"Itsemurhaiskut ovat köyhän risteilyohjuksia."
"...onko korkeateknologinen massateurastus erityisen eettisempää kuin itsemurhaiskut."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000008428888
Terrorismia ymmärtäen
10
530
Vastaukset
- Aurelianus
Onko lihakaupan asiakas "viattomampi" kuin teurastaja tai lihanleikkaaja?
- syntiset!
Kaikki me olemme syyllisiä.
- kun ne tappaa omia naapurei...
Suuri osa uskonnollisista pommittajista tappaa omia naapureitaan ja läheisiään, koska niillä ei ole sama aivopesu.
Jos lähi-idän ihmiset olisivat ylipäänsä rauhaa rakastavia, ei mitään rettelöitä olisi. Mutta kun se vitun allah, mullah, limanuljaska ja muut imaanit käskevät moskeijoissaa listimään saatanan vääräuskoisia, jotta itse pääsee sinne paratiisiin, niitä neikkosia nulkuttamaan.tapahtui nyt jo hieman rauhoittuneessa pohjois-irlannissa? tai baskien eta? mahtoivatko olla muslimit asialla?
- selvää
karvapää kirjoitti:
tapahtui nyt jo hieman rauhoittuneessa pohjois-irlannissa? tai baskien eta? mahtoivatko olla muslimit asialla?
Baskeilla on kysymys itsemääräämisoikeudesta.
Pohjois-Irlannin sota alkoi aikoinaan kunnallis-
politiikasta. Tämän sodan ja IRAn terroriteot
maailman kristityt tuomitsivat jo ajat sitten.
Milloinkohan maailman muslimit tuomitsevat
Islam-terroristien hyökkäykset? - Jake Waits
karvapää kirjoitti:
tapahtui nyt jo hieman rauhoittuneessa pohjois-irlannissa? tai baskien eta? mahtoivatko olla muslimit asialla?
ETA:n ja IRA:n nimiin luettavat terrori-iskut ovat murto-osa islamistien nimiin luettavista terrori-iskuista. Niitä yhtään sen enempää suvaitsematta ne kuitenkin ovat ns. small potatoes verrattuna islamilaiseen terrorismiin.
PS. IRA tai ETA eivät jakele raamattuja panttivangeille tai siteeraa raamattua ennen kuin he närhivät pään elävältä ihmiseltä irti. karvapää kirjoitti:
Vietnamiin, Laosiin ja Kambotsaan kylvämiä miinoja ja pommeja raivataan yhä. Tappavat ja rampauttavat sitäpaitsi yhä satoja ihmisiä vuosittain.
- muslimeille pommeja käyttöön
Aabra-ham kirjoitti:
Vietnamiin, Laosiin ja Kambotsaan kylvämiä miinoja ja pommeja raivataan yhä. Tappavat ja rampauttavat sitäpaitsi yhä satoja ihmisiä vuosittain.
On se vaan ikävä kun jää toiseksi niinkin jalossa lajissa kuin tappaminen, vaikka koraani käskee joka toisella sivulla. Tosi lepsua porukkaa.
Jake Waits kirjoitti:
ETA:n ja IRA:n nimiin luettavat terrori-iskut ovat murto-osa islamistien nimiin luettavista terrori-iskuista. Niitä yhtään sen enempää suvaitsematta ne kuitenkin ovat ns. small potatoes verrattuna islamilaiseen terrorismiin.
PS. IRA tai ETA eivät jakele raamattuja panttivangeille tai siteeraa raamattua ennen kuin he närhivät pään elävältä ihmiseltä irti.uhreille aivan sama mitä siteerataan...
muslimeille pommeja käyttöön kirjoitti:
On se vaan ikävä kun jää toiseksi niinkin jalossa lajissa kuin tappaminen, vaikka koraani käskee joka toisella sivulla. Tosi lepsua porukkaa.
Suurimpia mestareita tappamisen jalossa taidossa on kovin vaikea saavuttaa saati ylittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070