Tapailumies ei osannut

Anonyymi-ap

Vaihtaa jarruvaijeria pyörääni. Eikö miesten tulisi osata tuollaiset pikku jutut osata tehdä? Miehen pitää olla kätevä käsistään, muuten miehellä ei tee mitään.

35

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapailumies lienee sitä myöten sitten tapailtu?

    • Anonyymi

      Vaatimuksensa itse kullakin. Kannattaa varmaan etsiä se seuraava tapailumies oikeilla kriteereillä.

    • Anonyymi

      Jaaha. Miehen oma aloitus Huoh!

    • Anonyymi

      Vanne- tai levyjarrut?

      • Anonyymi

        Rumpu.


      • Anonyymi

        Paineilmajarrut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paineilmajarrut.

        Ehkä parempi käyttää liikkeessä. Olen itsekin huollattanut mekaaniset levyjarrut liikkeessä. poljen kuitenkin sen verran reippaasti, että jarrujen on hyvä toimia.

        Renkaanvaihdot ja muut helpot hommat voi tehdä itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä parempi käyttää liikkeessä. Olen itsekin huollattanut mekaaniset levyjarrut liikkeessä. poljen kuitenkin sen verran reippaasti, että jarrujen on hyvä toimia.

        Renkaanvaihdot ja muut helpot hommat voi tehdä itsekin.

        Pyörässäni on abs-jarrut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörässäni on abs-jarrut.

        Kierot vanteet!?


    • Anonyymi

      Ei ole helppoa miehen osa naisen elämässä.

    • Anonyymi

      Vaijeri pitää osata vaihtaa! 😡

    • Anonyymi

      Minä olen vaihtanut omaan pyörääni mutta ei se helppoa ollutkaan. Kaiken lisäksi katkaisin vaijerin liian lyhyeksi joten jouduin ostamaan uuden ja aloittamaan alusta. Sen homman saa menemään perseelleen jos ei ole tarkkana. Sitä vanhaa vaijeria ei kannata pois heittää koska siitä saa osia uuteen vaijeriin kuten sen musta kumipäällinen.

    • Anonyymi

      Selkeästi jonkun polkupyörä-ätmin provo.

      • Anonyymi

        Jaa, tämä, huoh!


    • Anonyymi

      Ei siihen vaijerin vaihtoon munia tarvita. Tee kuule se itse vaan kun se on noin helppo juttu.

      • Anonyymi

        Nepä juuri tarvitaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nepä juuri tarvitaan!

        Ja kana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nepä juuri tarvitaan!

        🥚🐔


    • Anonyymi

      Noinko pienestä jo alkaa ruikutus näin tasa-arvon aikana , vai oletko vammainen ettei kädet toimi , no silloin kannattaa jättää pyöränkin ajo.

    • Anonyymi

      Tommosii ne korkeastikoulutetut miehet on mut kaikkea bänniä asioita kyllä osaavat tehdä

    • Hmmm🤔
      Kaikilla meillä on omat vahvuutemme ja ne puolet, missä me ollaan vähemmän taitavia.
      Minä en tarvitse miestä sohvaani siirtelemään enkä edes vaihtamaan pyörään jarruvaijeria. Miehelle on paljon parempaakin käyttöä.

    • Kuule ei kaikki miehetkään mitään osaa, ei mitään. Moni vaan ratsastaa mies maineella, joka on ikään kuin jo synnärillä lätkästy. Miehet osaa kaiken, mutta niinhän se ei suinkaan ole eikä mene. Tekninenäly on monen miehen kohdalla pelkkää puhetta ja räpellystä.

      Olen nähnyt, kuinka mies lyö betonirappuun nauloilla puupinnoitteen kiinni, olen nähnyt kuinka mies liimaa muovimaton koko alaltaan kiinni eteisen lattiaan, olen nähnyt kuinka mies ei ymmärrä ettei ilman leikkuriteriä ruoho katjea, olen nähnyt kuinka mies hitsaa autonsa reikiä täyteen sen sijaan, että saa korjattua puhkiruostuneet jne.

      Miehissä on ihan täysiä tumpelo tumppuja.

    • Anonyymi

      Ihan samoin kuin naisen pitää osata ratsastaa ja ottaa suihin hyvin :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Lisäys aloittajalle:
        Ei sillä naisella muuten mitään tee.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Sinä olet mies.

    • Anonyymi

      Vuosi 2023. Opettele itse vaihtamaan jarruvaijeri. Helvetti soikoon.

    • Kannattaa viedä pyörä ammattilaiselle laitettavaksi, tulee kerralla kunnollista ja samalla tulee tuettua pienyrittäjää.

      • Anonyymi

        Niin sellaisen 3 euron vaijerin vaihtaminen maksaa 30 euroa kun vie johonkin pyöräliikeeseen. Ei helvetti mitään järkeä, pitää osata itse.


    • Anonyymi

      Taitaa olla myös köyhä, kun ei ostannut naiselleen urheiluautoa.

    • Miksi et jo puhunut menneessä aikamuodossa?

    • Anonyymi

      Minun tapailumies osaakin kaikkea.

    • Anonyymi

      Myönnän, että salaa olen tyytyväinen, jos mies on käsistään kätevä, sillä minä en ole. Minulle monet remppa- ja muut fiksausjutut menevät mukavuusalueeni ulkopuolelle, joten ulkoistan ne mielelläni parisuhteen toiselle osapuolelle. Jolleivat ne kuitenkaan mieheltä onnistu, niin sitten käytetään ammattilaista tai pyydetään ystävä apuun. Eihän se sen kummempaa ole.

      Edellisessä parisuhteessani mies oli käsistään kohtuullisen kätevä. Hän osasi tehdä pikkuremppoja, korjata autoa, ymmärsi kaiken maailman vipstaakkeleiden päälle ja hän oli vieläpä ahkera tekemään kaikenlaista, joten kodissa oli aina toimivat kodinkoneet ja kaikki muukin tiptop. Hän osoittautui kuitenkin täydelliseksi kusipääksi, ehkä ilkeimmäksi ihmiseksi, kenet tiedän. Joten eipä se käsistään kätevyys paljoa pelastanut tuossakaan..

    • Anonyymi

      Mun tapailunainen ei osannut tehdä hyvää ruokaa eikä leipoa pullaa.

      Muuten oli mukiinmenevä. Tarkemmin sanottuna tuoppiin.

    • Anonyymi

      Osaako ss tapailumies kaataa olutta lasiin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe