Mitä ostit itselleni

Anonyymi-ap

Joululahjaksi? Ostin itse uuden tietokoneen.

73

54

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onko vaikea käyttä uutta konetta,

      • Anonyymi

        Oli se aluksi koska tää kyseli jotain koodia enkä tajunnut mistä sen koodin saa. Uuden koneet on vittumaisia kun niitä yrittää saada nettiin.


    • Anonyymi

      Pelasin kaikki rahat mut lenkkimakkara on hyvä jouluruoka.

    • En mitään vaan lapsille. Noin 75 lahjaa tuli paketoitua.
      Kallista päälle 2 tonnia. maksoi

      • Miehelle päälle 800 euron koneem.


      • Anonyymi

        eikö teillä mene sähköön rahat tai muihin nousseisiin elinkuluihin etä eikö nyt jos koskaan pitäisi laittaa sivuun pahan päivän varalle ja saitteko joka lapsesta sen ylimääräisen lapsilisän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö teillä mene sähköön rahat tai muihin nousseisiin elinkuluihin etä eikö nyt jos koskaan pitäisi laittaa sivuun pahan päivän varalle ja saitteko joka lapsesta sen ylimääräisen lapsilisän...

        Kyllähän Ruoka ja bensa näkyvät kuin FFP2 muihin suojautumiseen sen vuoksi lapsiin S-bonukset joulua varten säästetyt tuli syötyä. Sähkön sosiaali maksanut normaalisti mutta 2000€ laskusta, en tiedä mikä on laskennallisesti seuraavassa kuussa.


    • Anonyymi

      Ostin jo keväällä tietokoneen, sijoitusmielessä.
      Sama rauta on nyt 500 € kalliimpi.

      • Anonyymi

        Sul oli si hyvä sijoitus jo keväällä


    • Anonyymi

      Ostin 200 eurolla chattitokeneita joita olen jaellut auliisti aikuisviihde-malleille joiden jutuista olen tykännyt pitkin vuotta.

      Joulun taikaa <3

      • Anonyymi

        Eipä kai niitä kahdella sadalla häävisti saa riittäkö tuolla summalla ostettuna edes pariksi päiväksi en ol sen ihmeemmin asiaa tutkinut paljonko mahtaa maksaa mu si kun ottaa huomioon että niitä onnettomia miehiä jotka rahansa noihin palveluihin tuhlaa on miljoonia ni voi saattaa olla kyseisille naisille ihan tuottosa bisnes olis mielenkiintoista toki tietää kuinka se niiden naisten käsitystä miehistä muokannut ja mitä mieltä he oikeasti ovat mies sukupuolen edustajista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kai niitä kahdella sadalla häävisti saa riittäkö tuolla summalla ostettuna edes pariksi päiväksi en ol sen ihmeemmin asiaa tutkinut paljonko mahtaa maksaa mu si kun ottaa huomioon että niitä onnettomia miehiä jotka rahansa noihin palveluihin tuhlaa on miljoonia ni voi saattaa olla kyseisille naisille ihan tuottosa bisnes olis mielenkiintoista toki tietää kuinka se niiden naisten käsitystä miehistä muokannut ja mitä mieltä he oikeasti ovat mies sukupuolen edustajista

        No useimpien naisten mielelstä miehet ovat idiootteja kunnes toisin todistetaan. Käytännössä nämä chattileidit sulkevat aivonsa heti kun mies maksaa seksiliitännäisistä palveluista ja siitä että nainen toteuttaa miehen tahtoa rahasta, se on heidän ammattinsa ja se on asiakaspalvelua. Siitä lähtien nainen pelaa miestä jota pelaa miehen omat odotukset eikä suinkaan se "kahdensuuntaisuus".

        Mutta samalla he ovat pitkästyneitä ja sidoksissa työhönsä, oma intoni on olla se mukava kaveri jonka kanssa on helppo jutella muustakin kuin eroottisesta sisällöstä. Minä maksan nimenomaan hyvästä ja luontevasta seurasta, palkitsen sitä positiivista molemminsuuntaista kokemusta ja oikeastaan moni nainen ei edes pyydä maksua koska kokee läsnäoloni miellyttävänä - mutta maksan kuitenkin koska arvostan ja se on heidän duuninsa ja duunipaikkansa ja minun länkytykseni - olkoonkin kivaa - on helposti pois tilipussista.

        Tällöin siis en tee omaa seurahaluani naisille tappiolliseksi, tai ainakaan niin tappiolliseksi kuin se muuten olisi. Siellä on naisia jotka eivät oikeasti haluaisi tehdä tuota työtä ainakaan sillä tasolla mitä tekevät, joten vaikka en voi sanoa että olisin mikään sankari tai sellaisena itseäni pidän - niin tiedostan että joillekin se että maksan pelkästään siitä että nainen on olemassa voi olla hyvinkin helpottavaa sielullisesti, ei tarvi tehdä ikäviä asioita siksi että saisi ruuan tai vuokran.

        Muutaman kerran on tullut vastaan sellaisia tapauksia että olen miettinyt pitäisikö oman sielunrauhan nimissä yksinkertaisesti lopettaa koko touhu koska jos aikoo jonkinlaista eettistä koodia noudattaa sen takana pitäisi olla enenmmän lompakkoa kuin minulla on. Joskus sitä vain jää aikalailla tyhjään kylmään tilaan kun tajuaa kuinka paskassa tilanteessa se nainen on ja sille ei voi itse tehdä yhtään mitään juuri nyt vaikka kuinka haluaisi.


    • Anonyymi

      Ostin telkkarin.

      • Anonyymi

        Tuo on ihan hyvä palvellut tuo siskolta ja siskonmieheltä saatu telkkari sitäkin kun pääosin tulee pidettyä auki tausta meluna


    • Anonyymi

      Ostin seksinuken.

      • Anonyymi

        Ostitko ihan sen kunnollisen mikä maksaa noi viitisen tonnia ehkäpä sitä huoltaessasi opit että ehkä olisi kannattanu pitää tyttöystävästä aikoinaan ja hyvää huolta ni ei olisi ny tarttis tyytyä seksinukkeen


    • Anonyymi

      Lähditkö sitten siikoja ongimaan?

      • Anonyymi

        Olenkohan mä ongella tainnu käydä viimeksi poikani äidin veljen kanssa ja hänen perheensä silloin kun hän oli pikkupoika


    • Anonyymi

      Koottava stalinbarbie. Koko sarjan keräämällä pääsee demokratialeirille.

      • Anonyymi

        Hyvä jot sulla edes joku tavoite elämällesi toivon mukaan pääset kokemaan miltä sielä keskitysleirillä on joskus aikoinaan tuntunu olla


    • Anonyymi

      Rommipullon siisteiksi sivuiksi annosteltavaksi. Ei kaikki vedä ”tamtetamiinia” tai kasvuhormonia from russland.

      • Anonyymi

        Ei kai kaikki mu yllättyisitte jos tietäsitte kuinka moni ja kuinka moni sellainen vie josta ei edes voisi uskoa ettäkö sellaista tekisi mu helppo tapa huomata anna parikaljaa ni on pihalla kui lumiukko


    • Anonyymi

      Ostin autoradan. Olen aina halunnut sellaisen mutta en ole saanut lahjaksi joten ostin itse. 12 metriä pitkä rata maksoi 600 euroa.

    • Haarniskan.

      • Anonyymi

        Kaipa niitä muovisia löytyy lastenlelukaupoista jos vielä sellaisen onnistuu jostain löytämään ei taida olla ihan yksinkertainen juttu edes Helsingissä oikea haarniska si taas mitä luultavammin maksaa jo sen verran paljo että siihi taitaa harvalla olla varaa ja varmasti löytyisi joku fiksumpikin sijoituskohde


    • Anonyymi

      Joo, mäkin tarttisin uuden tietokoneen tai ainakin prosessorin ja uuden äitilevyn (mother board). Kun ei se uus prosessori tohon vanhaan äitilevyyn sovi, kun kanta on erilainen.

      • Anonyymi

        Se on muistaakseni vapaana suomennoksena emolevy


      • Anonyymi

        Ja jos on jo kymmeniä vuosia vanha kone ni saattaa ol fiksumpaa ostaa kokonaan uus mu jos vai muutaman vuoden vanha ni saattaa tulla halvemmaksi itse virittää se hieman tehokkaammaksi


    • Anonyymi

      Ostin uuden aiföneen

      • Anonyymi

        Kerrokko si vuoden päästä onko ne uudet jo parempia kui edeltäjänsä omistani on ainakin aina noi saatanan kaiuttimet sipannu toki niitä ois voinu takuun piikkiin vaihattaa mu jaksan alkaa väitteleen et on käyttäjän vika kun ovat taskussa ollessa pölyyntyneet


    • Puukattilan, 1800 litran energiavaraajan, betoniverkkoa, soraa, lattialämmitysputkea, venttiilejä, mutkia, kierteytettävää teräsputkea, t-kappalrita, muoviviemäreitä, muoviviemäriputkea, kiertovesipuppuja, latauspumppuyksikön....jne.

      Oon ollut niin kiltti. 😇

      • Anonyymi

        Kaikkea se Brysselin järkkäämä sähkökriisi tuottaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä!


      • Anonyymi

        Hyvää Joulua sinulle! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä!

        No mä oon sijoittanut itseeni sina väjän, mutta nyt repes vähän överiks. Samalla ajattelin, että vois samalla irtaantua ihan muustakin ulkopuolisesta energiasta pikkuhiljaa...osaa nämä suomalaisetkin energiajakelijat olla kieroja. 😁


      • Anonyymi

        Kuka keksi alkaa kiristämään pakotteilla :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Joulua sinulle! :)

        Kiitos, samoin sinulle. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka keksi alkaa kiristämään pakotteilla :D

        -harmiseikirj-

        Kiristämään? En mä haluais tehdä murhaajien kanssa kauppaa. Pitäkööt tunkkinsa. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka keksi alkaa kiristämään pakotteilla :D

        -harmiseikirj-

        Oikeastaan on vain hyvä, että kärsitäänkin siitä, että uskottiin naapurimaan hyvyyteen. Mutta onhan se ihan mätä kaikenkaikkiaan.
        Ihan kuin aikoinaan Cannonball, joka jakoi kinkkuja köyhille.

        Miksi hyväksyä terrorismia, varkautta ja tyranniaa, vaikka pienenä hetkenä ne olisi pienen ihmisen asialla muka?

        Venäläiset yhä hyväksyvät itse, että heitä johtaa samanlaiset mulkut, kuin Cannonball-jengissä oli. Ja sinäkin liputat sellaista. .. ei sullakaan hyvin mene....


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kiristämään? En mä haluais tehdä murhaajien kanssa kauppaa. Pitäkööt tunkkinsa. 😁

        Sä varmaan sitten tsekkaat tuon sun lahjalistan että kaikki tuli moraalisesti oikeista maista, niitä ei kovin montaa taida olla :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Oikeastaan on vain hyvä, että kärsitäänkin siitä, että uskottiin naapurimaan hyvyyteen. Mutta onhan se ihan mätä kaikenkaikkiaan.
        Ihan kuin aikoinaan Cannonball, joka jakoi kinkkuja köyhille.

        Miksi hyväksyä terrorismia, varkautta ja tyranniaa, vaikka pienenä hetkenä ne olisi pienen ihmisen asialla muka?

        Venäläiset yhä hyväksyvät itse, että heitä johtaa samanlaiset mulkut, kuin Cannonball-jengissä oli. Ja sinäkin liputat sellaista. .. ei sullakaan hyvin mene....

        Sinä taas olet sokaistunut vihaamaan tavallisia ihmisiä jotka ei hallinnolleen mitään voi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä varmaan sitten tsekkaat tuon sun lahjalistan että kaikki tuli moraalisesti oikeista maista, niitä ei kovin montaa taida olla :)

        -harmiseikirj-

        Suomalsisille maksoin. Suurin osa euroopasta. Alihankkijoita en tiedä, eikä kiinnosta. Tavoitteet on siinä, etten osta mitään Venäjältä tai Valko-venäjältä jatkossa. 😊


      • Anonyymi

        Miten ne voi? Pystyisitkö sinä muuttamaan Suomen hallintoa? et varmaan ja siellä ne ihmiset vielä vähemmän.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne voi? Pystyisitkö sinä muuttamaan Suomen hallintoa? et varmaan ja siellä ne ihmiset vielä vähemmän.

        -harmiseikirj-

        No minun ei nyt tarvitse muuttaakaan liikaa tätä hallintoa. Ei täällä asiat ole niin retuperällä kuin Venäjällä.

        Mietin sitä kyllä, että mitenkä suomalaiset olisivat reagoineet, jos Saksa olisi litistänyt Neuvostoliiton... olisikovatko sitoutuneet pois siitä teloituksesta?

        Mä oon lukenut, että Marski ois sopinut Neuvostoupseerirn kanssa mihin asti Suomi voi edetä...jännästi vaan sen asiakirjat hävisi, eikä löydy enää nytkään, vsikka kaikki pitäisi olls jo auki....


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No minun ei nyt tarvitse muuttaakaan liikaa tätä hallintoa. Ei täällä asiat ole niin retuperällä kuin Venäjällä.

        Mietin sitä kyllä, että mitenkä suomalaiset olisivat reagoineet, jos Saksa olisi litistänyt Neuvostoliiton... olisikovatko sitoutuneet pois siitä teloituksesta?

        Mä oon lukenut, että Marski ois sopinut Neuvostoupseerirn kanssa mihin asti Suomi voi edetä...jännästi vaan sen asiakirjat hävisi, eikä löydy enää nytkään, vsikka kaikki pitäisi olls jo auki....

        Hyvin mahdollista että oli "sopinut". Onhan sitäkin arveltu että Stalin tyytyi ottamaan "vain" 10% Suomen maa-alasta koska tunsi hieman kiitollisuutta siitä että Suomi ei halunnut osallistua Pietarin valtaukseen. Stalin ei kyllä vaikuta tyypiltä joka olisi antanut tunteiden ohjailla mutta eihän sitä tiedä vaikka olisi niinkin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Saaneeraakko omakotitaloa vai vain lämppäriä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollista että oli "sopinut". Onhan sitäkin arveltu että Stalin tyytyi ottamaan "vain" 10% Suomen maa-alasta koska tunsi hieman kiitollisuutta siitä että Suomi ei halunnut osallistua Pietarin valtaukseen. Stalin ei kyllä vaikuta tyypiltä joka olisi antanut tunteiden ohjailla mutta eihän sitä tiedä vaikka olisi niinkin.

        -harmiseikirj-

        Stalin oli samanlainen bygmi kuin Putin.

        Aiks on vaan eri...


      • Disseisback kirjoitti:

        Stalin oli samanlainen bygmi kuin Putin.

        Aiks on vaan eri...

        Ja kyse oli Neuvostoliiton sotapäälliköistä.. ei Stalinista...

        Marski sopi opiskelutoverien kanssa jutuista...ne oli eri juttu kuin Stalin. Se mikromananageroi ja oli hullu...


      • Disseisback kirjoitti:

        Ja kyse oli Neuvostoliiton sotapäälliköistä.. ei Stalinista...

        Marski sopi opiskelutoverien kanssa jutuista...ne oli eri juttu kuin Stalin. Se mikromananageroi ja oli hullu...

        Onneksi Hitlerikin oli hullu, eikä uskonut ammattilaisiin.... nyt voi huokaista....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saaneeraakko omakotitaloa vai vain lämppäriä

        Lämppäriä?

        Omakotitaloa ja lämmityssysteemiä....


      • Disseisback kirjoitti:

        Lämppäriä?

        Omakotitaloa ja lämmityssysteemiä....

        Hoo... nyt hokasin.... molempia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne voi? Pystyisitkö sinä muuttamaan Suomen hallintoa? et varmaan ja siellä ne ihmiset vielä vähemmän.

        -harmiseikirj-

        Menihän siellä asiat uuteen uskoon helmi- ja lokakuun vallankumouksessa. Miksei nykyaikana?


    • Varasin ajan suuhygienistille. Kallista lystiä. Olen intohimoinen teen juoja, mikä jättänyt jälkensä hampaisiin. Melkein pari satkua ottavat huollosta.

      • Anonyymi

        Pitäs varmaan josai välisä juu varailla aikaa tuon hampilääkäriinkin mu ny ei budjetti sitä salli kun on saikulla lapsenlapsen ristiäisiin meno menee sen edelle pitää vaan ens kuus hieman suunnitella enämpi kuinka saa varmistettua että rahat riittää


      • Anonyymi

        Käytin kans oman hyvinvointisetelin sinne. En ehtinyt miettiä mitään oikeasti kivaa itselleni, eikä jäänyt tänä vuonna käyttämättä :)


    • Anonyymi

      En ymmärtänyt kysymyksen asettelua, jotain outoa siinä oli, mutta itselleni Hellstenin kirjan.

    • Anonyymi

      Ostin itselleni hyvän mielen ostamalla toisille.

      AV

      • Anonyymi

        Eli käytit Saarikon ylimääräiset lapsilisät hyvin! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käytit Saarikon ylimääräiset lapsilisät hyvin! :)

        Juu, ei minulle enää lapsilisiä tule. Olen jo sen verran vanha.

        AV


    • Hyasintin, 3 mukulaa ruukussa.

      • Anonyymi

        Hätsh shiiiiii !!🤧


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hätsh shiiiiii !!🤧

        Allerginen? 🤭


    • Anonyymi

      meinasin ostaa sähkökitaran ja vahvistimen mutta sitten löivät pakkolomalapun kouraan.
      -ostinkin sitten rasiallisen perunasalaattia

      • Anonyymi

        Perunasalaattia syödään vappuna


    • Anonyymi

      Eipä tuosa ny ollu ihtellekään varaa mittää ostella joululahjaksi mu vaatteita olisin luultavammin ostanu jos jotai

    • Anonyymi

      Minä ostin yöpaidan ja ihan siksi, että kun ostin sellaisen eräälle ja tykästyin siihen niin että halusin myös itselleni sellaisen. :)

    • Anonyymi

      En ostanut itselleni mitään. Jos olisi ollut rahaa, niin olisin ostanu uuden talvitakin. Kaikki rahat menevät kuitenkin muiden lahjoihin, vanha takki siis saa luvan kelvata 😊

    • Pyykinkuivaustelineen, miesten ihonhoitosetin ja pullon Koskenkorvaa.

    • Anonyymi

      Minä otin mallia Hyacinth Bucketista ja lähetin itselleni satakunta joulukorttia, jotta postinkantaja osaa arvostaa minua.

    • Anonyymi

      Suklaata Wienernougat. Sitten lahjoihin itselleni aikaa, mutta kiireeksi meni siltikin. Mietin sitten vuodenvaihteen jälkeen ja unohdan asian kuten ennenkin :)

    • Anonyymi

      Kaksi lohisiivua.

    • Anonyymi

      Ostin suihinoton maksulliselta naiselta.

    • Anonyymi

      Entä sitten kun venäjä on hyökänny suomeen ja te jossain pommisuojassa näpelöitte uutta tietokonetta ja Putin tulee ovesta ja rikkoo teidän tietokoneen. että siks en osta mitään uutta, kun Putin sen kuitenkin rikkoo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe