemassa olevina ovat todennäköisesti yleisemmin rikollisia ja myös rikosten uhreja. Maahanmuuttajista he kuitenkin eroavat siinä suhteessa, että heidän sosiaalisesti kehno asemansa, johtuu maahanmuuttajia yleisemmin omasta heikosta kyvystä menestyä. Tällaisilla henkilöillä on taipumus herkemmin ajautua rikollisuuteen. Maahanmuuttajilla heikkoon menestymättömyyteen vaikuttavat enemmän muitakin syitä.- finnboy
Entäs jos suomalainen, ei kouluja käynyt, sossulla elävä pummi menee somalilaisen tyköön, pyytää kännykkää, somali ei anna, ja suomalainen lyö sitä somalia puukolla kasvoihin ja ottaa sitten kännykän.
Onko se rasismia? Eikö tämä oikeuta suomalaisen vapautumisen rikokssyytteestä? finnboy kirjoitti:
Entäs jos suomalainen, ei kouluja käynyt, sossulla elävä pummi menee somalilaisen tyköön, pyytää kännykkää, somali ei anna, ja suomalainen lyö sitä somalia puukolla kasvoihin ja ottaa sitten kännykän.
Onko se rasismia? Eikö tämä oikeuta suomalaisen vapautumisen rikokssyytteestä?olla amis kun päättelykykysi on mikä on...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442897Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152045
- 621974