Ei taida olla vieläkään keksitty mitään hyvää suomennosta, kaiutinpalkki ei ainakaan kuulosta hyvältä.
Kannettavasta kaiuttimestakin käytettiin pitkään englannin kielistä nimeä, en saa nyt päähäni mikä se oli. Taskuun mahtuvalle voisi olla parempikin nimi kuin kannettava.
Soundbar suomeksi
Anonyymi-ap
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs äänitarkkailija kysyi: mihin tuo äänitanko laitetaan?
- Anonyymi
Äänitanko tai äänipalkki ovat molemmat kelvollisia nimityksiä tuolle kapistukselle.
- Anonyymi
Pelkkä baari riittää äänen ja metelin kehittämiseen.
- Anonyymi
TV-kaiuttimet olisi sopiva, eihän niitä muussa kai käytetäkään. Hyvä keksintö kun litteissä näytöissä on surkea ääni, paremmissakin kaiuttimet taakse päin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312