Jotain tahmeaa

Jotain tahmeaa tarttui keittiön lattiasta sukkaani, mitähän se vois olla?

136

594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieksetty rotta.

      • Ei, olisin kyllä rotan tunnistanut


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei, olisin kyllä rotan tunnistanut

        Olet mäjäyttänyt sellaista jäkismailalla, kuten aiemmin kerroit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mäjäyttänyt sellaista jäkismailalla, kuten aiemmin kerroit.

        Kyllä kyllä, ja se oli ihan tosijuttu


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kyllä kyllä, ja se oli ihan tosijuttu

        Kyllä kuvailit, miten se liiskautui ja oli tahmea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuvailit, miten se liiskautui ja oli tahmea.

        Tuo on jonkun muun kuvailema, ei liiskautunut eikä ollut tahmea


    • Anonyymi

      Jotain sokerista, jos tahmeaa.
      Jätskiä levähti tuutista ?

      Et kai mikään siiderimies ole?

      -keinovaginamies-

      • Jotain sokerista vois olla, ei kylläkään jäätelöä


    • Anonyymi

      Ei teistä maalaistollukoista tiedä.

    • Anonyymi

      jotenkin hassua jos pitäisi olla aina ennen nukkumista unihousxut ja unipsita

      • Hassulta kuulostaa


    • Anonyymi

      Olet käyttänyt liikaa pesuainetta siivotessasi lattiaa. Muista ensi kerralla mopata se myös pelkällä vedellä.

      🦄

      • Melko varmasti tuo on poissuljettu vaihtoehto


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Melko varmasti tuo on poissuljettu vaihtoehto

        Ei se ole niin varmaa. Valitin kerran erääseen hotelliin siitä, että lattiaa pestäessä oli käytetty liikaa pesuainetta ja lattia oli tahmainen. Seuraavan kerran kun käytin kyseisen hotellin palveluita, lattia oli normaali. Valitukseni oli käsitelty ja olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole niin varmaa. Valitin kerran erääseen hotelliin siitä, että lattiaa pestäessä oli käytetty liikaa pesuainetta ja lattia oli tahmainen. Seuraavan kerran kun käytin kyseisen hotellin palveluita, lattia oli normaali. Valitukseni oli käsitelty ja olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

        🦄

        Ahaa, eipä sitten täysin poissuljeta


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Melko varmasti tuo on poissuljettu vaihtoehto

        Sulta on pudonnut "rähmämunkki" (piispanmunkki/berliininmunkki) lattialle, nostit sen ylös, mutt ett luutunnut lattiaa tarpeeksi hyvin! Sokeritahma on sitkeässä lattian pinnassa; mulla muksu sotkee lattian munkinpuolikkaan kanssa, jos antaa hänen syödä lattiatasossa.
        Mimmin on syötävä kaikki tahmaiset ainekset aina ruokapöydän ääressä.
        No, Faija välistä on kaivanut taskustaan jonkun pehmeän kermatoffeen ja vähintäänkin puolittanut sen, syövät nassuttavat kermakarkkia ja Mimmistä jää kuin etanasta; kulkureitti lattian pintaan. On meiltä mennyt suuri mattokin pesulaan, sen asian vuoksi... koira nimittäin kävi vielä kuolaamassa niitä sokerijäämiä siitä mattosta, kuolaten sen märäksi!
        Elä nyt näiden possujen kanssa, aina saa olla luutuamassa jotakin paikkaa jostakin!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulta on pudonnut "rähmämunkki" (piispanmunkki/berliininmunkki) lattialle, nostit sen ylös, mutt ett luutunnut lattiaa tarpeeksi hyvin! Sokeritahma on sitkeässä lattian pinnassa; mulla muksu sotkee lattian munkinpuolikkaan kanssa, jos antaa hänen syödä lattiatasossa.
        Mimmin on syötävä kaikki tahmaiset ainekset aina ruokapöydän ääressä.
        No, Faija välistä on kaivanut taskustaan jonkun pehmeän kermatoffeen ja vähintäänkin puolittanut sen, syövät nassuttavat kermakarkkia ja Mimmistä jää kuin etanasta; kulkureitti lattian pintaan. On meiltä mennyt suuri mattokin pesulaan, sen asian vuoksi... koira nimittäin kävi vielä kuolaamassa niitä sokerijäämiä siitä mattosta, kuolaten sen märäksi!
        Elä nyt näiden possujen kanssa, aina saa olla luutuamassa jotakin paikkaa jostakin!
        trollikka

        Munkin sokeria on lattialle tippunut, mutta sijainti ei osu tahmapaikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta on pudonnut "rähmämunkki" (piispanmunkki/berliininmunkki) lattialle, nostit sen ylös, mutt ett luutunnut lattiaa tarpeeksi hyvin! Sokeritahma on sitkeässä lattian pinnassa; mulla muksu sotkee lattian munkinpuolikkaan kanssa, jos antaa hänen syödä lattiatasossa.
        Mimmin on syötävä kaikki tahmaiset ainekset aina ruokapöydän ääressä.
        No, Faija välistä on kaivanut taskustaan jonkun pehmeän kermatoffeen ja vähintäänkin puolittanut sen, syövät nassuttavat kermakarkkia ja Mimmistä jää kuin etanasta; kulkureitti lattian pintaan. On meiltä mennyt suuri mattokin pesulaan, sen asian vuoksi... koira nimittäin kävi vielä kuolaamassa niitä sokerijäämiä siitä mattosta, kuolaten sen märäksi!
        Elä nyt näiden possujen kanssa, aina saa olla luutuamassa jotakin paikkaa jostakin!
        trollikka

        Aika suloista. 😊 En haluaisi itselleni tuollaista meininkiä, mutta näin ulkopuolisena tuo kuulostaa aika suloiselta. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika suloista. 😊 En haluaisi itselleni tuollaista meininkiä, mutta näin ulkopuolisena tuo kuulostaa aika suloiselta. 😁

        🦄

        Tuon pienemmän porsaan jälkiä vielä siivoan, jonkin aikaa pidän vielä mölyt mahassani.
        Tuo yli 7-kymppinen sen sijaan saa kuunnella korvalehdet punaisina, jos ei lähde ovet paukkuen rauhallisimmille tienoille. Voisivat nassuttaa ne namit pöydänkin ääressä tai Mimmi Faijan sylissä ja Faija pyyhkisi pahimmat kuolavanat naamasta ennenkuin laskee Mimmin naamapesulle, jonka Poju kyllä suorittaa mielellään.

        Joo, tiedän! Koira on saattanut nuolla mitä tahansa ruumiinsa osaa... kunhan ei ihan juuri ole puhdistellut omia hygieenia alueitaan; niin ei suurempaa huolta. Mimmi saa samalla luonnollisen immuniteetin... Ei muuten pahemmin ole sairastellut, vaikka mä en kovin tarkka ole noiden kahden ruokailusta esim. Mimmi syöttää Pojua samalla kun syö itsekin.
        Syöttää siis kädestään ja Poju nuolee sen, jonka jälkeen Mimmi saattaa kaapasta samalla kädellä lautaseltaan jotain taas Pojulle tarjoten kädestään.
        Toisella kädellä hän yrittää lusikoida ruokaansa omaan suuhunsa... toisinaan kyllä lusikka jää lautasen viereen ja ruokaa mättämään sormin suuhun. Kun mä saan paljon puhuvan yskinnän aikaiseksi; lusikka löytyy ja ruokailu jatkuu suhteellisen rauhallisesti; ellei Faija istu samassa ruokapöydässä. Faija saa kohtauksen yleensä, koska alle 2 vuotias ei syö siististi pöydässä lusikalla ja kaiken kukkuraksi ruokkii koiraa pöydästä!

        Syyllistyy myös itse kyseiseen koiran ruokintaan; saattaa ottaa lautaseltaan lihanpalasen jota itse ei halua syödä... yks pieni vihellys ja koira on vieressä; suu auki, jonne Faija pudottaa makupalan. Eli mitä isot edellä, sitä pienimmäinen perässä.
        Pata kattilaa soimaa, riittää vihjeeksi, aina toisinaan kun seuraan pöytätapahtumia. Oikeesti se pieni vihellys kyllä kavaltaa jo etukäteen Faijan aikeet ruokatarjoilusta!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon pienemmän porsaan jälkiä vielä siivoan, jonkin aikaa pidän vielä mölyt mahassani.
        Tuo yli 7-kymppinen sen sijaan saa kuunnella korvalehdet punaisina, jos ei lähde ovet paukkuen rauhallisimmille tienoille. Voisivat nassuttaa ne namit pöydänkin ääressä tai Mimmi Faijan sylissä ja Faija pyyhkisi pahimmat kuolavanat naamasta ennenkuin laskee Mimmin naamapesulle, jonka Poju kyllä suorittaa mielellään.

        Joo, tiedän! Koira on saattanut nuolla mitä tahansa ruumiinsa osaa... kunhan ei ihan juuri ole puhdistellut omia hygieenia alueitaan; niin ei suurempaa huolta. Mimmi saa samalla luonnollisen immuniteetin... Ei muuten pahemmin ole sairastellut, vaikka mä en kovin tarkka ole noiden kahden ruokailusta esim. Mimmi syöttää Pojua samalla kun syö itsekin.
        Syöttää siis kädestään ja Poju nuolee sen, jonka jälkeen Mimmi saattaa kaapasta samalla kädellä lautaseltaan jotain taas Pojulle tarjoten kädestään.
        Toisella kädellä hän yrittää lusikoida ruokaansa omaan suuhunsa... toisinaan kyllä lusikka jää lautasen viereen ja ruokaa mättämään sormin suuhun. Kun mä saan paljon puhuvan yskinnän aikaiseksi; lusikka löytyy ja ruokailu jatkuu suhteellisen rauhallisesti; ellei Faija istu samassa ruokapöydässä. Faija saa kohtauksen yleensä, koska alle 2 vuotias ei syö siististi pöydässä lusikalla ja kaiken kukkuraksi ruokkii koiraa pöydästä!

        Syyllistyy myös itse kyseiseen koiran ruokintaan; saattaa ottaa lautaseltaan lihanpalasen jota itse ei halua syödä... yks pieni vihellys ja koira on vieressä; suu auki, jonne Faija pudottaa makupalan. Eli mitä isot edellä, sitä pienimmäinen perässä.
        Pata kattilaa soimaa, riittää vihjeeksi, aina toisinaan kun seuraan pöytätapahtumia. Oikeesti se pieni vihellys kyllä kavaltaa jo etukäteen Faijan aikeet ruokatarjoilusta!
        trollikka

        Kuulostaa toimivalta systeemiltä, vaikka johtajuuden määrittelyssä saattaakin olla hieman haasteita. 😊

        🦄


    • Anonyymi

      Siitä on mennyt varhainen etana.

      • Kai tuo mahdollista on, vaikkei sisällä etanoita olekaan näkynyt


    • Anonyymi

      Omat mällit?

      • Ei ole mahdollista tässä tapauksessa


    • Anonyymi

      Keittiön lattiasta? Tietty jotain ruokaa,hilloa? Mitä tuollaista arvuuttelemaan..🙄

      • Todellakin niin melko varmasti jotain syötävää tai juotavaa on


    • Anonyymi

      Olet kävellyt samoilla kengillä kämppäsi sisällä joita olet käyttänyt ulkona. Kengänpohjista tullutta tavaraa. Ps. Tietysti ne ovat oikeasti mällit, jos ei sinun niin sitten jonkun muun 🤭;).

      • Anonyymi

        Kyllä, pujis isännöi Perä-Hikiän homppeliyhteisöä.


      • Mällit on jo poissuljettu


    • Isännän mällit.

      • Edelleen poissuljettu


      • Anonyymi

        Suunta kohti lattiaa ei ole anatomis-fysiologisesti mahdollinen.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suunta kohti lattiaa ei ole anatomis-fysiologisesti mahdollinen.

        🦄

        Kyllä se voi lattiallekin lennähtää. Riippuu mitä tekee...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä se voi lattiallekin lennähtää. Riippuu mitä tekee...

        Olen eri mieltä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä.

        🦄

        Et ole koskaan heitellyt lattioille? Kokeile huviksesi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Et ole koskaan heitellyt lattioille? Kokeile huviksesi.

        Minulla ei ole penistä, vaikka aivojeni puolesta kävisin hyvin miehestä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole penistä, vaikka aivojeni puolesta kävisin hyvin miehestä.

        🦄

        Sitten et tiedä kullin toiminnasta paljoakaan. Etkä ole leikkinyt kyseisellä värkillä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitten et tiedä kullin toiminnasta paljoakaan. Etkä ole leikkinyt kyseisellä värkillä.

        Annoin anatomis-fysiologisen kommenttini nykytietämykseni perusteella.

        360 asteen rotaatiopenikset eivät kuulu siihen.

        Penis on pyhä eikä sillä sovi "leikkiä". ✨🙏

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annoin anatomis-fysiologisen kommenttini nykytietämykseni perusteella.

        360 asteen rotaatiopenikset eivät kuulu siihen.

        Penis on pyhä eikä sillä sovi "leikkiä". ✨🙏

        🦄

        Jaa, että sellainen tylsä näkemys sieltä. Minä en pidä sitä niin pyhänä etteikö sillä voisi leikkiä, ja heitellä minne lystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä.

        🦄

        Älä mummu väitä vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä mummu väitä vastaan.

        Mummuthan ne just väittää. Luulevat että peniksen kuuluu laueta vain tussun sisään joka kerta. Ja vain lisääntymistarkoituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mummu väitä vastaan.

        Väitän. Ja vinhasti väitänkin.

        T: Mummu


        🦄


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jaa, että sellainen tylsä näkemys sieltä. Minä en pidä sitä niin pyhänä etteikö sillä voisi leikkiä, ja heitellä minne lystää.

        Riippuu oletko yksin vai kaksin. Kaksin ollessa tavataan kysyä toisenkin osapuolen mielipide.

        Fysiologis-anatomisten esteiden lisäksi en keksi mitään seksuaalista syytä, jonka perusteella joku nauttisi lattialle ejakuloimisesta. Toisaalta ihmisiä kiihottavat niin erikoiset jutut, etten ole juuri mistään yllättynyt.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu oletko yksin vai kaksin. Kaksin ollessa tavataan kysyä toisenkin osapuolen mielipide.

        Fysiologis-anatomisten esteiden lisäksi en keksi mitään seksuaalista syytä, jonka perusteella joku nauttisi lattialle ejakuloimisesta. Toisaalta ihmisiä kiihottavat niin erikoiset jutut, etten ole juuri mistään yllättynyt.

        🦄

        Lattialle voi mennä vahingossakin. Sehän lähtee mihin lähtee, jos vaikka suuhun tähtääkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mummuthan ne just väittää. Luulevat että peniksen kuuluu laueta vain tussun sisään joka kerta. Ja vain lisääntymistarkoituksissa.

        Minä en sitten ole tuollaista väittänyt. Enkä väitä.

        Jotain menee pahasti pieleen, jos ainoina vaihtoehtoina ovat kohtu ja lattia.

        🦄


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Lattialle voi mennä vahingossakin. Sehän lähtee mihin lähtee, jos vaikka suuhun tähtääkin.

        Kuten sanoin, en ole nähnyt 360 asteen rotaatiopenistä, mutta se ei tarkoita, etteikö sellaisia voisi olla olemassa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sitten ole tuollaista väittänyt. Enkä väitä.

        Jotain menee pahasti pieleen, jos ainoina vaihtoehtoina ovat kohtu ja lattia.

        🦄

        Siinä tulee vaan sinun kapeakatseinen näkökantasi esiin. Minulla on toisenlainen näkemys asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, en ole nähnyt 360 asteen rotaatiopenistä, mutta se ei tarkoita, etteikö sellaisia voisi olla olemassa.

        🦄

        ?! Siinä mitään rotaatioita tarvita. Aika tylsää seksiä olet harrastanut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siinä tulee vaan sinun kapeakatseinen näkökantasi esiin. Minulla on toisenlainen näkemys asiasta.

        Et voi väittää minua kapeakatseiseksi, jos vaihtoehtojeni valikoima on laajempi kuin henkilöllä, jolle vastasin.

        Älä kirjoita noin ajattelemattomia kommentteja. En jaksa keskustella kanssasi, ellet lue kommenttejani ajatuksella ja vastaa niihin loogisella tavalla.

        🦄


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        ?! Siinä mitään rotaatioita tarvita. Aika tylsää seksiä olet harrastanut.

        Kuten sanoin, ymmärrän että joku saattaa kiihottua lattiapinnoista(kin), mutta minun leimaamiseni tylsäksi sen perusteella, että en itse niistä kiihotu, on aika kaukaa haettua.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, ymmärrän että joku saattaa kiihottua lattiapinnoista(kin), mutta minun leimaamiseni tylsäksi sen perusteella, että en itse niistä kiihotu, on aika kaukaa haettua.

        🦄

        Vedät tämän keskustelun lattialle ihan tieten tahtoen. Halu ymmärtää väärin on yleistä täällä. Ja kaikenlainen vastaan hangottelu joka asiassa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Vedät tämän keskustelun lattialle ihan tieten tahtoen. Halu ymmärtää väärin on yleistä täällä. Ja kaikenlainen vastaan hangottelu joka asiassa.

        Minä olen tässä keskustelussa ainoa, joka ymmärtää anatomiaa ja fysiologiaa.

        Vastaväitteet minua kohtaan ovat olleet mielettömiä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tässä keskustelussa ainoa, joka ymmärtää anatomiaa ja fysiologiaa.

        Vastaväitteet minua kohtaan ovat olleet mielettömiä.

        🦄

        No miten nyt liittyy anatomiaan, jos värkillä sohlaa muualle kuin sinne kohtuun? Kyllä voi lasti mennä muuallekin ja monesti meneekin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No miten nyt liittyy anatomiaan, jos värkillä sohlaa muualle kuin sinne kohtuun? Kyllä voi lasti mennä muuallekin ja monesti meneekin.

        Liittyy sillä tavalla, ettei suunta voi olla alas päin.

        Mikä tässä on sinulle niin vaikeaa ymmärtää? 😁

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy sillä tavalla, ettei suunta voi olla alas päin.

        Mikä tässä on sinulle niin vaikeaa ymmärtää? 😁

        🦄

        Mikä menee ylös, tulee myöskin alas. Eli jos lasti lennähtää kattoa kohti, niin kyllä se laskeutuu vaikka lattialle, jollei edessä ole jotain muuta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mikä menee ylös, tulee myöskin alas. Eli jos lasti lennähtää kattoa kohti, niin kyllä se laskeutuu vaikka lattialle, jollei edessä ole jotain muuta.

        Ehdottamasi tapahtumakulku on epärealistinen.

        Edessä on todennäköisesti joko ihminen, pehmopaperituote tai seksuaaliterveysväline.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottamasi tapahtumakulku on epärealistinen.

        Edessä on todennäköisesti joko ihminen, pehmopaperituote tai seksuaaliterveysväline.

        🦄

        Ei se aina mene sinne, minne tähtää. Etenkään kun paineella tulee. Mutta eiköhän tämä aihe ole jo loppuun kaluttu.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei se aina mene sinne, minne tähtää. Etenkään kun paineella tulee. Mutta eiköhän tämä aihe ole jo loppuun kaluttu.

        Minä en kantaani muuta. Tämä keskustelu ei ole antanut perusteita sellaiselle.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kantaani muuta. Tämä keskustelu ei ole antanut perusteita sellaiselle.

        🦄

        Se on kokonaan oma asiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunta kohti lattiaa ei ole anatomis-fysiologisesti mahdollinen.

        🦄

        Pujishan ei aloituksessaan sanonut määrän olleen mitenkään iso, joku määrittelemättömän kokoinen tahra vaan. Väitän kyllä itse, että lattialle voi helpostikin tipahtaa muutama pisara jossain aktin vaiheessa, vaikka siirtyessä vessaan pesulle tms. Ottamatta siis kantaa Pujiksen tapaukseen, koska tämän mahdollisuuden jo kiisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pujishan ei aloituksessaan sanonut määrän olleen mitenkään iso, joku määrittelemättömän kokoinen tahra vaan. Väitän kyllä itse, että lattialle voi helpostikin tipahtaa muutama pisara jossain aktin vaiheessa, vaikka siirtyessä vessaan pesulle tms. Ottamatta siis kantaa Pujiksen tapaukseen, koska tämän mahdollisuuden jo kiisti.

        Aktin voi suorittaa muuallakin kuin sängyssä ja monessa asennossa, kuin vain peiton alla lähärissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tässä keskustelussa ainoa, joka ymmärtää anatomiaa ja fysiologiaa.

        Vastaväitteet minua kohtaan ovat olleet mielettömiä.

        🦄

        Tähänkö se sinun asiantuntijuus sitten kuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänkö se sinun asiantuntijuus sitten kuluu?

        Ei kulu enää.

        Kaduttaa, että aloin keskustella tuon Prinssi_J:n kanssa. Hänen keskustelutyyliinsä kuuluu ihmisten lokerointi, ja nyt hän on (omasta mielestään onnistuneesti) päätellyt, että siistit ihmiset olisivat siveyden sipuleita.

        En jaksa keskustella hänen kanssaan. Hänen kommenttinsa ovat täynnä raivostuttavia vihjailuja, jotka perustuvat vain hänen oman päänsä sisältöön.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kulu enää.

        Kaduttaa, että aloin keskustella tuon Prinssi_J:n kanssa. Hänen keskustelutyyliinsä kuuluu ihmisten lokerointi, ja nyt hän on (omasta mielestään onnistuneesti) päätellyt, että siistit ihmiset olisivat siveyden sipuleita.

        En jaksa keskustella hänen kanssaan. Hänen kommenttinsa ovat täynnä raivostuttavia vihjailuja, jotka perustuvat vain hänen oman päänsä sisältöön.

        🦄

        Eivätkö muka sitten ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kulu enää.

        Kaduttaa, että aloin keskustella tuon Prinssi_J:n kanssa. Hänen keskustelutyyliinsä kuuluu ihmisten lokerointi, ja nyt hän on (omasta mielestään onnistuneesti) päätellyt, että siistit ihmiset olisivat siveyden sipuleita.

        En jaksa keskustella hänen kanssaan. Hänen kommenttinsa ovat täynnä raivostuttavia vihjailuja, jotka perustuvat vain hänen oman päänsä sisältöön.

        🦄

        Oletteko te edes aikuisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko te edes aikuisia?

        Määrittele aikuinen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Määrittele aikuinen.

        Ei puhu koko ajan alapäästä ja sen toiminnoista.

        Teillä ikää on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhu koko ajan alapäästä ja sen toiminnoista.

        Teillä ikää on?

        Minä olen ihan miehen iässä jo. Etkö ole kuullut sanontaa: Siitä puhe mistä puute.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä olen ihan miehen iässä jo. Etkö ole kuullut sanontaa: Siitä puhe mistä puute.

        Tuo mummo ja sinä. Ette ole aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhu koko ajan alapäästä ja sen toiminnoista.

        Teillä ikää on?

        Minä osaan puhua ja puhun kyllä muustakin. Keskustelun taso ja miellyttävä keskustelukumppani ovat minulle tärkeämpiä seikkoja kuin keskustelun aihe.

        En ole mummo. Melko tyttönen olen vielä. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan puhua ja puhun kyllä muustakin. Keskustelun taso ja miellyttävä keskustelukumppani ovat minulle tärkeämpiä seikkoja kuin keskustelun aihe.

        En ole mummo. Melko tyttönen olen vielä. 😁

        🦄

        Lapsia te olette. That’s all.

        T. Lukiolainen II vuosi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia te olette. That’s all.

        T. Lukiolainen II vuosi

        Se on onnekas, joka säilyttää lapsellisuutensa aikusena. J 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia te olette. That’s all.

        T. Lukiolainen II vuosi

        Noh, myönnetään, mutta pienellä muutoksella:

        Olemme kaikki (ihmiset ja eläimet) Jumalan lapsia. 😍

        🦄


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on onnekas, joka säilyttää lapsellisuutensa aikusena. J 50v

        Ja ”sen” omassa määräyksessään ettei siitä tarvitse mummojen kanssa inttää.


      • Varmaan sokeria jossain muodossa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Varmaan sokeria jossain muodossa

        Liuenneena.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Liuenneena.

        Nimenomaan


    • Anonyymi

      Huulipuna YSL?

      • Huulipuna kelpaisi huuliini, naisen pussailusta tarttuneena


    • Anonyymi

      Paskaa se on. Ketä kiinnostaa?

    • Anonyymi

      Mandariinista mehut

    • Anonyymi

      hyvä kun noilllla naixillz on kypäfät pääxxä josxxzin naisten alppihiihdossa

    • Anonyymi

      Eikä tarttunut, lakkaa horisemasta!

    • Anonyymi

      Miksi täällä sallitaan tällaiset aloitukset?

      • Anonyymi

        Tiiäkkö

        Oot erinomaisessa fyysisessä kunnossa

        Henkinen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiäkkö

        Oot erinomaisessa fyysisessä kunnossa

        Henkinen ?

        Eli jonkun henkisen kantin takia nämä sallitaan?


    • Anonyymi

      katsoin naisten suurpujottelua, yhbyv ä kun on aijat, jotta ei kuole jos törmää niihin

    • Viinerin hillot?

      • Teoriassa mahdollista, mutta olen melko varma että oli sopivasti kuivahtanutta omenamehua


      • pujotteIija kirjoitti:

        Teoriassa mahdollista, mutta olen melko varma että oli sopivasti kuivahtanutta omenamehua

        No.. lakaiset ja luuttuat.. sillähän siitä pääsee.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. lakaiset ja luuttuat.. sillähän siitä pääsee.

        Pyyhin kostealla talouspaperilla, tais tehota


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Pyyhin kostealla talouspaperilla, tais tehota

        Laitoithan sukan pesuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoithan sukan pesuun.

        Siis molemmat sukat..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siis molemmat sukat..

        En oo vielä ehtinyt, jos tänään ehtis


      • pujotteIija kirjoitti:

        En oo vielä ehtinyt, jos tänään ehtis

        Hyvvee huomenta kultaseni.. kuis päivä lähtenyt käyntiin?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hyvvee huomenta kultaseni.. kuis päivä lähtenyt käyntiin?

        Huomenta kultaseni, ihan normaali sunnuntai aamupäivä on ollut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Huomenta kultaseni, ihan normaali sunnuntai aamupäivä on ollut

        Mitens meni pelit eilen.. piti laittaman viestiä, mutta nukahdin niin ajoissa.
        Täällä sataa ..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitens meni pelit eilen.. piti laittaman viestiä, mutta nukahdin niin ajoissa.
        Täällä sataa ..

        Eipä kehumista, häviö tuli, mutta mukava oli pelata. Täälläkin taitaa vähän sadella, ja navakkaa tuulta


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eipä kehumista, häviö tuli, mutta mukava oli pelata. Täälläkin taitaa vähän sadella, ja navakkaa tuulta

        Tänään on sitten sinullakin herran pyhittämä lepopäivä.. ei ole menemistä metsään.

        Tai no.. teet kuten parhaaksi näjet.
        Täällä tuuli tuivertaa aika pahanlaisesti ja sade ropisee ikkunalaudoissa. Lumet sulaneet lähes kokonaan pihaltani pois.

        Mä ajattelin suosiolla viettää punkan pohjalla tämän päivän. Ihan lepäillen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tänään on sitten sinullakin herran pyhittämä lepopäivä.. ei ole menemistä metsään.

        Tai no.. teet kuten parhaaksi näjet.
        Täällä tuuli tuivertaa aika pahanlaisesti ja sade ropisee ikkunalaudoissa. Lumet sulaneet lähes kokonaan pihaltani pois.

        Mä ajattelin suosiolla viettää punkan pohjalla tämän päivän. Ihan lepäillen.

        Metsäkävelylle vois mennä, jos ei sada. Mieluiten toki olisin kanssasi lepäilemässä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Metsäkävelylle vois mennä, jos ei sada. Mieluiten toki olisin kanssasi lepäilemässä

        Niin.. sinun kanssasi saman vällyn alla...
        Sitä ei kyllä lepäilyksi voi sanoa.

        Ei meistä kumpikaan kauan pystyisi pitämään näppejään erossa toisesta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. sinun kanssasi saman vällyn alla...
        Sitä ei kyllä lepäilyksi voi sanoa.

        Ei meistä kumpikaan kauan pystyisi pitämään näppejään erossa toisesta.

        Hirveet halut iski. Täytyy lähteä viilentymään, pihaa hiekoittamaan

        Heippa vaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Hirveet halut iski. Täytyy lähteä viilentymään, pihaa hiekoittamaan

        Heippa vaan

        Halut .. hillitse himosi ja kahlitse kalusi..
        Ei nyt sentään..

        Hiekotuksen jälkeen jos vielä haluttaa, niin ei kun treffit oikean käden kanssa, vai vasemman.. saat itse valita.


    • Ananaspurkista läikkynyt mehut lattialle.

      Lapsitaloudessa saisi ihmetellä miten mitään ei tänään tartukaan sukkiin.

      • Tuollaistakin on tapahtunut


    • Anonyymi

      kissan yrjö se oli

      • Eipä oo enää kissaa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Eipä oo enää kissaa

        no yrjö sitten ilman stanan kissaa!


    • Anonyymi

      Peikkoja peiton alla, silloin voisi pelottaa mennä nukkumaan jos niin kuvittelisi.

      • Eihän peikot nyt pelota


    • Anonyymi

      jotenkin niin miten olet huolestunut jotain alppihiihtotyttöjen hyvin voinnista :D

    • Anonyymi

      Oletko Pirpanan ystävä josta on huolissaan?

      • Emme me ole ystäviä.. pujottelija on minun rakastajani.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Emme me ole ystäviä.. pujottelija on minun rakastajani.

        Yhdyn sinuun.


      • En ole, tai ainakaan mitään viestiä ei ole asian tiimoilta tullut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Yhdyn sinuun.

        Yhtyisipä.. heh.. sitä odotellessa...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Yhtyisipä.. heh.. sitä odotellessa...

        Odottavan aika on pitkä, eikä tuo saatanan räntäsadekaan lopu


      • pujotteIija kirjoitti:

        Odottavan aika on pitkä, eikä tuo saatanan räntäsadekaan lopu

        Täällä tulee ihan vodaa.

        Sä kiroilit, mitä ihmettä?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Täällä tulee ihan vodaa.

        Sä kiroilit, mitä ihmettä?

        No kun ärsytti tuo räntäsade. Lopulta en kestänyt enää olla sisällä, vaan lähdin käymään metsässä


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Odottavan aika on pitkä, eikä tuo saatanan räntäsadekaan lopu

        Pitää tulla enemmän vettä. On liian kuivaa. Sadetta on liian niukasti.


      • pujotteIija kirjoitti:

        No kun ärsytti tuo räntäsade. Lopulta en kestänyt enää olla sisällä, vaan lähdin käymään metsässä

        Minun ihana mehtämieheni.. pus,pus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää tulla enemmän vettä. On liian kuivaa. Sadetta on liian niukasti.

        Tääl on märkää


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minun ihana mehtämieheni.. pus,pus.

        Sinulla on ihanat huulet


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinulla on ihanat huulet

        Ja ne sopivat oikein makoisasti vasten sinun huuliasi..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja ne sopivat oikein makoisasti vasten sinun huuliasi..

        Nyt alkaa menemään liian lällyksi, ei voi enää jatkaa :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nyt alkaa menemään liian lällyksi, ei voi enää jatkaa :D

        ❤️💋❤️❤️‍🔥


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        ❤️💋❤️❤️‍🔥

        Meinasin laittaa tähän peppukuvani, peruin viime hetkellä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Meinasin laittaa tähän peppukuvani, peruin viime hetkellä

        Mä pussaan sun peppuasi kun nähdään seuraavan kerran.. tai ainakin kourin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä pussaan sun peppuasi kun nähdään seuraavan kerran.. tai ainakin kourin.

        Saat suostumukseni


      • pujotteIija kirjoitti:

        Saat suostumukseni

        Kirjallisena ja kahtena kappaleena. Ny kun on tuo uusi lakikin...


    • Anonyymi

      RINSSIN JA YKSISARVISEN PITÄISI MENNÄ KESKENÄÄN PUSSAUSKOPPIIN 😛!

      • Suosittelen myös, hyviä kokemuksia on


      • Anonyymi

        Kieltäydyn ankarasti.

        🦄


    • Anonyymi

      jos katsoo jotain tyttöjen pujottelukilpailuja, itseäkin alkaa jo pelottamsaan hurjat vauhdit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe