Nyt on lumikaaos

Anonyymi-ap

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vielä ainakaan lumisadetta vaikka niin on ennustettu. Lämpötila Turussa -2°c, mutt tuulee kylmästi. Olen tänään tuulettanut kahden huushollin petivaatteet ja matot.
      Sormet sinisinä levitellyt peitteitä narulle pakkaseen, siksi ajaksi kun siivosin sisätilat.
      Patjoja en jaksanut ruveta tuulettamaan, teen sen joskus myöhemmin. Vaihdoin kaikki vuodevaatteet, aluslakanat, tyynyliinat ja viimeksi pussilakanat täkkien päälle.
      Systeri avusti peitteiden kanssa ährätessäni ja haki vielä tyynyt sisälle, lupas vaihtaa niihin uudet tyynyliinat. Toivottavasti kaikki petivaatteet ovat lämmenneet ennen kuin Mimmin on aika mennä nukkumaan.

      Saunaan ei Mimmi tänään pääse, pesen hänet sekä Emon kylppärissämme. Sauna kyllä on lämpeämässä, sen lämmettyä on ensimmäisenä miesten saunavuoro.
      Vanhin broidi on vanhempieni luona käymässä, Faija, broidi ja Mikko aloittavat saunomisen. Iltapala syödään mun puolellani ja joku miehistä saa luvan vahtia Mimmin unia, ett pysyy sängyssä eikä tyhjennä joka kaapia minkä auki saa.
      Mä ja systeri käydään saunomassa yhdessä, on selänpesijäkin silloin völjyssä.
      Raskisikohan noille äijille kaikille antaa oman vihdan mukaan, eri kovan sotkun kyllä jättävät jälkeensä... ei ne ainuttakaan koivunlehteä lauteilta tai lattialta ylös nouki.

      Niin Talvirenkaat mulla on ollut alla jo ajat sitten, varmuudenvuoksi. Mä joudun työmatkallani ylittämään noita siltoja, ja kokemuksesta tiedän miten pirun liukkaita ne saattavat olla, vaikka muualla olisikin aivan sulakeli. Kaiken lisäksi aamuruuhkassa varsinkin; on kaiken maailman suhareita mukana... hel vetin moisella kiireellä kaahaten, ja sitten pellit kolisee.
      Illanjatkoja kaikille... mä taidan alkaa kylvetyshommat Mimmistä nyt!

      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole pesukonetta eli voisit pestä lakanat eli petivaatteet eikä tuuletella niin hondamiehellä varmasti on pesukone eli hyvä syy mennä kylään kun peset lakanoita ja samalla tutustutte toisiinne ja sekstailette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole pesukonetta eli voisit pestä lakanat eli petivaatteet eikä tuuletella niin hondamiehellä varmasti on pesukone eli hyvä syy mennä kylään kun peset lakanoita ja samalla tutustutte toisiinne ja sekstailette

        Älä esitä typerää, milloin mä olen lakanoita tuulettanut? Peitteet, eli täkit, pari fleeseä joita käytän torkkupeitteinä, petauspatjat, ja tyynyt! Kun ne oli tuulettuneet; lensi kaikki matot pihalle. Enköhän mä maininnut lakanoiden ja tyynyliinojenkin vaihdosta.

        "Systeri avusti peitteiden kanssa ährätessäni ja haki vielä tyynyt sisälle, lupas vaihtaa niihin uudet tyynyliinat."
        Tyynyt oli tyynyliinoineen ulkona pakkasessa; vahingon välttämiseksi! On näet käynyt niin ett tyynyllä oli linnunpaskaa! Linnut kun taitaa roiskia ulosteensa myös lentäessään.

        Mulla on kyllä automaattipesukone ja kuivausrumpu myös, joten ole huoleti, kyllä mä saan pyykin ihan kotioloissa puhtaaksi. Tuohon viimeisempään huomautukseesi: Mulla ei ole pienintäkään kiinnostusta tutustua yhteenkään uuteen kaksilahkeiseen. Ei Turkulaiseen tai vaikkapa Inarissa asuvaan! Ymmärsitkö nyt!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole pesukonetta eli voisit pestä lakanat eli petivaatteet eikä tuuletella niin hondamiehellä varmasti on pesukone eli hyvä syy mennä kylään kun peset lakanoita ja samalla tutustutte toisiinne ja sekstailette

        Sekstailevat? Eli suutelevat...


    • Anonyymi

      Vaihdoin nastarenkaat jo pari viikkoa sitten vaikka ei lunta olekkaan vielä tullut. Pakkasta on hiukan ollut.

    • Anonyymi

      Joo on vaihdettu kuukausi sitten .

    • Huomenna vaihdan, jos kerkeen...toivottavasti kerkeen. :o)

      Pitää myös touhuta muutakin, mutta vois tuon homman hoitaa, niin ei tartte kikkailla sit liikenteessä miten sattuu. Ei ois kyllä eka kerta. :oD

    • Äsken vaihdoin velipojan autoon, omassa ollut jo pari viikkoa

      • Mutta oletko saanut päikkäreitä?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta oletko saanut päikkäreitä?

        Ei oo ollut aikaa päikkäreille, mutta yöllä varmaan uni maittaa. Mites sinulla?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei oo ollut aikaa päikkäreille, mutta yöllä varmaan uni maittaa. Mites sinulla?

        No mä en ole myöskään päikkäreitä ottanut. Kävin sauvakävelylenkillä.. semmoinen viiden kilsan reitti. Sit naapurit tuli syömään .. ja nyt olevinaan luen kirjaa, mutta oikeasti palstailen.

        Yöllä luulisi nukuttavan...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mä en ole myöskään päikkäreitä ottanut. Kävin sauvakävelylenkillä.. semmoinen viiden kilsan reitti. Sit naapurit tuli syömään .. ja nyt olevinaan luen kirjaa, mutta oikeasti palstailen.

        Yöllä luulisi nukuttavan...

        Ei muuta kun odotellaan makoisia yöunia


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei muuta kun odotellaan makoisia yöunia

        Saanko mä nähdä unia sinusta?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Saanko mä nähdä unia sinusta?

        Saat, ja toivottavasti näet :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Saat, ja toivottavasti näet :D

        Nyt sitten ihan luvan kanssa uneksimaan sinusta..
        Noh.. palstan anti on nyt katsastettu, voinkin keskittyä kirjaani. Joten hyvää illanjatkoa sinulle kultaseni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nyt sitten ihan luvan kanssa uneksimaan sinusta..
        Noh.. palstan anti on nyt katsastettu, voinkin keskittyä kirjaani. Joten hyvää illanjatkoa sinulle kultaseni.

        Samoin sinulle rakastajattareni


      • Anonyymi

        Nytkö sulle on veli syntynyt? Ja äkkiä oppinut autonkin rattiin kun eihän sulla alunperin veljeä ollut :”””DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sulle on veli syntynyt? Ja äkkiä oppinut autonkin rattiin kun eihän sulla alunperin veljeä ollut :”””DD

        Palsta on Grimmin satukirjaa ihmeellisempää 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta on Grimmin satukirjaa ihmeellisempää 😂

        Juu, minä laitoin norsulle lumikengät jalkaan


    • Anonyymi

      Juuri tänään sain talvirenkaat alle. Nyt voi taas huoletta huristella sohjon, jään ja lumen läpi kohti kesän lämpöä.

    • Anonyymi

      Täällä Helsingissä on puolisenttiä lunta. Onhan siinä sitä lunta jo senverran paljon jotta maakunnista Helsinkiin muuttaneet persut ennustavat tältä pohjalta seuraavan Jääkauden saapuneeksi. Vallan kauhea lumikaaos uhkaa Helsinkiä johan tuo on kohta samanlainen uhka kuin on matujen nuorisorikollisuus.

    • Anonyymi

      En vielä. Ens viikolla olin ajatellut viedä vaihtoon. Mulla nyt ei ole mitään pakkoa lähteä ajalemaan, jos on kovin paha keli, mutta ei tuo ainakaan vielä sen kummosemmalta näytä. Täysin oli pitävä keli kesäkiekoillakin, kun hetki sitten tulin kotiin.

    • Anonyymi

      Ei täällä ainakaan. Just menin kaustisten läpi ja nyt alavuudella. Ja tästä pikkuhiljaa etelämmäksi. Oon aina yrittäny välttä noita kaustisia. Mutta ei se sen kummempi kylä ollutkaan.

    • Anonyymi

      Ei sada lunta länsi suomessa. Autos on talvirenkaat mutta ajan sillä vain jos on kovia pakkasia ja paljon lunta pyörätiellä tai liukasta. Täällä ei oikein kauppaan pääse jos teitä ei ole aurattu ja viime vuonna ainakin oli heikkoa ollut kunnalta teiden auraaminen.

      • Anonyymi

        Eikö polkupyörät laiteta talviteloille ja ensi kesänä otetaan sitten esille onko länsi suomessa noin et ei aurata teitä muuta ihmisten ilmoille eli kaupunkiin


    • Anonyymi

      Muorin autoon vaihdoin muutama päivä sitten, se kun on tuollainen hermoheikko.
      Ite vedän perinteisesti riskillä aina joulukuulle, ennen kuin asiaa ajatellaan.
      Kohtahan se heittää taas vesikelit.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Mikä lumikaaos? Ei täällä pääkaupunkiseudulla ole lunta juuri härmäksikään. Puhutaan ensilumesta, vaikka sellainen on ollut lapissa jo kolmatta viikkoa. Ärsyttävää tämä helsinkikeskeinen uutisointi muutenkin. "Talvi yllätti jälleen ja helsinkiläiselle rengasfirmalle on tuntien jono" Ei jösses🙄

      • Anonyymi

        Naurettavaa tuo jokavuotinen talven "yllättäminen". Eivät vain opi. Muistaakseni itse laitoin nastarenkaat alle jo useampi viikko sitten. Helsinkiläinen olen, ja oli mahdollista joutua lähteä Kuopio-Varkaus alueelle käynnille. Siispä samantien varmuuden maksimointia, ja vaikka talvirenkailla nopeus jääkin sitten satasen pintaan, ei tuo ajassa muuta saapumista kuin korkeintaan 15-20 minuuttia myöhemmälle. Samalla hiljempaa ajaessa turvallisuusnäkökohta nousee alenevalla vauhdin potenssilla, ja polttoaineen kulutus saattaa hieman olle pienempi sataa kilometriä kohden, kun ajaa vain satasen tuntumissa.


    • Anonyymi

      Vaihdan ihmisille renkaita omassa pajassani ja tienaan rahaa vaikka olen työtön. Tänään kävi 27 asiakasta ja sain 25 euroa per auto.
      Kuukauden tienistit yli 5000 euroa. Oon vaihtanut renkaita omassa pajassani jo 10 vuotta. Paikalliset tuntee ja ja minulla on vakio asiakkaita ollut vuosia.

      • Anonyymi

        Et lähteny siikoja ongimaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe