Selkeä muutos on havaittavissa huonompaan suuntaan, nyt tortuista tulee kuivempia ja jauhoisempia kuin ennen.
- Mitähän on muutettu ja miksi??
Myllyn Paras torttutaikinalevyt huonontuneet!
10
527
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä huomannut vaikka kolme kilon pakettia eilen tuli käytettyä.
- Anonyymi
Ei sitä heti lämpimänä huomaakaan, vaan vasta sitten, kun ne ovat jäähtyneet ja erityisesti vielä seuraavana päivänä ja siitä etyeenpäin. Erityisesti harmittaa se, että tuli 3kg 3kg setit ostettua a' 2,49€/kg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä heti lämpimänä huomaakaan, vaan vasta sitten, kun ne ovat jäähtyneet ja erityisesti vielä seuraavana päivänä ja siitä etyeenpäin. Erityisesti harmittaa se, että tuli 3kg 3kg setit ostettua a' 2,49€/kg.
En edes jäähtyneenä mitään erikoista huomannutö
Voisit koittaa tehdä voitaikinaa itse, mikään ei voita hyvin valmistettua kotitekoista voitaikinaa. Kärsivällisyys on tässä hyve.
https://www.meilleurduchef.com/en/recipe/puff-pastry.html- Anonyymi
eikös ne kaikki taikinat tule Alankomaista ? Ja saatetaan tehdä jo vuosia ennen
- Anonyymi
Ei tule.
- Anonyymi
vedä munaa pintaan niin ei kuivu
- Anonyymi
siis sipaise munaa siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis sipaise munaa siihen
koskelo kommentoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888