Voi kökkö, kävi pieni onnettomuus ja tuli ns. työtapaturma mulle sekä muksulle...

Anonyymi-ap

Oltiin lähdössä aamulenkille ulkoilemaan, koiran kanssa ja nostin rattaat patiolle, Mimmin seisoessa mun vieressä ja Poju jo pihamaalla. Ovea sulkiessani en pitänyt Mimmistä kiinni ja tämä tomera tyttönen päätti mennä raput itse alas. En ehtinyt nähdä miten se oikein kävi, mutt kuulin vaan kolinan ja rääkäisyn sekä hyytävän itkun. Poju syöksyi oitis pihalta Mimmin viereen ja mä jouduin komentamaan sitä antamaan mulle tilaa, jotta sain tytön syliini.

Verta tuli suusta ja kuolaa, sitä veristä sotkua oli sitten koko naamassa,ja näytti vielä hurjemmalle, mitä se todellisuudessa olikaan. Hätäpäissäni mä soitin ovikelloamme ja systeri tuli avaamaan ulko-ovea meille! Systeri pyöri ympyrää ja kyseli ett mitä on tapahtunut... Mä siihen ett; "Hae nyt helvatissa pyyheliinoja pari, ja talouspyyhettä ja tuo samalla tuffereita lääkekaapista! Mimmi putosi rappusilta alas pihalle; mun sulkiessani vielä ulko-ovea!"

Pari nirhasua ylähuulessa, hampaat rikkoneet huulten pintaa sisäpuolelta ja ylähuuli turvonnut. Neidillä on kuin botoxia toisessa ylähuulessa, mutt ei pahemmin enää näytä asiasta kärsivän... syökin aivan normaalisti; sormillaan maksalaatikkoa.
Pojun vaan komensin pihalle siksi aikaa kun Mimmi söi ruokaansa. Mimmillä kun on tapana syöttää samalla Pojua omalta lautaseltaan sormillaan. Siinä sitten kyllä sormet tulee nuoltua kummankin toimesta... Ei kovin hygieenista, noiden kahden evästely joten,... jos tämän päivän jättäisivät kuolan sekoittelut väliin.
Perhemme söi nakkistroganoffia ja keitettyjä perunaa, venäläistäsuolakurkkua ja smetanaa.

Mä olen seuraavaksi lähdössä pitkälle lenkille, kahdestaan Pojun kanssa, saa sekin nauttia välillä mun huomiostani kokonaan. Poju saa valita reittiä ja tutkia hajuja, kirjoitella kierjeitään puiden tai pensaiden juurille... mä olen se joka seuraa perässä mihin ollaan menossa; ja kuitenkin se viimeisin päättäjä; joka olen vastuussa tekemisistä!
trollikka

30

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin se usein muksujen kanssa menee. Näyttää ja varsinkin kuulostaa paljon pahemmalta kuin onkaan (onneksi). Suu myös onneksi paranee tosi nopeasti, kun ei kerta tullut pieniä haavoja pahempaa. Muistatte vaan pestä hampaat tosi hyvin, niin ei pääse tyhjää tulehtumaan.

      • Anonyymi

        Kiitti kommentista. Ollut vähän kiirus ilta, vieraitakin käynyt. Mimmillä kaikki hyvin, huulikin hieman laskenut aamuisesta. Poju on vanhempieni luona ens yön... saas nähdä, miten se asiaan suhtautuu, kaipaako Mimmin luokse yöllä!
        Hampaiden pesussa tuli vähän takapakkia, Mimmi ei hammasharjaa suuhunsa antanut laittaa; eikä yrittänyt itsekään hammasharjan kanssa. Leikittiin sitten veden purskuttelua, ja osan vedestä taisi nielaistakin. Joka tapauksessa tehtiin se mihin me kyettiin, ilman suurempia erimielisyyksiä. Nyt neiti on jo nukkumassa.
        trollikka


    • Anonyymi

      Jalkapallista tulee käsipallo jos tulee sivuraja heitto käsipallo

    • Onneksi ei pahemmin käynyt, opiksi vain ja loppu hyvin, kaikki hyvin 🤗

    • Anonyymi

      Jos olette joskus katsoneet Narcos-Meksiko ohjelma sarjaaq kuten miten kävi kolumbialaiselle puolustajalle kun vahingossa teki oman maalin niin maqfiosot tappoivat huumepomot heti kun pääsi kotimaahan takaisin.

      Rene Hiquita maalivahti livahti ja escobar vielä nimenä tuolla joka...

    • M184

      Onneksi nuo tilanteet useinmiten näyttävät pahemmilta kuin ovat.
      Lapsena pääsee itku ja poru mutta vanhemmalla iällä tärkeintä on ettei kukaan nähnyt.

      • Anonyymi

        No tämä! Kerran talvella tulin kaupasta kotiin. Taloyhtiön pihalla vedin kunnon lipat ja ensimmäisenä piti katsoa, että näkikö kukaan.

        Olihan joku parvekkeella tupakoimassa ja tuijotti minua virne naamalla. Kyllä harmitti. Ihan sama kuinka kipeää ottaa, kunhan kukaan ei näe.

        >simiti<


    • Vanha viisaus tietää kertoa, että kun lapsi huutaa, on hän hengissä mitä suurimmassa määrin eikä pahasti loukkaantunut. Pahalta tuntuu tollasessa tilanteessa lapsen puolesta, mutta siitä se asettuu eikä pieni lapsi jää tapahtunutta potemaan.

    • No ruttuja ja opettelua. Puolin ja toisin...

      Mietinpä tässä, että sä olet kertonut äidistäsi harkitsevaa ja pitkällekantavaa harkintaa, isäsi taas reagoi kiivaasti, eikä mieti pitkälle.

      Miten luulisit, että äitisi on oppinut viilipyttymäisyyden? Teiltä...lapsilta. Pikkuhäärääjiltä jotka painattaa kohti portaita päättömästi kuten Mimmukka. Ei siihen aina kerkeä väliin. Sulla on toi yks tohelo, äitilläs oli niitä useampi.

      Mä ajattelin tänä viikonloppuna painattaa putkia, putkien perään kellarissa. No ensimmäinen takaisku tuli sähköisen väliaikaisen varaajan laitossa...se meni päin peetä, mutta taistelin sen kasaan ja käyttöön. Sitten lauantaina oli kummitytön synttärit, mihin olin jo luvannut mennä. 🤯 Kello 13 alkaen... no paljon tuttuja, kaikki minussa kiinni, kun eivät ole nähneet... siitä kiireellä kotiin ja krllariin putkien kimppuun... mutta taas tuli lunta tupaan... ei mikään onnistunut. Hermot meni ja riehuin. V.tutti ihan täpöllä.

      Kuitenkin keräsin vähän ajatusta. Nyt ei tule valmista, mutta tiedän mitä tehdä, että tulee valmista...olen saanut makua jo siitä mitä pitää tehdä...mitään ei tiedä, ennenkuin sen kokee. Mitään ei tiedä vaikka se sanotaan etukäteen toisen toimesta, ennenkuin se tunnistaa.

      Tiet pitää vaan käydä läpi. Jokaisella se näyttää erilaiselta. Ei voi sanoa mistä kenenkin täytyy kääntyä tai olla kääntymättä. 😊

      • Anonyymi

        Joo, olet pitkälti oikeassa, mutt mutsilla oli alunperinkin toisenlainen luonne, periksiantamaton.
        Ja mä todella olin se tohelo; mitä kyllä veljet yritti varjella kaikin tavoin, jopa nyrkein koulussa!
        Sama taitaa päteä yhä, broidit kyllä rientää avuksi, jos mä vaan vinkkaan apua tarvitsevani.
        Loppupeleissä samoin mä tunnen perhettämme(sukua) kohtaan. Faija on äkkipikainen, kuten minäkin ja mun pikkusysterini... mistähän ollaan geenimme peritty?

        Huvittavinta on Faijan ja Mimmin välinen kommunikaatio ruokapöydässä; joskus ottaa jopa mun nuppiin todella! Aikuinen mies yrittää vaatia 1½ vuotiaalta, pöytätapoja... eikä toinen osaa edes lusikkaa kunnolla käyttää, joten syö välillä sormillaan!
        Kyllä nämä melkein "katastrofit"... välillä ottaa hermoille, mutt minkäs teet?
        Siitä puheen ollen, mitä pitäisi tehdä... ottaa ainakin kirjolohi lämpeämään hetkeksi... pitäisi tehdä lohimedaljonkeja ja ranskalaisia perunoita.

        Selkäruodosta, kiduksittomasta päästä ja pyrstökalasta keitän kala liemen; kalasoppaan jonka teen hauesta ja ahvenista, maanantaina. Pari peräkkäistä päivää taas kalalla mennään.
        Kyllä tämä tästä... oletettavasti, vielä hymyksi muuttuu.
        Luin kaikkien vastaukset, oikeesti ei mulla ole noihin lisättävää, aika pitkälti samoilla jäljillä ollaan. Päivänjatkoja kaikille!
        trollikka


    • Anonyymi

      Oppia ikä kaikki.

      AV

    • Anonyymi

      viu vyvh äkö< k<u hi<ub

      äkkläö ökö j>y

      wskksw.awkks kU <zuknuub hiUB

      Erkki qwre varnaab kuut inaab zuknööb hiiUB

    • Anonyymi

      Ikävää mut minullekkin maistuis nakkistrokanof

    • Anonyymi

      Eh. älä nyt ota veetuiluna mutta tuli vaan mieleen kun kertomasikin mukaan aika tiukkana tunnut olevan Mimmin isälle usein asioista niin ajattelepa miten olisit reagoinut jos olisi tuollainen vahinko olisi sattunut Mimmin ollessa hänen seurassaan, olisitko nostanut metakan miten on vaarantanut muksua, olisi voinut käydä tosi pahasti jne.? luultavasti olisit. Vahinkoja sattuu, Mimmi niistä oppii vastaisen varalle ja jatkossa ehkä osaa varovaisemmin mennä eikä tuosta mitään isoa runtua sieluun jää niin sitä minä vaan että ymmärrystä on hyvä vanhemmilla olla tuollaisissa tilanteissa, että vahinko on vahinko ja kaikki lähipiiriläiset kuitenkin varmaan parhaansa tekee Mimmin hyvinvoinnin eteen. Ei mulla muuta kuin tosiaan ymmärrrystä kaikkia kohtaan niin kyllä se siitä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Homma menis juuri niinkuin arvelit! Olet oikeassa, vahinkoja sattuu ja niistä oppii; Mimmikin. Peffa edellä, nelinkontin meni jo tänään pihalle, ulos mentäessä.
        Tällä hetkellä on ihan turha pyytää ymmärrystä, Mimmin isälle... kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa ihmiseen. Toivottavasti.
        Luultavasti vähän pakkokin, Mimmille hän on "isi", ja flikka näyttää onnelliselta hänen seurassaan.
        Ei mulla ole tarkoitus antaa Mimmille aihetta väheksyä isäänsä, joten mä kartan heidän seuraansa mahdollisuuksien mukaan.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma menis juuri niinkuin arvelit! Olet oikeassa, vahinkoja sattuu ja niistä oppii; Mimmikin. Peffa edellä, nelinkontin meni jo tänään pihalle, ulos mentäessä.
        Tällä hetkellä on ihan turha pyytää ymmärrystä, Mimmin isälle... kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa ihmiseen. Toivottavasti.
        Luultavasti vähän pakkokin, Mimmille hän on "isi", ja flikka näyttää onnelliselta hänen seurassaan.
        Ei mulla ole tarkoitus antaa Mimmille aihetta väheksyä isäänsä, joten mä kartan heidän seuraansa mahdollisuuksien mukaan.
        trollikka

        "..kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa..."

        Anteeksianto on varmaan joskus mahdollinen, mutta villi veikkaus, ettei suhtautuminen häneen ole koskaan kuten keneen tahansa.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa..."

        Anteeksianto on varmaan joskus mahdollinen, mutta villi veikkaus, ettei suhtautuminen häneen ole koskaan kuten keneen tahansa.

        - Sheena

        "kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa... mitättömyyteen, jos nyt tarkan arvion haluat!"

        Ehkä ett ymmärrä, mutt mä tunnen itseni idiootiksi, jota käytettiin harkiten monellakin tapaa hyödyksi. Joten kai uhrillakin on jonkin asteisia oikeuksia olemassa?
        Itse toivon ett mies häipyisi horisonttiin ja pysyisi myös siellä, mutt tuskin mun toiveilla on mitään tekemistä, tulevaisuuden suhteen. Nyt mennään Mimmin lapsuusaika etunenässä.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa... mitättömyyteen, jos nyt tarkan arvion haluat!"

        Ehkä ett ymmärrä, mutt mä tunnen itseni idiootiksi, jota käytettiin harkiten monellakin tapaa hyödyksi. Joten kai uhrillakin on jonkin asteisia oikeuksia olemassa?
        Itse toivon ett mies häipyisi horisonttiin ja pysyisi myös siellä, mutt tuskin mun toiveilla on mitään tekemistä, tulevaisuuden suhteen. Nyt mennään Mimmin lapsuusaika etunenässä.
        trollikka

        Minusta suhtautumisesi kuulostaa varsin tervehenkiseltä. Loukkaantunut saa olla ja vittuuntunut saa olla. Ei ole mikään pakko antaa anteeksi, ellei ja ennen kun siltä oikeasti tuntuu. Oleellista on kyetä käyttäytymään asiallisesti ja jos tietää, että leimahduksen vaara on, niin pois pysyminen on erinomainen vaihtoehto. Lapselle se toinen vanhempi saa olla tärkeä ja hyvä, että on. Vaan ei siinä lapsen ja toisen vanhemman suhteessa ole toisen vanhemman mikään pakko olla osapuolena. Parempikin, ettei ole, jos ei ole mitään positiivista sanottavaa. Mahdollistaminen riittää ja se, ettei mustamaalaa toista. Piste.

        Tämä kommentti tuli täysin sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta suhtautumisesi kuulostaa varsin tervehenkiseltä. Loukkaantunut saa olla ja vittuuntunut saa olla. Ei ole mikään pakko antaa anteeksi, ellei ja ennen kun siltä oikeasti tuntuu. Oleellista on kyetä käyttäytymään asiallisesti ja jos tietää, että leimahduksen vaara on, niin pois pysyminen on erinomainen vaihtoehto. Lapselle se toinen vanhempi saa olla tärkeä ja hyvä, että on. Vaan ei siinä lapsen ja toisen vanhemman suhteessa ole toisen vanhemman mikään pakko olla osapuolena. Parempikin, ettei ole, jos ei ole mitään positiivista sanottavaa. Mahdollistaminen riittää ja se, ettei mustamaalaa toista. Piste.

        Tämä kommentti tuli täysin sivusta.

        Edellinen lisää vielä, että ihminen voi olla erinomainen vanhempi, vaikka olisi ihan sysipaska kumppani. Vanhemmuus ja vanhempien keskinäinen suhde ovat lopulta täysin eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa... mitättömyyteen, jos nyt tarkan arvion haluat!"

        Ehkä ett ymmärrä, mutt mä tunnen itseni idiootiksi, jota käytettiin harkiten monellakin tapaa hyödyksi. Joten kai uhrillakin on jonkin asteisia oikeuksia olemassa?
        Itse toivon ett mies häipyisi horisonttiin ja pysyisi myös siellä, mutt tuskin mun toiveilla on mitään tekemistä, tulevaisuuden suhteen. Nyt mennään Mimmin lapsuusaika etunenässä.
        trollikka

        Muistaakseni vähän varoittelin silloin kun kerroit kaverin "ihan vaan sattumalta" ilmaantuneen sun paikkaan syömään, harmis taisi olla silloinkin ärsyttävän oikeassa :) Mutta ihan hyvä tuo sun linja että pidät etäisyyttä ettei tule turhaa riitelyä, tiukan asiallisesti vaan mutta hänellekin kuitenkin vähän luottoa että voi hoitaa sitä omaa tonttiaan vanhemmuudesta kunnialla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kai minäkin vielä joskus voin antaa anteeksi ja suhtautua häneen kuin keneen tahansa... mitättömyyteen, jos nyt tarkan arvion haluat!"

        Ehkä ett ymmärrä, mutt mä tunnen itseni idiootiksi, jota käytettiin harkiten monellakin tapaa hyödyksi. Joten kai uhrillakin on jonkin asteisia oikeuksia olemassa?
        Itse toivon ett mies häipyisi horisonttiin ja pysyisi myös siellä, mutt tuskin mun toiveilla on mitään tekemistä, tulevaisuuden suhteen. Nyt mennään Mimmin lapsuusaika etunenässä.
        trollikka

        Ymmärrän, että tunnet itsesi idiootiksi, vaikka juuri sinua käytettiin hyödyksi, se on kovin inhimillistä. Itseasiassa ei pitäisi mennä niin, että uhri syyllistää itsensä, mutta siten se ikävästi usein menee. Voimakkaasta tunnekokemuksesta jää vahva tunnejälki, jota aika himmentää, mutta jälki silti pysyy ikuisesti, hyvä niin. Sillä tunne ei ole väärässä, rajojasi on rikottu, se on fakta, eikö niin.

        "toivon ett mies häipyisi horisonttiin ja pysyisi myös siellä"

        Varmasti olisi parempi sinulle, en todellakaan yhtään epäile. Mimmin suhteen ei vielä tiedä. Aika näyttää pyrkiikö Mimmin isä käyttämään Mimmiä omaksi hyödykseen, millä tavoin ja miten pahasti, pysy hereillä.

        Disse sanoi hienosti, että paskakin isä on parempi kuin ei isää ollenkaan, tämä pitää paikkaansa. Ongelmana vain on tietää missä vaiheessa isä on liian paska ja kykenemätön hoitamaan/tapaamaan lasta (tasa-arvo lisäys; äitikin voi olla joskus liian paska).

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että tunnet itsesi idiootiksi, vaikka juuri sinua käytettiin hyödyksi, se on kovin inhimillistä. Itseasiassa ei pitäisi mennä niin, että uhri syyllistää itsensä, mutta siten se ikävästi usein menee. Voimakkaasta tunnekokemuksesta jää vahva tunnejälki, jota aika himmentää, mutta jälki silti pysyy ikuisesti, hyvä niin. Sillä tunne ei ole väärässä, rajojasi on rikottu, se on fakta, eikö niin.

        "toivon ett mies häipyisi horisonttiin ja pysyisi myös siellä"

        Varmasti olisi parempi sinulle, en todellakaan yhtään epäile. Mimmin suhteen ei vielä tiedä. Aika näyttää pyrkiikö Mimmin isä käyttämään Mimmiä omaksi hyödykseen, millä tavoin ja miten pahasti, pysy hereillä.

        Disse sanoi hienosti, että paskakin isä on parempi kuin ei isää ollenkaan, tämä pitää paikkaansa. Ongelmana vain on tietää missä vaiheessa isä on liian paska ja kykenemätön hoitamaan/tapaamaan lasta (tasa-arvo lisäys; äitikin voi olla joskus liian paska).

        - Sheena

        Pari sanaa vielä. Eli et voi koskaan suhtautua Mimmin isään kuten keneen tahansa mitättömyyteen sen vuoksi, että juuri hän on Mimmin isä eikä kuka tahansa. Mimmi tulee myös vaistoamaan tunteesi isäänsä kohtaan, vaikka ei tietysti tiedä mistä ne johtuu. Sinun on ehkä jossain vaiheessa selvitettävä asiaa Mimmille, vaikka helppoa se ei ole.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen lisää vielä, että ihminen voi olla erinomainen vanhempi, vaikka olisi ihan sysipaska kumppani. Vanhemmuus ja vanhempien keskinäinen suhde ovat lopulta täysin eri asia.

        Seksiä kuitenkin on ollut kun lapsi syntyi, kuinka kummassa..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että tunnet itsesi idiootiksi, vaikka juuri sinua käytettiin hyödyksi, se on kovin inhimillistä. Itseasiassa ei pitäisi mennä niin, että uhri syyllistää itsensä, mutta siten se ikävästi usein menee. Voimakkaasta tunnekokemuksesta jää vahva tunnejälki, jota aika himmentää, mutta jälki silti pysyy ikuisesti, hyvä niin. Sillä tunne ei ole väärässä, rajojasi on rikottu, se on fakta, eikö niin.

        "toivon ett mies häipyisi horisonttiin ja pysyisi myös siellä"

        Varmasti olisi parempi sinulle, en todellakaan yhtään epäile. Mimmin suhteen ei vielä tiedä. Aika näyttää pyrkiikö Mimmin isä käyttämään Mimmiä omaksi hyödykseen, millä tavoin ja miten pahasti, pysy hereillä.

        Disse sanoi hienosti, että paskakin isä on parempi kuin ei isää ollenkaan, tämä pitää paikkaansa. Ongelmana vain on tietää missä vaiheessa isä on liian paska ja kykenemätön hoitamaan/tapaamaan lasta (tasa-arvo lisäys; äitikin voi olla joskus liian paska).

        - Sheena

        "Disse sanoi hienosti, että paskakin isä on parempi kuin ei isää ollenkaan, tämä pitää paikkaansa. Ongelmana vain on tietää missä vaiheessa isä on liian paska ja kykenemätön hoitamaan/tapaamaan lasta (tasa-arvo lisäys; äitikin voi olla joskus liian paska)."

        No tarkennan, että lapsen omasta mielestä noin... lapset on vanhemmilleen syntymästä lähtien lojaaleja. Se varmaan kuuluu johonkin perusvaistoihin? Mutta niin se vaan on. Ja sitä ei edes toisen vanhemman manipulointikaan täysin muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä kuitenkin on ollut kun lapsi syntyi, kuinka kummassa..?

        Olet onnellisessa asemassa, jos et ole koskaan törmännyt yhteenkään ihmiseen, joka näyttää karvansa vasta myöshemmin. Oikestaan lähes jokainen ihminen jaksaa aikansa esittää parempaa kuin onkaan. Onnea sinulle, kun olet kerta elämässäsi törmännyt vain 100% aitoihin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet onnellisessa asemassa, jos et ole koskaan törmännyt yhteenkään ihmiseen, joka näyttää karvansa vasta myöshemmin. Oikestaan lähes jokainen ihminen jaksaa aikansa esittää parempaa kuin onkaan. Onnea sinulle, kun olet kerta elämässäsi törmännyt vain 100% aitoihin ihmisiin.

        Ja lisäksihän kaikki ihmiset eivät vain kykene parisuhteeseen. He eivät jaksa sitä. He eivät edes tarkoituksella esitä mitään, vaan eivät ihan vilpittömästi vain kykene siihen pidemmän päälle.


    • Anonyymi

      tyttöjwn k3eksimiä hassuja juttu coi olla jos on paha miele kuin joku kanamunien viskominen ei saa ranaistusta hasua lähinnä jos on paha olo

    • Anonyymi

      Välillä sattuu kömmähdyksiä. Hyvä ettei käynyt pahemmin!

      - Sheena

    • Anonyymi

      minua huvittaa ytosi palkonkin jalka-pallissa nuo FIFA-imset tuollaista tummaa purppuraa paidat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1087
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe