Evoluutiobiologia | Suurin osa nisäkäskoiraista parittelee mahdollisimman monen naaraan kanssa ja ottaa sitten hatkat – Miksi ihmisisä toimii toisin?: https://www.hs.fi/tiede/art-2000009057283.html?share=7f1ddf72933030ef7c9bdc80a6af556c
Niinhän useimmat miehetkin toimivat todellisuudessa.
Evoluutiobiologia
2
332
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kela hoitaa , se on vain ajan kysymys , kun tämä popula yleistyy.
Aikas monen rikollisen iskää ei ole tai kadonnut jonnekin . - Anonyymi
Perusasetelma on edelleen se, että isoin osa naisista tavoittelee pienempää osaa miehiä. Valtaosa miehistä on naisen mielessä jonkinlaisia "varamiehiä". Entistä useampi nainen ei tyydy enään siihen b-tason urokseen vaan surfaa sylistä toiseen, eikä välttämättä koskaan löydä puolisoa. Ennen parisuhde antoi edellytyksiä elämiselle ja monelle se oli pakkovalinta. Nykyään asia on toinen. Pitkällä juoksulla tämä voi hyvinkin johtaa ihmiskunnan supistumiseen, kuten jo nyt tiedeyhteisössä on ennustettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520