Epilepsia kuriin leikkauksella?

Anonyymi-ap

"Venäjän päähermokirurgi piti mestarikurssin epilepsian kirurgisesta hoitomenetelmästä ICDC:n lääkäreille

Venäjän päähermokirurgi, akateemikko Vladimir Krylov piti mestarikurssin Tatarstanin lääkäreille. Esimerkkileikkaus suoritettiin epilepsiapotilaalle, joka ei reagoinut tavanomaisiin lääkkeisiin. Nyt tasavallassa on noin 13.000 ihmistä, joilla on samanlainen diagnoosi.

Ennen potilaan lähettämistä leikkauspöydälle lääkärit suorittavat testin leikkauksen indikaatioiden varalta. Tutkimuksen aikana aivojen toimintaa tarkastetaan unen aikana ja päivällä. Ja sitten he tekevät johtopäätöksen siitä, onko kirurgin väliintulo tarpeen. Leikkaus antaa heille mahdollisuuden toipumiseen ja täyteen elämään.

”Nuoret kärsivät useimmiten. Kirurgisen toimenpiteen vaikutus on erittäin korkea. Niistä tuhansista potilaista, joita leikkaamme, saavutamme täydellisen kohtausten hallinnan 700:lla. Kohtaukset loppuvat", sanoi Venäjän federaation terveysministeriön freelance-hermokirurgi Vladimir Krylov.

Mestarikurssi pidettiin osana Venäjän terveysministeriön pilottiprojektia. Sen tavoitteena on ottaa käyttöön kirurginen menetelmä epilepsian hoitoon. Leikkaukseen osallistui koko ICDC:n neurokirurgien henkilökunta, joka joutuu käynnistämään tällaiset leikkaukset.

Klinikan henkilökunta muistuttaa, että leikkauksen ihmevaikutuksesta huolimatta sitä ei ole tarkoitettu kaikille."

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkei suoraan voi sanoa että kaikilla toimii. Jos joillakin tullut haittoja tai ei toimi. Pitää kysyä niiltä jotka ovat olleet jossain vastaavassa leikkauksessa. Jos on vähän vaihtoehtoja jäljellä, helposti varmaan kokeilee kaikkea. Ehkä on myös vaihtoehtoja sille ettei tarvitse leikata, riippuen mitä se on. Ne vaihtoehdot voi selvittää ajan kanssa ja pitkään. Siinä vaiheessa ei varmaan enää väliä vaikka kävisi shamaanilla. Myös laukaisevat tekijät, työelämä ei sovi kaikille jos on kohtauksia tai stressiä.

• Anonyymi

Laitosten leikkaushoidot on jatkoa eristyshoidoille. Toivottavasti harva ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe