Gallup seksistä

69.

1. Oletko uskossa?
2. Kuulutko helluntaiseurakuntaan?
3. Annoitko neitsyytesi aviopuolisollesi?
4. Oletko ollut uskollinen?

12

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa

      1. Olen
      2. En
      3. Totta kai
      4. Ihan varmasti, en ole ollut uutta kertaa aviossakaan (vaikka Sanan mukaan voisin sen tehdä)puolisoni kuoleman jälkeen. Avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä!

    • neitienkeli

      1. Olen uskossa
      2. en, vaan luterilaiseen
      3.olen vielä neitsyt, mutta en aio odottaa avioon asti
      4.aion olla ehdottoman uskollinen tulevalle puolisolleni

      • osoite

        oli?


      • neitienkeli
        osoite kirjoitti:

        oli?

        ..? miksi haluat tietää osoitteeni?


    • LUT

      1. Olen
      2. En, olen luterilainen.
      3. Kyllä.
      4. Kyllä.

    • maple72

      1. Olen uskossa.
      2. En, vaan ev.lut.
      3. Aviopuolisoni oli ensimmäiseni.
      4. Olen ollut uskollinen.

    • esikuvamme

      1.Mooseksen kirja:

      16:1   Saarai, Abramin vaimo, ei synnyttänyt hänelle lasta. Mutta Saarailla oli egyptiläinen orjatar, jonka nimi oli Haagar.
      16:2   Ja Saarai sanoi Abramille: "Katso, Herra on sulkenut minut synnyttämästä; yhdy siis minun orjattareeni, ehkä minä saisin lapsia hänestä." Ja Abram kuuli Saaraita.
      16:3   Ja Saarai, Abramin vaimo, otti egyptiläisen orjattarensa Haagarin, sitten kuin Abram oli asunut kymmenen vuotta Kanaanin maassa, ja antoi hänet miehellensä Abramille vaimoksi.
      16:6   Abram sanoi Saaraille: "Katso, orjattaresi on sinun vallassasi, tee hänelle, mitä tahdot." Niin Saarai kuritti häntä, ja hän pakeni hänen luotaan.
      16:8   Ja hän sanoi: "Haagar, Saarain orjatar, mistä tulet ja mihin menet?" Hän vastasi: "Olen paossa emäntääni Saaraita."

      Aabraham makasi vaimonsa Saaran orjattaren.
      Se oli avioliiton ulkopuolista seksiä.
      Orjatar ei ollut Aabrahamin vaimo
      ›Abram sanoi Saaraille: "Katso, orjattaresi on sinun vallassasi, tee hänelle, mitä tahdot.‹

      Olemmehan Aabrahamin lapsia ja mikä oli oikein Aabrahamille, on oikein myös meille hänen lapsilleen!

      • Miten niin, Haagar ei ollut Abramin vaimo Itsehän siteerasit 1.Moos.16:3:a: "... , ja antoi hänet miehellensä Abramille vaimoksi."


    • 21 vee

      1.kyllä
      2.kyllä
      3.kyllä
      4.kyllä,ehdottomasti :)

    • Jocu Wein

      1. en
      2. en
      3. kyllä
      4. kyllä

    • Uskova_Eikä_Epäilevä

      Vastaan kaikkiin kieltävästä - 4 kertaa.

    • Perhonen72

      1. Oletko uskossa? EN OO
      2. Kuulutko helluntaiseurakuntaan? EN TODELLAKAAN!!
      3. Annoitko neitsyytesi aviopuolisollesi? NO EN
      4. Oletko ollut uskollinen? OLEN PETTÄNYT, mutta rehellisesti kertonut asiasta. Mukavaa kesää kaikille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe