GAMBIA LOMAKOHTEENA?

Anonyymi-ap

Voitin eräässä pelissä eilen 4 vkon matkan sinne minne lennän 4ksi vkoksi.En tiedä mitään maasta.Siellä käyneet neuvoja kiitos!

10

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksiturismi Gambiassa: Mitä, missä ja miksi
      Tämä viesti voi sisältää kumppanilinkkejä. Lue koko vastuuvapauslausekkeeni täältä. Muista aina olla vastuullinen matkailija. Katso tämä matkaresurssiviesti suunnitellaksesi seuraavan matkasi.

      (Viimeksi päivitetty: 10/12/2020)

      Gambia on kuuluisa kultaisista hiekkarannoistaan, villieläimistään ja ekomatkailuelämästään sekä naisten seksiturismistaan. Gambian seksiturismi on noussut otsikoihin useaan otteeseen viime vuosina, ja tarinoita keski-ikäisistä länsimaisista naisista, jotka etsivät pitkäaikaista rakkautta, lomaromansseja ja yhden yön juttuja. Siinä on kuitenkin usein muutakin kuin suhteita. Tarinat gambialaisista rakkaushuijauksista, viisumihuijauksista ja moniavioisuudesta ovat aivan liian yleisiä. Tässä postauksessa kerron lisää seksiturismista Gambiassa.


      Sisällysluettelo
      Seksiturismin laajuus Gambiassa
      Mitä on naisten seksiturismi?
      Mikä on aiheuttanut seksiturismin kasvun Gambiassa?
      Gambian bumsterit ja heidän roolinsa seksiturismissa
      Kuka matkustaa Gambiaan seksiturismia varten?
      Seksiturismi Gambiassa: Imagon muutos?
      Seksiturismin laajuus Gambiassa
      Kun vierailin Gambiassa ensimmäisen kerran vuonna 2012, olin täysin naiivi sille, että Gambia tunnettiin seksiturismialastaan. Itse asiassa en ollut koskaan edes kuullut naisten seksiturismista tällä hetkellä! Vau, minulla oli paljon opittavaa ...

      Pian matkani jälkeen julkaisin tämän blogikirjoituksen - Gambian miesten todellisuus?, jossa kerroin kokemuksistani joidenkin surullisen kuuluisien "Gambian bumsterien" kanssa. Siitä lähtien olen hukkunut viesteihin ja kommentteihin mainittujen seksituristien huolestuneilta sukulaisilta, vihaisilta Gambian miehiltä ja briteiltä, joita heidän gambialaiset rakastajansa ovat pettäneet. Olen myös saanut tiedotusvälineiltä useita tietopyyntöjä.

      Olen oppinut paljon. Olen oppinut sydänsuruista. Olen oppinut huijauksista. Olen oppinut, kuinka Laminin sisko on itse asiassa hänen vaimonsa. Olen kuullut tarinan siitä, kuinka Demba katosi heti, kun hänelle annettiin Ison-Britannian passi. Tiedän kaiken Oumilin vihasta sen jälkeen, kun hänen tyttöystävänsä sai hänet kuorsaamaan toista naista ... Luit nämä tarinat itse postauksestani - Gambian rakkaushuijausten nimeäminen ja häpeäminen.

      Nykyään Gambia tunnetaan paremmin seksiturismiteollisuudestaan kuin kymmenen vuotta sitten. Gambia tunnetaan kolmesta S:stä: Auringosta, hiekasta ja seksistä. Huolimatta hallituksen yrityksistä muuttaa maan imagoa kestävään matkailuun ja luontomatkailuun keskittyväksi, Gambia on edelleen tunnetuin seksiturismialastaan.

      sex tourism in The Gambia
      Yksi suosituimmista alueista on "Senegambian kaistale", Kololia ympäröivä rannikkoalue. Kaduilla työskentelevät paikalliset miehet, jotka tunnetaan nimellä "Bumsters", etsivät naisia, jotka aloittavat seksisuhteen heidän kanssaan.

      Tuhannet eurooppalaiset naiset, joita joskus kutsutaan seksitaloudeksi, matkustavat Gambiaan joka vuosi kuluttaakseen nuoria, miespuolisia ja gambialaisia ruumiita. Sekä turistit että heidän gambialaiset kaverinsa muotoilevat seksuaaliset kohtaamisensa "suhteiksi", vaikka monet eivät halua kuvata sitä tällä tavalla. Nämä "suhteet" tarjoavat gambialaisille miehille mahdollisuuksia ansaita elantonsa seksiturismista saaduilla rahoilla, kun taas naisturistit saavat mahdollisuuden tyydyttää (uuskolonialistisia) fantasioitaan nuorista mustista kehoista.

      En ole saanut mitään tietoa seksiturismin laajuudesta Gambiassa. Vaikka olisikin, en ole varma, luottaisinko siihen. Hallitus ei halua, että Gambia tunnetaan seksiturismista ja yrittää aktiivisesti muuttaa kansakunnan imagoa.

      Vaikka emme voi esittää tarkkaa lukua siitä, kuinka monta ihmistä vierailee Gambiassa seksiturismin vuoksi vuosittain, voimme olla varmoja, että se on merkittävä osa matkailijoiden kokonaismäärästä. Olen nähnyt tämän omin silmin, mutta se on edustettuna myös tiedotusvälineissä. Henkilökohtaisen kokemukseni ja tutkimukseni perusteella menisin jopa niin pitkälle, että sanoisin, että jopa 20% turisteista harjoittaa seksuaalitaloutta matkoillaan Gambiaan.

      Lue myös: Seksiturismi Thaimaassa: Mitä missä ja miksi
      Kyllä, sukupuoli matkailuala on kukoistanut viime vuosina. Mutta maan matkailuala on ottanut muutaman osuman parin viime vuoden aikana. Vaikea poliittinen ilmapiiri merkitsi sitä, että monet lomat peruttiin tai turistit valittiin matkustamaan vaihtoehtoisiin kohteisiin. Monarchin ja sitten pari vuotta myöhemmin Thomas Cookin romahdus on lähes hävittänyt Gambian pakettilomamarkkinat. Vain aika näyttää, hyödyntävätkö muut matkanjärjestäjät tätä uutta markkinakuilua vai järjestävätkö matkailijat mielellään matkasuunnitelmansa itsenäisesti matkustaessaan Gambiaan. Epäilen ainakin lyhyellä aikavälillä, että Gambian matkailuala ja itse asiassa seksimatkailuala eivät tule olemaan yhtä menestyksekkäitä kuin viime vuosina.

      Alla on lyhyt pätkä, joka selittää Gambian seksiturismia hieman yksityiskohtaisemmin.

    • Anonyymi

      Naisten seksimatkailuala on huomattavasti pienempi kuin miesten seksiturismi. Naisten seksiturismi on myös vähemmän tunnettua suuren yleisön keskuudessa. Itse asiassa monet ihmiset eivät ole koskaan edes kuulleet siitä!

      Naisten seksiturismilla on yleensä yksi kolmesta muodosta:

      Perinteinen seksituristi, joka etsii seksuaalista yhteyttä miesten kanssa
      Tilannekohtainen seksituristi, joka muuten huomaa olevansa seksuaalisessa kohtaamisessa paikallisten miesten kanssa, mutta joka ei matkustanut aikomuksenaan olla yhdynnässä
      Romanttinen turisti, joka matkustaa etsimään romanttisia kokemuksia, joita he eivät voi kokea kotimaassaan
      Gambian seksiturismi koostuu pääasiassa kolmannen tyyppisistä naispuolisista seksituristeista, joissa naiset matkustavat kotimaastaan etsimään romanttisia suhteita, joita he eivät löydä kotoa.

      Lue myös: Seksiturismi selitetty: Mitä, miksi ja missä
      Mikä on aiheuttanut seksiturismin kasvun Gambiassa?
      Gambia on köyhä maa, jossa yli kolmannes sen 1.7 miljoonan asukkaan väestöstä elää Yhdistyneiden kansakuntien köyhyysrajan alapuolella, joka on 1.25 dollaria päivässä.

      Gambian seksiturismi perustuu pääasiassa nuorten gambialaisten miesten halpaan työvoimaan, jolla on vain vähän taloudellisia mahdollisuuksia. Monille miehille heidän ruumiinsa ovat tärkein pääoma, joka heillä on. Siksi miehet käyttävät kehoaan (taktista seksiä) yleensä vanhempien naisturistien kulutukseen globaalista pohjoisesta.

      Kun yritetään ymmärtää Gambian matkailussa tapahtuvaa seksuaalista vaihtoa, on tärkeää ymmärtää, että seksiturismi on enemmän kuin yksinkertainen rahanvaihto seksipalveluihin.

      Kempadoon käsite "transaktioseksi" ja Cabezasin käsite "taktinen seksi" auttavat meitä ymmärtämään Gambian seksiturismia tarkemmin.

      Vaikka jotkut miehet (ja naiset) kuvailisivat itseään prostituoiduiksi Gambiassa, jolloin turistin ja isännän välillä on selkeä ja ilmeinen kaupallinen suhde, useimpien gambialaisten miesten voidaan kuvata käyttävän "taktista seksiä" tulonmuodostuksen välineenä.

      Gambialaiset miehet käyttävät "taktista seksiä" saadakseen taloudellista vaihtoa länsimaisten naisturistien kanssa saadakseen lahjoja, rahaa, rahalähetyksiä ja ehkä avioliiton ja viisumin muuttaakseen Eurooppaan.

      Toisin kuin naispuolinen seksituristi, joka todennäköisesti pitää suhdetta jollain tavalla romanttisena, gambialainen mies pitää heidän sitoutumistaan seksitalouteen työmuotona, joka tarjoaa heille tuloja. Hyvin usein he ovat ylpeitä sanoessaan, että he ovat itsenäisiä ammatinharjoittajia, jotka työskentelevät ansaitakseen elantonsa itselleen ja perheelleen.

      Taloudellisten resurssien saatavuutta koskevan välittömän tavoitteensa lisäksi nuorten gambialaisten miesten pitkän aikavälin tavoitteena on usein saada viisumisponsorointia, jotta he voivat muuttaa Eurooppaan etsimään parempaa elämää.

      Gambian bumsterit ja heidän roolinsa seksiturismissa
      Hyvin usein gambialaiset miehet, jotka harjoittavat matkailun affektiivista seksuaalista taloutta, nähdään kampaamassa rantaa etsimässä sitoutumista potentiaaliseen turistiin tai muuhun. Jotkut toimivat myös taksinkuljettajina ja odottavat usein rannan vieressä etsien potentiaalisia turistiasiakkaita, jotka tarvitsevat kuljetusta. Sekä gambialaiset miehet että naiset käyvät usein monissa ravintoloissa, baareissa ja yökerhoissa, jotka sijaitsevat Kololin ranta-alueella, matkailutoimintaan suunnitellulla sivustolla, joka haluaa harjoittaa mahdollista suhdetta turisteihin.

    • Anonyymi

      Nykyään Gambia tunnetaan paremmin seksiturismiteollisuudestaan kuin kymmenen vuotta sitten. Gambia tunnetaan kolmesta S:stä: Auringosta, hiekasta ja seksistä. Huolimatta hallituksen yrityksistä muuttaa maan imagoa kestävään matkailuun ja luontomatkailuun keskittyväksi, Gambia on edelleen tunnetuin seksiturismialastaan.

      sex tourism in The Gambia
      Yksi suosituimmista alueista on "Senegambian kaistale", Kololia ympäröivä rannikkoalue. Kaduilla työskentelevät paikalliset miehet, jotka tunnetaan nimellä "Bumsters", etsivät naisia, jotka aloittavat seksisuhteen heidän kanssaan.

      Tuhannet eurooppalaiset naiset, joita joskus kutsutaan seksitaloudeksi, matkustavat Gambiaan joka vuosi kuluttaakseen nuoria, miespuolisia ja gambialaisia ruumiita. Sekä turistit että heidän gambialaiset kaverinsa muotoilevat seksuaaliset kohtaamisensa "suhteiksi", vaikka monet eivät halua kuvata sitä tällä tavalla. Nämä "suhteet" tarjoavat gambialaisille miehille mahdollisuuksia ansaita elantonsa seksiturismista saaduilla rahoilla, kun taas naisturistit saavat mahdollisuuden tyydyttää (uuskolonialistisia) fantasioitaan nuorista mustista kehoista.

      En ole saanut mitään tietoa seksiturismin laajuudesta Gambiassa. Vaikka olisikin, en ole varma, luottaisinko siihen. Hallitus ei halua, että Gambia tunnetaan seksiturismista ja yrittää aktiivisesti muuttaa kansakunnan imagoa.

      Vaikka emme voi esittää tarkkaa lukua siitä, kuinka monta ihmistä vierailee Gambiassa seksiturismin vuoksi vuosittain, voimme olla varmoja, että se on merkittävä osa matkailijoiden kokonaismäärästä. Olen nähnyt tämän omin silmin, mutta se on edustettuna myös tiedotusvälineissä. Henkilökohtaisen kokemukseni ja tutkimukseni perusteella menisin jopa niin pitkälle, että sanoisin, että jopa 20% turisteista harjoittaa seksuaalitaloutta matkoillaan Gambiaan.

      • Anonyymi

        Google kääntäjä. Tökerö käännös.


    • Anonyymi

      eli voitit naintia pervo

    • Anonyymi

      Niillä miehillä on kuulemma helvetin isot
      penikset niin kuin norsulla

    • Anonyymi

      antti tuiskun kertomaa anal repes

    • Anonyymi

      rovaniemen kunnahallitus kävi naitattamssa itteään sä siellä miehet ja naiset mustaa metri letkuusaivat .. tauteja toivat

    • Anonyymi

      Minu siskopooli muutta ja paaljo tykka asutata ja kerto paaljo mykkava

    • Anonyymi

      Onpa rumia juttuja. Poistakaa tämä keskustelu. Ei nyt kesällä muutenkaan ulkomaille kannata lähteä. Rovaniemellä on hyvät palvelut. Matkarahojen tilauksen sijaan voi käyttää rahat kotimaassa ja esim. Rovaniemellä voi nauttia kesästä, kun ei laita itse ruokaa, vaan menee tuonne Erottajan Scanburgerille nauttimaan herkuista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe