mllaiset renkaan leveydet sopii minimissään tuohon? ajattelin päästellä kevyemmin sulan maan aikana.
kona mahuna rengaskoko kapeammaksi
5
174
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolta llöytyy yksi taulukko: https://www.schwalbe.com/files/schwalbe/userupload/Images/FAQ/reifen_felgen_2020/2022/reifen-felgenkombination-etrto-22-en.pdf
Jollain hakukoneella (vaikkapa duckduckgo.com) varmasti löytyy helposti lisää tietoa. - Anonyymi
Renkaan kuviointi ja ilmanpaine ovat tärkeämpiä tekijöitä kuin kapeus, joka vaikuttaa lähinnä ilmanvastukseen ja painoon.
- Anonyymi
Mittaa vanteen sisäleveys niin voit sitten taulukoista katsoa mitkä sopii. Taulukot eivät aina ole täysin oikeassa joten hieman kapeampikin voi toimia. Veikkaisin että 50mm rengas voisi vielä toimia. Esimerkiksi Continental Contact Urban voisi olla hyvä valinta ja sitä on saatavissa 55mm leveyteen asti.
- Anonyymi
schwalbe G one?
- Anonyymi
Michelin 16 x 205
Profiili 50 - 60
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029