Velvollisuusseksi parisuhteessa, ajatuksia?

128

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velvollisuusaloitus palstaillessa...

    • Anonyymi

      Jos ei sitä seksiä tipu niin ehkä on parempi että tiet erkanee.

      Joutuu kärvistelemään himoissa vaikka on nainen talossa... Helou.



      :D

      - KonnaKettu

      • Voi olla niinkin. Vaan on sekin näkökulma, että jos kaikki muu on kunnossa, niin mikä on vienyt halut? Ja pitääkö sen tähden rikkoa hyvä suhde? Vai onko muita keinoja joita kokeilla?


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Entä velvollisuusseksi palstalaisen kanssa?

      • Anonyymi

        Tämä aihe on vaiettu tabu!


      • Sitä ei oltu mainittu lehtijutussa, niin tämä aloitus ei käsittele sitä. Tee siitä aiheesta oma aloitus.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sitä ei oltu mainittu lehtijutussa, niin tämä aloitus ei käsittele sitä. Tee siitä aiheesta oma aloitus.

        Rändömillä ei taida olla puhtaita jauhoja pussissa palstalaisia koskevissa velvollisuusseksiasioissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rändömillä ei taida olla puhtaita jauhoja pussissa palstalaisia koskevissa velvollisuusseksiasioissa.

        Edelleen voit tehdä siitä erillisen aloituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rändömillä ei taida olla puhtaita jauhoja pussissa palstalaisia koskevissa velvollisuusseksiasioissa.

        Yritti painostaa minua kun tykkää tuhdeista tytöistä.

        -pt-


    • Anonyymi

      Velvollisuusseksi .Muistisairaankanssa:Seksiä vai Eunikkona oloa,!

    • Tämä on iso ja haastava kokonaisuus. Mielestäni on useita periaatteita: Jos ei kertakaikkiaan halua, ei pidä suostua ja pari huomaa kyllä, jos toinen on mukana vain velvollisuudesta eikö se tunnu kivalta myöskään

      Joskus ei huvita tai ei jaksa, mutta kun asialle antaa hetken aikaa pari osaa lähteä liikkeelle läheisyydestä, voi hetken päästä tilanne ollakin hyvin kiihkeä. Jos kumpikin hyväksyy, että yrittänyttä ei laiteta ja kieltäytyä saa myöhemminkin ilman kaunaa, niin haluttomuutta luultavasti olisi vähemmän. Jos pari torjuu jo läheisyyden säännöllisesti välttääkseen seksiä ollaan matkalla lopun alkuun. Jos toisen koskettaminen ja toiselle antamien ei tunnu pääasiassa hyvältä, ollaan myös ongelmissa. Kun intiimisti koskettaminen tuntuu luontevalta ja hyvältä, ei ole mitään ongelmaa joskus antaa toiselle kun ei sillä kertaa muuhun pysty. Varsinkin jos tämä toimii molemmin päin, omasta halusta ja painostamatta on tilanne win-win. Tässä asiassa kuitenkin pitää osata tunnistaa raja, milloin täytyy osata sanoa myös ei.

      Joskus elämässä on jaksoja, jolloin halut ei kohtaa. Silloin haluavan pitää yrittää antaa tilaa ja aikaa haluttomalle. Mutta myös kun akuutti tilanne, vaikka kriisi, on OHI, pitää haluttoman miettiä haluaako ratkaista asian ja etsiä ratkaisuja lääkäristä, elämäntavoista, ristiriitojen selvittelystä, omien tarpeiden tunnustamisesta yms. Jos ratkaisuhalua ei ole, ei pariaan voi myöskään vaatia jatkamaan suhteessa muuttuneilla säännöillä. Eri asia on tietysti, jos kumpikin on aseksuaalisia tai seksittömyys on sovittu jo suhteen alussa tai seksittömyys johtuu asiasta mille ei pysty tekemään mitään (kieli, sormet ja alapää amputoitu tai mielenterveys estää yms.). Haluttomuudesta ja haluamisesta pitää pystyä keskustelemaan, ja asiaa pitää yrittää ratkoa yhdessä.

      Itse on vaikea kuvitella, että alkaisin seurustellaan miehen kanssa, joka ei vetoa myös seksuaalisesti. En voisi kuvitella mitään syytä alkaa suhteeseen, jos intiimikosketus ällöttää millään tavalla. En voisi kuvitella ottavani miestä, vain saadakseni jonkun. Jos suhteeseen lähtee ”ottamaan jonkun, kenet vaan”, on haluttomuuskin paljon todennäköisempää. Itselleen pitää olla rehellinen myös tässä suhteessa.

      Vastaukseni siis tiivistettynä: riippuu tilanteesta

      • Anonyymi

        Kiitos kurppanäkemyksestä 🦉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kurppanäkemyksestä 🦉

        Sinä näköjään olet allekirjoituksesta päätellen pöllö.


      • Olen pitkälti samaa mieltä kanssasi.
        Raja ehdottoman ei:n ja joustamisen välillä on häilyvä, lienee useimmiten annetaan periksi laiskuudelle (helppo ei), eikä edes yritetä haastaa itseä. En sano että kukaan tekee siinä väärin, mutta pahoin pelkään, että liian usein valitaan helppo ei.


      • randombypasser kirjoitti:

        Olen pitkälti samaa mieltä kanssasi.
        Raja ehdottoman ei:n ja joustamisen välillä on häilyvä, lienee useimmiten annetaan periksi laiskuudelle (helppo ei), eikä edes yritetä haastaa itseä. En sano että kukaan tekee siinä väärin, mutta pahoin pelkään, että liian usein valitaan helppo ei.

        Tuo on juuri se hienon hieno raja. Joskus on oikeasti tarve sanoa tänään en jaksa ja siihen pitää olla oikeus ilman nurinaa. Silti on myös luultavasti paljon juuri noita helppoja ei, ilman että edes kokeillaan miten läheisyys, hellyys ja kosketus alkaa vaikuttamaan. Useimmiten kone käynnistyy pikkuahiljaa tai roihahtaa jopa hetkessä liekkiin, kun vaan antaa sille mahdollisuuden.

        Jos pari on liian erilaisilla lipidolla varustettu, parisuhteesta tulee haastavaa molemmille tai toiselle. Haluton ymmärtää paremmin toista halutonta, tai halukas halukasta. Nuorena en ajatellut, että asialla on parisuhteen muodostuksessa merkitystä, mutta kyllä sillä vaan on.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tuo on juuri se hienon hieno raja. Joskus on oikeasti tarve sanoa tänään en jaksa ja siihen pitää olla oikeus ilman nurinaa. Silti on myös luultavasti paljon juuri noita helppoja ei, ilman että edes kokeillaan miten läheisyys, hellyys ja kosketus alkaa vaikuttamaan. Useimmiten kone käynnistyy pikkuahiljaa tai roihahtaa jopa hetkessä liekkiin, kun vaan antaa sille mahdollisuuden.

        Jos pari on liian erilaisilla lipidolla varustettu, parisuhteesta tulee haastavaa molemmille tai toiselle. Haluton ymmärtää paremmin toista halutonta, tai halukas halukasta. Nuorena en ajatellut, että asialla on parisuhteen muodostuksessa merkitystä, mutta kyllä sillä vaan on.

        Juuri noin, kokeilisi hieman haastaa itseään. Voi toki todeta kumppanille, että nyt ei oikein huvita, mutta katsotaan käynnistyykö kone. Ja vasta jos ei käynnisty, joutuu luovuttamaan.

        On sillä tosiaan iso merkitys suhteelle. Nuorena se ei siltä tuntunut, mutta varttuneempana todellakin tuntuu.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tuo on juuri se hienon hieno raja. Joskus on oikeasti tarve sanoa tänään en jaksa ja siihen pitää olla oikeus ilman nurinaa. Silti on myös luultavasti paljon juuri noita helppoja ei, ilman että edes kokeillaan miten läheisyys, hellyys ja kosketus alkaa vaikuttamaan. Useimmiten kone käynnistyy pikkuahiljaa tai roihahtaa jopa hetkessä liekkiin, kun vaan antaa sille mahdollisuuden.

        Jos pari on liian erilaisilla lipidolla varustettu, parisuhteesta tulee haastavaa molemmille tai toiselle. Haluton ymmärtää paremmin toista halutonta, tai halukas halukasta. Nuorena en ajatellut, että asialla on parisuhteen muodostuksessa merkitystä, mutta kyllä sillä vaan on.

        Entä mies, jolla on voimakas libido, mutta on melko laiska? 😌


      • Anonyymi

        Seksittömyys ongelmaa ei tule jos on sellaisen kanssa joka miellyttää itseä kaikin tavoin tai ainakin monin tavoin.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Entä mies, jolla on voimakas libido, mutta on melko laiska? 😌

        Jos seksittömyys on laiskuudesta kiinni, luulisi miehen innostuvan jos puoliso tekee aloitteen? Laiska haluton yhdistelmää en ainakaan kenellekään parille suosittelisi. Tai no haluttomalle laiska voi olla erinomainen vaihtoehto. 😉

        Ihminen kantaa vastuun omasta valinnoista myös parisuhteessa ja on tietoinen valinta onko suhde vaivan väitti vai mukana roikkuva itsestäänselvyys. Parisuhde, hyvä sellainen, vaatii myös jonkin verran panostusta ja se kannattaa tiedostaa! Valintoja tulee joka päivä, annanko toiselle läsnäoloa vai valitsenko mielummin oman kuplan? Lähdetäänkö yhdessä jonnekin ja nähdään järjestelyiden vaiva? Onko seksi niin tärkeä, että siihen haluaa panostaa vai voittaako TV tai kännykkä? Toimivaa intensiivistä suhdetta ei saa ilman omaa panostusta, se on selvä, mutta osalle taskulämmin haalea ja vähäseksinen suhde on ihan riittävä. Kyse o siitä mitä itse haluaa ja mitä edes tavoittelee, ja onko mahdollinen puolisko samoilla linjoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksittömyys ongelmaa ei tule jos on sellaisen kanssa joka miellyttää itseä kaikin tavoin tai ainakin monin tavoin.

        Kaikilla tuo ei päde. On ihmisiä, jotka ei harrasta sooloseksiäkään aktiivisesti eikä lipido ole kovin korkea. Tälläinen henkilö ei ala seksihulluksi edes kiinnostavan parin kanssa.

        Isossa kuvassa tuo pätee, eli jos alkaa seurustelemaan henkilön kanssa, jota kohtaan ei ole isoja tunteita ja jota ei koe viehättäväksi, myöhemmin on odotettavissa ongelmia. Epätoivoinen kaikki kelpaa tyylinen ihminen on tässä asiassa iso riski.


      • Citrinella kirjoitti:

        Jos seksittömyys on laiskuudesta kiinni, luulisi miehen innostuvan jos puoliso tekee aloitteen? Laiska haluton yhdistelmää en ainakaan kenellekään parille suosittelisi. Tai no haluttomalle laiska voi olla erinomainen vaihtoehto. 😉

        Ihminen kantaa vastuun omasta valinnoista myös parisuhteessa ja on tietoinen valinta onko suhde vaivan väitti vai mukana roikkuva itsestäänselvyys. Parisuhde, hyvä sellainen, vaatii myös jonkin verran panostusta ja se kannattaa tiedostaa! Valintoja tulee joka päivä, annanko toiselle läsnäoloa vai valitsenko mielummin oman kuplan? Lähdetäänkö yhdessä jonnekin ja nähdään järjestelyiden vaiva? Onko seksi niin tärkeä, että siihen haluaa panostaa vai voittaako TV tai kännykkä? Toimivaa intensiivistä suhdetta ei saa ilman omaa panostusta, se on selvä, mutta osalle taskulämmin haalea ja vähäseksinen suhde on ihan riittävä. Kyse o siitä mitä itse haluaa ja mitä edes tavoittelee, ja onko mahdollinen puolisko samoilla linjoilla.

        Olisiko seksialoitelaatikko hyvä idea? Hyvä aloite palkitaan, seksillä :D Kummallakin on oma laatikko, johon kumppani voi käydä laittamassa aloitteitaan, sanotaanko viimeistään puoleen päivään mennessä, jotta toisella on riittävästi aikaa harkita asiaa :-)


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olisiko seksialoitelaatikko hyvä idea? Hyvä aloite palkitaan, seksillä :D Kummallakin on oma laatikko, johon kumppani voi käydä laittamassa aloitteitaan, sanotaanko viimeistään puoleen päivään mennessä, jotta toisella on riittävästi aikaa harkita asiaa :-)

        Heh! Olen itse sen verran dynaaminen persoona, että ole enemmän spontaanin parisuhde-elämän kannattaja. 😉 Toki kun on lapsia, sekin hieman tai hieman enemmän vaikeuttaa spontaania suhtautumista elämään, mutta luovuudella ja yksinkertaisella ongelman ratkaisulla pystyy jonkin verran kompensoimaan perhe-elämän rajoitteita. 😁 En myöskään tarvitse puolta päivää ajatukseen tottumiseen, minuutit tai sekunnit yleensä riittää. 😂 Muutenkin minuun toimii huomattavasti paremmin läsnäolo ja läheisyys kuin 3 sivuinen kaunis-sanainen hakemus.😉

        Sinänsä kaunis ajatus sinulla kenen persoonaan järjestely sopii. No vakavasti ottaen erilaisuus on rikkaus, myös parisuhteessa (jännite säilyy paremmin). Silti jos pari on tempperamentiltaan ääripäät tai lipidossa on liian iso ero, tulee varmasti haasteita ja vuorovaikutus alkaa hiertämään ajan kanssa. Näissäkin asioissa keskitie on paras tae onneen, ehkä. On hyvä olla riittävän erilainen, mutta myös riittävän samanlainen. Luuletko, että aloitelaatikko olisi sinun juttusi parisuhteessa?

        Jos postilaatikkoleikkiä haluaisi leikkiä, uskoisin, että omalla kohdalla olisi toimivampi leikki jossa kumpikin laittaa 1-2 toivetta laatikkoon ja puoliso toteuttaa viikon aikana toiveen (sopivan rajat pitää toki olla molemmin puolin tiedossa) kun itselle on hyvä hetki ja toiveet voi olla mitä tahansa kesystä läheisyydestä tai yhdessä tekemisestä vähän intiimimpään. Jos suhde voi hyvin, tunneyhteys löytyy, kumpikin arvostaa toisiaan ja läsnäoloa on riittävästi, tunteet on aidot ja syvät, yleensä muu hoituu ihan itsestäänkin ilman sen suurempaa ohjelmointia. P.s. Taisi lipsahtaa vähän jo lievästi epäsovinnaisen puolelle tämä kommentointi.


      • Citrinella kirjoitti:

        Heh! Olen itse sen verran dynaaminen persoona, että ole enemmän spontaanin parisuhde-elämän kannattaja. 😉 Toki kun on lapsia, sekin hieman tai hieman enemmän vaikeuttaa spontaania suhtautumista elämään, mutta luovuudella ja yksinkertaisella ongelman ratkaisulla pystyy jonkin verran kompensoimaan perhe-elämän rajoitteita. 😁 En myöskään tarvitse puolta päivää ajatukseen tottumiseen, minuutit tai sekunnit yleensä riittää. 😂 Muutenkin minuun toimii huomattavasti paremmin läsnäolo ja läheisyys kuin 3 sivuinen kaunis-sanainen hakemus.😉

        Sinänsä kaunis ajatus sinulla kenen persoonaan järjestely sopii. No vakavasti ottaen erilaisuus on rikkaus, myös parisuhteessa (jännite säilyy paremmin). Silti jos pari on tempperamentiltaan ääripäät tai lipidossa on liian iso ero, tulee varmasti haasteita ja vuorovaikutus alkaa hiertämään ajan kanssa. Näissäkin asioissa keskitie on paras tae onneen, ehkä. On hyvä olla riittävän erilainen, mutta myös riittävän samanlainen. Luuletko, että aloitelaatikko olisi sinun juttusi parisuhteessa?

        Jos postilaatikkoleikkiä haluaisi leikkiä, uskoisin, että omalla kohdalla olisi toimivampi leikki jossa kumpikin laittaa 1-2 toivetta laatikkoon ja puoliso toteuttaa viikon aikana toiveen (sopivan rajat pitää toki olla molemmin puolin tiedossa) kun itselle on hyvä hetki ja toiveet voi olla mitä tahansa kesystä läheisyydestä tai yhdessä tekemisestä vähän intiimimpään. Jos suhde voi hyvin, tunneyhteys löytyy, kumpikin arvostaa toisiaan ja läsnäoloa on riittävästi, tunteet on aidot ja syvät, yleensä muu hoituu ihan itsestäänkin ilman sen suurempaa ohjelmointia. P.s. Taisi lipsahtaa vähän jo lievästi epäsovinnaisen puolelle tämä kommentointi.

        En kaipaa aloitelaatikkojärjestelyä. Olen helppo tapaus naiselle, joka osaa vetää oikeista naruista 😄 Ja kumppanihan ne tietysti nopeasti oppii tietämään.

        Sinänsä hauska ajatus tuo läheisyyden toivotut levyt. Saisi jännittää koska ja miten Hän toiveen kenties toteuttaa. Toisaalta, näin miehenä epäilen että toiveeni kiertäisivät samaa rataa, eikä niiden esille tuomisessa juuri kirjeitä tarvita 😆 Juurikin ilman sen kummempaa ohjelmointia.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En kaipaa aloitelaatikkojärjestelyä. Olen helppo tapaus naiselle, joka osaa vetää oikeista naruista 😄 Ja kumppanihan ne tietysti nopeasti oppii tietämään.

        Sinänsä hauska ajatus tuo läheisyyden toivotut levyt. Saisi jännittää koska ja miten Hän toiveen kenties toteuttaa. Toisaalta, näin miehenä epäilen että toiveeni kiertäisivät samaa rataa, eikä niiden esille tuomisessa juuri kirjeitä tarvita 😆 Juurikin ilman sen kummempaa ohjelmointia.

        Kysyin asiaa, koska mielikuvani sinusta ei vastanut yhtään aloitelaatikkomiestä. 😁 Mielikuvani on päinvastainen, mutta eihän pelkällä keskustelulla aina tiedä onko ihminen sellainen mitä kuvittelee. Vaikka olen itse ehdottomasti spontaanin ystävä, onhan ajatus ihan kaunis kuitenkin. Se vaan taitaisi tarvita hieman eri tyyppisen ihmisen toimiakseen ainakin omalla kohdalla.

        Laatikon sijaan sanaton kommunikointi toimii paljon paremmin: flirtti, kosketukset, silmiin katsominen, hymyily, eleet, halaaminen, pussaaminen, tai vaikka hierominen. Ja miksei sanallisella vuorovaikutuksella voi myös flirttailla.


      • Citrinella kirjoitti:

        Kysyin asiaa, koska mielikuvani sinusta ei vastanut yhtään aloitelaatikkomiestä. 😁 Mielikuvani on päinvastainen, mutta eihän pelkällä keskustelulla aina tiedä onko ihminen sellainen mitä kuvittelee. Vaikka olen itse ehdottomasti spontaanin ystävä, onhan ajatus ihan kaunis kuitenkin. Se vaan taitaisi tarvita hieman eri tyyppisen ihmisen toimiakseen ainakin omalla kohdalla.

        Laatikon sijaan sanaton kommunikointi toimii paljon paremmin: flirtti, kosketukset, silmiin katsominen, hymyily, eleet, halaaminen, pussaaminen, tai vaikka hierominen. Ja miksei sanallisella vuorovaikutuksella voi myös flirttailla.

        Joo, en näe itseäni kirjoittamassa aloitetta murulle tyyliin ”hei kulta, kirjoitan sinulle jo ensimmäistä kertaa” 😅

        Tuohon listaan pitää vielä lisätä kiusoittelu, lämminhenkinen ofc sekä öö.. hajuaistin käyttäminen 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Joo, en näe itseäni kirjoittamassa aloitetta murulle tyyliin ”hei kulta, kirjoitan sinulle jo ensimmäistä kertaa” 😅

        Tuohon listaan pitää vielä lisätä kiusoittelu, lämminhenkinen ofc sekä öö.. hajuaistin käyttäminen 😌

        Hajuaisti toimii silloin kun genetiikka kohtaa, eli kun toinen on se oikea. 😁 Oikean hajuinen mies on suorastaan vastustamaton. 😉 Tosin miehenä ehkä tarkoitat asteen ronskimpaa tuoksuttelua. 😂


    • Omia kokemuksia?

      Löytyy kyllä kaikista parisuhteista.

      Kaverin kokemuksia?

      En juttele irl kaverien kanssa seksistä nykyään, eikä ennenkään tullut kuin kuunneltua mitä muut jutteli aiheesta.


      Millaisia ajatuksia herää?

      Monen naisen perisynti, on ollut myös minun perisynti. Nyt sitten netissä varsinkin löytyy syyllistäjää äkkiä, jos toteaa etten rupee toisen mieliksi.

      "No pitäähän parisuhteessa seksiä olla ja täytyyhän toiselle antaa, jos rakastaa."

      Vitut, mitään muuta ei täydy, kun kertoa ettei nyt tee mieli. Voi tietty perustellakin, jos haluaa. Ehkä toinen ymmärtää paremmin perustellun torjumisen.

      Puolesta? Vastaan? Tilanteesta riippuvaa? Ihan sama?

      Kukin tekee miten hyväksi kokee. :)

      • Anonyymi

        Onko nossella saanti huonoa? :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko nossella saanti huonoa? :(

        Huonosta en osaa sanoa. Eipähän ole kinunnutkaan.

        Jos asiasta muodostuu ongelma, voi ongelman ratkaista.


      • Olisinkin yllättynyt, jos pidemmästä parisuhteesta ei velvollisuusseksi-tilanteita löytyisi, vaikka varmasti sellaisiakin suhteita on.

        Enpä sanoisi, että velvollisuusseksin antaminen toiselle olisi mitenkään helmasynti, ellei se tunnu antajasta todella vastenmieliseltä tai pahalta. Lähinnä mietin, että ehkä liiankin usein ei haasteta omaa ajattelua ja tuntemuksia siinä tilanteessa kun seksistä kysytään, vaan valitaan se helppo ja nopea "ei huvita". Ja siis tämä sukupuoleen katsomatta, koska olen itse tuohon ei huvita -teemaan sortunut liian helposti aikoinaan.

        Niin, se on parasta että kukin tekee siltä miltä siinä tilanteessa tuntuu :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Olisinkin yllättynyt, jos pidemmästä parisuhteesta ei velvollisuusseksi-tilanteita löytyisi, vaikka varmasti sellaisiakin suhteita on.

        Enpä sanoisi, että velvollisuusseksin antaminen toiselle olisi mitenkään helmasynti, ellei se tunnu antajasta todella vastenmieliseltä tai pahalta. Lähinnä mietin, että ehkä liiankin usein ei haasteta omaa ajattelua ja tuntemuksia siinä tilanteessa kun seksistä kysytään, vaan valitaan se helppo ja nopea "ei huvita". Ja siis tämä sukupuoleen katsomatta, koska olen itse tuohon ei huvita -teemaan sortunut liian helposti aikoinaan.

        Niin, se on parasta että kukin tekee siltä miltä siinä tilanteessa tuntuu :)

        No juu takuulla pitemmissä suhteissa on tehty monenmoista, vaikkei niin huvittaiskaan.

        Minä ainakin oon tehnyt lyhyissäkin suhteissa, liian kiltisti ettei vaan toinen loukkaannu mulle.

        Helmasynti sikäli, että moni nainen vieläkin mieltää seksin asiaksi jota pitäisi olla säännöllisesti tai mies kyllästyy. Well, kyllästykööt jos ei ymmärrä syitä miksi ei.

        Näinpä. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        No juu takuulla pitemmissä suhteissa on tehty monenmoista, vaikkei niin huvittaiskaan.

        Minä ainakin oon tehnyt lyhyissäkin suhteissa, liian kiltisti ettei vaan toinen loukkaannu mulle.

        Helmasynti sikäli, että moni nainen vieläkin mieltää seksin asiaksi jota pitäisi olla säännöllisesti tai mies kyllästyy. Well, kyllästykööt jos ei ymmärrä syitä miksi ei.

        Näinpä. :)

        Niin, varmasti se on useimmiten mies joka vonkaa ja nainen joka joustaa. Sikäli stereotypiat lienee perustuvat todellisuudelle. Mutta toisinaan tilanne on toisinpäin ja mies on se, joka enimmäkseen on vonkaamisen kohteena, luulisin että tilanne on nykyään lähempänä tasatilannetta.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No juu takuulla pitemmissä suhteissa on tehty monenmoista, vaikkei niin huvittaiskaan.

        Minä ainakin oon tehnyt lyhyissäkin suhteissa, liian kiltisti ettei vaan toinen loukkaannu mulle.

        Helmasynti sikäli, että moni nainen vieläkin mieltää seksin asiaksi jota pitäisi olla säännöllisesti tai mies kyllästyy. Well, kyllästykööt jos ei ymmärrä syitä miksi ei.

        Näinpä. :)

        Ei kaikki naiset ole kilttejä ja velvollisuudentuntoisia pidemmässä suhteessa ollessaan, jos ei haluta niin ei ja miehelle sanotaan ei. Kun halut loppuvat kokonaan, niin se on eron paikka. Eron jälkeen voi olla niin, ettei enää ole haluja ollenkaan, eikä mitään tarvetta olla romanttisesti kenenkään kanssa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, varmasti se on useimmiten mies joka vonkaa ja nainen joka joustaa. Sikäli stereotypiat lienee perustuvat todellisuudelle. Mutta toisinaan tilanne on toisinpäin ja mies on se, joka enimmäkseen on vonkaamisen kohteena, luulisin että tilanne on nykyään lähempänä tasatilannetta.

        Luultavasti noin. Ainakin minun miessuhteet on olleet niitä missä miehet vänkyää seksiä herkemmin kuin minä. Poikkeus eräs ex, joka ei ikinä tehnyt elettäkään seksiin ellen minä tehnyt aloitetta. Ja näin meni kaikki ne vuodet, jotka yhdessä oltiin. :)

        Mulle se seksi kun on asia mistä ei tartte tehdä mitään pakkoa. Omat kädet toimii kyllä, jos on ihan hirvee kihinä just kun toinen totee, että emmä kyllä nyt..

        Aijaa. Ei hätää, hali ja sillä hyvä. Toisen kerran sitten. Enkä edes oikeesti suutu. Sen enempää, kun siitä jos kysyn juotko kahvia ja toinen sanoo, emmä nyt ei maistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki naiset ole kilttejä ja velvollisuudentuntoisia pidemmässä suhteessa ollessaan, jos ei haluta niin ei ja miehelle sanotaan ei. Kun halut loppuvat kokonaan, niin se on eron paikka. Eron jälkeen voi olla niin, ettei enää ole haluja ollenkaan, eikä mitään tarvetta olla romanttisesti kenenkään kanssa.

        Minä oon ollut ylikiltti ja se on tehnyt tuhoa minun itsearvostukseen. Näkyy monin tavoin suorittamiseen pakenemisena, jees jees, vaikee pitää puoliaan jne. Ihan fyysisinä oireina.

        Enää en tee ja on puhuttukin nämä kaikki auki. Olen myös sanonut, ettei minun kanssa ole pakko jatkaa, jos tunnun vaikealta kumppanina enkä siitä katkeroudu. Mutta en enää veny itseni kustannuksella, kun en halua jotain tehdä en tee.

        Ero on ihan hyvä, jos muukaan ei auta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Minä oon ollut ylikiltti ja se on tehnyt tuhoa minun itsearvostukseen. Näkyy monin tavoin suorittamiseen pakenemisena, jees jees, vaikee pitää puoliaan jne. Ihan fyysisinä oireina.

        Enää en tee ja on puhuttukin nämä kaikki auki. Olen myös sanonut, ettei minun kanssa ole pakko jatkaa, jos tunnun vaikealta kumppanina enkä siitä katkeroudu. Mutta en enää veny itseni kustannuksella, kun en halua jotain tehdä en tee.

        Ero on ihan hyvä, jos muukaan ei auta.

        Yhäkin kun sanon johonkin asiaan, ei en nyt halua sisälläni ääni kysyy, vai pitäiskö mun sittenkin suostua. Eli olen niin oppinut aina olemaan toisen mieliksi, että syyllistän itse itseäni ja epäröin entäs jos kuitenkin. Ja tästä käytösmallista tulee henkistä painetta ja stressiä. Siitä on päästävä eroon ja pysyvästi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Luultavasti noin. Ainakin minun miessuhteet on olleet niitä missä miehet vänkyää seksiä herkemmin kuin minä. Poikkeus eräs ex, joka ei ikinä tehnyt elettäkään seksiin ellen minä tehnyt aloitetta. Ja näin meni kaikki ne vuodet, jotka yhdessä oltiin. :)

        Mulle se seksi kun on asia mistä ei tartte tehdä mitään pakkoa. Omat kädet toimii kyllä, jos on ihan hirvee kihinä just kun toinen totee, että emmä kyllä nyt..

        Aijaa. Ei hätää, hali ja sillä hyvä. Toisen kerran sitten. Enkä edes oikeesti suutu. Sen enempää, kun siitä jos kysyn juotko kahvia ja toinen sanoo, emmä nyt ei maistu.

        Pääosin luultavasti isäntää alkaa yhtäkkiä kummasti haluttamaan, jos ensin kieltäytyy ja sitten leidi on ok, no hard feelings, menen sitten hoitamaan asian itsekseni. Seuraava kysymys voi olla, että saanko tulla kattomaan :)

        Niin eli seksistä kieltäytyminen ei sinua haittaa, mutt auta armias jos uskaltaa kieltäytyä kahvista, sillon tulee tulta ja tappuraa XD


      • randombypasser kirjoitti:

        Pääosin luultavasti isäntää alkaa yhtäkkiä kummasti haluttamaan, jos ensin kieltäytyy ja sitten leidi on ok, no hard feelings, menen sitten hoitamaan asian itsekseni. Seuraava kysymys voi olla, että saanko tulla kattomaan :)

        Niin eli seksistä kieltäytyminen ei sinua haittaa, mutt auta armias jos uskaltaa kieltäytyä kahvista, sillon tulee tulta ja tappuraa XD

        Nooo olen ihan fine vaikka vemputtaa rauhassa ilman minunnsilmiä. :)

        Auta armias, jos ei kahvi mmaita. 🤬

        Hyvät yöt. Nätti Blanka tyttönen saa saatella yöunille.

        https://youtu.be/PvQRpV1-ZhY

        Solo... Vink vink. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nooo olen ihan fine vaikka vemputtaa rauhassa ilman minunnsilmiä. :)

        Auta armias, jos ei kahvi mmaita. 🤬

        Hyvät yöt. Nätti Blanka tyttönen saa saatella yöunille.

        https://youtu.be/PvQRpV1-ZhY

        Solo... Vink vink. 😜

        Jaahans, taisin onnistua raottamaan sisäisen tuhmiksesi häkin porttia, jutuista päätellen 😆

        Hyvät solo-yöt, näe märkiä unia 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaahans, taisin onnistua raottamaan sisäisen tuhmiksesi häkin porttia, jutuista päätellen 😆

        Hyvät solo-yöt, näe märkiä unia 😂

        Mmmm, no ehkä vähän. :)

        Me on niin kumoikin siinä määrin kumppanin kanssa samanlaisia, että solo sujuu paremmin, kun vaikkapa yhdenyön jutut. Ei siis tuota tuskaa tarttua oman käden apuun, jos hätä yllättää eikä kumpikaan tuomitse sitä.

        Seksi kun ei ole iso juttu kummallekkaan, lähinnä juttu tai kuorma mitä tarvii välillä purkaa, niin pärjää omin avuinkin mainiosti.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaahans, taisin onnistua raottamaan sisäisen tuhmiksesi häkin porttia, jutuista päätellen 😆

        Hyvät solo-yöt, näe märkiä unia 😂

        "Hyvät solo-yöt, näe märkiä unia 😂"

        En nähny märkiä unia. Mutta biisi jäi korvamadoksi. :)

        Se on toi Blanka niin höpsön naisellinen noilla naismaisilla kujeilla, että ne sekä naurattaa että viehättää. Ite en osaa olla tollanen nainen enkä käyttäytyä noin. Mä oon ihan vastakohta. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        "Hyvät solo-yöt, näe märkiä unia 😂"

        En nähny märkiä unia. Mutta biisi jäi korvamadoksi. :)

        Se on toi Blanka niin höpsön naisellinen noilla naismaisilla kujeilla, että ne sekä naurattaa että viehättää. Ite en osaa olla tollanen nainen enkä käyttäytyä noin. Mä oon ihan vastakohta. :)

        Ps. Se on aina kivaa, kun nätit tytötkin sotkee naamansa syödessään eikä ole moksiskaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, varmasti se on useimmiten mies joka vonkaa ja nainen joka joustaa. Sikäli stereotypiat lienee perustuvat todellisuudelle. Mutta toisinaan tilanne on toisinpäin ja mies on se, joka enimmäkseen on vonkaamisen kohteena, luulisin että tilanne on nykyään lähempänä tasatilannetta.

        Tuokin on kummallinen käsitys, että ” yleensä” on miehet jotka vonkaa , sillä niin ei ole aina, toisissa pareissa vinkataan vuoroittain ja toisissa ei tartte vonkailla jos on kumppani mikä miellyttää vielä kymmenenkin vuoden jälkeen.
        Se oli vanhaan aikaan se sanonta että vaan miehet halusivat seksiä , vaikka naiset halusivat sitä yhtä paljon.
        Joten nämäkin asiat riippuu ihan millaisia ihmiset ovat luonteeltaan ja haluiltaan


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Yhäkin kun sanon johonkin asiaan, ei en nyt halua sisälläni ääni kysyy, vai pitäiskö mun sittenkin suostua. Eli olen niin oppinut aina olemaan toisen mieliksi, että syyllistän itse itseäni ja epäröin entäs jos kuitenkin. Ja tästä käytösmallista tulee henkistä painetta ja stressiä. Siitä on päästävä eroon ja pysyvästi.

        Naiset kasvatettiin ennen siihen että ne jutut on miesten juttuja.
        Minunkin anoppiin antoi ohjeita kun menimme kihloihin että kun menee naimisiin niin sitten pitää antaa aina välillä seksiä jos mies haluaa ja että hän puri hammasta ne kerrat kun teki velvollisuutensa , joten ihmettelin kovasti miksi ei minun tarvinnut hammasta purra Uhtään hammasta niissä hommissa
        Jälkeenpäin olen ajatellut että heidän välinsä apen kanssa eivät varmaan olleet parhaat mahdolliset . Joten vanhaan aikaan nainen ei saanut kosketusta omaan seksuaalisuuteensa näiden vanhojen tapojen uhrina .
        Nythän nuoremmatkin puhuvat aika vapaasti niistäkin asioista olen huomannut työmaalla , ei heillä ole turhia estoja nykyään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset kasvatettiin ennen siihen että ne jutut on miesten juttuja.
        Minunkin anoppiin antoi ohjeita kun menimme kihloihin että kun menee naimisiin niin sitten pitää antaa aina välillä seksiä jos mies haluaa ja että hän puri hammasta ne kerrat kun teki velvollisuutensa , joten ihmettelin kovasti miksi ei minun tarvinnut hammasta purra Uhtään hammasta niissä hommissa
        Jälkeenpäin olen ajatellut että heidän välinsä apen kanssa eivät varmaan olleet parhaat mahdolliset . Joten vanhaan aikaan nainen ei saanut kosketusta omaan seksuaalisuuteensa näiden vanhojen tapojen uhrina .
        Nythän nuoremmatkin puhuvat aika vapaasti niistäkin asioista olen huomannut työmaalla , ei heillä ole turhia estoja nykyään

        Naiset kasvatettiin olemaan kodinkoneita ja miehen mieliksi. Emäntiä.

        Onneksi nykyään järkevimmät jo kykenee laittamaan miehen ja naisen samalle inhimillisyyden viivalle.

        Minä olen oppinut jo lapsena miellyttämään. Olemaan kiltti, jotta asiat sujuu riidatta. Olen aina inhonnut riitelyä yli kaiken. Inhoan vieläkin, inhoan ihmisiäkin jotka aina väkisin hakemalla hakee konflikteja. Persiistä.

        Tykkäisin hoitaa asiat sopimalla ja neuvottelemalla, en riitelemällä tai pakolla, millään niskan päälle pyrkimisellä. Ahdistun älyttömästi kireästä ilmapiiristä.

        Olen myös oppinut saamaan rakkautta vastineeksi miellyttämisestä. Näinpä olenkin tehnyt vaihtokauppaa vaikken niin piittaa seksistä, niin se on ollut kumppaneille tärkeätä ja hellyyden väylä.

        Olen näytellyt sujuvasti seksuaalisuuttani vuosia. Koska sitä roolia minusta on haluttu. Tajuan monta asiaa tehneeni päin persettä, siksi koska muutkin. Olis pitänyt ymmärtää kuunnella sisintään ja uskaltaa toimia oman pään mukaan. Senkin uhalla ettei kukaan tykkää minusta.

        Yksi tällainen asia on seksuaalinen suuntautuminen. Ei olisi pitänyt piitata siitä mitä perhe ajattelee homoudesta, eikä yrittää olla kiinnostunut kun ei kiinnosta. Siinä jotain.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Naiset kasvatettiin olemaan kodinkoneita ja miehen mieliksi. Emäntiä.

        Onneksi nykyään järkevimmät jo kykenee laittamaan miehen ja naisen samalle inhimillisyyden viivalle.

        Minä olen oppinut jo lapsena miellyttämään. Olemaan kiltti, jotta asiat sujuu riidatta. Olen aina inhonnut riitelyä yli kaiken. Inhoan vieläkin, inhoan ihmisiäkin jotka aina väkisin hakemalla hakee konflikteja. Persiistä.

        Tykkäisin hoitaa asiat sopimalla ja neuvottelemalla, en riitelemällä tai pakolla, millään niskan päälle pyrkimisellä. Ahdistun älyttömästi kireästä ilmapiiristä.

        Olen myös oppinut saamaan rakkautta vastineeksi miellyttämisestä. Näinpä olenkin tehnyt vaihtokauppaa vaikken niin piittaa seksistä, niin se on ollut kumppaneille tärkeätä ja hellyyden väylä.

        Olen näytellyt sujuvasti seksuaalisuuttani vuosia. Koska sitä roolia minusta on haluttu. Tajuan monta asiaa tehneeni päin persettä, siksi koska muutkin. Olis pitänyt ymmärtää kuunnella sisintään ja uskaltaa toimia oman pään mukaan. Senkin uhalla ettei kukaan tykkää minusta.

        Yksi tällainen asia on seksuaalinen suuntautuminen. Ei olisi pitänyt piitata siitä mitä perhe ajattelee homoudesta, eikä yrittää olla kiinnostunut kun ei kiinnosta. Siinä jotain.

        Ennen myös naiset meni miesten kanssa naimisiin ja hoiti velvollisuutensa seksiä myöden, vaikka olisivat olleet lesboja. Eihän miehen lähentely ja seksi silloin kiinnosta, vaan tuntuu ällölle.

        Ennen vaan oltiin pakkoheteroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on kummallinen käsitys, että ” yleensä” on miehet jotka vonkaa , sillä niin ei ole aina, toisissa pareissa vinkataan vuoroittain ja toisissa ei tartte vonkailla jos on kumppani mikä miellyttää vielä kymmenenkin vuoden jälkeen.
        Se oli vanhaan aikaan se sanonta että vaan miehet halusivat seksiä , vaikka naiset halusivat sitä yhtä paljon.
        Joten nämäkin asiat riippuu ihan millaisia ihmiset ovat luonteeltaan ja haluiltaan

        Sitä en täysin ymmärrä, miten jotkut naiset voi haluta joltakin haluttomalta vongata. Omat halut riippuu suoraan toisen haluista. En voi vaan haluta halutonta, vaan menetän omat halun samantien.

        Parisuhteessa kuuluin kyllä velvollisuusseksin osapuoleen. Syyllistäminen oli ikävää, kun ei vaan voinut sille mitään, että olisin halunnut häntä. Tunsin siitä paljon syyllisyyttä. Tunnen kroppani niin hyvin, että sain useimmiten velvollisuusseksistäkin tyydytyksen, mutta eihän se vastaa oikeasti mitään, mitä oikeasti tarvitsen ollakseni tyydytetty. Ehkä tuo keskusteluyhteyden puuttuminen sitten teki sen. Yritin kyllä, mutta hän oli täysin haluton. Toivottavasti nykyisensä kanssa onnistuu siinä paremmin. Ihan sama. Näitä samaisia löpinöitä ja ohjeita luin silloinkin.


    • Kiusasin -kerran- exää kun hän oli siihen malliin tulossa kainaloon, että sori, päätä särkee mutta pari sataa egeä voisi auttaa.. onneksi lähin esine minkä sai käsiinsä oli tyyny, muuten olisi päätä särkenyt oikeasti 😄

      • Tuokin on muuten varmasti oikeastikin ongelma, ettei mies saisi kieltäytyä. Vaikka teillä olikin kyse vitsistä, mutta vakavasti.

        Miksiköhän monesti oletus on, että miehet haluaa aina ja miehet ei kieltäydy koskaan, eikä saa kieltäytyä tai muija suuttuu. En minä ainakaan ole suuttunut ikinä miehen kieltäytyessä seksistä. Enkä suutu jatkossakaan. Päivänselvää ettei hänen tarvi minulle olla masturbaattorina ja seksikone kun ei itseään huvita.


      • On se rohkea kaveri 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tuokin on muuten varmasti oikeastikin ongelma, ettei mies saisi kieltäytyä. Vaikka teillä olikin kyse vitsistä, mutta vakavasti.

        Miksiköhän monesti oletus on, että miehet haluaa aina ja miehet ei kieltäydy koskaan, eikä saa kieltäytyä tai muija suuttuu. En minä ainakaan ole suuttunut ikinä miehen kieltäytyessä seksistä. Enkä suutu jatkossakaan. Päivänselvää ettei hänen tarvi minulle olla masturbaattorina ja seksikone kun ei itseään huvita.

        Kulttuurinen roolimalli jostain kivikaudelta, että miehenä olemiseen kuuluu perheen elättäminen, vahvempana astiana toimiminen ja alkukantaisena uroksena hässiminen aina naaraan annettua vinkkiä siihen suuntaan?

        Onneksi tuosta nyt on ainakin jonkin verran tultu eteenpäin.


      • randombypasser kirjoitti:

        On se rohkea kaveri 😁

        Olen aina tykännyt koetella onneani 😀


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Olen aina tykännyt koetella onneani 😀

        Ensi kerralla, nosta panoksia ja tuo sängyn yhteyteen jotain tyynyä kovempaa astaloa tarjolle. Siinä vasta todellinen testi, niin kumppanin aggression voimakkuudelle kuin omalle rohkeudellekin 😂


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kulttuurinen roolimalli jostain kivikaudelta, että miehenä olemiseen kuuluu perheen elättäminen, vahvempana astiana toimiminen ja alkukantaisena uroksena hässiminen aina naaraan annettua vinkkiä siihen suuntaan?

        Onneksi tuosta nyt on ainakin jonkin verran tultu eteenpäin.

        Tämäpä tämä. Onneksi pikkuhiljaa aletaan ymmärtää, että sukupuoli ei määritä yksilöä vaan yksilö itsensä. :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Ensi kerralla, nosta panoksia ja tuo sängyn yhteyteen jotain tyynyä kovempaa astaloa tarjolle. Siinä vasta todellinen testi, niin kumppanin aggression voimakkuudelle kuin omalle rohkeudellekin 😂

        Love hurts-meininkiä 😬

        Jälkeenpäin olin tyytyväinen kun hän ei keksinyt ruveta tinkaamaan, että 200€ mokomasta! 😆


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Olen aina tykännyt koetella onneani 😀

        Oleks koskaan kokeillut kun annat naisen ymmärtää mu et ymmärrä antaa kuinka ottaa tästä kierroksia


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tämäpä tämä. Onneksi pikkuhiljaa aletaan ymmärtää, että sukupuoli ei määritä yksilöä vaan yksilö itsensä. :)

        Eipä sillä etteikö ko ajattelumalli olisi voimissaan, luetaanpa vaikka toweri väliksen tuottamia analyyseja sukupuolirooleista 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Love hurts-meininkiä 😬

        Jälkeenpäin olin tyytyväinen kun hän ei keksinyt ruveta tinkaamaan, että 200€ mokomasta! 😆

        Totta 😳
        Mielettämän hyvä diili kyllä, helpoimmat 200€ ikinä 😂


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Eipä sillä etteikö ko ajattelumalli olisi voimissaan, luetaanpa vaikka toweri väliksen tuottamia analyyseja sukupuolirooleista 🤭

        Hmph, välis joo just. :D


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tuokin on muuten varmasti oikeastikin ongelma, ettei mies saisi kieltäytyä. Vaikka teillä olikin kyse vitsistä, mutta vakavasti.

        Miksiköhän monesti oletus on, että miehet haluaa aina ja miehet ei kieltäydy koskaan, eikä saa kieltäytyä tai muija suuttuu. En minä ainakaan ole suuttunut ikinä miehen kieltäytyessä seksistä. Enkä suutu jatkossakaan. Päivänselvää ettei hänen tarvi minulle olla masturbaattorina ja seksikone kun ei itseään huvita.

        Ei mies kyllä kieltäydy ehkä jos mies just on lauennut ja nainen haluaa lisää niin ehkä sanoo et veikka ei nyt ihan just heti pysty mut riittääkö esim kielihoito mut mies kyllä haluaa tyydyttää naisensa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mies kyllä kieltäydy ehkä jos mies just on lauennut ja nainen haluaa lisää niin ehkä sanoo et veikka ei nyt ihan just heti pysty mut riittääkö esim kielihoito mut mies kyllä haluaa tyydyttää naisensa

        Miehetkin ovat yksilöitä ja IHMISIÄ, ei robotteja vaikka niistä on kasvatuksella yritetty klooniarmeijaa tehdäkin. Aivopesemällä "miehen kuuluu olla".

        Joku mies tekee noin, kun sä ja joku muu mies erilailla. Ei se, että on penis ja kivikset tee miehistä keskenään samanlaisia ihmisiä ja yksilöitä, ONNEKSI. Muuten joku mäntti prototyyppi pian pilaisi ne kaikki!

        Nyt kun miehet vielä enenevässä määrin ottaisi sen asenteen ettei tartte olla kuten isät ja isoisät tai miehet ylipäänsä monikkona ja joukkona. Riittää et olet itsesilainen ja itse onnellinen miehenä ja ihmisenä, yksilönä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Miehetkin ovat yksilöitä ja IHMISIÄ, ei robotteja vaikka niistä on kasvatuksella yritetty klooniarmeijaa tehdäkin. Aivopesemällä "miehen kuuluu olla".

        Joku mies tekee noin, kun sä ja joku muu mies erilailla. Ei se, että on penis ja kivikset tee miehistä keskenään samanlaisia ihmisiä ja yksilöitä, ONNEKSI. Muuten joku mäntti prototyyppi pian pilaisi ne kaikki!

        Nyt kun miehet vielä enenevässä määrin ottaisi sen asenteen ettei tartte olla kuten isät ja isoisät tai miehet ylipäänsä monikkona ja joukkona. Riittää et olet itsesilainen ja itse onnellinen miehenä ja ihmisenä, yksilönä.

        Kyllä miehet naisensa tyydyttää ja jos ei halua niin onko se mies edes niin isäni ja isoisäni on jokaisen niin sanotun miesten idoleita ja jokainen haluaisi olla kuten he eli aitoja oikeita miehiä mut se vaan et se on synnynnäinen juttu eli geenit itse olen saanut aitoja oikeita miesten geenejä


      • G-LoveR kirjoitti:

        Miehetkin ovat yksilöitä ja IHMISIÄ, ei robotteja vaikka niistä on kasvatuksella yritetty klooniarmeijaa tehdäkin. Aivopesemällä "miehen kuuluu olla".

        Joku mies tekee noin, kun sä ja joku muu mies erilailla. Ei se, että on penis ja kivikset tee miehistä keskenään samanlaisia ihmisiä ja yksilöitä, ONNEKSI. Muuten joku mäntti prototyyppi pian pilaisi ne kaikki!

        Nyt kun miehet vielä enenevässä määrin ottaisi sen asenteen ettei tartte olla kuten isät ja isoisät tai miehet ylipäänsä monikkona ja joukkona. Riittää et olet itsesilainen ja itse onnellinen miehenä ja ihmisenä, yksilönä.

        Väliksen opit ovat kuin jostain koneenasentajakoulutuksesta.. mekanistisia.

        Mistä tietää, että mekaanikko on juuri saanut seksiä? Yksi sormista on puhdas :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehet naisensa tyydyttää ja jos ei halua niin onko se mies edes niin isäni ja isoisäni on jokaisen niin sanotun miesten idoleita ja jokainen haluaisi olla kuten he eli aitoja oikeita miehiä mut se vaan et se on synnynnäinen juttu eli geenit itse olen saanut aitoja oikeita miesten geenejä

        Blaab blaab blaab. Minussakin on isäni geenejä ilmankos mua kiinnostaa miesmäiset jutut. Oio'taan nyt kunnolla, kun alettiin kerran.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Väliksen opit ovat kuin jostain koneenasentajakoulutuksesta.. mekanistisia.

        Mistä tietää, että mekaanikko on juuri saanut seksiä? Yksi sormista on puhdas :o)

        Heh, sinä sen sanoit. Välis on tosiaan mekaaninen. Mutta sormista en tiiä, mahtaako olla niitä lainkaan. Kieli ja kikkeli kuulemma löytyy. :D


    • Anonyymi

      Oli hauska juttu joku hammaslääkäri-nainen soitti minulle juttua, hauskaa ehkä jooh

    • Anonyymi

      En ole koskaan harrastanut seksiä velvollisuudesta. Vaikka aluksi ei niin innostaisi, niin kyllä se alkaa kiinnostaa ihan itsessään, jos partneri on mieluinen. En ikinä haluaisi toisenkaan harrastavan kanssani velvollisuusseksiä. Parempi kokonaan ilman sitten.

    • Anonyymi

      Joutavaa. Nyt ajatellaan vaan tonttuovea. Jokaisella palstalaisella on jo oma tonttuovi. Vähintään parin päivän päästö pitää olla.

    • Anonyymi

      Katso kelloa itse4 katsoin niin ajattelin että jaaha keskipäivää mutta olikin keskiyötä'

    • Anonyymi

      hyvä josd ksatsdoo jotsain kellos niin näyytytää krdkipäibvää muyys jod onkin diyyrn krdkiyö dr krllon siks

    • Anonyymi

      Josz katsoo kelloa naääytt'ä että on keskiåpiä' mutta ei olekkkaan caan paremminkin on keskiyö

      • Anonyymi

        saattaa joskus noin käydä, jos on valvonut kauan ja nukkumisajat siirtyneet


    • Anonyymi

      hassua ehkä katsoa jotain kelloa ja näyttä että on keskipäivc mutta jos onkin sitten keskiyö

    • Anonyymi

      hasdssu ehkä jos katsot kelloa ja se näyttää keskipäivä, mutta onkin eri eli yöntuomaripäivä kello yön kello

      Mutta on hauskoja tytöt noissa jalkasissa kin pidän hassuja

    • Anonyymi

      Asiahan on niin että jos ei tykkää nussia niin naisen ei kannata seurustella miehen kanssa

      • Anonyymi

        Olet oikessa ja siksi jotkut naiset eivät enää etsi miestä itselleen.


    • Anonyymi

      Puistattavaa. En pysty. Siinä rikkoo vaan ittensä.

      • Anonyymi

        Minä ajattelen ihan samoin.


    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti. Jos ei rakkautta ole. Siinä se.
      Ummartaa?

    • Anonyymi

      Ei pysty ky ke ma e ne en.l

      Slut. Inte ja als il mm aa n on aa lushousuj saa kin. No-no-noooo...

    • Anonyymi

      Gee ärrän edelläkävijöitä.

    • Eipä tuohon varmaan mitään yleispätevää manuaalia ole.

      Jos minun entisiltä kysytään niin eiköhän vastaus ole suurimmalta osin sen suuntainen että olisivat toivoneet tulleensa useammin alakautta ruokituksi. Tämä yhdistettynä siihen että pitkät liitot on loppuneet siihen että kumppanit ovat vaihtaneet nuorempiin on kyllä pistänyt miettimään myös tätä asiaa,

      Tuosta matalasta libidosta kysyin myös työterveyslääkäriltä joka pisti verikokeeseen josta mitattiin testot eikä niissä mitään poikkeavaa ollut. Luulen että osasyy oli elämäntavoissa. Vuorotyö jonka päälle lastenhoito ja kotityöt taisivat vetää vieterin niin suoraksi että jostakin piti karsia. Kyllä sitä tietysti hellyydellä ja läheisyydellä yritti kompensoida mutta eihän se aina riitä.

      Nyt tietysti kotona ei tarvitse niin paljoa mennä pyörremyrskyn tavoin ja sitä omaa aikaakin harrastuksillekin on ihan eri tavalla. Silti epäilen että matalan seksuaalivietin kanssa menen myös hautaan. Toisaalta se on ihan vapauttavaa; joka paikasta kun tulee neuvoja ja vinkkejä seksielämän piristämiseksi niin on hyvä että ne ei paljoa hetkauta. Ei varmaan enää taipuisi siihen tekniseen tasoon jota jatkossa odotetaan.

      Toisaalta jos joskus vielä seurustelisin niin voisin lähteä silläkin linjalla että aina minulta saa, vaikka velvollisuudesta. Enhän minä aina salillekaan jaksaisi lähteä mutta eipä koskaan ole jälkeenpäin kaduttanut että tuli käytyä.

      • Anonyymi

        Me voitas lyödä hynttyyt yhteen ihan tolta pohjalta. ;)


      • Anonyymi

        "Toisaalta jos joskus vielä seurustelisin niin voisin lähteä silläkin linjalla että aina minulta saa, vaikka velvollisuudesta. Enhän minä aina salillekaan jaksaisi lähteä mutta eipä koskaan ole jälkeenpäin kaduttanut että tuli käytyä."

        Minä mihenä en ainakaan haluaisi seksiä naisen kanssa joka ei oikeasti halua minua!
        En voisi kuvitellakaan tilannetta että joku "antaisi" naida itseään vaikka panokaveri ei kiinnostaisi pätkän vertaa.
        Halukkaita kumppaneita on maailma pullollaan joten miksi harrastaisin seksiä jonkun sellaisen kanssa kenen mielestä en ole haluttava. Etenkin kun sellaisia joiden mielestä olen haluttava tuntuu olevan ihan riittävästi ja on aina ollut.
        Sama juttu "pihtaamisen" kanssa puolin ja toisin.
        Se on toisen ihmisarvoon kohdistuvaa vallankäyttöä mitä en missään suhteessa hyväksy ikinä. Sanokoot siveysihmiset ihan mitä tahansa. Jos seksiä käyttää aseena toista kohtaan on se minusta rinnastettavissa raiskaukseen. Kumpaakaan en hyväksy.
        Toisessa naidaan välisin ja toisessa estetään seksi väkisin.


      • Ihan kuule armoa vaan itselles. Toiset on himohiiriä ja toiset ei. Mullekin hellyys, halit ja muuten läheiset välit menee leikiten seksin edelle. Etenkin uupuneena ja arjen karusellin jälkeen.

        Minkäs sille voi jos ei ole jatkuvasti alapään sorkkimisia vaille. Ei oman eikä toisenkaan. :)


      • Anonyymi

        Osaisitko näytellä seurustelunaiselle luontevasti ja luotettavasti, että haluat häntä, vaikket haluaisikaan kuin velvollisuudesta?

        - Sheena


      • Sanoisin, että omissa pitkissä suhteissani, ensimmäistä lukuunottamatta, tilanne oli sama eli minä olin vähemmän aktiivinen. Ja luulen, että kyse on vietistä ylipäänsä, joka minulla(kin) lienee kohtalaisen matala. Testoja en ole käynyt mittauttamassa, katsotaan sitä sitten jos vietti tuottaa ongelmia eli löytyy kiva nainen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Toisaalta jos joskus vielä seurustelisin niin voisin lähteä silläkin linjalla että aina minulta saa, vaikka velvollisuudesta. Enhän minä aina salillekaan jaksaisi lähteä mutta eipä koskaan ole jälkeenpäin kaduttanut että tuli käytyä."

        Minä mihenä en ainakaan haluaisi seksiä naisen kanssa joka ei oikeasti halua minua!
        En voisi kuvitellakaan tilannetta että joku "antaisi" naida itseään vaikka panokaveri ei kiinnostaisi pätkän vertaa.
        Halukkaita kumppaneita on maailma pullollaan joten miksi harrastaisin seksiä jonkun sellaisen kanssa kenen mielestä en ole haluttava. Etenkin kun sellaisia joiden mielestä olen haluttava tuntuu olevan ihan riittävästi ja on aina ollut.
        Sama juttu "pihtaamisen" kanssa puolin ja toisin.
        Se on toisen ihmisarvoon kohdistuvaa vallankäyttöä mitä en missään suhteessa hyväksy ikinä. Sanokoot siveysihmiset ihan mitä tahansa. Jos seksiä käyttää aseena toista kohtaan on se minusta rinnastettavissa raiskaukseen. Kumpaakaan en hyväksy.
        Toisessa naidaan välisin ja toisessa estetään seksi väkisin.

        "Minä mihenä en ainakaan haluaisi seksiä naisen kanssa joka ei oikeasti halua minua!"

        Sama; siksi kirjoitinkin että minulta saisi. Itselleni riittä hyvin a-studion katsominen sylikkäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaisitko näytellä seurustelunaiselle luontevasti ja luotettavasti, että haluat häntä, vaikket haluaisikaan kuin velvollisuudesta?

        - Sheena

        En osaisi enkä edes yrittäisi. Nyt kun mittarissa on yli puoli vuosisataa niin asian voi jo suoraan todeta tyyliin "Olet kaunis ja minulle rakas mutta nyt minun himohormoonit on jo unilla mutta jos haluat vain käyttää minua seksileluna niin tässähän minä olen."

        Toinen saa sitten päättää jääkö odottamaan seuraavaa kertaa, käyttää minua lelunaan vai ottaako haasteena ja yrittää herättää mun himohormoonit uuteen aamuun.


    • Anonyymi

      Omassa parisuhteessa vaimon kiinnostus minua kohtaan lakkasi yli parikymmentä vuotta sitten. Asiasta on juteltu mutta syitä ei kuulemma löydy. Ei vaan kiinnosta. Mikä aiheutti sen ettei minuakaan kiinnosta hänen kanssaan. Viimeisen 20 vuoden aikana on ollut kolme kertaa yhteistä seksiä, edellinenkin yli kymmenen vuoden takaa.
      Ollaan sitten elelty molemmat onnellisesti parisuhteessa.
      Hän ilman seksiä ja minä omien enemmän tai vähemmän vakituisten seksikumppaneiden kanssa.
      Näin on hyvä molemmille ja molemmat saa mitä haluaa ilman että kummankaan pitäisi tehdä jotain mistä ei pidä.
      Muilta osin arki ja muut keskinäiset jutut toimii. Lenkkeily, matkailu, harrastukset ja koti-illat menee ihan mukavasti eikä seksistä ole enää tarvetta kotona jauhaa. Suosittelen kaikille jos parisuhde ilman seksiä oman puolison kanssa on ok ja muut osa-alueet toimivat.

      • Anonyymi

        " vaimon kiinnostus minua kohtaan lakkasi .."

        Monestihan seksihalut puolisoa/kumppania kohtaan lakkaa syystä tai toisesta. Oletko vakuuttunut, ettei vaimosi halua seksiä keneltäkään muulta? Ja jos kävisi ilmi, että hänelläkin on pari rakastajaa, niin muuttuisiko mikään teidän suhteessa?

        - Sheena


    • Anonyymi

      Hassu ajatelma kokonqaqankin jos karkitkin lähtevät karkuun omia hampaitasi ja piiloutuvat jonnekin vielä.

    • Anonyymi

      Itse en kokisi sitä velvollisuudeksi jos naiseni tyydyttäisin eli jos nainen haluais seksiä ja orgasmin tai orgasmeja niin kyllä sen haluan hänelle antaa niin kyllä naiseni haluan tyydyttää ja antaa orgasmeja hänelle

    • Anonyymi

      Omalta osalta voin todeta, että eipä ole kokemuksia enkä usko niitä koskaan hankkivanikaan. Haluja riittää sen verran, että ihan pelkästä velvollisuudesta ei ole koskaan tarvinnut puuhailla kenenkään kanssa :)

      Muorin osalta täytyy ikäväkseni todeta, että hän selvästi on muutaman kerran tällaista mielikseni yrittänyt, mutta kyllä minä sen havaitsen. Silloin menee fiilis itselläkin ja homma jää sikseen.

      Juuri tätä varten maailmassa on olemassa keinovaginoita ja muuta kalustoa. Ne eivät edes yritä vasten tahtoaan tai esitä jotain :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      hassua tuokin vähän jos jollsain on rahaa ostaa jotasin ilotulitulitteitakin niin tekee iloiseksi hasssut ne mutta joooh

    • Anonyymi

      voi tuntusa tyttöjenkin mielestä hsudkss mernnä nukkumssn jos ofoyyss joku lämmin peti js peittokin

    • Anonyymi

      Onhan seksi parisuhteeseen olennaisesti kuuluva tarve puolin ja toisin .

    • Anonyymi

      Onse kumma kun naiset haluaa parisuhteeseen mutta seksi ei sitten kiinnosta. Älkää ihmetelkö miksi miehenne käy baareissa sitten juomassa viinaa koska ne etsii panoseuraa sieltä.

    • Anonyymi

      Luulen miehen haluavan seksiä aina enemmän mitä nainen.
      Noin on ainakin vaiheessa jossa..niin missä?
      Odottavan aika voi olla pitkä:)
      Kannattaako siis odottaa, hmm...hankala kysymys.
      Kannataa katsoa mieluummin peiliin ja etsiä jotain elämää vahvistavaa muualta kuin vain "kyllä kulta" ja odottamisen tilasta. Mitä se voi olla, varmaan kannattaa laittaa jalkaan Camel Bootsit ja naisetkin herkistyy.

      AV

      • Anonyymi

        Mikä taas tunnen useita naisia, joiden miehet ei halua tai haluaa vähemmän kuin naiset. Halukas nainen ja haluton mies on edelleen tabu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä taas tunnen useita naisia, joiden miehet ei halua tai haluaa vähemmän kuin naiset. Halukas nainen ja haluton mies on edelleen tabu.

        Olen itse ollut tuollainen ukkeli. Ja kaikkien keskustelujen jälkeen olen alkanut epäilemään, että keskimäärinkin tilanne on juuri noin, naiset eivät vaan ihan heti ala narisemaan asiasta mm. ystävilleen tms., toisin kuin miehet, joille ainakin nuorempana (alle 40) yksikin kumppanin kieltäytyminen seksistä on valtava kriisi :)


    • Anonyymi

      Jyrkkä ei velvollisuusseksille. Tuskin kumppanikaan riemastuu ja nauttii, jos toinen ei nauti. Tai no tietysti voi olla ja onkin yksilöitä, joille toisen tunteet eivät merkkaa mitään. Pääasia, että itse saa, muulla väliä.

      "Vain puhumalla tulet kuulluksi ja nähdyksi. Kumppani ei voi tietää, mitä haluat, jos et kerro."

      Jaa- tuosta jyrkästi eri mieltä. Erityisesti seksin suhteen on tärkeää havainnoida ja tunnustella toisen eleistä, ilmeistä ja energiavirtojen suunnasta olisiko seksi juuri tänään hänelle mieluista. Seksistä puhuminen latistaa seksiä ja saattaa tehdä siitä ikävän suorituksen tai aiheuttaa suorituspaineita. Tai syyllisyydentuntoja. Tai.......

      - Sheena

      • Anonyymi

      • Niin... Tosin itse pystyn antamaan kumppanille toisinaan perinteistä seksiä velvollisuudestakin, koska nautin kumppanin nautinnosta niin paljon. Silloin ei niin häiritse vaikkei itseä kiinnosta omaan kliimaksiin asti, kunhan toinen nauttii.

        Onhan se puhuminen isossa roolissa, mutta ehkä mieluummin itse aktin ulkopuolella. Kun on ensin puhuttu aktin ulkopuolella, on huomattavasti luontevampaa nostaa aiemmin keskusteltuja asioita esiin kesken aktinkin, ilman että se häiritsee tapahtumaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin... Tosin itse pystyn antamaan kumppanille toisinaan perinteistä seksiä velvollisuudestakin, koska nautin kumppanin nautinnosta niin paljon. Silloin ei niin häiritse vaikkei itseä kiinnosta omaan kliimaksiin asti, kunhan toinen nauttii.

        Onhan se puhuminen isossa roolissa, mutta ehkä mieluummin itse aktin ulkopuolella. Kun on ensin puhuttu aktin ulkopuolella, on huomattavasti luontevampaa nostaa aiemmin keskusteltuja asioita esiin kesken aktinkin, ilman että se häiritsee tapahtumaa.

        Niin... mutta onko velvollisuusseksi sittenkään velvollisuus, jos siitä nauttii, kun näkee toisen nauttivan?

        Jos velvollisuusseksi on miellyttävä velvollisuus, niin sittenhän se on hyvä 👌 . Epämiellyttävä velvollisuusseksi on jyrkästi ei-hyvä.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... mutta onko velvollisuusseksi sittenkään velvollisuus, jos siitä nauttii, kun näkee toisen nauttivan?

        Jos velvollisuusseksi on miellyttävä velvollisuus, niin sittenhän se on hyvä 👌 . Epämiellyttävä velvollisuusseksi on jyrkästi ei-hyvä.

        - Sheena

        Niin, se on hyvä kysymys. Velvollisuushan se on siinä yleisessä kontekstissa, mutta ei muuten, kuten totesitkin.

        Ei, se ei todellakaan ole hyvä, jos seksi on selkeästi vastentahtoista toiselle osapuolelle...


    • Anonyymi

      Seksi ei voi olla velvollisuus. Jos sitä vaatii velvollisuuteena niin minun tarjontani lakkaa sitten sillä sekunnilla.

      t. Mies46

    • Anonyymi

      vaikka kuinka paljon mennä nukkumssnkin, jos on joku tyttö mielessä, ei tule uni mitenkään sitten

    • Anonyymi

      Jos ei tule uni mitenkään vaan jos mielessä on joku tyyttöjuttu, silloin pakko valvoa kuin lamborghinin omistajas

    • Anonyymi

      Jälleen yksi miehiä syyllistävä teema tässä miesvihaan yllyttävässä feminismissä. Ei aihetta kommentoida enempää.

      • Anonyymi

        Kummastelen että kuinka monta mummelia täällä onkaan jotka syytävät myrkyllistä feminismiä sisältäviä tarinoita eli aliaksilla. Avaajakin kirjoittelee naismaisesti näsäviistastellen.


      • Miten ihmeessä sait yhdistettyö miesvihan tuohon aiheeseen? Itse artikkeli käsitteli velvollisuusseksiä ja artikkelissa oli siteerattu molempia sukupuolia. Yleisestikin tiedossa on, ettei tämä suinkaan ole ongelma miesten vongatessa, vaan myös toisin päin.

        Toivon, että otat ne mustavalkoiset lasit päästäsi ja alat havainnoimaan myös harmaan sävyjä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Miten ihmeessä sait yhdistettyö miesvihan tuohon aiheeseen? Itse artikkeli käsitteli velvollisuusseksiä ja artikkelissa oli siteerattu molempia sukupuolia. Yleisestikin tiedossa on, ettei tämä suinkaan ole ongelma miesten vongatessa, vaan myös toisin päin.

        Toivon, että otat ne mustavalkoiset lasit päästäsi ja alat havainnoimaan myös harmaan sävyjä.

        Yleisesti ottaen nämä kaikki seksiin ja seksin ongelmiin liittyvät uutisoinnit on tehty miehiä syyllistäviksi. Se että siihen ujutetaan joku yksi "pelastava" kommentti vaikkapa miehen kertomana on lähinnä savuverhoa itse asiakokonaisuudelle.
        Käänteistä juttua vaikkapa pihtaamisesta ei edes julkaistaisi, koska on oletettavaa että se taas syyllistäisi automaattisesti naisia jolloin se ei ole feministi ideologian mukaista ja toivottua uutisointia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti ottaen nämä kaikki seksiin ja seksin ongelmiin liittyvät uutisoinnit on tehty miehiä syyllistäviksi. Se että siihen ujutetaan joku yksi "pelastava" kommentti vaikkapa miehen kertomana on lähinnä savuverhoa itse asiakokonaisuudelle.
        Käänteistä juttua vaikkapa pihtaamisesta ei edes julkaistaisi, koska on oletettavaa että se taas syyllistäisi automaattisesti naisia jolloin se ei ole feministi ideologian mukaista ja toivottua uutisointia.

        Ei tästä ole kuin vuoden verran kun jommassa kummassa isossa päivälehdessä oli juttu parisuhteessa seksillä kiristämisestä, missä juurikin naiset nousivat esille selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti ottaen nämä kaikki seksiin ja seksin ongelmiin liittyvät uutisoinnit on tehty miehiä syyllistäviksi. Se että siihen ujutetaan joku yksi "pelastava" kommentti vaikkapa miehen kertomana on lähinnä savuverhoa itse asiakokonaisuudelle.
        Käänteistä juttua vaikkapa pihtaamisesta ei edes julkaistaisi, koska on oletettavaa että se taas syyllistäisi automaattisesti naisia jolloin se ei ole feministi ideologian mukaista ja toivottua uutisointia.

        Miehetkin pihtaavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehetkin pihtaavat.

        Niinhän me tehdään toisinaan, se on tosi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Velvollisuus ja rakastelu eivät kuulu samaan lauseeseen. Parisuhteessa on mielestäni velvollisuus kunnioittaa toisiaan ja kaikki muu kytkeytyy sitten sen ympärille.

      Seksiin ei pidä suostua vain, jotta saisi sen nyt vain äkkiä pois alta tai pidettyä toisen hetken tyytyväisenä. Se kuulostaa niin ikävältä, että ihan rinnasta ottaa koko ajatuskin. Itse naisena en ole koskaan vain suostunut seksiin vaan aina olen itsekin halunnut. Joskus ehkä vähemmän kuin muulloin, mutta aina se on lähtenyt myös omasta aidosta halusta rakastella. Minulla tosin on ilmeisesti harvinaisen korkea libido, joten siihen ei paljoa tarvita, että innostun.

      Seksi ja läheisyys on minulle tapa kanavoida tunteitani. Tämän takia toivon löytäväni kumppanin, jonka läheisyyden kaipuu on riittävän lähellä omaani. Elämässä tulee aikakausia, kun seksiä ei ole ehkä niin paljoa syystä tai toisesta eikä maailma siihen kaadu, mutta läheisyyttä voi olla, jos vain henkinen yhteys on kunnossa ja siitä henkisestä yhteydestä täytyisi yrittää pitää kiinni, jos haluaa suhteen jatkuvan ja vieläpä onnellisena sellaisena.

    • Anonyymi

      Ei sellaista koskaan. Kumppani on hyvä valita niin, että sekä henkinen että fyysinen puoli tuntuvat juuri itselle sopivilta.

      • Niinhän ne useimmiten valitaankin, mutta kukaan ei tiedä miten elämä heittelee ja viiden vuoden päästä voidaan olla tilanteessa, jota ei enää kunnolla itsekään ymmärretä.


    • Anonyymi

      Aina ei jaksa ja syitä voi olla monenlaisia. Joskus väsymyskin saattaa olla syynä kieltäytymiseen, useimmiten kuitenkin sairaus, kiputila tai hurjat kuukautiset.
      Haluttomuus sinänsä saattaa mennä ohitse, siinä esileikkien aikana, joten miksipä ei pikaiselle suostuisi! Saattaahan siitä kehittyä suuniteltua pitempikin lemmentuokio.
      trollikka

    • Ehdottomasti tiukka ei. Jos seksistä tulee velvollisuus, se ole silloin mikään nautinto missäänmäärin.

      Kannattaa ennemmin puhella kumppanin kanssa, mikä mättää, ennemmin kuin koettaa vaan "tehdä" seksiä.

      Itse joskus lasten äitistä eroa tehdessä käytiin jossain pariterapiassa ja siellä sitten puhuttiin seksistäkin...mutta ei se vuosia jatkunut välittämättömyys mitään muuttunut sillä hetkellä, olis tarvinnut puhetta aiemmin...ja molemminpuolista ymmärrystä.

      Lisäksi miehellä on aika hyvä suoja siihen velvollisuusseksiin...ainakin yhdyntään. 😁

      • Aina kannattaa puhella kumppanin kanssa kaikesta muustakin kuin kauppalistasta...
        Velvollisuusseksihän useimmiten ei ole pysyvä asioiden tila, vaan ainoastaan halujen tilapäinen kohtaamattomuus. Ja silloin voi olla ihan hyvä toisinaan tulla toista vastaan, vaikkei itseä yhtään himottaisi. Antaa toiselle rakkautta seksin muodossa ja ottaa itse nautintonsa toisen nautinnosta, siitä että on kyennyt ja on etuoikeutettu sitä toiselle tuottamaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Aina kannattaa puhella kumppanin kanssa kaikesta muustakin kuin kauppalistasta...
        Velvollisuusseksihän useimmiten ei ole pysyvä asioiden tila, vaan ainoastaan halujen tilapäinen kohtaamattomuus. Ja silloin voi olla ihan hyvä toisinaan tulla toista vastaan, vaikkei itseä yhtään himottaisi. Antaa toiselle rakkautta seksin muodossa ja ottaa itse nautintonsa toisen nautinnosta, siitä että on kyennyt ja on etuoikeutettu sitä toiselle tuottamaan.

        No jos se toinrn ihminen ja sen tapa kohdella ei ole epämiellyttävää, voi seksiin noinkin suhtautua, mutta muuten ei mun kroppa ainakaan taivu.

        Jos toinrn haluaa minua ja sen näyttää, voin kyllä olla vaikka puolikuollut ja haluan seksiä. 😁
        Itsellä kiinnostus seksiin rakkaan kanssa kyllä on aika ehtymätön ollut aina. Että jos en halua, minua on loukattu, eikä siihen auta kuin asian läpikäyminen...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No jos se toinrn ihminen ja sen tapa kohdella ei ole epämiellyttävää, voi seksiin noinkin suhtautua, mutta muuten ei mun kroppa ainakaan taivu.

        Jos toinrn haluaa minua ja sen näyttää, voin kyllä olla vaikka puolikuollut ja haluan seksiä. 😁
        Itsellä kiinnostus seksiin rakkaan kanssa kyllä on aika ehtymätön ollut aina. Että jos en halua, minua on loukattu, eikä siihen auta kuin asian läpikäyminen...

        Sä taidat tarkoittaa sovintoseksiä, no sitä tarjoaa ilmeisestikin miespuoliset ihmiset!
        Eli riidan päätteeksi... sillä siisti; asia on unohdettu! Ei muuten onnistu mun kanssani, aihe muuten ruoditaan puhtaaksi, vaikka täydessä kiukussa... mikä kyllä on epäviisasta, mut joskus sekin on aiheellisempaa. Puhdistaa ilmaa, jos se ylipäätään on puhdistettavissa.

        Jossain vaiheessa vaan on parempi luopua omista toiveistaan, kuin periaatteistaan ja ottaa uus alku, jonkun toisen henkilön kanssa... kun itse on palautunut pettymyksestään.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä taidat tarkoittaa sovintoseksiä, no sitä tarjoaa ilmeisestikin miespuoliset ihmiset!
        Eli riidan päätteeksi... sillä siisti; asia on unohdettu! Ei muuten onnistu mun kanssani, aihe muuten ruoditaan puhtaaksi, vaikka täydessä kiukussa... mikä kyllä on epäviisasta, mut joskus sekin on aiheellisempaa. Puhdistaa ilmaa, jos se ylipäätään on puhdistettavissa.

        Jossain vaiheessa vaan on parempi luopua omista toiveistaan, kuin periaatteistaan ja ottaa uus alku, jonkun toisen henkilön kanssa... kun itse on palautunut pettymyksestään.
        trollikka

        Sovintoseksi sujuu vasta kun asia on selvitetty. Ei sillä lakaista mitään maton alle, tai mistä mä toisesta 100%;n varma voin olla, mutta minulla pitää olla fiilis, että toinen haluaa minua ihmisenä, eikä koneena...

        Mutta mikä minulle merkitsee, että voi koskea toista...iho tietää kyllä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe