Surullista että korona-ajan myötä myös monet suomalaiset firmat ovat lähteneet rahat pois ja karkuun linjalle. Esim: ruuankuljetus palvelu wolt on useita kertoja jättänyt hyvittämättä puutteelliset tai syömäkelvottonat annokset vain koska maksun ovat jo saaneet ja ruoka vain jätetty ovelle antamatta ihmiselle mahdollisuutta tarkastaa rahojensa vastinetta. Nyt huomasinkin eilen että kun et vain anna kuskin lähteä pakoon (jota poikkeuksetta yrittävät) ja tarkistat hänen kanssaan ostosten laadun ja oikean määrän. Tällöin jää mahdollisuus olla ottamatta määrällisesti vajaita jätöstuotteita vastaan ja woltti parka joutuu palauttamaan rahat kokonaan. Mutta huomioikaa että kuski pitää (saada kiinni). Esim pari kuukautta sitten ravintola lupasi toimitus ajaksi 20min ja kun painoin tilaa aika muuttui kolmeksi tunniksi jolloin olen ollut jo 2 tuntia töissä. Wolt ei tilausta suostunut perumaan vaan valehteli rouan olevan jo valmistuksessa. Kun kysyin aikovatko valmistumisen jälkeen seisottaa ruokaani 3 tuntia ennen kuljetusta vai meneekö perhepizzan valmistuksessa todella aina kolme tuntia. Vastauksena vain säälittävää kiertelyä eikä senttiäkään rahaa takaisin koska woltin roistoilla oli jo syyhyävät kädet kiinni niissä. Joten ihan reilusti kuriiria niskasta kiinni jos yrittää pakoon ja työnnätte annoksen takaisin jos ei vastaa tilattua määrää ja laatua. Tähän ketjuun mielellään lisävinkkejä joilla saadaan suomessa vedätys jälleen loppumaan.
Vinkkejä kuljetuspalvelu woltin huijaamille
Anonyymi-ap
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
koodilla U6A6K 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351836Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601455Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361375Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1601303Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681209Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81201Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19846- 57800
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12784Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee13736