Oletteko onnelisempia

Anonyymi-ap

Sinkkuna vai parisuhteessa?

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmissa on puolensa. Täydellisessä parisuhteessa olisin onnellisimmillani, mutta sellaistahan ei ole olemassakaan. Sitä taas on vaikea määrittää missä epätäydellisyysprosentissa sinkkuus ohittaa parisuhteen onnellisuudessa. tilanteessa 50/50 sinkkuus voittaa jo ihan totaalisesti. Ehkä parisuhteen pitäisi olla vähintään 76% täydellinen, jotta se voisi voittaa sinkkuuden onnellisuudessa. Puhun tietysti vain itsestäni.

    • Anonyymi

      En enää ihan tarkkaan muista millasta sinkkuna eläminen oli. Joku mielikuva on, että kaipasin rakkautta ja edes pienimuotoista perhettä.

      Jasu

    • Anonyymi

      Yksin ehdottomasti.

      Ainoastaan yksi ihminen saa minut onnelliseksi läsnäolollaan, mutta ei taida enää hänkään minulle sitä iloa suoda... :(

    • Ehdottomasti sinkkuna. Nyt elämä on mallillaan.

    • Sinkkuelämää on tullut selibaatissa vietettyä ihan riittävästi nyt... Toki mieluummin sitä kuin huonossa suhteessa.

    • Anonyymi

      Mieluummin onnellinen parisuhteessa, vaikka yksinkin koen olevani ihan onnellinen.

    • Kyllä

    • Riippuu ihan parisuhteesta.

    • Parisuhteessa, joka kuplii ja maistuu mansikkapirtelölle. Muuten ei maksa vaivaa ja sinkkuna on paree.

    • Anonyymi

      Sinkkuna tästä en luovu.

    • Anonyymi

      Suhteessa saa pillua joten onnellinen. Ei sinkkuna voi olla onnellinen jos ei saa pillua joka päivä.

    • Anonyymi

      voisi ottaa aikaa hypätä seuraa parisuhteenseen ilman esi leikkiä,

    • Anonyymi

      Naisille käy mielenterveyden päälle kun ei saa miestä eli iki omaa miestä kotia ja perhettä mut se on luonnollinen juttu oman rakkaan jokainen nainen tarvitsee

      • Anonyymi

        Paitsi että miehille käy mt päälle suhteettomuus.


      • Anonyymi

        Ei se käy mielenterveyden päälle, mutta sitä haikailee niin kauan, kunnes se toteutuu. Mulla ainakin on monesti niin mennyt, etten osaa lopettaa ennen kun saan sen mitä haluan. Voin työntää sen ajatuksen ikään kuin tuonnemmas odottamaan parempaa ajankohtaa, mutta on se silti takaraivossa ja olen valmis tavoittelemaan haavettani.

        Joskus tosin voi mieli myös muuttua, nään asiassa jotain erilailla kun alkuun olin ymmärtänyt ja välttämättä sen myötä en enää tavoittelekkaan asiaa.

        Jasu


    • Anonyymi

      Itse olen onnellisempi hyvässä parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Onko niin hyvää parisuhdetta olemassa, että se voittaisi sinkkuuden? Ei ole kokemusta vielä, epäileväinen enemmän hyvästä suhteesta 🤔

    • Anonyymi

      Onnellisia ne joita ei kiusata. Sama se mikä on suhteen...status.

    • Anonyymi
    • Parisuhteessa. On hyvä olla tässä ja nyt. Ei tämä ole itsestään selvä asia. Parisuhteen eteen pitää tehdä töitä, panostaa ja raivata kalenterista tilaa. Arjen pyörityksessä kumppanin huomioiminen saattaa unohtua. Ei saa ottaa toista itsestäänselvyytenä.

    • Anonyymi

      Olisin jonkin verran onnellisempi parisuhteessa. Oma poikamieselämä kun on vähän risaista välillä, tulee juopoteltua liikaa ja savukkeitakin palaa aina välillä. Parisuhdeaikoina elämäntavat ovat olleet selkeästi parempia mikä tuo omalta osaltaan onnellisuutta tai ainakin mahdollistaa sen.

      • Anonyymi

        😜🥰🥰😍😘🎾 koska olet viimeksi ollut parisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😜🥰🥰😍😘🎾 koska olet viimeksi ollut parisuhteessa?

        Taitaa siitä jotain viisi vuotta olla.


    • Anonyymi

      Parisuhteessa on helpompi olla onnellinen.

    • Ehdottomasti sinkkuna. Minulla tuntuu olevan parisuhteesta hyvin erilainen käsitys kuin suurimmalla osalla ihmisistä. Kaipaan vapautta ja omaa rauhaa.

      • Anonyymi

        Onko käsityksesi parisuhteesta vapaa suhde, vai millainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko käsityksesi parisuhteesta vapaa suhde, vai millainen?

        Ihan perinteinen parisuhde ilman, että tarvitsee kuitenkaan ihan koko aikaa nyhrätä toisen kanssa. Että kummallakin on omat menot ja harrastukset. Luottamus ja uskollisuus on minulle tärkeitä arvoja. Olen niin epäsosiaalinen, että jos toinen on hyvin ripustautuva, tunnen tukehtuvani. Sovin siis parhaiten yhteen toisen epäsosiaalisen ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ihan perinteinen parisuhde ilman, että tarvitsee kuitenkaan ihan koko aikaa nyhrätä toisen kanssa. Että kummallakin on omat menot ja harrastukset. Luottamus ja uskollisuus on minulle tärkeitä arvoja. Olen niin epäsosiaalinen, että jos toinen on hyvin ripustautuva, tunnen tukehtuvani. Sovin siis parhaiten yhteen toisen epäsosiaalisen ihmisen kanssa.

        Itellä muuten samaa vikaa, mutta tukehdun jos kaverit tai tuttavat ripustautuu minuun liiaksi kiinni. Ei mua niinkään oman kumppanin tiiviskään läsnäolo haittaa, toki jatkuvadti ei tartte kyllä persvaossa kiinni kävellä. Se alkaa nyppimään tai kalkattaa jotain puhuen. Voi olla hiljaakin eikä mölistä jatkuvasti. Muuten ei haittaa olla näkösällä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä muuten samaa vikaa, mutta tukehdun jos kaverit tai tuttavat ripustautuu minuun liiaksi kiinni. Ei mua niinkään oman kumppanin tiiviskään läsnäolo haittaa, toki jatkuvadti ei tartte kyllä persvaossa kiinni kävellä. Se alkaa nyppimään tai kalkattaa jotain puhuen. Voi olla hiljaakin eikä mölistä jatkuvasti. Muuten ei haittaa olla näkösällä.

        Jasu

        En ole ison lauman laumaeläin, mutta oman perustamani lauman läheisyys maittaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ison lauman laumaeläin, mutta oman perustamani lauman läheisyys maittaa.

        Jasu

        Silläpä jos oma lauma hajoaa, lapset lähtee maailmalle, ukko ehkä kyllästyy minuun tai minä häneen, niin parempi olla yksinäinen susi, kun perustaa uutta ulisevaa laumaakaan.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itellä muuten samaa vikaa, mutta tukehdun jos kaverit tai tuttavat ripustautuu minuun liiaksi kiinni. Ei mua niinkään oman kumppanin tiiviskään läsnäolo haittaa, toki jatkuvadti ei tartte kyllä persvaossa kiinni kävellä. Se alkaa nyppimään tai kalkattaa jotain puhuen. Voi olla hiljaakin eikä mölistä jatkuvasti. Muuten ei haittaa olla näkösällä.

        Jasu

        Itellä on just noin, että ei haittaa vaikka oleskellaan yhdessä, mutta kunhan ei tarvitse koko ajan toista ikään kuin tukea.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Itellä on just noin, että ei haittaa vaikka oleskellaan yhdessä, mutta kunhan ei tarvitse koko ajan toista ikään kuin tukea.

        Jep eikä välttämättä olla jatkuvassa vuorovaikutuksessa. Mä ainakin väsyn nimenomaan siihen, että jatkuvasti pitäisi olla läsnä ja korvat hörössä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep eikä välttämättä olla jatkuvassa vuorovaikutuksessa. Mä ainakin väsyn nimenomaan siihen, että jatkuvasti pitäisi olla läsnä ja korvat hörössä.

        Jasu

        Just toisaalla mainitsinkin, etten enää muuttas yhteen kenenkään kanssa, kun kaipaan omaa rauhaa, tilaa ja aikaa. Kun on takki tyhjä ja toinen mouhottaa vieressä käläkälä ja ravaa ees taas, voi perkele että irtoo äkkiä ruma kommentti. Sit suututaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Itellä on just noin, että ei haittaa vaikka oleskellaan yhdessä, mutta kunhan ei tarvitse koko ajan toista ikään kuin tukea.

        Et ehkä siis lapsia kumppanin kanssa haluaisi? Tai kun toisen aikuisen kanssa voi vaikka asua eri osoitteessa, silti hengaten joskus yhdessä, mutta tenavat on sius kii aika tiukkaan...tai siinä toisessa osapuolessa...ehkä siellä toisessa osoitteessa...no mikä jottei toki niinkin voisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just toisaalla mainitsinkin, etten enää muuttas yhteen kenenkään kanssa, kun kaipaan omaa rauhaa, tilaa ja aikaa. Kun on takki tyhjä ja toinen mouhottaa vieressä käläkälä ja ravaa ees taas, voi perkele että irtoo äkkiä ruma kommentti. Sit suututaan.

        Jasu

        Toisaalta eikö se ole ihan mukavaa, kun tavallaan toinen tasapainottaa omaa luonnetta? Tietenkään se ettei osaa lukea kumppania, ettei tajua antaa omaa rauhaa silloin kun toinen sitä kaipaa ei ole hyvä juttu.


      • Palstakamu
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä siis lapsia kumppanin kanssa haluaisi? Tai kun toisen aikuisen kanssa voi vaikka asua eri osoitteessa, silti hengaten joskus yhdessä, mutta tenavat on sius kii aika tiukkaan...tai siinä toisessa osapuolessa...ehkä siellä toisessa osoitteessa...no mikä jottei toki niinkin voisi.

        Tällä hetkellä en kaipaa edes sitä kumppania. Ehkä joskus vanhoilla päivillä kaipaan sitten seuraa, mutta omia lapsia en aio hankkia. Toisaalta jos naisella olisi lapsia, se voisi olla ihan hauskaa, kun niillä on jo oma isä. Saisi ikään kuin rusinat pullasta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Toisaalta eikö se ole ihan mukavaa, kun tavallaan toinen tasapainottaa omaa luonnetta? Tietenkään se ettei osaa lukea kumppania, ettei tajua antaa omaa rauhaa silloin kun toinen sitä kaipaa ei ole hyvä juttu.

        No täytyy sanoa, että joko ikä tai sauraudet tai molemmat on tehneet minusta tokinaisemman. Tykkään joo kyhnäämisestäkin, ei ole pahitteeksi joskus liimautua kylki kylkeen ja keskittyä vain toisiinsa, kuunnellen, puhuen ja kosketellen.

        Tai pitkin päivääkin huomata toinen ohimdnnen, mutta semmonen roikkumalla roikkuminen on ahdistavaa. Huomasin vadtikään kun kumppanini oli jotenkin lääpöllään minuun kuin uudestaan rakastuneena. Hän oli jo vähän rasittava liimatainen.

        Oli jo epämukavaa liika roikkuminenkin. Ääripäästä toiseen. Joko ei mitään tai jatkuvasti kiinni. Välimalli ja tilannetaju on aika kivat. :)

        Ja ei kyllä mä huomaan etten enää jaksasi mitään itseni vastakohtaa, joka on kuin papupata tai adhd. Mulla menee hermot nykyään sellaseen ja äkkiä.

        Pilasin varmaan tunnelman, kun puoliso istuu taas sohvalla, kun sanoin jo että ihanaa kun välität ja tykkäät minusta. Tuntuu hyvältä, mutta voisko pikkusen himmailla siinä iholla ratsastamisessa. Kun ei meinaa vessaan päästä niin ettei tuu perässä.

        Oon kai tittunut kuivuuteen. :D

        Tyrha koittaa kostuttaa enää rutikuivaa maaperää. Enkä tarkoita pillua.

        Jasu


    • Anonyymi

      Ei onnellisuuteeni vaikuta mitenkään se onko rinnalla toista ihmistä vai ei. Onnellisuus lähtee sisältä.

      • Anonyymi

        Ei se yleensä vaikutakkaan, ennen kun on rakastunut johonkin ihmiseen. Sitten se voi jo vaikuttaa. Onko yhdessä vai erikseen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se yleensä vaikutakkaan, ennen kun on rakastunut johonkin ihmiseen. Sitten se voi jo vaikuttaa. Onko yhdessä vai erikseen.

        Jasu

        Tai useinmiten niitä ihmisiä kaipaa lähelleen ja elämäänsä, joita rakastaa ja niiden läsnäolo lisää onnellisuuden tunnetta. Erossa olo saa ikävöimään.

        Jasu


    • Anonyymi

      Olisin onnellisempi parisuhteessa. Toki sinkkuudessa on vaihtoehtoja elää miten tahansa. Ja onhan tämä tosi mielenkiintoista aikaa ollut. Luultavasti juuri sitä mitä ex kaipasi. Mutta minä en.. tämä on todella nurinkurista, että minä sain sen mitä hän toivoi, vaikka minä en.

    • Anonyymi

      nuodena parisuhde oli romanssi jota ei voi elää uudestaan,niin vanhenpana katoaa uutuuden viehätys,

    • Anonyymi

      Sinkkuna olen viihtynyt monia vuosia, mutta jos löytyy ihminen johon rakastun ja se on molemminpuolista haluan parisuhteen.

    • Anonyymi

      Hyvässä parisuhteessa olen onnellisempi kuin sinkkuna. Sinkkuna olen onnnellisempi kuin huonossa tai keskinkertaisessa parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Kohdannut todella petollisia naisia, vaikea uskoa sen jälkeen sitä, onko onnellisia parisuhteita olemassakaan? Onko parisuhde aina leikkiä vain toisen tunteilla? Siltä se tuntuu ainakin itsestä, että monilla se on just sitä. Ei houkuttele enää kokeilemaan kepillä jäätä. Usko hyvää jo mennyt itsellä.

    • Anonyymi

      No varmaan sitten jos on hyvä parisuhde, muutama muksu ja muutenkin asiat järjestyksessä. Mutta ihan vaan siviilisääty statuksen takia en mitään parisuhdetta alkaisi.

    • Anonyymi

      Olen joo.

    • Anonyymi

      Sinkkuna.

    • Anonyymi

      Yksin koska en ole sasnut kokea vielä edes 40 ikävuoden häämöttäessä sitö paljin puhuttua onnea ihmissuhteissani...
      Toiveita on ollu ja tulee olemaan kyllä.
      Nyt taas sinkkuna kohti uutta...

    • Anonyymi

      Kyllä parivuoteessa.

      • Anonyymi

        Niin vastasin väärin!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2107
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1246
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1157
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1155
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe