Muistako vielä

Anonyymi-ap

Missä vietit joulua v 2000?

18

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omakotitaloani rempaten. Taisi olla lattiat pois ja uudet koolaukset tekeillä. Ainakin osittain.

      Jasu

      • Anonyymi

        Tosi huonolaatuisia nuo vanhalla filmirullakameralla napatut. Mutta tuossa yks mistä saa vhän selvääkin. Remppa oli ihan alussa vasta.

        https://aijaa.com/CAZv1V

        Ja meikäläinen landella. Silloin käytin vielä mekkojakin ja värjäsin hiuksiani punaisiksi eli oon ollu jotain 30 iältäni.

        https://aijaa.com/RtsD2U

        Jasu


    • Anonyymi

      Luulenpa niin. Olin äidilläni ja kävin kävelemässä jossain kohtaa miehen kanssa, jolla minulla oli työsuhde.

      • Anonyymi

        Tai sitten se oli 2001..


    • Kotona oltiin ja odotettiin uuttavuotta.

      • Anonyymi

        Varmaankin tarkoitat et joululahjoja odottelitte joulu aattona niin ei jouluaattona ole uusivuosi vai olitko niin juovuksissa et luulit et on uudenvuoden aattopäivä vaik oli joulu aatto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin tarkoitat et joululahjoja odottelitte joulu aattona niin ei jouluaattona ole uusivuosi vai olitko niin juovuksissa et luulit et on uudenvuoden aattopäivä vaik oli joulu aatto

        Höh.. pikkuisen pelotti uusivuosi, jänskätti että mitä käy, kun oli noita tuomionpäivän ennustuksia.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh.. pikkuisen pelotti uusivuosi, jänskätti että mitä käy, kun oli noita tuomionpäivän ennustuksia.

        Niin nyt puhutaan jouluaatosta ja joulupäivästä eli joulusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nyt puhutaan jouluaatosta ja joulupäivästä eli joulusta

        Muistan hyvin elävästi, kuinka jo jouluaattona puhuttiin uudestavuodesta exän kanssa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Muistan hyvin elävästi, kuinka jo jouluaattona puhuttiin uudestavuodesta exän kanssa.

        Naapureiila oli varmaankin nähtävää kun teidän touhujanne katsoi miehiä ravasi kävikö välillä poliiseja rauhoittamassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naapureiila oli varmaankin nähtävää kun teidän touhujanne katsoi miehiä ravasi kävikö välillä poliiseja rauhoittamassa

        Häh? Sä alat taas olla harhainen...


    • Anonyymi

      Kotona alkoi joulun vietto noihin aikoihin.

    • Anonyymi

      Juu, sillon meillä oli vielä suvussa paljon lapsia, niin sillon vielä kokoonnuttiin joulun viettoon. Ja en ihan varmasti muista, mutta taisin olla joulupukkinakin tuollon. Oltiin aina joulupukkina kukin vuorollaan. Vaikka sitä sanotaan että suku sammuu sitten kun viimenen kuolee. Mutta kyllä tää suku on sammunu jo.

    • Anonyymi

      Taisin olla Helsingissä kotona niin kuin myöhemmätkin vuodet. Olin juuri rikkonut rajan, jolloin mennään aina edelleen kotiseudulle maaseudulle rauhoittumaan.

    • Muistan.
      Oli double dates, joulua vietettiin ensin Klaukkalassa ja sitten Kirkkonummella.

    • Anonyymi

      Olen viettänyt jokaikisen jouluaaton kotona. Joko lapsuudenkotikotona tai omassa kotona.

      - Sheena

    • Kyllä. Vuokrarivarissa tulivien lasten äidin kanssa ja sitten käytiin porukoilla syömässä ja ehkä exän äitinkin luona kahvilla.

      Olin talkkarihommissa ja ehkä saattoi olla päivystyskin, kun mulla ei silloin lapsia ollut. Työautolla ajrltiin, missä oli aura ja hiekotin. Mukana oli joku Nokian tiiliskivipuhelin ja hitonmoinen avainlenkki. Oisko siinä ollut joku 100 avainta eri talonyhtiöihin.

      Kiva työ, mutta ihsn p.ska palkka. 😁

    • Anonyymi

      Muistan, mutta en tarkasti mitä juuri tuona jouluna tapahtui. Tuolloin kuitenkin vielä opiskelin ja matkustin aina jouluiksi lapsuudenkotiin 7 tunnin junamatkan päähän. Tuolloin en ollut parisuhteessa, joten koko joulu meni lapsuudenperheen ja muun suvun kanssa. Isovanhemmat ja kummitätini olivat vielä elossa ja viettivät kanssamme joulua. Isoisäni istui aina pöydän päässä kinkun edessä ja veteli varmaan puoli kinkkua yksin. Kissat kaatoivat kuusen vähintään kolme kertaa ja pyhiin mahtui ainakin yksi kunnon riita.

      Aika erilainen tulee tästä joulusta, kun vietän aaton yksin. Onneksi näen perhettä sitten myöhemmin joululomalla, mutta aatto yksin on kyllä vähän nihkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe