Surullista että korona-ajan myötä myös monet suomalaiset firmat ovat lähteneet rahat pois ja karkuun linjalle. Esim: ruuankuljetus palvelu wolt on useita kertoja jättänyt hyvittämättä puutteelliset tai syömäkelvottonat annokset vain koska maksun ovat jo saaneet ja ruoka vain jätetty ovelle antamatta ihmiselle mahdollisuutta tarkastaa rahojensa vastinetta. Nyt huomasinkin eilen että kun et vain anna kuskin lähteä pakoon (jota poikkeuksetta yrittävät) ja tarkistat hänen kanssaan ostosten laadun ja oikean määrän. Tällöin jää mahdollisuus olla ottamatta määrällisesti vajaita jätöstuotteita vastaan ja woltti parka joutuu palauttamaan rahat kokonaan. Mutta huomioikaa että kuski pitää (saada kiinni). Esim pari kuukautta sitten ravintola lupasi toimitus ajaksi 20min ja kun painoin tilaa aika muuttui kolmeksi tunniksi jolloin olen ollut jo 2 tuntia töissä. Wolt ei tilausta suostunut perumaan vaan valehteli rouan olevan jo valmistuksessa. Kun kysyin aikovatko valmistumisen jälkeen seisottaa ruokaani 3 tuntia ennen kuljetusta vai meneekö perhepizzan valmistuksessa todella aina kolme tuntia. Vastauksena vain säälittävää kiertelyä eikä senttiäkään rahaa takaisin koska woltin roistoilla oli jo syyhyävät kädet kiinni niissä. Joten ihan reilusti kuriiria niskasta kiinni jos yrittää pakoon ja työnnätte annoksen takaisin jos ei vastaa tilattua määrää ja laatua. Tähän ketjuun mielellään lisävinkkejä joilla saadaan suomessa vedätys jälleen loppumaan.
Vinkkejä kuljetuspalvelu woltin huijaamille
Anonyymi-ap
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
koodilla U6A6K 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen232592Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään372257Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.611272Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981192- 41956
- 42937
- 64807
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175773Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh63760Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92731