Kuka palstalainen

Anonyymi-ap

On vuoden urheilija 2022 Suomessa?

-flowersreally-

71

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jasu ilman muuta.

      • Penkkiurheilija juu. 😂👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Penkkiurheilija juu. 😂👍

        Lajiahan ei ole määritelty, ymmärtääkseni vuoden urheilija valitaan kaikkien mahdollisten lajien keskeltä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Lajiahan ei ole määritelty, ymmärtääkseni vuoden urheilija valitaan kaikkien mahdollisten lajien keskeltä 😂

        Jos tittelin saa istumisella tai nukkumisella, niin olen vahvoilla saada kunnian! 😆👍

        Lapsena en ikinä olis uskonut kahta asiaa keski-ikäisestä itsestäni. Että olen ikinä lihava ja että nukun ikinä vapaaehtoisesti päikkäreitä. 😄

        Ja niin silti kävi...


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jos tittelin saa istumisella tai nukkumisella, niin olen vahvoilla saada kunnian! 😆👍

        Lapsena en ikinä olis uskonut kahta asiaa keski-ikäisestä itsestäni. Että olen ikinä lihava ja että nukun ikinä vapaaehtoisesti päikkäreitä. 😄

        Ja niin silti kävi...

        Saa saa, kunha on lajinsa kiistatonta kärkeä 😁

        En kyllä muista oliko mulla jotain tollasia ajatuksia lapsena... No oli ne kaks klassista, en ikinä polta tupakkia enkä juo viinaksia. Vituiks män molemmat 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Saa saa, kunha on lajinsa kiistatonta kärkeä 😁

        En kyllä muista oliko mulla jotain tollasia ajatuksia lapsena... No oli ne kaks klassista, en ikinä polta tupakkia enkä juo viinaksia. Vituiks män molemmat 😂

        Sitä täytyy toivoa, ettei ilmesty kilpailijaa hoodeille. 😂

        Vituiks meni sekin, ettet naisiin koske? 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sitä täytyy toivoa, ettei ilmesty kilpailijaa hoodeille. 😂

        Vituiks meni sekin, ettet naisiin koske? 😆

        Sitä en ole ikinä väittänyt, enkä tule väittämään, päinvastoin, toki vain toisen suostumuksella. Naisiin kosken ja kaksin käsin, erittäin mielelläni, aina ja kaikkialla, mieluiten myös kaikkialle. Eiku hups, täähän ei ole ikärajoitettu mesta... 😁🤤


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitä en ole ikinä väittänyt, enkä tule väittämään, päinvastoin, toki vain toisen suostumuksella. Naisiin kosken ja kaksin käsin, erittäin mielelläni, aina ja kaikkialla, mieluiten myös kaikkialle. Eiku hups, täähän ei ole ikärajoitettu mesta... 😁🤤

        Rontti!! 😁😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Rontti!! 😁😜

        Ja ylpeä sellainen, uuuh 🤤


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja ylpeä sellainen, uuuh 🤤

        Kaikin mokomin. 😊👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kaikin mokomin. 😊👍

        Edellisen jälkeen, mentäiskö joskus kahville? 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Edellisen jälkeen, mentäiskö joskus kahville? 🤣🤣🤣

        Ei ihan heti mennä. 😆✨


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei ihan heti mennä. 😆✨

        Yllätys 😂😂😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei ihan heti mennä. 😆✨

        Mä niin tykkään kun sun kanssa voi heittää tällasta huulta palstalla, totaalisen turvalllisesti 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Mä niin tykkään kun sun kanssa voi heittää tällasta huulta palstalla, totaalisen turvalllisesti 👍

        Spitaaliset on siitä erinomaisia kamuja. 😂👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Spitaaliset on siitä erinomaisia kamuja. 😂👍

        Take my hand... No really!!!! 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Take my hand... No really!!!! 😂

        Sulle silmäni annan
        Annan hiukset, huulet kaiken
        Kädet nämä sulle annan...

        Seija Simola 😂👁️💪🏻👄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sulle silmäni annan
        Annan hiukset, huulet kaiken
        Kädet nämä sulle annan...

        Seija Simola 😂👁️💪🏻👄

        Ei kun Sleepy Sleepers, You silly woman 😂
        https://www.youtube.com/watch?v=Te8Xom1BPUo



      • G-LoveR kirjoitti:

        On ollu Sakarikin ruokapöydässä ajallaan. 😁

        Jaa kenen pöydässä 😜


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa kenen pöydässä 😜

        Jonkun joka on lihottanut sen mössöksi. 😁


    • 100% varmuudella en ainakaan minä

    • Anonyymi

      Olen tässä Iivon tai Wilman kannalla, miksei Kallekin olisi hyvä ehdokas. Lauri tuskin täällä käy, ku jenkeissä on ihan omat kuviot, siksi en häntä edes mieti vaihtoehtona.

    • Anonyymi

      musahullu Genio

      • Anonyymi

        Joku nevö höörd


    • En ehdota minua tai Pirpanaa, vaikka meillä olikin viime vuoden aikana hyviä suorituksia

      • Itse asiassa teillä murusilla oli NIIN paljon duettotreenejä viime vuonna, että teidät juurikin pitäisi kruunata :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Itse asiassa teillä murusilla oli NIIN paljon duettotreenejä viime vuonna, että teidät juurikin pitäisi kruunata :)

        Olihan niitä, ensimmäisenä tulee mieleen soutu ja luistelutreenit


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olihan niitä, ensimmäisenä tulee mieleen soutu ja luistelutreenit

        Nyt suu suppuun, mun mielikuvitus on tarpeettomankin rikas, vaikka tiedän että kyse on muusta 😳


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olihan niitä, ensimmäisenä tulee mieleen soutu ja luistelutreenit

        Vai että ensimmäisenä.. mulla tulee kylläkin ne vaakamambot 3-4 krt yössä. Muistaakseni luistelutreeneissä sä luistelit ja mä en pysynyt oikein terillä. Ja soutamisessa taas ..
        Noh.. pitäisikös minun loukkaantua, että sä ensimmäisenä ajattelet jotakin luistelua ja soutua.. ?
        No montaa voidaan olla mieltä teistä miehistä, mutta ...
        Jätetään lausumatta. Ehkä paree niin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vai että ensimmäisenä.. mulla tulee kylläkin ne vaakamambot 3-4 krt yössä. Muistaakseni luistelutreeneissä sä luistelit ja mä en pysynyt oikein terillä. Ja soutamisessa taas ..
        Noh.. pitäisikös minun loukkaantua, että sä ensimmäisenä ajattelet jotakin luistelua ja soutua.. ?
        No montaa voidaan olla mieltä teistä miehistä, mutta ...
        Jätetään lausumatta. Ehkä paree niin.

        Vaakamambot minullakin oli mielessä, en vaan kilttinä ja kunnollisena kehdannut niitä mainita


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vaakamambot minullakin oli mielessä, en vaan kilttinä ja kunnollisena kehdannut niitä mainita

        No sinä olet kiltti ja kunnollinen. Siitä ei päästä mihinkään. Ja hyvä niin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sinä olet kiltti ja kunnollinen. Siitä ei päästä mihinkään. Ja hyvä niin.

        Mutta jos joskus haluat, niin voin esittää jännämiestä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mutta jos joskus haluat, niin voin esittää jännämiestä

        Kiitos tarjouksestasi, mutta passaan. Mä tykkään kilteistä ja kunnollisista. En syty jännämiehistä.. ja sikseen tykkään ihmisistä jotka ei esitä. Oma luonnollinen itsesi on ihan paras. Sinä olet tuollaisenaan ihan paras.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos tarjouksestasi, mutta passaan. Mä tykkään kilteistä ja kunnollisista. En syty jännämiehistä.. ja sikseen tykkään ihmisistä jotka ei esitä. Oma luonnollinen itsesi on ihan paras. Sinä olet tuollaisenaan ihan paras.

        Niin....olet varmaan huomannut etten ole esittänyt mitään, saman olen huomannut sinusta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niin....olet varmaan huomannut etten ole esittänyt mitään, saman olen huomannut sinusta

        Olen huomannut. Siksipä sinä oletkin mielestäni niin ihana. Ihan oma itsesi.

        Ja hei, eikös ole mahtava tunne, kun toinen tykkää sinusta ihan sellaisena kuin olet. Ihan kuten minä sinusta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen huomannut. Siksipä sinä oletkin mielestäni niin ihana. Ihan oma itsesi.

        Ja hei, eikös ole mahtava tunne, kun toinen tykkää sinusta ihan sellaisena kuin olet. Ihan kuten minä sinusta.

        Kyllä, mahtava tunne on. Ja ihan kuten minä sinusta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kyllä, mahtava tunne on. Ja ihan kuten minä sinusta

        Kiitoksia kultaseni. Tiedän sinun tykkäävän minusta. Sitä en epäile.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitoksia kultaseni. Tiedän sinun tykkäävän minusta. Sitä en epäile.

        Nyt pitäs lähteä kaupassa käymään, sitten ruokailu, ja klo 19.30 alkaa lätkämatsi. Mukavaa illanjatkoa sinulle kultaseni


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nyt pitäs lähteä kaupassa käymään, sitten ruokailu, ja klo 19.30 alkaa lätkämatsi. Mukavaa illanjatkoa sinulle kultaseni

        Kuin myös. Hyvää peli-iltaa. Nauti.


    • Anonyymi

      No, en halua ottaa tuota titteliä itselleni mutta vuoden valmentajan tittelin haluaisin ottaa.
      Tässä pari päivää sitten sattui olemaan näitä sinänsä hienoja ja mahtavia persoonia omaavia romaneja salilla ja katsoessani miten he satuttavat itseään aloin heitä ohjeistamaan.
      Kysymys, kuinka moni olisi ollut romanien personal treineri? Käsi pystyyn!
      Jep, eli opastin ja he jostain syystä kuuntelivat ja tekivät kuten kerroin.

      Mikä muuten on maailman kallein flunssalääke?
      Se on romanien hiki, koska sitä on vaikea löytää:)

      Ok, tämä on huumoria joten älä nyt poista, sovitaanko näin?

      AV

      • Anonyymi

        Öljypullomies hilpeänä:)


    • Anonyymi

      Viinamies on semmoinen pujoittelija jotta voittaisi vaikka kuinka paljon alppilaskumitaleja. Urheilujuoman nauttimisesta se on kiinni kun saavuttaa luonnollisen horjuvan laitamyötäisen laskettelulinjan niin sitä kehokin luulee jotta aivan suoraanhan tässä lasketellaan vaikka kokoaika mennään kippuralinjalla maaliin asti rennolla tyylillä.

    • Anonyymi

      Pirppiksen korissaavutukset ja randen yölliset hautausmaakävelyt ovat vahvoilla.

      • Anonyymi

        Pirpana lupasi laittaa palstalle kaveriselfien Lauri Markkasen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirpana lupasi laittaa palstalle kaveriselfien Lauri Markkasen kanssa.

        Jaa, nyt olet keksinyt ihan omiasi.. minä pidän lupaukseni,mutta tuollaista en ole luvannut.. XD


    • Viinamies. Perustelut: Jaksaa aina nousta ylös ja lähteä lenkkeilemään kohti baaria. Kovan luokan urheilija. Ja kysyy myös kuntoa juoda joka viikonloppu.

      • Tosiaan kysyy kuntoa! Epäilen kyllä, että maksa eikä haima ehkä palaudu treenistä. Liika treeni voi viedä ”ylikuntoon”!


    • Anonyymi

      Dibbersson 4RAV:lla ylämäessä.

    • Anonyymi

      Palstalla halutaan arvioida ja pitää yllä ihmisten muodostamaa kuvaa itsestään poistamalla viestejä, joten olen pakotettu sananvapauden nimissä vähentämään palstailua:)
      Hyvää kaikille osapuolille.

      AV

      • Anonyymi

        Ai sullakin ilmenee samaa? Se voi olla krakenia


    • Anonyymi

      Vuonna 1996 keväällä juoksin huippuajan 40 metrin juoksussa.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Siis 400 metrin.


    • Anonyymi

      Jos ralliautot eivät niin hirviömäisesti hitaudellaan innosta niin kokeile jotain huvituspeliä kuin joku driver san francisco, on huvituspeli ainakin itselleni, koska on hauskaa törmäillä jollain challenger R/T mallillakin jos kyllästyttää tehtävä tai formula 1 peliä jotain.

    • Ai palstalla on oma vuoden urheilija-valinta? Näistä tähän mennessä mainituista ehdokkaista itse annan ääneni Pirppis ja Pujis; monipuolinen liikunnallinen puuhailu ja vielä palstaduona on iso meriitti äänestyksessä.

      Joskus nuorena kävin monta kertaa vuoden urheilijaristeilyllä, tosin valkkuporukassa tuli pyörittyä eikä urheilijoiden porukassa. Nykyään on kai Gaala? Oli muuten hiihtoliiton kavereilla aika rajua doping-vitsiä ja -vinoilua. Siitä ei sitten mennyt monta vuotta Lahden katastrofiin…. Että sellaista urheilua. 😳

      Jos onnistun vaihtamaan palstan urheiluun edes 50% palsta-ajasta ja jos mies vielä osuisi elämään yhteistä liikuntaa lisäämään (mielellään myös merkittävä % osuus, bonari tuolle muulle), niin ensi vuonna voin olla ehdokkaan keski-ikäisten rapakuntoisten palstakurppien palstasarjassa. 😂 Jos oikein repäisisi, juoksisi vaikka puolimaratonin. Nyt riittää 500m. 😂 Vanhana kestävyysurheilijana ja valkkuna pääsen kyllä suhteellisen nopeasti kuntoon, kun vaan ryhdyn. Sitä ryhtymistä odotellessa, vielä. 🙃 Pitäs varmaan löydä vetoa, että jaksa juosta puolimaratonin… kilpailuvietti ja tavoitteet toimii aina motivaattorina.

      • Anonyymi

        Elämän kurppa vaiheessa ei ole enää muuta kuin palsta


      • Puolimaraton polkupyörällä kuulostais sopivalta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Puolimaraton polkupyörällä kuulostais sopivalta

        Heh heh! Siihen kyllä pystyisin nytkin kunhan omaan tahtiin saisi mennä ja vähän totutella ahteria polkemiseen talven jälkeen. Talvirenkailla en kyllä lähde ajamaan, tasapainoaistillani menee käsi katki ennen kevättä. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämän kurppa vaiheessa ei ole enää muuta kuin palsta

        Voi Välis, meidän kurppien elämä voi olla menevää, sosiaalista, menestyvää, vastuullista ja osalla jopa varsin runsaasti miehillä varustettua. 😁 Ainakin, jos vertaa keskimääräiseen ätmiin! Ehkä järkytän herkkää nuorta mieltäsi, mutta osan vanhemmista naisista on seksielämä, josta et osaa edes haaveilla. En tiedä oletko kuullut kuumista puumista koskaan, iso osa nuorista miehistä on ja arvostavat jostain syystä jotain mitä nainen pystyy iästään huolimatta tarjoilemaan. 😉 Tiedä sitten mitä se onkaan.

        Sua ei tunnistaisi noin hyvin, jos yhdyssanat ei olisi 100%:sti väärin kirjoitettu. Tosin se myös trolleille helpon tavan matkia.


    • Anonyymi

      Palstalle kirjoittaminen on kovaa työtä, joten turinatiimi joka on täällä 24/7 ränden johdolla on vuoden joukkue.

    • Anonyymi

      hyvä jos jaksaa höpöttää jostain yöpuvuistsa juttua hash

    • Anonyymi

      varmaankin joku Tuomo-Inkeri on :D

      uniputut hauska juttu jooh jaksaa huvittaa pyjamat :D

    • Jos dad bodyn kehittäminen on urheilulaji, voisin olla ehdolla. Se tuntuu onnistuvan ihan ponnistelematta. Jenkkakahvat ja humppahantaakit ovat kohta täällä ellei ryhti parane 😩

      • Jos teet liikaa työtä, syyllinen on helppo arvata ja arvaus on 95% todennäköisyydellä jopa oikein…. Kun antaa liikaa työlle ja muille velvollisuuksiin, ei jää energiaa omalle ajalle ja liikunnalle. Ja kun ei jää noille kahdelle aikaa, on helppo kompensoida herkuilla (jostain hyvänolonhormonit on poimittava). Ja sitten taas liikunta tuntuu entistä haastavammalta ja työ vie energiasta vielä isomman osan kun jaossa oleva energiamäärä on pienempi. Ja yleensä uni vielä alkaa huonosta ja hormonitoiminta keski-ikäistään hiljalleen… Negatiivinen kierre ja palautuminen alkutilaan vie aikaa. Armollisuus itseä kohtaan ja tasapainon löytäminen ovat pop!


      • Citrinella kirjoitti:

        Jos teet liikaa työtä, syyllinen on helppo arvata ja arvaus on 95% todennäköisyydellä jopa oikein…. Kun antaa liikaa työlle ja muille velvollisuuksiin, ei jää energiaa omalle ajalle ja liikunnalle. Ja kun ei jää noille kahdelle aikaa, on helppo kompensoida herkuilla (jostain hyvänolonhormonit on poimittava). Ja sitten taas liikunta tuntuu entistä haastavammalta ja työ vie energiasta vielä isomman osan kun jaossa oleva energiamäärä on pienempi. Ja yleensä uni vielä alkaa huonosta ja hormonitoiminta keski-ikäistään hiljalleen… Negatiivinen kierre ja palautuminen alkutilaan vie aikaa. Armollisuus itseä kohtaan ja tasapainon löytäminen ovat pop!

        Presiis, tosta on juurikin kyse. Projekti negatiivisen kierteen katkaisemiseksi on alkanut; karistan protestanttisen etiikan ja kapitalismin hengen päältäni 💪 Ainoa konsti on absoluuttisesti vähentää työn/tehtävien määrää ja tiedän miten sen teen niin, että saan keskittyä yhteen kohtuulliseen kokonaisuuteen. Tuskin maltan odottaa..


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Presiis, tosta on juurikin kyse. Projekti negatiivisen kierteen katkaisemiseksi on alkanut; karistan protestanttisen etiikan ja kapitalismin hengen päältäni 💪 Ainoa konsti on absoluuttisesti vähentää työn/tehtävien määrää ja tiedän miten sen teen niin, että saan keskittyä yhteen kohtuulliseen kokonaisuuteen. Tuskin maltan odottaa..

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Olen nostanut 132 kg penkistä viime vuonna. Poljen fillaria 400 km joka kuukausi. Olen selvästi palstan vuoden urheilija.

    • Anonyymi

      Parasta elämän antiahan on olla aktiivinen.

      Itse aikaisemmin treenasin kovaa ja tavoitteellisesti. Siittä mukava juttuhan se on, tulokset eivät koskaan täysin katoa.

      Nykyisin valmennan pientä naisen alkua ja ilmeisesti omaan valmentajan verta, sellaista joka innostaa, koska tänäänkin luistelu opet istuivat pukkarissa tyttären ympärillä sanoen nyt sinun täytyy mennä jo korkeammalle tasolle, mene ja tule "hakkaamaan" meidät.
      Ilmeisesti iskä on onnistunut opettamaan, koska opet arvioivat etteivät he itse tuossa iässä luistelleet noin hyvin.

      Huomenna salitreenit ennen uintitreenejä, kyllä vanhemmalla iälläkin lapset tekevät meistä kalkkiksista aktiivisempia. Tulee hoidettua sitä omaakin kuntoa kun ohjaa pientä ns. "oikealle polulle".

      AV

    • Anonyymi

      2023 Vuoden urheilija on pakko olla Lauri Markkanen
      MIP voitettu, All Stars 2023, yli 25ppg pelissä, vielä MM-Kisat näkemättä mutta kyllä pitäisi valita

      Taas jääkiekkoilijoista jonkun mielestä Rantanen on paras suomalainen täl hetkel joku sanoo että Barkov vois olla vuoden urheilija heyki sitten Hintziä puhuttiin vuoden urheilijaksi ja Heiskastaki puhuttu vaik kyl tuo Markkanen selvä on ku kuka ees tietää kuka on paras suomalainen jääkiekkoilija tällä hetkellä 😂

    • Disseisback. Hän voittaa monet halunhakkuussa ja remontti-ja pihahommissa. Jos niissä asioissa kisattaisiin, niin kultamitali tulis hänelle ihan varmasti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe