Asunto jossa asut?
Minkälainen on sun
45
153
Vastaukset
- Anonyymi
Tilava, useita huoneita. Tykkäisin kompaktimmasta. Suomeksi saisi olla vähemmän hukkaneliöitä. Mua potuttaa kaikki turha.
Jasu Kerrostaloyksiö omalla pihalla kaupungin keskustassa järven rannalla. Tilaa 43 neliötä .. pihaa semmoinen 20 neliötä. Oma sauna ja tupakeittiö. Mukiinmenevä minulle yksin. Hyvä ja rauhallinen taloyhtiö.
En vaihtaisi pois. Oma pesä kullan kallis.- Anonyymi
On kyllä just hyvä😊mäkin haluisin tollasen
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä just hyvä😊mäkin haluisin tollasen
Tanks..
Kyllä tämän kämpän sijainti on ihan lottovoitto.
Enkä tarvitse enempää.
- Anonyymi
Tilava ja väki vähenee koko ajan, riittääpi tilaa yksin haahuiluun muutaman vuoden kuluttua. Conmaritus ei kuulu harrastuksiin joten eikun tavarat enemmän levälleen niin hukkaneliöitä ei synny :), turhia neliöitä ei ole olemassa, urbaania legendaa
- Anonyymi
Kuule niin kauan kun mä siivoan, siis mä siivoan kaikki hukkaneliöt huomioudaan. :D
Ja ylimääräiset romut lähtee kierrätykseen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule niin kauan kun mä siivoan, siis mä siivoan kaikki hukkaneliöt huomioudaan. :D
Ja ylimääräiset romut lähtee kierrätykseen.
JasuEi ei, neliöthän ovat tavaralle ja materialle varattuja sijoituskohteita ja sitäpaitsi niihin voi piilottaa monia pölykoiria huomaamattomasti tavarapaljouden sekaan :) . Ylimääräista tavaraakaan ei ole olemassa, ainoastaan materiaalia jonka potentiaali on vielä käyttämättä...
Sek... siis kaksio, kerrostalo kaksio. Ihan jees, riittävästi on neliöitä, vaikka mirrit saattais kaivat enemmänkin.
- Anonyymi
Luurankomainen, jänteillä.
- Anonyymi
Ennen kokematon. Jos tänne jään en nää pitkää elämää!
- Anonyymi
Lehtiroskis lämmin tälläkin hetkellä plus pari muuta harmi kun häviävät pikkuhiljaa pois ja tilalle rakennetaan moderneja molok lehtiroskiksia joihin ei pääse pienen luukun takia ja sisältä ri pääse pois
- Anonyymi
pieni punainen mökki ja perunamaa. haave on toteutunut. kalavedet, jahti- sieni ja marjamaat ympärillä.
entiset asunnot olivat vain asuntoja, nyt olen kotona. - Anonyymi
Yksin asun vanhassa rintamamiestalossa. Tilaa on joku reilu 100 neliötä kellaritilat. Ihan passeli yhdelle ihmiselle.
- Anonyymi
Siis reilu 100 neliötä kellaritilat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis reilu 100 neliötä kellaritilat.
plus kellaritilat
- Anonyymi
Minulla yksiö isolla pihalla, jossa vietä kesäaikaan paljon aikaa. Pihalla pajon kasvillisuutta ja kaikkwa mitä tarvitsen viihtyäksni siellä.
70 neliöö kaksio. Ylin kerros. Tilaa paljon yhdelle.
- Anonyymi
Hyvä, että tilaa on, niin saat sinne mahtuun höyläpenkin, vannesahan, pylväsporakoneen, tasohöylän, hiomakoneen, sirkkelin, hitsauskoneen, sorvin, maaliruiskun, lankkua ja lautaa.
Pitäähän sitä jotain harrastuksia talven varalle olla. Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että tilaa on, niin saat sinne mahtuun höyläpenkin, vannesahan, pylväsporakoneen, tasohöylän, hiomakoneen, sirkkelin, hitsauskoneen, sorvin, maaliruiskun, lankkua ja lautaa.
Pitäähän sitä jotain harrastuksia talven varalle olla.Ei ole mikään verstas minun koti niin ku sinulla.
- Anonyymi
Paritalon puolikas, 96 neliötä, tupakeittiö, pari makuuhuonetta.
- Anonyymi
Niin ja piha on ihan mukavan kokoinen.
- Anonyymi
Rivari 59m2
- Anonyymi
N. 100 neliötä asuintilat, puolitoista v. sitten pintarempattu, -82 rakennettu omakotitalo.
Lisäksi autotalli ja tontti tosi iso..Lapissa. Kaikki onnistuu mitä tartté. Syödä, nukkuu, viihtyä... mutta ei ssmoin kuin ennen. 😁
- Anonyymi
5h k s . Rivitalo,sisältää kaksi kerrosta.
- Anonyymi
Laskeskelin että siinä 11 huonetta maalattavia seiniä. Helsingissä. Tonttia puolitoistatuhatta neliötä. Miljoonan jos saisi puhtaana käteen lähtisin pois.
Mukaan tulee siinä tapauksessa koko omaisuus. Huonekaluineen ja työkoneineen joita kellaritilasta löytyy. mm. puusorvi, pylväsporakone, täydellinen työkalusto ajoneuvokorjaamiseen sekä moottoripyörät veneet ja autot. (Mönkijät skootterit ym. Kaikki)
Itse ostaisin huvijahdin ja muuttaisin amerikkaan laivaani asumaan. Työkalut, ja kaikki saisi jäädä. Jos laitetaan 500,000 euroa lisää jättäisin myös mönkijän, pari laivaa, kuusi moottoripyörää, Ferrarin, ja pari amerikan autoakin mukaan. - Anonyymi
Olen koditon, kiitos Suomen natsihallinnon.
- Anonyymi
Suomen natsihallinto seisoo yhtenä rintamana ihmisoikeuksien edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen natsihallinto seisoo yhtenä rintamana ihmisoikeuksien edessä.
Niin seisoo ja tukevasti seisookin. Siksi ne ihmisoikeudet ei pääsekään leviämään Suomeen tätä hallintoa rapauttamaan.
- Anonyymi
Kaksio Lauttasaaressa.
Sisälämpötila keskitalvella 14 astetta, sisustus löytynyt vuosien mittaan Larun roskalavoilta ja muistuttaa kivasti latvialaista hostellia ja tuoksuukin samalta, koska vuodevaatteita ei meillä pestä turhaan, vuodevaatteen kuuluukin likaantua niin nahkeaksi, että on lopulta säänkestävä, kuin vahattu.
Tervetuloa tytöt!
T.Riberto - Anonyymi
15 v kolmio 73 neliötä kerrostalokolhoosissa Oulussa . Todella iso parveke. Toista sänkyä (Lundiaa) olen myymässä pois, kun en ole siihen saanut ketään houkuteltua. Ei maksaisi ylläpito mitään, mutta siltikään. Pitääkin alkaa tyhjentämään kämppää ja etsiä yksiötä tai kaksiota, olisi vähemmän siivottavaa. Sitten on harrastetilat ja -laitteet sekä autotallit erikseen.
- Anonyymi
Omakotitalo, 130 m² iso tupakeittiö, 3 makkaria, vaatehuone, iso kylpyhuone wc yhdistelmä, erillinen kodinhoitokomero johon mahtuu just pyykkikone ja kuivain.
Pikkunen wc pidetalla ja käsienpesuallas. Isohko ulkoeteinen, täynnä kaikenlaista tilpehöriä, lastenrattaista alkaen, tassupyyhkeitä ämpärissä eläinten puhdistukseen jne.
Autokatospihalla... joka toimii suurimmaksi osaksi vuotta puuvarastona.
Talossani on kakluuni, jota talvisin lämmitän ja pihalla sauna, joka myös lämmitetään puilla. Puutarhatonttini on mittavan isohko, lähes 3000m², joten puuhaa riittää ympärivuoden. Toisinaan aika tahtoo loppua kesken, kun yrittää ehtiä joka paikkaan, suunnilleen yksin touhutessani. Pientä apua saan toisinaan Faijaltani, mutt hänkin on sydänsairas, joten tarkkaan harkitsen mihin mä hänet kelpuutan mukaan.
Viimeisin kiista oli puiden pilkkomisesta; olin töissä kun Ukko oli pilkkonut kasan puita, vaikka mä olen sen nimenomaan kieltänyt! Lääkärinmääräyksestä, mutt uskooko tuo mua; katin pas..t, tekee just mitä itse haluaa. Joten ens viikolla yritän hakata suurimman osan pölkyistä klapeiksi. Vuolkoot sitten vaikka pesänsytykkeitä, ... aikansa kuluksi, mutt klapihommat tyssää nyt.
Oikeesti, ei pitäisi narista, sillä mä tosiaankin tykkään asua näin! Vuorokausi, vaan on välillä liian lyhyt, jotta ehtis kaikeen mihin pitäisi puuttua tai tehdä.
trollikka - Anonyymi
Tämä talo on 40 vuotta sitten rakennettu. Minun vanhemmat asui tässä eka ja minä sain tämän perinnöksi. Kasi kerroksinen talo maalla 3 makkaria, keittiö olohuone, sauna ja autotalli, iso tontti on. Pieni pelto jossa perunaa kasvaa sekä sipulia, porkkanaa ja hiukan mansikoita. Omenapuitakin on tontilla
- Anonyymi
Mitäpä luulet millainen? Soluasunto jaettu
Yhteinen kylpyhuone keittiö hieno - Anonyymi
Huone on kahdelle jaettu
- Anonyymi
Kelpaa olla
- Anonyymi
Tuletko asumaan soluumme?
- Anonyymi
Vuokra edullinen
- Anonyymi
Saat asua wc tilassa toistaiseksi
- Anonyymi
Tule urosten luo
- Anonyymi
Sekava ja värikäs
- Anonyymi
Katto pään päällä ja lämmintä
Rivari, 5h ja keittiö.
- Anonyymi
Uudehko ja tilava rivitalokaksio, jossa asustelen kahdestaan lapseni kanssa. Makuuhuone on lapsen valtakuntaa ja minä nukun olohuoneen nurkassa. Isompi koti olisi hakusessa, mutta tällä alueella vapautuu harvoin asuntoja myyntiin enkä halua vaihtaa asuinaluetta. Oma piha, rauhallinen ja luonnonläheinen asuinalue ja hyvät yhteydet kouluun ja töihin ovat liian arvokkaita asioita menetettäväksi.
- Anonyymi
Mulla on kerrostalo kolmio, mieluummin asuisin pienemmässä. Mutta pikkuasunnoissa hukkatilaa, vessoja, keittiöitä ym. On prosentuaalisesti enemmän. Että kolmiossa on pinta-alaa oikeessa suhteessa suhtautettuna aikaan mitä missäkin tilassa olen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514