MAAHANMUUTTAJAT ONGELMA?

Näköjään

14

1608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä
    • lasten pitäisi olla kotona vanhempien valvonnassa.

• Folio Mulder

Vieläkö helevetissä puolustellaan maahanmuuttajia sillä, että jotkut ovat iltamyöhäsellä ulkona? Jo on sairasta. No tästä olen aiemminkin kirjoittanut kuinka vinksahtaneella tavalla nuita höösätään, vaikka mitä tekisivät maassamme. Alakaa todellakin palamaan hermot saatana!!!

• suomalaiset

Saavatko mamut raiskata minutkin, jos olen iltayhdeksän jälkeen ulkona? sinun logiikallasi saavat

• Folio Mulder kirjoitti:

Vieläkö helevetissä puolustellaan maahanmuuttajia sillä, että jotkut ovat iltamyöhäsellä ulkona? Jo on sairasta. No tästä olen aiemminkin kirjoittanut kuinka vinksahtaneella tavalla nuita höösätään, vaikka mitä tekisivät maassamme. Alakaa todellakin palamaan hermot saatana!!!

vaahto otsaltasi ja opettele luetunymmärtämistä.

• suomalaiset kirjoitti:

Saavatko mamut raiskata minutkin, jos olen iltayhdeksän jälkeen ulkona? sinun logiikallasi saavat

samat sanat kuin edellisellekin...

• muhamatti
        karvapää kirjoitti:

vaahto otsaltasi ja opettele luetunymmärtämistä.

älykkäämpää kommentointia voi odottaakaan, keneltäkään islaminuskoiselta...

Saa nähdä montako vuotta vielä menee ennenkuin 'isoluuta' alkaa lakaista tuota paskasakkia sinne missä pippuri kasvaa.

• ...

Raiskaus on aina rikos. Se ei ole raiskatun syy, eikä siinä ole kysymys seksistä vaan vallasta.

Mutta. Seksi ja seksuaalinen väkivalta on perinteisesti myös toimivaksi todettu keino levittää muukalaisvihaa: kukaan ei suhtaudu siihen kylmästi, ja se on ollut rasistien konsti aina. Iljettävää siinä on se, että näiden tyttöjen ja naisten kärsimyksillä retostellaan tällä palstalla omia rasistisia perversioita ajaen. Sietäisitte hävetä - raiskaus on uhrille kauheaa, eikä sitä saisi omia omiin poliittisiin tarkoitusperiin. Kyseessä taitaa olla suomalaismiesten reviirin vartiointi: "suomalaisnaisia saa raiskata ja hakata vain suomalainen mies!"

Suomalainen mieshän se on suomalaisnaiselle absoluuttisesti suurin uhka. Joka toinen viikko mies tappaa Suomessa puolisonsa.

• lot

Me kirjoitimme eri palstoille jo vuosia sitten: "Niistä tulee vielä koitumaan ongelmia". Ensin te nauroitte, sitten syytitte ahdasmielisiksi, rasisteiksi, ja lopulta ties miksi. Me olimme hiljaa, vaikka tiesimme olevamme oikeassa. Teitä ajoi idealismi, meitä arkirealismi.

Sitten tuli päivä, jolloin mustat poikanne pääsivät kunnolla otsikoihin. Otsikot olivat juuri sellaisia, joita olimme odottaneet. Niissä ei kerrottu väitelleistä tohtoreista, pyyteettömästä työstä rauhan edistämiseksi eikä ylipäätään mistään muustakaan hyvästä. Otsikoissa kerrottiin, kuinka ..

..

(niin, mitäpä tässä turhaan toistelemaan uutistekstejä. Pahan puhuminen Afrikan pojista on yleistämistä. Ja yleistäminen on rasistista. Ja se on kiellettyä. On kiellettyä uskoa omia silmiään.)

• ...
        lot kirjoitti:

Me kirjoitimme eri palstoille jo vuosia sitten: "Niistä tulee vielä koitumaan ongelmia". Ensin te nauroitte, sitten syytitte ahdasmielisiksi, rasisteiksi, ja lopulta ties miksi. Me olimme hiljaa, vaikka tiesimme olevamme oikeassa. Teitä ajoi idealismi, meitä arkirealismi.

Sitten tuli päivä, jolloin mustat poikanne pääsivät kunnolla otsikoihin. Otsikot olivat juuri sellaisia, joita olimme odottaneet. Niissä ei kerrottu väitelleistä tohtoreista, pyyteettömästä työstä rauhan edistämiseksi eikä ylipäätään mistään muustakaan hyvästä. Otsikoissa kerrottiin, kuinka ..

..

(niin, mitäpä tässä turhaan toistelemaan uutistekstejä. Pahan puhuminen Afrikan pojista on yleistämistä. Ja yleistäminen on rasistista. Ja se on kiellettyä. On kiellettyä uskoa omia silmiään.)

"Ensin te nauroitte"

- ai ketkä me?

"Me olimme hiljaa, vaikka tiesimme olevamme oikeassa."

- ai ketkä te? Suomen rasistit ei ole olleet hiljaa ees unissaan. Aina jauhamassa paskaa.

• lot
        ... kirjoitti:

"Ensin te nauroitte"

- ai ketkä me?

- ai ketkä te? Suomen rasistit ei ole olleet hiljaa ees unissaan. Aina jauhamassa paskaa.

"ai ketkä me?"

No just te. Hysäri-kukkahattu-ruusunpunasilmälasi-viipeltäjät, joille kaikki on niin ihqun tasa-arvoisaa.
        "ai ketkä te?"

Tämä ei ole rasismipalsta. Tämä on isänmaallisuuspalsta. Palstalle kirjoittavat ovat oletuksellisesti isänmaallisia. Kuinka on oma laitasi?

• valkokaulus
        ... kirjoitti:

"Ensin te nauroitte"

- ai ketkä me?

se siellä kiihkoaa?! Samanlaista - täysin mustavalkoista - ylisevaitsevaisuusälämölöä ainakin tuntuisi riittävän.

Ymmärrähän sinäkin nyt vihdoinkin se tosiasia, että suvaitsevaisuus ei ole = kaiken hyväksymistä.

• PS:n jäsen

Nämä muslimit eivät ikinä uskaltaisi raiskata ketään omassa synnyinmaassaan koska heillä päin on erittäin tiukat lait ja olen kuullut huhua että esim.Saudi-Arabiassa raiskaaja joutuu aina yli kymmeneksi vuodeksi linnaan ja siellä on käytössä vanha perinteinen kuritushuone eli joka päivä saa ruoskasta ja oppiipahan olemaan raiskaamatta ketään!

Toista se on täällä meillä päin:raiskauksesta saatat selvitä ehdollisella vankeustuomiolla jos olet ensikertalainen! Aika perseestä tälläinen suoraan sanottu! Minusta väkisin makaamisesta pitäisi antaa aina vähintään 5 vuoden ehdoton vankeustuomio!

• kaikista väkivaltarikoksista pitäisi antaa selvästi kovemmat tuomiot. ja ihan rotuun, uskontoon ym, seikkoihin katsomatta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      87
      3418
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2236
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2123
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1926
    Aihe