Moniko tekee ihmeitä?

cicero

Moniko tunnetuista julistajista TODELLA tekee
ihmeitä?

En ole kaikissa kokouksissa käynyt,mutta niissä
missä olen ollut, ennakkomainonnasta huolimatta,
ne joiden olisi luullut eniten tarvinneet ihmettä
(parantumista),eivät ole sitä saaneet.

Mielestäni tämä ns.ihmelahjat eivät ole kovinkaan
tavallisia(tuloksista päätellen)ja puutetta on
yritetty paikata profetoimisen lahjalla tai muilla
ns.ilmestyslahjoilla(joiden tuottamiseen ihminen
voi itse vaikuttaa).Yritys käyttää ilmestyslajoja
ilman Pyhän Hengen vaikutusta, johtaa vain vääriin
profetioihin ja ihmisen mielen tuotoksiin.Niin
kuin moni on varmaan huomannut.

Ymmärrettävistä syistä julistajilla on paineita saada ihmeitä tai parantumisia tapahtumaan,ja kun
näin ei käy,yritetään turvautua ilmestyslahjoihin,
jotka nekään eivät toimi, jos Henki ei ilmoitusta
anna.Rampoja,raajarikkoja,sokeita ja kuuroja on
vaikea saada parantumaan mutta ihmisen mieli on
ihmeellinen ja määrätynlaiseen tilaan viritettynä,
se alkaa tuottamaan "sanomaa",joka kuunnellessa
saattaa "koskettaa" herkässä tilassa olevaa ihmis-
tä, mutta myöhemmin osoittautuu ajan ahjossa har-
haan menneeksi.


Näkemykseni mukaan KAIKKI Pyhän Hengen lahjat ja
virat kuuluvat Kristuksen seurakunnalle alkusera-
kunnasta alkaen, mutta syystä tai toisesta ne eivät ilmene siinä mittakaavassa kuin voisivat.
En mene nimeämään,että kenen kautta Pyhän Hengen
lahjat toimivat tai eivät toimi,mutta käytännössä
uskon,että AIDOT Pyhän Hengen lahjat toimivat har-
vemmin,kuin mitä kokousmainoksista voisi päätellä.

3

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tor

      Ihmeitä näet VAIN unissasi.
      Jeesususko on KAIKEN pahan alku ja juuri.
      Mieluummin vedän käteen kuin kuuntelen sadomasojesseä.
      Lastenraiskaajat perkele.

    • mies

      Ihmeet kuuluu sirkukseen ja taikureille. Kristinuskon sanoma tuntuu joiltain unohtuvan ihmeiden etsimisen varjoon. Jeesuksen ihmeteot ovat toissijaisia asioita. Tärkeämpää oli hänen sanomansa ja periksiantamaton tapa jolla hän eli.

    • Näillä palstoilla usein morkatut roomalaiskatoliset ovat ehkä (?) "ihmejutuissa" vankemmalla pohjalla: Vatikaanilla on jonkinlainen virallinen elin, joka tutkii mahdollisimman tarkasti mikä ovat ´aitoja´, tapahtuneita ihmeitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe