Lähden pian lappiin.

Anonyymi-ap

Siellä näyttää olevan aika kylmä rukalla. No 2 viikkoa aion olla siellä ja lähden illalla ajelemaan. Katsoo nyt jaksaako ajaa koko matkaa vai nukunko oulussa välillä pari tuntia, se on kuitenkin 800 kilsaa ajettavaa.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt jäi epäselväksi oletko menossa Lappiin vai Rukalle.

• Kuusamo kuuluu hallinnollisesti Pohjois-Pohjanmaahan, mutta matkailumarkkinoinnissa Ruka ja Kuusamo mielletään osaksi Lappia.

Ja Lappi on myös Raumalla.

• G-LoveR kirjoitti:

Kuusamo kuuluu hallinnollisesti Pohjois-Pohjanmaahan, mutta matkailumarkkinoinnissa Ruka ja Kuusamo mielletään osaksi Lappia.

Matkailumarkkinoinnissa Pohjois-Pohjanmaa saattaakin olla haasteellinen. Tulkaapa turistit ihmettelemään, miten kaikilla autoilijoilla on pikkubussi ja marketeissa ei kortsuja myydä.

• G-LoveR kirjoitti:

Kuusamo kuuluu hallinnollisesti Pohjois-Pohjanmaahan, mutta matkailumarkkinoinnissa Ruka ja Kuusamo mielletään osaksi Lappia.

Tampereellakin on Lappi, siinä Petsamon vieressä.

• MaximiIIian kirjoitti:

Tampereellakin on Lappi, siinä Petsamon vieressä.

Okei. Varmaan aika monissa kunnissa on samannimisiä alueita. Lahdessakin on Venetsia. 😜

Ps. Laittakaa kumisaappaat jalkaan, kun Venetsiaan meette.

• scrg kirjoitti:

Matkailumarkkinoinnissa Pohjois-Pohjanmaa saattaakin olla haasteellinen. Tulkaapa turistit ihmettelemään, miten kaikilla autoilijoilla on pikkubussi ja marketeissa ei kortsuja myydä.

Nojoo, pohjanmaa ei hirveesti houkuta, jos mielikuva on uskonnollisista pienpiireistä ja puukkojunkkareista ehtinyt muodostua. Ehkä toi Lappi antaa vähän toivoa saada ihmisiä kylään?

• G-LoveR kirjoitti:

Nojoo, pohjanmaa ei hirveesti houkuta, jos mielikuva on uskonnollisista pienpiireistä ja puukkojunkkareista ehtinyt muodostua. Ehkä toi Lappi antaa vähän toivoa saada ihmisiä kylään?

Puukkojunkkarit mieltäisin Etelä-Pohjanmaalle eli Seinäjoen ympäristöön. Seinäjoelta Kuusamoon on suunnilleen sama matka kuin Turusta Joensuuhun tai Lahdesta Riikaan.

• scrg kirjoitti:

Puukkojunkkarit mieltäisin Etelä-Pohjanmaalle eli Seinäjoen ympäristöön. Seinäjoelta Kuusamoon on suunnilleen sama matka kuin Turusta Joensuuhun tai Lahdesta Riikaan.

Heh, okei. Olen erehtynyt, luulin pohjanmaalaisia junteiksi ihan yleisesti. Anteeksi.

• Meetkö Rukalle tankkaamaan? 🤣

• Anonyymi

Tankkaan jossain kokkolassa ja oulussa varmaan yöllä ja aamulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tankkaan jossain kokkolassa ja oulussa varmaan yöllä ja aamulla.

Okei...😁

• Anonyymi

Eikös ruka ole lapissa. Laskettelua ja juhlintaa aion harrastaa. Käyn myös rovaniemellä viikonloppuna etten minä ole rukalla koko aikaa.

• Anonyymi

Lähdin just eilen sieltä pois, lupasi kirraavia pakkasia, ja pimeää on.
      Mökissä sitten tissuttelet ja saunot. Mäkeen ei kuitenkaan tarkene.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Minä olin rukalla viime jouluna. Mitäs täällä yksin etelässä muka tekee. Laskettelu on hienoa.

• Anonyymi

Ja pysy siellä!

• Anonyymi

Huh huh....

• Anonyymi

Toiset palstailee ja toiset lähtee lappiin juomaan viinaa ja tapaamaan naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe