Sydän tietää ♥️
https://m.youtube.com/watch?v=JC47LYBK-dk
Hyvää viikonloppua miehelle
80
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka uskottava tämä rekisteröity nimimerkki on todellisena henkilönä ihan vaan sillä perusteella, että mies on laittanut jonkun naisen kuvan siihen ja miksi tämä oletettu henkilö olisi tuttu?
- Anonyymi
Koska minulla ei ole muuta elämää tai muuta puhuttavaa ja olen mennyt pikkusen sekaisin
Anonyymi kirjoitti:
Koska minulla ei ole muuta elämää tai muuta puhuttavaa ja olen mennyt pikkusen sekaisin
Hakeudu hoitoon.
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Hakeudu hoitoon.
Miksi mies on niin tärkeää saada muut uskomaan että olet nainen, haluaisitko olla sellainen?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies on niin tärkeää saada muut uskomaan että olet nainen, haluaisitko olla sellainen?
Ei mun ole tarvetta saada uskomaan muita yhtään mihinkään.
Sen sijaan sulla näyttää olevan.- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Ei mun ole tarvetta saada uskomaan muita yhtään mihinkään.
Sen sijaan sulla näyttää olevan.Niin, tietyn saman asian toistamiselle saattaa olla perusteltu syynsä. Ihmisen mieli on taitava piilottamaan itseltään sellaiset yksityiskohdat mitä hän ei halua nähdä sekä selittämään jumiin jääneen ajattelunsa itselleen parhain päin, eli näennäisen loogiseen muotoon. Arvoton näytelmä se vain on. Ihanaa ja selkiintyvää päivää, sääennuste kertoo, että sumu hälvenee.
Niin ja hyvää miestenpäivää ❣️
- Anonyymi
Minusta tulee mies vasta kun olen saanut naisen kanssa yhteisen lapsen.
- Anonyymi
Kiitos olen herra 47 riihimäeltä. Vaatimukseni olisi ; nainen 20-60 v. eli rakoa laajennetaan jälleen. Tupakoimaton, alcoholia saa juoda reippaastikkin, Saa soittaa minulle Riihimäen essolle Rakkaudella sinun oma könsikäs puusikuu❤️
Huomenta 🎵❤️miten meni eilinen päivä?
Hullupiisi kirjoitti:
Olet ilkeä. En halua olla missään tekemisissä kanssasi.
Kuinka? Mitä mä sit tein? Kerro. Luulitko et musta oli hauskaa lukea noita juttujas.
Hullukuusi kirjoitti:
Kuinka? Mitä mä sit tein? Kerro. Luulitko et musta oli hauskaa lukea noita juttujas.
Tekaisit toisen nicin ja luin mitä ilkeyksiä kirjoitit.
Et edes oikeasti tunne minua.Hullupiisi kirjoitti:
Tekaisit toisen nicin ja luin mitä ilkeyksiä kirjoitit.
Et edes oikeasti tunne minua.Siis kuusikuusihuusi. Mitähän ilkeyksiä sielläkin oli ei mitään. Must tuntuu et sun huumorin taju on olematon😅ootko edes aikuinen. ❤️
Hullukuusi kirjoitti:
Siis kuusikuusihuusi. Mitähän ilkeyksiä sielläkin oli ei mitään. Must tuntuu et sun huumorin taju on olematon😅ootko edes aikuinen. ❤️
Huoraksi haukkumista tuskin kukaan ottaa huumorilla.
Hullupiisi kirjoitti:
Huoraksi haukkumista tuskin kukaan ottaa huumorilla.
Siis mitä! Missä kohtaa semmonen löytyy?täytyy katsoa. Ootko varma et se on kuusikuusihuusi jutussa? En varmasti oo sanonut tollai!!
Hullukuusi kirjoitti:
Siis mitä! Missä kohtaa semmonen löytyy?täytyy katsoa. Ootko varma et se on kuusikuusihuusi jutussa? En varmasti oo sanonut tollai!!
Yrität näköjään laittaa kaikki minun sanomisiksi mitä täällä hörhöt kirjoittaa😅mää katoin ei missään sanottu ketään huoraksi. Enkä edes sanoisi ketään jota en edes tunne tolla nimellä
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Yrität näköjään laittaa kaikki minun sanomisiksi mitä täällä hörhöt kirjoittaa😅mää katoin ei missään sanottu ketään huoraksi. Enkä edes sanoisi ketään jota en edes tunne tolla nimellä
Tämä taitaa olla ainoa keino pitää h….ja jännityksessä ns tämä itsesi kanssa tappeleminen hahmojesi kesken mies.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taitaa olla ainoa keino pitää h….ja jännityksessä ns tämä itsesi kanssa tappeleminen hahmojesi kesken mies.
Painu sinä hahmonen persiaan. Ja ota lääkkeesi.😅
Hullukuusi kirjoitti:
Ainakin hyvin vihjailit. En tiedä mitä se yksi lyhenne tarkoitti yhdessä ketjussa.
Hullupiisi kirjoitti:
Ainakin hyvin vihjailit. En tiedä mitä se yksi lyhenne tarkoitti yhdessä ketjussa.
Niinkuin missä ? Mitä sä oikein edes haluat minusta nainen?
Hullukuusi kirjoitti:
Niinkuin missä ? Mitä sä oikein edes haluat minusta nainen?
Jos olisit hän jota kaipailen, niin haluaisin paljonkin. Vaan kun en yhtään tiedä kuka olet.
Hullupiisi kirjoitti:
Jos olisit hän jota kaipailen, niin haluaisin paljonkin. Vaan kun en yhtään tiedä kuka olet.
Minä olen Sebastian pks. 47 v. Mies
Hullukuusi kirjoitti:
Minä olen Sebastian pks. 47 v. Mies
En edes asu siellä siellä suunnalla.
Hullupiisi kirjoitti:
En edes asu siellä siellä suunnalla.
Niin tiedän imatralla. Tai joensuu jos oot ap
- Anonyymi
Kiitos Samoin Naiselle🥱
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Kiitos.
Mitä kuuluu?🙂
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Ihan hyvää. Ulkoilemaan lähdössä.
Mitäpäs sulle?Ihan hyvää ..kerinnyt ulkoilemaan vielä oli yksi asia hoidettava aamulla. Hyvää ulkoilua siellä onkin hyvä ilma🙂
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvää ..kerinnyt ulkoilemaan vielä oli yksi asia hoidettava aamulla. Hyvää ulkoilua siellä onkin hyvä ilma🙂
Kiitos, oli hyvä ilma.
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua sulle piisi. Onko sulla tänään parempi olo kun eilen? T. M28
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
On hän on raskaana😅
Mitäpä jos lopettaisit ton ilkeän käytöksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos lopettaisit ton ilkeän käytöksesi?
Ja mitä sä mulle äksyilet jos vaan haluan jutella hänelle. Hän oli ainut kuka vastasi asiallisesti erääseen ketjuun. Haukuit pojanklopiksikin.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sä mulle äksyilet jos vaan haluan jutella hänelle. Hän oli ainut kuka vastasi asiallisesti erääseen ketjuun. Haukuit pojanklopiksikin.
Jos luulet piisi että toi ketsään hämää oot väärädsä 😅
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Kiitos kysymästä, on parempi olo. Ulkoilu tekee hyvää, näin jopa 2 peuraa pellolla 😊
Sehän on kiva 🙂 Ulkoilu tekee hyvää tosiaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kiva 🙂 Ulkoilu tekee hyvää tosiaan.
Kyllä, paljon virkeämpi olo.
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Kyllä, paljon virkeämpi olo.
Kiva kuulla 🙂
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Mitäs touhuilet? Itse rupesin laittamaan ruokaa.
Telkkaria nyt vaan katselen, formulaa. Mitä ruokaa teet ?😋
Anonyymi kirjoitti:
Riisiä ja kanaa 😅 Niin ja salaattia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö formulat pyörii 👩?
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Miksi mies kirjoitat jokaisen tämän esittämäsi naisen kommentin perään nauruemojin? Riisiä ja kanaa😂 niin? Oletko kenties jotenkin erityispiirteinen yksilö? Vältän sitä tiettyä sanaa mikä kuvaisi tuota yksitoikkoisuuttasi parhaiten
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies kirjoitat jokaisen tämän esittämäsi naisen kommentin perään nauruemojin? Riisiä ja kanaa😂 niin? Oletko kenties jotenkin erityispiirteinen yksilö? Vältän sitä tiettyä sanaa mikä kuvaisi tuota yksitoikkoisuuttasi parhaiten
En ole ikinä kirjoittanut mitään erityispiirteistä täällä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä kirjoittanut mitään erityispiirteistä täällä:)
No mutta kerro mies jotain muuta itsestäsi, mitä kuuluu miten menee, kuinka voit? Lähimmäinen kysyy nyt sinulta
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Nyt masu täynnä on hyvä ottaa päikkärit 🥱
Makoisia päiväunia sulle 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kerro mies jotain muuta itsestäsi, mitä kuuluu miten menee, kuinka voit? Lähimmäinen kysyy nyt sinulta
Hyvää kuuluu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin nukkua kanssa, mutta päätinkin nukkua ensi yönä 10 tuntia🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö formulat pyörii 👩?
Kyllä, nyt on kauden vika kisa 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot lapsellinen tyypii, annapa ku miehet hoitaa puhumisen naisille täällä. 😡
Anonyymi kirjoitti:
Oot lapsellinen tyypii, annapa ku miehet hoitaa puhumisen naisille täällä. 😡
Lopeta itse tuo lapsellinen touhu.
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Lopeta itse tuo lapsellinen touhu.
Sinuna keskittyisin hullukuuseen etkä kakaroihin.. mokomakin jalkojen levittäjä.
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
En ole, eikä aio enää tullakaan.
Ei ae haittaa voidaa rakastella kortsullakin vaikka sun siittäminen oiskin unelmaa 😂😂😡
Anonyymi kirjoitti:
Sinuna keskittyisin hullukuuseen etkä kakaroihin.. mokomakin jalkojen levittäjä.
Sydämeeni mahtuu vain yksi mies eikä hän valitettavasti ole kuusi ♥️
Mitä ilkeetä siinä on jos joku on raskaana?
- Anonyymi
Sehän on yhteinen haave👩
- Anonyymi
Ei mitään, eikä siinäkään et sulla on impotenssi.
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Ei oo . Olen täydessä iskussa vielä. 47 v..Seisoo kun järki2😅
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Onko? Ei oo . Olen täydessä iskussa vielä. 47 v..Seisoo kun järki2😅
Ei siin oo mitään pahaa myöntää et laukesit alta minuuttiin ku viimein sait nakkis kovaksi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siin oo mitään pahaa myöntää et laukesit alta minuuttiin ku viimein sait nakkis kovaksi
Kun pystyis laukeen alta minuutin. Minä olen pidempi kestosempi ainakin. puolituntia menee ainskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai impotenssi? Voi kuule..❤
Jos joku nainen haluaa vastata 185 cm 100 kg miehelle nyt on tilaisuus.
- Anonyymi
Tää naisena esiintyjä on se hehkulamppu
- Anonyymi
Tottakai kyse on samasta miehestä, ei kai täällä kovin montaa naisena esiintyvää ja itsekseen monologia pitävää miestä ole
- Anonyymi
Hyvä piisi ja soundi👍
- Anonyymi
Ei tämä nyt rakkauslaulunaan ollut. Olen pahoillani. Vielä tulee uusia.
Gud ich speeh viking spot. Sinun silmäsi ovat kuin kaksi kaunista tähteä .Ne valaisevat taivaan.❤️
Vikingirunoja ; ilman sinua rakkaani elämä olisi kuin piirakka ilman hilloa . Hahaa❤️
- Anonyymi
Asiaa sen kummemmin kommentoimatta.
MUTTA itelle jos nainen johon olen tutustumassa jossain nettideittipalvelussa laittaan otsikon viestin esim torstaina niin se tarkoittaa yleensä f*ck you eli lopetan itse yhteydenpidon siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376