Joulubuffan hinta mukamas kallista.

Anonyymi-ap

Kannattaisko miettiä, että ensinnäkin vaihtoehtoja on paljon, raaka-aineet maksaa paljon ja monessa paikassa kaikki tehdään itse. Ihme vinkumista. Tänäänkin tuli porukka ja vaati alennusta koska ei jaksanut syödä kaikkea tai ei tykännyt kaikista.

25

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se kallista ole. Ihmisten asenne on vain sanonko mistä...

      • Anonyymi

        Tämä. Ihmisten asenne. Ihan oikeassa olet.


      • Anonyymi

        On se turhan kallista. Tosin helpointa on, että ei käy ravintoloissa ollenkaan. Itse en joulubuffasta maksa mitään, koska en niihin mene.


    • Anonyymi

      Itsekin ihmetellyt sitä, kuinka pää märkänä syödään joulubuffaa, joka on ihan saatanan halpaa tuotantokustannuksiltaan. Pääraaka-aineet on lanttu, peruna, porkkana, punajuuri, sianliha ja silli. Ei kyllä millään mittapuulla kalliita raaka-aineita. Ja valmistaminen on ihan saatanan helppoa, uunissa hauduttamalla ja uudelleen lämmittämällä, jolloin valmistusajassa muutama kymmenen minuuttia sinne tänne ei vaikuta sörsseleiden laatuun millään tavalla. Mikä ihme tässä ravintoloitsijoiden loputtomassa ahneudessa on? Laita lappu luukulle, jos et viitsi tehdä.

      • Anonyymi

        Älä viitsi keksiä peräättömiä valheita. Et tiedä alasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi keksiä peräättömiä valheita. Et tiedä alasta mitään.

        No mikä siinä maksaa? Lanttu on halvimpia juureksia ja laatikossa ei mitään eroa, hauduttaako 60-120 min eli valmistaminen on helppoa kuin heinän teko, ei tarvitse aikatauluttaa ja misata vaan laittaa vaan laatikot lämpenemään ja kantaa sitten pöytään 😂😂😂


    • Anonyymi

      On se suurelle osalle liian kallista. Eikä minua kiinnosta pätkänkään vertaa nuo selitykset. Useimpien ei kannata mennä ollenkaan joulubuffaan.

      Olet toki oikeassa siinä, että joulubuffasta on turha vinkua. Joulubuffasta ei ole kallista, jos sinne ei mene ollenkaan. Itse en ainakaan tule menemään. Aivan kuten menen erittäin harvoin ravintolaan ylipäätään, koska teen mieluummin ruoan itse.

      • Anonyymi

        Edelleen... Yli 50 euroa joulubuffasta on sellainen kiskurihinta, että en taatusti sellaista maksa. Parempi opetella tekemään oma joulubuffa.


      • Anonyymi

        Edelleen, asiakas tekee itse päätöksen onko joulubuffa liian kallis tai ei. Tätä päätöstä ei tee ravintolan pitäjä. Jos asiakkaan mielestä buffa on liian kallis niin sitä ei osteta ja se siitä.


      • Anonyymi

        "Eikä minua kiinnosta pätkänkään vertaa nuo selitykset."

        Totuus eikä selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen, asiakas tekee itse päätöksen onko joulubuffa liian kallis tai ei. Tätä päätöstä ei tee ravintolan pitäjä. Jos asiakkaan mielestä buffa on liian kallis niin sitä ei osteta ja se siitä.

        Teet oman mielipiteesi vain katsellessasi lukuja ja siihen se jääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet oman mielipiteesi vain katsellessasi lukuja ja siihen se jääkin.

        Näin päätökset tehdään. Jos on päättänyt, että ei yli 50 euroa buffasta maksa niin sitä ei osteta. Ja se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin päätökset tehdään. Jos on päättänyt, että ei yli 50 euroa buffasta maksa niin sitä ei osteta. Ja se siitä.

        Huomaa kyllä millä tasolla aivot ovat. Ei siitä sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa kyllä millä tasolla aivot ovat. Ei siitä sen enempää.

        Aivojen pitää toimia niin, että oma etu menee aina edelle. Jokainen tekee oman budjettinsa ja päättää itse mitä maksaa ruoasta. Jos asiakkaat ei maksa buffasta pyydettyä ja ravintola menee siksi konkkaan niin se on voi voi. Asiakkaiden syyttäminen konkurssista olisi täysin idioottimaista.

        Ja edelleen, jos buffa on liian kallis niin sinne ei kannata mennä. Itse en todellakaan yli 50 euroa buffasta maksa. Itse asiassa en maksa myöskään 40 euroa buffasta, sekin on liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä minua kiinnosta pätkänkään vertaa nuo selitykset."

        Totuus eikä selitys.

        Totuus on, että asiakkaita kiinnostaa oma kukkaro. Ei heitä kiinnosta paskaakaan ravintoloitsijan rääkyminen. Asiakas katsoo mitä ruoka maksaa, mitä on tarjolla ja mitä on valmis maksamaan ruoasta. Siihen kiinnostus päättyy. Ravintoloitsijan talous on yksi paskan hailee, sillä ei ole väliä kun ruokaa halutaan syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on, että asiakkaita kiinnostaa oma kukkaro. Ei heitä kiinnosta paskaakaan ravintoloitsijan rääkyminen. Asiakas katsoo mitä ruoka maksaa, mitä on tarjolla ja mitä on valmis maksamaan ruoasta. Siihen kiinnostus päättyy. Ravintoloitsijan talous on yksi paskan hailee, sillä ei ole väliä kun ruokaa halutaan syödä.

        Oot sä kyllä tyhmä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä kyllä tyhmä ihminen.

        Millä tavalla tyhmä ihminen? On yksi paskan hailee miten typerät ravintoloitsijat rääkyy, asiakas päättää kaikesta. Nykyisessä taloustilanteessa on järkevintä olla maksamatta mitään ylihintaisista joulubuffeteista.


    • Anonyymi

      Onneksi suurin osa asiakkaista on valmis sen hinnan maksamaan, kun niitä joulubuffia on sadoittain tehnyt ja vuosia katsellut sitä syömistä ja ihastelemista ja kiittelyä, niin ei tämän palstan muutamat pikkusieluiset paskiaiset voi sitä asiaa pilata typerillä "muka tietävillä" kommenteilla.

      • Anonyymi

        Noiden asiakkaiden määrä on kuitenkin romahtanut tänä vuonna romahtanut. Ja valtaosa suomalaisista ei joulubuffissa syö. Mikä onkin järkevää, joulubuffetit on lähinnä rahojen vetämistä vessasta alas. Jos jostain pitää vähentää kulutusta niin joulubuffet on ensimmäisten leikattavien asioiden joukossa.


    • Anonyymi

      Kyllä mietin. Saan tehtyä itse paljon paremmat ruoat kotona alle 5 eurolla per henkilö. Joten miksi maksaisin mitään joulubuffasta?

      • Anonyymi

        Vau. Keititkö itse makaronit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau. Keititkö itse makaronit?

        Tuolla 5 eurolla per annos saa tehtyä todella hienon aterian.


    • Anonyymi

      Mielestäni on turha itkeä aterioden hinnasta.. Annattekos te omissa firmoissanne rankat alennukset . . Epäilen , voinhan tarjota lantun porkkanan siemenet pussissa 2.50 euroa pss. kasvata itse , kitke hoivaa , nosta putsaa keitä tarjoile... Otatkos vastaan..Maksan aina mielelläni niin kasvis , kala ,kuin liha ruuat nurkumatta .. Ikuiset natisijat ovat paskan tärkeitä panettelijoita .. NEUVO NUMERO 1 TEILLE .. Älkää syökö ulkona , hinta ei teille sovi. tai nirppanokkille ei sopiva paikka ..

      • Anonyymi

        Sitten rvintolan omistajienkaan ei pidä ruikuttaa, jos asiakkaita ei ole. Menkööt vaikka konkkaan, mutta pitäköön turpansa kiinni.


    • Anonyymi

      En ole koskaan maksanut itse joulubuffasta muualla kuin työpaikkaruokalassa normaaliin lounashintaan. Ihan ok, jos työpaikka ja kumppanifirmat maksaa, mutta ihan yliarvostettua ja ylihinnoiteltua on joulubuffat. Itse teen kotona paljon parempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe